Oh, maar dat bedoelde ik ook niet hoor. Meer het idee dat een bepaald slag mensen het uberhaupt voor elkaar krijgt een relatie te krijgen. En daarmee doel ik op dat vriendje.quote:Op woensdag 25 februari 2015 21:46 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik bedoel meer dat het topic zelf wel oké is. Geen rare TS met allerlei issues. Gewoon een meid met een probleem en vragend om advies. En één droeftoeter die het met haar vriend/ex eens is. Dus ja, niet echt schokkend.
Nou ja, hij deed het dus achter haar rug om voordat ze er achter kwam.quote:Op woensdag 25 februari 2015 21:50 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Oh, maar dat bedoelde ik ook niet hoor. Meer het idee dat een bepaald slag mensen het uberhaupt voor elkaar krijgt een relatie te krijgen. En daarmee doel ik op dat vriendje.
Misschien toch maar doorbijten en verder kijken dan...quote:Op woensdag 25 februari 2015 21:41 schreef rival het volgende:
[..]
Ik heb met bijna elke serie wel zo'n momentje
Zelfs met BB en GoT..
Maar ik blijf suits top vinden, zeker seizoen 4!!
I wouldn't know... Ben gestopt na een paar afleveringen van seizoen 3.quote:Op woensdag 25 februari 2015 21:41 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik vind het juist wel weer spannender geworden eigenlijk
Wat wil je nog allemaal doen dan dat je meer tijd wil hebben?quote:Op woensdag 25 februari 2015 22:25 schreef Yvie_lu het volgende:
En toen was het alweer bijna half 11. Echt ongelofelijk snel gaat het soms toch wanneer je daar niet op zit te wachten.
Afwassen, in bad, serie/voetbal kijken, mailen, gewoon dingetjes maar het is al zo laat, naar bed is verstandiger.quote:Op woensdag 25 februari 2015 22:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat wil je nog allemaal doen dan dat je meer tijd wil hebben?
Beter genieten van de dingen die je wil doen en morgen een beetje spijt hebben en een tikkeltje slaaptekort hebben, dan nu verstandig doen en morgen spijt hebben dat je niet wat meer hebt genoten.quote:Op woensdag 25 februari 2015 22:27 schreef Yvie_lu het volgende:
Afwassen, in bad, serie/voetbal kijken, mailen, gewoon dingetjes maar het is al zo laat, naar bed is verstandiger.
Nja morgen belangrijke dingen te doen en 's avonds Feyenoord, dus tsja..quote:Op woensdag 25 februari 2015 22:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Beter genieten van de dingen die je wil doen en morgen een beetje spijt hebben en een tikkeltje slaaptekort hebben, dan nu verstandig doen en morgen spijt hebben dat je niet wat meer hebt genoten.
Keuzes, keuzes...quote:Op woensdag 25 februari 2015 22:29 schreef Yvie_lu het volgende:
Nja morgen belangrijke dingen te doen en 's avonds Feyenoord, dus tsja..
Uiteindelijk doen ze dat ook wel, maar ja, als je vervolgens eerst de keuzestress moet ondergaan dan heeft het ook zijn mindere kanten.quote:Op woensdag 25 februari 2015 22:31 schreef Yvie_lu het volgende:
Ja, ze horen het leven te verrijken, maar soms..
Jij kan in de toekomst horen? Indrukwekkend.quote:Op woensdag 25 februari 2015 22:40 schreef yats het volgende:
Ik ben ook zo weer weg denk ik. Ik hoor mijn bed al bijna roepen.
Indrukwekkend, thats me inderdaadquote:Op woensdag 25 februari 2015 22:42 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Jij kan in de toekomst horen? Indrukwekkend.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
quote:Op woensdag 25 februari 2015 22:47 schreef yats het volgende:
[..]
Indrukwekkend, thats me inderdaad
Lawaaiig bed dan zo helemaal vanuit ArnhemSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |