Of minimaal het land uit, want andersdenkenden.quote:Op woensdag 25 februari 2015 20:18 schreef HostiMeister het volgende:
Ja toch? Wat dan; ' ik accepteer het niet, ze moeten dood?'
quote:Op woensdag 25 februari 2015 20:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Of minimaal het land uit, want andersdenkenden.
Hij ook... Minder, minder, minder mensen. Totdat er niemand meer overblijft.quote:
Just me, myself and all the food.quote:Op woensdag 25 februari 2015 20:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hij ook... Minder, minder, minder mensen. Totdat er niemand meer overblijft.
Gezellig.quote:Op woensdag 25 februari 2015 20:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hij ook... Minder, minder, minder mensen. Totdat er niemand meer overblijft.
EY!quote:
En de foutmelding komt niet in de handleiding voor?quote:Op woensdag 25 februari 2015 20:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
15 pagina's aan handleiding doorgelezen over mijn gewerkte uren doorgeven. Krijg ik alsnog een foutmelding.
Even huilen.
Jawel. Ik kom niet aan de normuren die staan voor de opdracht voor de maand. Dat is niet gek, aangezien ik pas de 11de ben begonnen. Het probleem is alleen dat er geen oplossing staat behalve je correcte uren doorgeven.quote:Op woensdag 25 februari 2015 21:03 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
En de foutmelding komt niet in de handleiding voor?
Heerlijk krom dat soort programma's.quote:Op woensdag 25 februari 2015 21:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jawel. Ik kom niet aan de normuren die staan voor de opdracht voor de maand. Dat is niet gek, aangezien ik pas de 11de ben begonnen. Het probleem is alleen dat er geen oplossing staat behalve je correcte uren doorgeven.
Morgen maar even bellen.
Misschien dat ik iets eenvoudigs mis hoor, of dat ze me uit gaan betalen voor de hele maand ipv de halve.quote:Op woensdag 25 februari 2015 21:09 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Heerlijk krom dat soort programma's.
Ik stond vanmiddag voor een slagboom die niet openging met mijn pasje omdat het nieuwe programma de huisnummer toevoeging (4F) niet kan verwerken dus dan zegt ie dat de pas niet geldig is. Ook lekker![]()
Lang leve de vooruitgang in de technologie!
Tsja, je moet wel aan een werktijdfactor van 1.0 komen, natuurlijk.quote:Op woensdag 25 februari 2015 21:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jawel. Ik kom niet aan de normuren die staan voor de opdracht voor de maand. Dat is niet gek, aangezien ik pas de 11de ben begonnen. Het probleem is alleen dat er geen oplossing staat behalve je correcte uren doorgeven.
Morgen maar even bellen.
Ik hoor je dit zo zelfgenoegzaam zeggen, met een klein lachje op het einde. Om je heen kijkend of men om je moet lachen.quote:Op woensdag 25 februari 2015 21:14 schreef twi het volgende:
[..]
Tsja, je moet wel aan een werktijdfactor van 1.0 komen, natuurlijk.
Ik vind deze nog wel meevallen eigenlijk.quote:Op woensdag 25 februari 2015 21:30 schreef Barbusse het volgende:
R&P / Onredelijk?
De topics die je soms leest....
Ik ben aan seizoen drie begonnen een tijdje terug, en opeens vond ik het geen klap meer aanquote:Op woensdag 25 februari 2015 21:38 schreef rival het volgende:
En dan ineens het besef dat je een aflevering suits kan kijken
Ik heb met bijna elke serie wel zo'n momentjequote:Op woensdag 25 februari 2015 21:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben aan seizoen drie begonnen een tijdje terug, en opeens vond ik het geen klap meer aan.
Ik vind het juist wel weer spannender geworden eigenlijkquote:Op woensdag 25 februari 2015 21:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben aan seizoen drie begonnen een tijdje terug, en opeens vond ik het geen klap meer aan.
Je vriend die jou "dat gedrocht" noemt. Als dat geen ware liefde isquote:Op woensdag 25 februari 2015 21:38 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik vind deze nog wel meevallen eigenlijk.
Ik bedoel meer dat het topic zelf wel oké is. Geen rare TS met allerlei issues. Gewoon een meid met een probleem en vragend om advies. En één droeftoeter die het met haar vriend/ex eens is. Dus ja, niet echt schokkend.quote:Op woensdag 25 februari 2015 21:45 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Je vriend die jou "dat gedrocht" noemt. Als dat geen ware liefde is
Oh, maar dat bedoelde ik ook niet hoor. Meer het idee dat een bepaald slag mensen het uberhaupt voor elkaar krijgt een relatie te krijgen. En daarmee doel ik op dat vriendje.quote:Op woensdag 25 februari 2015 21:46 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik bedoel meer dat het topic zelf wel oké is. Geen rare TS met allerlei issues. Gewoon een meid met een probleem en vragend om advies. En één droeftoeter die het met haar vriend/ex eens is. Dus ja, niet echt schokkend.
Nou ja, hij deed het dus achter haar rug om voordat ze er achter kwam.quote:Op woensdag 25 februari 2015 21:50 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Oh, maar dat bedoelde ik ook niet hoor. Meer het idee dat een bepaald slag mensen het uberhaupt voor elkaar krijgt een relatie te krijgen. En daarmee doel ik op dat vriendje.
Misschien toch maar doorbijten en verder kijken dan...quote:Op woensdag 25 februari 2015 21:41 schreef rival het volgende:
[..]
Ik heb met bijna elke serie wel zo'n momentje
Zelfs met BB en GoT..
Maar ik blijf suits top vinden, zeker seizoen 4!!
I wouldn't know... Ben gestopt na een paar afleveringen van seizoen 3.quote:Op woensdag 25 februari 2015 21:41 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik vind het juist wel weer spannender geworden eigenlijk
Wat wil je nog allemaal doen dan dat je meer tijd wil hebben?quote:Op woensdag 25 februari 2015 22:25 schreef Yvie_lu het volgende:
En toen was het alweer bijna half 11. Echt ongelofelijk snel gaat het soms toch wanneer je daar niet op zit te wachten.
Afwassen, in bad, serie/voetbal kijken, mailen, gewoon dingetjes maar het is al zo laat, naar bed is verstandiger.quote:Op woensdag 25 februari 2015 22:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat wil je nog allemaal doen dan dat je meer tijd wil hebben?
Beter genieten van de dingen die je wil doen en morgen een beetje spijt hebben en een tikkeltje slaaptekort hebben, dan nu verstandig doen en morgen spijt hebben dat je niet wat meer hebt genoten.quote:Op woensdag 25 februari 2015 22:27 schreef Yvie_lu het volgende:
Afwassen, in bad, serie/voetbal kijken, mailen, gewoon dingetjes maar het is al zo laat, naar bed is verstandiger.
Nja morgen belangrijke dingen te doen en 's avonds Feyenoord, dus tsja..quote:Op woensdag 25 februari 2015 22:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Beter genieten van de dingen die je wil doen en morgen een beetje spijt hebben en een tikkeltje slaaptekort hebben, dan nu verstandig doen en morgen spijt hebben dat je niet wat meer hebt genoten.
Keuzes, keuzes...quote:Op woensdag 25 februari 2015 22:29 schreef Yvie_lu het volgende:
Nja morgen belangrijke dingen te doen en 's avonds Feyenoord, dus tsja..
Uiteindelijk doen ze dat ook wel, maar ja, als je vervolgens eerst de keuzestress moet ondergaan dan heeft het ook zijn mindere kanten.quote:Op woensdag 25 februari 2015 22:31 schreef Yvie_lu het volgende:
Ja, ze horen het leven te verrijken, maar soms..
Jij kan in de toekomst horen? Indrukwekkend.quote:Op woensdag 25 februari 2015 22:40 schreef yats het volgende:
Ik ben ook zo weer weg denk ik. Ik hoor mijn bed al bijna roepen.
Indrukwekkend, thats me inderdaadquote:Op woensdag 25 februari 2015 22:42 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Jij kan in de toekomst horen? Indrukwekkend.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
quote:Op woensdag 25 februari 2015 22:47 schreef yats het volgende:
[..]
Indrukwekkend, thats me inderdaad
Lawaaiig bed dan zo helemaal vanuit ArnhemSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sorry mama, moet ik al naar bed?quote:
Ze komt er al aan met de mattenklopper.quote:
23:00uur is de limiet en dat weet je, dus snel opschieten dan maar!quote:Op woensdag 25 februari 2015 22:59 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Sorry mama, moet ik al naar bed?
Hockeystickquote:Op woensdag 25 februari 2015 22:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ze komt er al aan met de mattenklopper.
Hockeymeisjes.quote:Op woensdag 25 februari 2015 23:00 schreef Yvie_lu het volgende:
Hockeystick![]()
Mattenklopper heb ik niet
quote:Op woensdag 25 februari 2015 23:00 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
23:00uur is de limiet en dat weet je, dus snel opschieten dan maar!
Oehquote:Op woensdag 25 februari 2015 23:00 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Hockeystick![]()
Mattenklopper heb ik niet
Zegt de jongedame die hier topicmama isquote:Op woensdag 25 februari 2015 23:03 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik zie je nog steeds posten jongeman![]()
Discipline van tegenwoordig
Moeder Gans reporting for dutyquote:Op woensdag 25 februari 2015 23:04 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Zegt de jongedame die hier topicmama is
*snater*quote:
Moeder Gans gaat in elk geval niet verstandig op tijd naar bed als ik het zo zie.quote:
Ik moet er helaas op toe zien dat jullie dat wel doen, dus ben ik altijd de laatste.quote:Op woensdag 25 februari 2015 23:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Moeder Gans gaat in elk geval niet verstandig op tijd naar bed als ik het zo zie.
Als dit je al uitput.quote:Op woensdag 25 februari 2015 23:10 schreef Yvie_lu het volgende:
Ik moet er helaas op toe zien dat jullie dat wel doen, dus ben ik altijd de laatste.
Jullie putten mij gewoon uit
Leugens Yv. We hebben je meermaals welterusten gewenst.quote:Op woensdag 25 februari 2015 23:10 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik moet er helaas op toe zien dat jullie dat wel doen, dus ben ik altijd de laatste.
Jullie putten mij gewoon uit
Ja maar dan waak ik toch nog onbewust natuurlijkquote:Op woensdag 25 februari 2015 23:11 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Leugens Yv. We hebben je meermaals welterusten gewenst.
Uh huh. Ben je bij ons Ninja-meesters in de leer?quote:Op woensdag 25 februari 2015 23:12 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja maar dan waak ik toch nog onbewust natuurlijk
Toch maar meer seks hebben dan. Dat houdt je jong.quote:Op woensdag 25 februari 2015 23:11 schreef Yvie_lu het volgende:
Ben niks meer gewendSofte moeder gans geworden. Treurige boel
Nee, dit is anders. Moederlijk/vrouwelijk instinct o.i.d.quote:Op woensdag 25 februari 2015 23:13 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Uh huh. Ben je bij ons Ninja-meesters in de leer?
Jong zijn is vermoeiend.quote:Op woensdag 25 februari 2015 23:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Toch maar meer seks hebben dan. Dat houdt je jong.
Ik vind dat dan wel weer aandoenlijkquote:Op woensdag 25 februari 2015 23:14 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nee, dit is anders. Moederlijk/vrouwelijk instinct o.i.d.
Ik ben nog niet moe en ben hard aan het programmeren hoor.quote:Op woensdag 25 februari 2015 23:17 schreef Yvie_lu het volgende:
Maar ondertussen ben je gewoon tijd aan het rekken...
Ok, vooruit dan maar, morgen geen schooldag gelukkigquote:Op woensdag 25 februari 2015 23:19 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik ben nog niet moe en ben hard aan het programmeren hoor.
Al stop ik er zo mee. Nog even chatten met iemand.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |