Een beetje, Yv was heel grondig met haar rondleidingquote:Op donderdag 26 februari 2015 11:35 schreef FrauMilena het volgende:
Jullie hebben elkaar de mooiste plekjes van het huis geshowd?
tweelingzielquote:Op donderdag 26 februari 2015 11:27 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nee, ik vertrouw mijzelf niet.
Alles wat ik huis is, gaat op. Dus als ik dat zou doen zou ik gewoon mijn huis niet meer uitkomen met alle gevolgen van dien.
Dat moet gezellig geweest zijnquote:Op donderdag 26 februari 2015 11:40 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Een beetje, Yv was heel grondig met haar rondleiding
Kunnen we iig nog skypen, dat kan tenminste gewoon liggend.quote:
Dit klinkt dubieus en obsceen.quote:Op donderdag 26 februari 2015 11:40 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Mag ik je dan opeten?quote:Op donderdag 26 februari 2015 11:29 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik ook, ik ben dan gewoon een levend paasei, helemaal gevuld met chocolade.
Would die happy
Bij Yv is het altijd gezellig, al krijg ik nu wel mijn twijfels:quote:Op donderdag 26 februari 2015 11:41 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Dat moet gezellig geweest zijn
quote:
Hoe zou dat toch komenquote:
Vooruit. Voorproeven mag dus ook niet?quote:Op donderdag 26 februari 2015 11:43 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
In dat geval ja, als je maar wacht tot ik dood ben dan.
Jij kreeg wel een rondleiding? Yv toch...quote:Op donderdag 26 februari 2015 11:40 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Zou niet aardig zijn van mij als ik dat zou toelaten, straks kan je niet stoppen en vermoord je mij,quote:Op donderdag 26 februari 2015 11:45 schreef aeque het volgende:
[..]
Vooruit. Voorproeven mag dus ook niet?
Nou aeque, lick it upquote:Op donderdag 26 februari 2015 11:45 schreef aeque het volgende:
[..]
Vooruit. Voorproeven mag dus ook niet?
Ik kan best een heer zijn.quote:Op donderdag 26 februari 2015 11:46 schreef yats het volgende:
[..]
Jij kreeg wel een rondleiding? Yv toch...
Nja het is maar wat je rondleiding noemt, woonkamer, keuken. That was it.quote:Op donderdag 26 februari 2015 11:46 schreef yats het volgende:
[..]
Jij kreeg wel een rondleiding? Yv toch...
Hij heeft trek in je Yv. Dat is een compliment, hoe dubieus ook.quote:Op donderdag 26 februari 2015 11:47 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Zou niet aardig zijn van mij als ik dat zou toelaten, straks kan je niet stoppen en vermoord je mij,
dat wil je toch niet op je geweten hebben?
Ja, de WC moest ik zelf vinden.quote:Op donderdag 26 februari 2015 11:47 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nja het is maar wat je rondleiding noemt, woonkamer, keuken. That was it.
Precies. Zo'n groot huis, super moeilijk te vinden natuurlijkquote:Op donderdag 26 februari 2015 11:48 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ja, de WC moest ik zelf vinden.
Lekker!quote:Op donderdag 26 februari 2015 11:48 schreef yats het volgende:
Ik ben net overigens positief verrast. Het nieuwe contract dat ik net in mijn mail vond heeft en een hoger salaris dan ik dacht, en loopt tot en met augustus in plaats van tot mei.
Heel goedquote:Op donderdag 26 februari 2015 11:48 schreef yats het volgende:
Ik ben net overigens positief verrast. Het nieuwe contract dat ik net in mijn mail vond heeft en een hoger salaris dan ik dacht, en loopt tot en met augustus in plaats van tot mei.
Eerder het heel laten, al had je daar wel voor gewaarschuwd.quote:Op donderdag 26 februari 2015 11:48 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Precies. Zo'n groot huis, super moeilijk te vinden natuurlijk
Nee yv, hier klets je je niet onderuitquote:Op donderdag 26 februari 2015 11:47 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nja het is maar wat je rondleiding noemt, woonkamer, keuken. That was it.
Nee ik ken mijn grenzen wel hoor.quote:Op donderdag 26 februari 2015 11:47 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Zou niet aardig zijn van mij als ik dat zou toelaten, straks kan je niet stoppen en vermoord je mij,
dat wil je toch niet op je geweten hebben?
Whut.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |