Ze komt er al aan met de mattenklopper.quote:
23:00uur is de limiet en dat weet je, dus snel opschieten dan maar!quote:Op woensdag 25 februari 2015 22:59 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Sorry mama, moet ik al naar bed?
Hockeystickquote:Op woensdag 25 februari 2015 22:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ze komt er al aan met de mattenklopper.
Hockeymeisjes.quote:Op woensdag 25 februari 2015 23:00 schreef Yvie_lu het volgende:
Hockeystick![]()
Mattenklopper heb ik niet
quote:Op woensdag 25 februari 2015 23:00 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
23:00uur is de limiet en dat weet je, dus snel opschieten dan maar!
Oehquote:Op woensdag 25 februari 2015 23:00 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Hockeystick![]()
Mattenklopper heb ik niet
Zegt de jongedame die hier topicmama isquote:Op woensdag 25 februari 2015 23:03 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik zie je nog steeds posten jongeman![]()
Discipline van tegenwoordig
Moeder Gans reporting for dutyquote:Op woensdag 25 februari 2015 23:04 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Zegt de jongedame die hier topicmama is
*snater*quote:
Moeder Gans gaat in elk geval niet verstandig op tijd naar bed als ik het zo zie.quote:
Ik moet er helaas op toe zien dat jullie dat wel doen, dus ben ik altijd de laatste.quote:Op woensdag 25 februari 2015 23:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Moeder Gans gaat in elk geval niet verstandig op tijd naar bed als ik het zo zie.
Als dit je al uitput.quote:Op woensdag 25 februari 2015 23:10 schreef Yvie_lu het volgende:
Ik moet er helaas op toe zien dat jullie dat wel doen, dus ben ik altijd de laatste.
Jullie putten mij gewoon uit
Leugens Yv. We hebben je meermaals welterusten gewenst.quote:Op woensdag 25 februari 2015 23:10 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik moet er helaas op toe zien dat jullie dat wel doen, dus ben ik altijd de laatste.
Jullie putten mij gewoon uit
Ja maar dan waak ik toch nog onbewust natuurlijkquote:Op woensdag 25 februari 2015 23:11 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Leugens Yv. We hebben je meermaals welterusten gewenst.
Uh huh. Ben je bij ons Ninja-meesters in de leer?quote:Op woensdag 25 februari 2015 23:12 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja maar dan waak ik toch nog onbewust natuurlijk
Toch maar meer seks hebben dan. Dat houdt je jong.quote:Op woensdag 25 februari 2015 23:11 schreef Yvie_lu het volgende:
Ben niks meer gewendSofte moeder gans geworden. Treurige boel
Nee, dit is anders. Moederlijk/vrouwelijk instinct o.i.d.quote:Op woensdag 25 februari 2015 23:13 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Uh huh. Ben je bij ons Ninja-meesters in de leer?
Jong zijn is vermoeiend.quote:Op woensdag 25 februari 2015 23:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Toch maar meer seks hebben dan. Dat houdt je jong.
Ik vind dat dan wel weer aandoenlijkquote:Op woensdag 25 februari 2015 23:14 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nee, dit is anders. Moederlijk/vrouwelijk instinct o.i.d.
Ik ben nog niet moe en ben hard aan het programmeren hoor.quote:Op woensdag 25 februari 2015 23:17 schreef Yvie_lu het volgende:
Maar ondertussen ben je gewoon tijd aan het rekken...
Ok, vooruit dan maar, morgen geen schooldag gelukkigquote:Op woensdag 25 februari 2015 23:19 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik ben nog niet moe en ben hard aan het programmeren hoor.
Al stop ik er zo mee. Nog even chatten met iemand.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |