Of minimaal het land uit, want andersdenkenden.quote:Op woensdag 25 februari 2015 20:18 schreef HostiMeister het volgende:
Ja toch? Wat dan; ' ik accepteer het niet, ze moeten dood?'
quote:Op woensdag 25 februari 2015 20:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Of minimaal het land uit, want andersdenkenden.
Hij ook... Minder, minder, minder mensen. Totdat er niemand meer overblijft.quote:
Just me, myself and all the food.quote:Op woensdag 25 februari 2015 20:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hij ook... Minder, minder, minder mensen. Totdat er niemand meer overblijft.
Gezellig.quote:Op woensdag 25 februari 2015 20:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hij ook... Minder, minder, minder mensen. Totdat er niemand meer overblijft.
EY!quote:
En de foutmelding komt niet in de handleiding voor?quote:Op woensdag 25 februari 2015 20:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
15 pagina's aan handleiding doorgelezen over mijn gewerkte uren doorgeven. Krijg ik alsnog een foutmelding.
Even huilen.
Jawel. Ik kom niet aan de normuren die staan voor de opdracht voor de maand. Dat is niet gek, aangezien ik pas de 11de ben begonnen. Het probleem is alleen dat er geen oplossing staat behalve je correcte uren doorgeven.quote:Op woensdag 25 februari 2015 21:03 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
En de foutmelding komt niet in de handleiding voor?
Heerlijk krom dat soort programma's.quote:Op woensdag 25 februari 2015 21:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jawel. Ik kom niet aan de normuren die staan voor de opdracht voor de maand. Dat is niet gek, aangezien ik pas de 11de ben begonnen. Het probleem is alleen dat er geen oplossing staat behalve je correcte uren doorgeven.
Morgen maar even bellen.
Misschien dat ik iets eenvoudigs mis hoor, of dat ze me uit gaan betalen voor de hele maand ipv de halve.quote:Op woensdag 25 februari 2015 21:09 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Heerlijk krom dat soort programma's.
Ik stond vanmiddag voor een slagboom die niet openging met mijn pasje omdat het nieuwe programma de huisnummer toevoeging (4F) niet kan verwerken dus dan zegt ie dat de pas niet geldig is. Ook lekker![]()
Lang leve de vooruitgang in de technologie!
Tsja, je moet wel aan een werktijdfactor van 1.0 komen, natuurlijk.quote:Op woensdag 25 februari 2015 21:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jawel. Ik kom niet aan de normuren die staan voor de opdracht voor de maand. Dat is niet gek, aangezien ik pas de 11de ben begonnen. Het probleem is alleen dat er geen oplossing staat behalve je correcte uren doorgeven.
Morgen maar even bellen.
Ik hoor je dit zo zelfgenoegzaam zeggen, met een klein lachje op het einde. Om je heen kijkend of men om je moet lachen.quote:Op woensdag 25 februari 2015 21:14 schreef twi het volgende:
[..]
Tsja, je moet wel aan een werktijdfactor van 1.0 komen, natuurlijk.
Ik vind deze nog wel meevallen eigenlijk.quote:Op woensdag 25 februari 2015 21:30 schreef Barbusse het volgende:
R&P / Onredelijk?
De topics die je soms leest....
Ik ben aan seizoen drie begonnen een tijdje terug, en opeens vond ik het geen klap meer aanquote:Op woensdag 25 februari 2015 21:38 schreef rival het volgende:
En dan ineens het besef dat je een aflevering suits kan kijken
Ik heb met bijna elke serie wel zo'n momentjequote:Op woensdag 25 februari 2015 21:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben aan seizoen drie begonnen een tijdje terug, en opeens vond ik het geen klap meer aan.
Ik vind het juist wel weer spannender geworden eigenlijkquote:Op woensdag 25 februari 2015 21:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben aan seizoen drie begonnen een tijdje terug, en opeens vond ik het geen klap meer aan.
Je vriend die jou "dat gedrocht" noemt. Als dat geen ware liefde isquote:Op woensdag 25 februari 2015 21:38 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik vind deze nog wel meevallen eigenlijk.
Ik bedoel meer dat het topic zelf wel oké is. Geen rare TS met allerlei issues. Gewoon een meid met een probleem en vragend om advies. En één droeftoeter die het met haar vriend/ex eens is. Dus ja, niet echt schokkend.quote:Op woensdag 25 februari 2015 21:45 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Je vriend die jou "dat gedrocht" noemt. Als dat geen ware liefde is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |