Misschien is een stuk vrouwendij best lekker, wie weet :$quote:Op woensdag 25 februari 2015 17:33 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Die was welja
[..]
It's safe to say not to trust ANY meal being served in the entire show
Jawel hoor.quote:Op woensdag 25 februari 2015 17:33 schreef Fascination het volgende:
[..]
Meh, dat kun je niet in zn algemeenheid zeggen.
Dat is nog het ergste, iedere maaltijd ziet er echt zo verdomd lekker uitquote:Op woensdag 25 februari 2015 17:35 schreef Dqod het volgende:
Goeie TT
[..]
Misschien is een stuk vrouwendij best lekker, wie weet :$
Opeens heb je 't. Je wordt kannibaal :$quote:Op woensdag 25 februari 2015 17:38 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat is nog het ergste, iedere maaltijd ziet er echt zo verdomd lekker uit![]()
quote:Op woensdag 25 februari 2015 17:39 schreef Dqod het volgende:
[..]
Opeens heb je 't. Je wordt kannibaal :$
*Gaat alsnog dat shreddertje huren
Vanavond gehakt
Even kijken wie ik ga uitnodigen vanaafquote:
quote:
Ik zal nu even checken.quote:Op woensdag 25 februari 2015 17:35 schreef Faxie het volgende:
[..]
Jawel hoor.
(Nils Frahm nog gecheckt?)
Serie spoilerquote:Op woensdag 25 februari 2015 17:41 schreef Dqod het volgende:
[..]
Even kijken wie ik ga uitnodigen vanaaf
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Haha, nee. Ik eet geen eens konijn.![]()
quote:Op woensdag 25 februari 2015 17:43 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Serie spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Haha, nee. Ik eet geen eens konijn.![]()
[..]
Serie spoilerVanavond is iedereen veilig, dan eet ik een witlofschoteltje :$SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Haha, nee. Ik eet geen eens konijn.
Geen vleescheter, nee?I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
Misschien houdt ze wel meer van rammelaartjes, wat moet ze daar dan mee, in dat gevalquote:
Alles anders dan varken, koe of plofkip skip ik. De kerstreclame van Bol brak dan ook bijna m'n kleine hartje.quote:Op woensdag 25 februari 2015 17:45 schreef Dqod het volgende:
[..]
Vanavond is iedereen veilig, dan eet ik een witlofschoteltje :$
Geen vleescheter, nee?
quote:Op woensdag 25 februari 2015 17:43 schreef Faxie het volgende:
[..]
Daar moet je eigenlijk wel even de tijd voor nemen hoor
[..]
Serie spoilerJamaar jamaar jamaar....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Haha, nee. Ik eet geen eens konijn.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
Nu heb ik zin in kip. Ffffuuuuuuuquote:Op woensdag 25 februari 2015 17:48 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Alles anders dan varken, koe of plofkip skip ik. De kerstreclame van Bol brak dan ook bijna m'n kleine hartje.![]()
Rammelaartjes ja.
I amquote:Op woensdag 25 februari 2015 17:49 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Jamaar jamaar jamaar....
[ afbeelding ]
Eet ze!quote:Op woensdag 25 februari 2015 17:51 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nu heb ik zin in kip. Ffffuuuuuuu
[..]
I am
Dus ik ga idd maar eens eten. Latahhhh![]()
Dat zijn z'n meeste nummers wel hoorquote:Op woensdag 25 februari 2015 17:49 schreef Fascination het volgende:
[..]. Ik vind Says tof, echt zo'n nummer dat je moet luisteren terwijl je rustig op bed ligt of zo. Mooie opbouw.
Aequequote:
Zweep jezelf op!quote:Op woensdag 25 februari 2015 18:11 schreef Samzz het volgende:
Kolere ik ben kapot. Nog drie lessen te gaan.
Wegdroom muziek.quote:Op woensdag 25 februari 2015 17:49 schreef Fascination het volgende:
[..]. Ik vind Says tof, echt zo'n nummer dat je moet luisteren terwijl je rustig op bed ligt of zo. Mooie opbouw.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |