Godslasteringquote:Op donderdag 26 februari 2015 11:02 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Mag dat niet? Ik zie hier ook regelmatig g*dver etc voorbij komen
quote:Op donderdag 26 februari 2015 10:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Fylax is geband, dus hij zal je op een later tijdstip antwoorden.
Nja volgens mij is het ook alleen maar schelden als iemand er moeite mee heeft toch?quote:
Serieus?quote:Op donderdag 26 februari 2015 10:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat serieus? Van top naar nop, snelquote:Op donderdag 26 februari 2015 10:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik probeer het voor mezelf enorm te vermijden eigenlijk. Wat anderen doen moeten ze zelf weten uiteraard, maar als iemand te pas en te onpas Godverdomme en alle kleurrijke varianten gaat gebruiken zeg ik er wat van.quote:Op donderdag 26 februari 2015 11:06 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nja volgens mij is het ook alleen maar schelden als iemand er moeite mee heeft toch?
Dus als we allemaal netjes niet in God geloven dan kan het eigenlijk weer wel.
Geen idee, ik las het ook vanmorgen pas van Kano.quote:Op donderdag 26 februari 2015 11:02 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Mag dat niet? Ik zie hier ook regelmatig g*dver etc voorbij komen
Op z'n school. Duh.quote:Op donderdag 26 februari 2015 11:08 schreef HostiMeister het volgende:
Hoe moet ie nou chicks flowen?
In het echt? Als in praten met mensen? Riiight.quote:
Jou schijnbaar ook gelukt, dus er is nog hoopquote:Op donderdag 26 februari 2015 11:10 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
In het echt? Als in praten met mensen? Riiight.
quote:Op donderdag 26 februari 2015 11:10 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
In het echt? Als in praten met mensen? Riiight.
Is helemaal niet eng. Denk ik.quote:Op donderdag 26 februari 2015 11:11 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Jou schijnbaar ook gelukt, dus er is nog hoop
Even voor de goede orde Thijs, als jij nu naar een middelbare school gaat en het daar gaan proberen is het wel eng (voor de kids en ouders die je aan gaan geven).quote:Op donderdag 26 februari 2015 11:12 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
[..]
Is helemaal niet eng. Denk ik.
Auwtsj. You cut me deep, girl.quote:Op donderdag 26 februari 2015 11:11 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Jou schijnbaar ook gelukt, dus er is nog hoop
Was een compliment, gewoon Cali flowenquote:Op donderdag 26 februari 2015 11:14 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Auwtsj. You cut me deep, girl.
Ik bedoel het gewone contact met mensen Yv. Dat je dat überhaupt van me durft te denken treft me erg diep.quote:Op donderdag 26 februari 2015 11:14 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Even voor de goede orde Thijs, als jij nu naar een middelbare school gaat en het daar gaan proberen is het wel eng (voor de kids en ouders die je aan gaan geven).
Even voor mijn beeldvorming: wat is er heugelijk aan?quote:Op donderdag 26 februari 2015 11:20 schreef Yvie_lu het volgende:
Hemeltje lief wat is iedereen serieus vandaag op deze heugelijke dag.
Chocolade-nieuws!quote:Op donderdag 26 februari 2015 11:21 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Even voor mijn beeldvorming: wat is er heugelijk aan?
It is all a matter of perspective.quote:
Ik heb net voor het eerst online kleding gekocht.quote:Op donderdag 26 februari 2015 11:21 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Even voor mijn beeldvorming: wat is er heugelijk aan?
Jij als choco-addict had toch allang een bunker gebouwd vol met chocola? Voor als de chopocolyps echt zou plaats vinden?quote:
Oeh, laat eens zien.quote:Op donderdag 26 februari 2015 11:25 schreef rival het volgende:
[..]
Ik heb net voor het eerst online kleding gekocht.
Nieuwe look vanuit mijn warme bedje
Joh.quote:Op donderdag 26 februari 2015 11:15 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Was een compliment, gewoon Cali flowen
Nee, ik vertrouw mijzelf niet.quote:Op donderdag 26 februari 2015 11:26 schreef aeque het volgende:
[..]
Jij als choco-addict had toch allang een bunker gebouwd vol met chocola? Voor als de chopocolyps echt zou plaats vinden?
Nu heb ik een MI van een 300 kilo wegende Yv.quote:Op donderdag 26 februari 2015 11:27 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nee, ik vertrouw mijzelf niet.
Alles wat ik huis is, gaat op. Dus als ik dat zou doen zou ik gewoon mijn huis niet meer uitkomen met alle gevolgen van dien.
Als de apocalyps plaats vind wil je niet meer je huis uit, dus ergens kan dat wel.quote:Op donderdag 26 februari 2015 11:27 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nee, ik vertrouw mijzelf niet.
Alles wat ik huis is, gaat op. Dus als ik dat zou doen zou ik gewoon mijn huis niet meer uitkomen met alle gevolgen van dien.
Nou nou, we hoeven haar nog nergens heen te rollen aeque.quote:Op donderdag 26 februari 2015 11:28 schreef aeque het volgende:
[..]
Nu heb ik een MI van een 300 kilo wegende Yv.
Ik ook, ik ben dan gewoon een levend paasei, helemaal gevuld met chocolade.quote:Op donderdag 26 februari 2015 11:28 schreef aeque het volgende:
[..]
Nu heb ik een MI van een 300 kilo wegende Yv.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |