Oh, maar dat bedoelde ik ook niet hoor. Meer het idee dat een bepaald slag mensen het uberhaupt voor elkaar krijgt een relatie te krijgen. En daarmee doel ik op dat vriendje.quote:Op woensdag 25 februari 2015 21:46 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik bedoel meer dat het topic zelf wel oké is. Geen rare TS met allerlei issues. Gewoon een meid met een probleem en vragend om advies. En één droeftoeter die het met haar vriend/ex eens is. Dus ja, niet echt schokkend.
Nou ja, hij deed het dus achter haar rug om voordat ze er achter kwam.quote:Op woensdag 25 februari 2015 21:50 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Oh, maar dat bedoelde ik ook niet hoor. Meer het idee dat een bepaald slag mensen het uberhaupt voor elkaar krijgt een relatie te krijgen. En daarmee doel ik op dat vriendje.
Misschien toch maar doorbijten en verder kijken dan...quote:Op woensdag 25 februari 2015 21:41 schreef rival het volgende:
[..]
Ik heb met bijna elke serie wel zo'n momentje
Zelfs met BB en GoT..
Maar ik blijf suits top vinden, zeker seizoen 4!!
I wouldn't know... Ben gestopt na een paar afleveringen van seizoen 3.quote:Op woensdag 25 februari 2015 21:41 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik vind het juist wel weer spannender geworden eigenlijk
Wat wil je nog allemaal doen dan dat je meer tijd wil hebben?quote:Op woensdag 25 februari 2015 22:25 schreef Yvie_lu het volgende:
En toen was het alweer bijna half 11. Echt ongelofelijk snel gaat het soms toch wanneer je daar niet op zit te wachten.
Afwassen, in bad, serie/voetbal kijken, mailen, gewoon dingetjes maar het is al zo laat, naar bed is verstandiger.quote:Op woensdag 25 februari 2015 22:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat wil je nog allemaal doen dan dat je meer tijd wil hebben?
Beter genieten van de dingen die je wil doen en morgen een beetje spijt hebben en een tikkeltje slaaptekort hebben, dan nu verstandig doen en morgen spijt hebben dat je niet wat meer hebt genoten.quote:Op woensdag 25 februari 2015 22:27 schreef Yvie_lu het volgende:
Afwassen, in bad, serie/voetbal kijken, mailen, gewoon dingetjes maar het is al zo laat, naar bed is verstandiger.
Nja morgen belangrijke dingen te doen en 's avonds Feyenoord, dus tsja..quote:Op woensdag 25 februari 2015 22:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Beter genieten van de dingen die je wil doen en morgen een beetje spijt hebben en een tikkeltje slaaptekort hebben, dan nu verstandig doen en morgen spijt hebben dat je niet wat meer hebt genoten.
Keuzes, keuzes...quote:Op woensdag 25 februari 2015 22:29 schreef Yvie_lu het volgende:
Nja morgen belangrijke dingen te doen en 's avonds Feyenoord, dus tsja..
Uiteindelijk doen ze dat ook wel, maar ja, als je vervolgens eerst de keuzestress moet ondergaan dan heeft het ook zijn mindere kanten.quote:Op woensdag 25 februari 2015 22:31 schreef Yvie_lu het volgende:
Ja, ze horen het leven te verrijken, maar soms..
Jij kan in de toekomst horen? Indrukwekkend.quote:Op woensdag 25 februari 2015 22:40 schreef yats het volgende:
Ik ben ook zo weer weg denk ik. Ik hoor mijn bed al bijna roepen.
Indrukwekkend, thats me inderdaadquote:Op woensdag 25 februari 2015 22:42 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Jij kan in de toekomst horen? Indrukwekkend.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
quote:Op woensdag 25 februari 2015 22:47 schreef yats het volgende:
[..]
Indrukwekkend, thats me inderdaad
Lawaaiig bed dan zo helemaal vanuit ArnhemSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sorry mama, moet ik al naar bed?quote:
Ze komt er al aan met de mattenklopper.quote:
23:00uur is de limiet en dat weet je, dus snel opschieten dan maar!quote:Op woensdag 25 februari 2015 22:59 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Sorry mama, moet ik al naar bed?
Hockeystickquote:Op woensdag 25 februari 2015 22:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ze komt er al aan met de mattenklopper.
Hockeymeisjes.quote:Op woensdag 25 februari 2015 23:00 schreef Yvie_lu het volgende:
Hockeystick![]()
Mattenklopper heb ik niet
quote:Op woensdag 25 februari 2015 23:00 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
23:00uur is de limiet en dat weet je, dus snel opschieten dan maar!
Oehquote:Op woensdag 25 februari 2015 23:00 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Hockeystick![]()
Mattenklopper heb ik niet
Zegt de jongedame die hier topicmama isquote:Op woensdag 25 februari 2015 23:03 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik zie je nog steeds posten jongeman![]()
Discipline van tegenwoordig
Moeder Gans reporting for dutyquote:Op woensdag 25 februari 2015 23:04 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Zegt de jongedame die hier topicmama is
*snater*quote:
Moeder Gans gaat in elk geval niet verstandig op tijd naar bed als ik het zo zie.quote:
Ik moet er helaas op toe zien dat jullie dat wel doen, dus ben ik altijd de laatste.quote:Op woensdag 25 februari 2015 23:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Moeder Gans gaat in elk geval niet verstandig op tijd naar bed als ik het zo zie.
Als dit je al uitput.quote:Op woensdag 25 februari 2015 23:10 schreef Yvie_lu het volgende:
Ik moet er helaas op toe zien dat jullie dat wel doen, dus ben ik altijd de laatste.
Jullie putten mij gewoon uit
Leugens Yv. We hebben je meermaals welterusten gewenst.quote:Op woensdag 25 februari 2015 23:10 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik moet er helaas op toe zien dat jullie dat wel doen, dus ben ik altijd de laatste.
Jullie putten mij gewoon uit
Ja maar dan waak ik toch nog onbewust natuurlijkquote:Op woensdag 25 februari 2015 23:11 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Leugens Yv. We hebben je meermaals welterusten gewenst.
Uh huh. Ben je bij ons Ninja-meesters in de leer?quote:Op woensdag 25 februari 2015 23:12 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja maar dan waak ik toch nog onbewust natuurlijk
Toch maar meer seks hebben dan. Dat houdt je jong.quote:Op woensdag 25 februari 2015 23:11 schreef Yvie_lu het volgende:
Ben niks meer gewendSofte moeder gans geworden. Treurige boel
Nee, dit is anders. Moederlijk/vrouwelijk instinct o.i.d.quote:Op woensdag 25 februari 2015 23:13 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Uh huh. Ben je bij ons Ninja-meesters in de leer?
Jong zijn is vermoeiend.quote:Op woensdag 25 februari 2015 23:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Toch maar meer seks hebben dan. Dat houdt je jong.
Ik vind dat dan wel weer aandoenlijkquote:Op woensdag 25 februari 2015 23:14 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nee, dit is anders. Moederlijk/vrouwelijk instinct o.i.d.
Ik ben nog niet moe en ben hard aan het programmeren hoor.quote:Op woensdag 25 februari 2015 23:17 schreef Yvie_lu het volgende:
Maar ondertussen ben je gewoon tijd aan het rekken...
Ok, vooruit dan maar, morgen geen schooldag gelukkigquote:Op woensdag 25 februari 2015 23:19 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik ben nog niet moe en ben hard aan het programmeren hoor.
Al stop ik er zo mee. Nog even chatten met iemand.
Oeh, wat zijn we nieuwsgierigquote:Op woensdag 25 februari 2015 23:19 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ok, vooruit dan maar, morgen geen schooldag gelukkig
En tell us more
Dat wilde ik eigenlijk met jou doen, maar helaas.quote:Op woensdag 25 februari 2015 23:23 schreef Yvie_lu het volgende:
Ah, ik dacht een beetje last-minute-late-night-romance-talk, maar nee dus.
Nja dan ga ik maar slapen.
gwn eenvraagquote:Op woensdag 25 februari 2015 23:59 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Kijk m eens flowen dan, die Fylax.
Ja, je moet wat als je 12 bent en de hormonen door je lijf gierenquote:Op donderdag 26 februari 2015 00:07 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Te oud voor jou. Zoals iedereen hier, eigenlijk.
en voor mij?quote:Op donderdag 26 februari 2015 00:07 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Te oud voor jou. Zoals iedereen hier, eigenlijk.
Ach, de ontluikende gevoelens voor het andere geslacht. Schattigquote:Op donderdag 26 februari 2015 00:08 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja, je moet wat als je 12 bent en de hormonen door je lijf gieren
Wat gebeurde er?quote:Op donderdag 26 februari 2015 00:32 schreef Californium het volgende:
Vriendin van me heeft gebroken sleutelbeen en geheugenverlies en kan nauwelijks lopen door auto ongeluk.
Dunno. Ze was niet spraakzaam. Was in oss VVanmiddag. Foto's staan op internetquote:
Ow ok. Nouja als ze verder maar in orde is tochquote:Op donderdag 26 februari 2015 00:41 schreef Californium het volgende:
[..]
Dunno. Ze was niet spraakzaam. Was in oss VVanmiddag. Foto's staan op internet
Veel te vroegquote:
Waarom doe je dat dan ook, yvquote:Op donderdag 26 februari 2015 08:28 schreef Yvie_lu het volgende:
Ok, jullie waren echt vroeg, maar helaas is het nog steeds vroeg.
Ik kon gewoon redelijk uitslapen vandaag maar ben al wakker![]()
Domme ik.
quote:
Geen update verder meer vanuit zijn kant?quote:Op donderdag 26 februari 2015 09:14 schreef Californium het volgende:
IK ga lichamelijk dadelijk onder stress lijden. Geen eetlust en onmogelijk om te slapen
Nee. Dus ik twijfel of ik een update / gesprek moet eisen omdat ik er anders echt onderdoor gaquote:Op donderdag 26 februari 2015 09:14 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Geen update verder meer vanuit zijn kant?
Sommige doen alsof.quote:Op donderdag 26 februari 2015 09:10 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Don't know![]()
Hier iedereen gelukkig wel een goede morgen zo te zien
meldtquote:
Als ik goedemorgen zeg wens ik anderen en mezelf een goedemorgenquote:Op donderdag 26 februari 2015 09:19 schreef Yvie_lu het volgende:
Oh, dacht dat het dan gebruikelijk was om alleen 'Morgen' te zeggen, of telt Goedemorgen meer als een wens naar de rest en voor de aankomende rest?
Nooit over nagedacht eigenlijk.
Ik weet de exacte situatie niet helemaal.quote:Op donderdag 26 februari 2015 09:16 schreef Californium het volgende:
[..]
Nee. Dus ik twijfel of ik een update / gesprek moet eisen omdat ik er anders echt onderdoor ga
Dat dus.quote:Op donderdag 26 februari 2015 09:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als ik goedemorgen zeg wens ik anderen en mezelf een goedemorgen.
Hij vraagt om rust om over dingen na te denken, zonder dat ik mij ergens in kan verdedigen of uitdrukken. Komt erop neer dat hij moeite heeft met de afstand en twijfelt over de langetermijn. Ik heb niet het gevoel dat het goed komt persoonlijk want hij klonk heel erg negatief. Ik snap dat stressen niet helpt maar ik kan er niets aan doen dat mijn hersenen maar door blijven gaan en ik dus niet slaap en geen hap door mijn keel krijg. Maar het is wel ongezond.quote:Op donderdag 26 februari 2015 09:22 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik weet de exacte situatie niet helemaal.Maar misschien moet je het een beetje op zijn beloop laten en proberen je er niet zo druk om te maken? Stressen erover helpt neem ik aan ook niet.
[..]
Dat dus.
Ik zou hem niet bellenquote:Op donderdag 26 februari 2015 09:25 schreef Californium het volgende:
[..]
Hij vraagt om rust om over dingen na te denken, zonder dat ik mij ergens in kan verdedigen of uitdrukken. Komt erop neer dat hij moeite heeft met de afstand en twijfelt over de langetermijn. Ik heb niet het gevoel dat het goed komt persoonlijk want hij klonk heel erg negatief. Ik snap dat stressen niet helpt maar ik kan er niets aan doen dat mijn hersenen maar door blijven gaan en ik dus niet slaap en geen hap door mijn keel krijg. Maar het is wel ongezond.
Mijn idee was om vandaag en morgen af te wachten en hem vrijdag in de namiddag te bellen.
want?quote:
Omdat hij tijd wil om na te denken. Als hij daarmee klaar is meldt hij zich wel.quote:
En ik dus misschien wel een week niet kunnen eten of slapen ervan? Hij mag best nadenken maar ik heb de neiging om mijn mening kwijt te moeten kunnen en dat heb ik nu niet gekund.quote:Op donderdag 26 februari 2015 09:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Omdat hij tijd wil om na te denken. Als hij daarmee klaar is meldt hij zich wel.
Mja, dat is, lullig gezegd, jouw probleem en niet de zijnequote:Op donderdag 26 februari 2015 09:33 schreef Californium het volgende:
[..]
En ik dus misschien wel een week niet kunnen eten of slapen ervan? Hij mag best nadenken maar ik heb de neiging om mijn mening kwijt te moeten kunnen en dat heb ik nu niet gekund.
True, maar het feit dat hij mij de kans niet gunt irriteert mij dan weerquote:Op donderdag 26 februari 2015 09:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mja, dat is, lullig gezegd, jouw probleem en niet de zijne. Jezelf opdringen gaat denk ik averechts werken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |