laatste 3 posts vorige deelquote:Op maandag 19 maart 2012 14:07 schreef rabbia het volgende:
in nederland kun je je kind laten vaccineren tegen een aantal ziekten die eigenlijk nauwelijks nog voorkomen. uit onderzoek is gebleken dat vaccinaties toch niet zo betrouwbaar zijn dan men doet zeggen. steeds meer ouders maken zich zorgen en twijfeln of ze hun kind laten vaccineren. heb gehoord dat later beginnen met vaccineren beter zou zijn en losse prikken ipv de huidige coctailsvaccins. nu worden baby's al met 8 weken gevaccineerd ook tegn hep. b.
quote:Op maandag 2 juli 2012 19:03 schreef new_moon het volgende:
[..]
Hier moest ik hardop om lachen![]()
ot
zoals laatst las ik over medicijnen m.b.t. ziekte van Crohn, (bij mijn zusje is dit kort geleden vastgesteld, en toen ben ik er ook het e.e.a. over gaan lezen)
dat een jaarlijkse kuur van het medicijn Remicade niet meer vergoed zou worden bij patienten die anders als enig alternatief hebben, om te operenen, gedeeltelijke of gehele darmverwijdering, waarbij verdere onstekingsremmende medicijnen natuurlijk niet meer nodig zijn.
deze operatie schijnt 14000 euro te kosten, en dat medicijn 17000 per jaar.
Dat was de wens van verzekeraars, om uit winstbelang, iedereens darm maar per direct te amputeren, omdat het goedkoper is.
quote:Op maandag 2 juli 2012 19:25 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Kwalijke zaak als dat zo zou zijn.
Maar ik zie het niet zozeer uit winstbejag maar meer als besparing? Maar dan nog. Geef de mensen die deze kwaal hebben de medicijnen en ga niet opereren uit besparing. Erg fout.
quote:Op maandag 2 juli 2012 20:23 schreef new_moon het volgende:
geheel OT deze keer![]()
heb ook btw een vaag idee dat zoiets als ziekte van crohn wel eens getriggerd kan worden qua afwijkend immuunsysteem door vaccinaties in jeugd
Erg eigenlijk. Ze zien zelf niet in hoe dom ze bezig zijn.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 21:56 schreef .SP. het volgende:
Interessant en kritisch (jaja Japie en Biekje!) stuk:
http://www.theguardian.co(...)-nasal-spray-vaccine
Samengevat: je kind tegen de griep vaccineren heeft geen zin voor het kind, maar mogelijk wel voor risicogroepen (die minder kans hebben om door een kind geinfecteerd te worden).
Aan de andere kant van het spectrum, meerdere successen in de moordadige plannen van de anti-vaccinatielobby:
WHO wijt mazelenuitbraak Bosnië aan antivaccinlobby
Thanks Izzy. Onderstaande is wellicht ook interessantquote:Op maandag 2 maart 2015 21:03 schreef Izzy73 het volgende:
Zou me niets verbazen.
Starting at the 3:00 mark, you can hear this scientist explaining how a vaccine can "turn a fanatic into a normal person." A normal person, of course, means a person who is obedient to government authority.
Using aerosolized stealth vaccines as tools of behavioral control and mind alteration
The name is FUNVAX, the vaccine for religious fundamentalism
Die sitequote:Op dinsdag 3 maart 2015 10:57 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Thanks Izzy. Onderstaande is wellicht ook interessant
http://www.wanttoknow.inf(...)talist_vaccine.shtml
quote:Op maandag 2 maart 2015 21:03 schreef Izzy73 het volgende:
Zou me niets verbazen.
Starting at the 3:00 mark, you can hear this scientist explaining how a vaccine can "turn a fanatic into a normal person." A normal person, of course, means a person who is obedient to government authority.
Using aerosolized stealth vaccines as tools of behavioral control and mind alteration
The name is FUNVAX, the vaccine for religious fundamentalism
Je bent zo voorspelbaarquote:Op dinsdag 3 maart 2015 11:55 schreef theguyver het volgende:
[..]
Die site![]()
As of March 2nd, we're $6,700 in the red for 2015. Kindly donate here to support this vital work.
Subscribe here to our free email list for two information-packed emails per week.
Hoe krijg je het voor elkaar?
Ja dat ook nog een keer, hoe kritisch kijken de zogenaamde waarheidszoekers hier eigenlijk naar?quote:Op dinsdag 3 maart 2015 12:17 schreef Mr.44 het volgende:
[..]vaccineren tegen een gen, wie verzint dit?
daarnaast heet het funfaxquote:Op dinsdag 3 maart 2015 12:22 schreef Chewie het volgende:
[..]
Ja dat ook nog een keer, hoe kritisch kijken de zogenaamde waarheidszoekers hier eigenlijk naar?
Iemand met een rijke fantasie.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 12:17 schreef Mr.44 het volgende:
[..]vaccineren tegen een gen, wie verzint dit?
Ja het is echt onvoorstelbaar hoe sites als " wanttoknow" die zeggen kritisch naar de maatschappij te kijken dit zomaar overnemen.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 12:24 schreef Mr.44 het volgende:
[..]
daarnaast heet het funfax![]()
en hebben ze het eerst over virus waarmee ze mensen vaccineren
hoeveel hints zijn er nodig om door te hebben dat dit wel een grap moet zijn
kuch..quote:Op dinsdag 3 maart 2015 12:32 schreef controlaltdelete het volgende:
Ik vind het onvoorstelbaar hoe een BNW-forum voor het gros gevuld is met msm-aanhangers die zichzelf enorm kritisch noemen![]()
![]()
De fout die jij maakt is dat je denkt dat de zogenaamde msm aanhangers al dit nieuws klakkeloos aannemen. Ik begrijp het wel want jij doet exact hetzelfde met dit soort bullshit nieuws (en als je het echt goed bekeken had snapte je ook wel dat het onzin is en dat het zelfs als onzin bedoelt is) en dan is het vrij logisch dat je denkt dat je discussiepartner ook zo is.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 12:32 schreef controlaltdelete het volgende:
Ik vind het onvoorstelbaar hoe een BNW-forum voor het gros gevuld is met msm-aanhangers die zichzelf enorm kritisch noemen![]()
![]()
Ja vast, vul jij maar fijn in wat ik wel of niet geloof.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 12:50 schreef theguyver het volgende:
[..]
kuch..
bronnen die gebruikt werden op de site voor het bericht!
New York Times
Washington Post
Wikipedia
Dat niet alleen het gedeeltelijk over Osama Bin landen, je weet wel die gast die volgens velen niet eens bestaat, het bericht is in dit geval wel betrouwbaar omdat een dokter niet alleen vaccineert maar ook dna af nam om zo op zoek te gaan naar Bin Laden.
En dat???? geloof je dan wel weer.
Nog zo ene die denkt dat ie wijsheid in de pacht heeft en zelfs weet wat ik denk.. dream on buddy, anyway ik maak er niet veel woorden aan vuil. Ik wacht wel weer tot de ondergrondse zich weer eens meldt.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 13:05 schreef Chewie het volgende:
[..]
De fout die jij maakt is dat je denkt dat de zogenaamde msm aanhangers al dit nieuws klakkeloos aannemen. Ik begrijp het wel want jij doet exact hetzelfde met dit soort bullshit nieuws (en als je het echt goed bekeken had snapte je ook wel dat het onzin is en dat het zelfs als onzin bedoelt is) en dan is het vrij logisch dat je denkt dat je discussiepartner ook zo is.
Het verschil is alleen dat de degene die jij msm aanhanger noemt wel aan onderbouwing doet terwijl jij steevast weigert ook maar iets te onderbouwen omdat het volgens jou toch geen zin heeft. Wat natuurlijk gewoon een zwak excuus is.
Typerende reactie weerquote:Op dinsdag 3 maart 2015 13:24 schreef controlaltdelete het volgende:
Nog zo ene die denkt dat ie wijsheid in de pacht heeft en zelfs weet wat ik denk.. dream on buddy, anyway ik maak er niet veel woorden aan vuil. Ik wacht wel weer tot de ondergrondse zich weer eens meldt.
Nee lezen!, er staat niet 1 maar zelfs 4 vraagtekens!quote:Op dinsdag 3 maart 2015 13:24 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Ja vast, vul jij maar fijn in wat ik wel of niet geloof.
[..]
Nog zo ene die denkt dat ie wijsheid in de pacht heeft en zelfs weet wat ik denk.. dream on buddy, anyway ik maak er niet veel woorden aan vuil. Ik wacht wel weer tot de ondergrondse zich weer eens meldt.
Door dat niet kritisch zijn trap je keihard in die funvax hoax.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 12:32 schreef controlaltdelete het volgende:
![]()
zucht ... je meent het nog echt ook ....quote:Op zaterdag 28 februari 2015 13:52 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Erg eigenlijk. Ze zien zelf niet in hoe dom ze bezig zijn.
niet alleen moslims. Ook onze eigen meisjes.quote:Op maandag 2 maart 2015 20:44 schreef Lavenderr het volgende:
Pakistan arresteert honderden wegens weigering poliovaccin aan kind
Pakistan heeft in het noordwesten van het land circa vijfhonderd mannen aangehouden die weigerden hun kinderen te laten inenten tegen polio. Dat heeft de overheid vandaag meegedeeld. Het land strijdt tegen de besmettelijke vorm van kinderverlamming, die vorig jaar bij driehonderd kinderen werd vastgesteld, 93 procent meer dan het jaar ervoor.
De arrestaties vonden plaats in de stad Peshawar, in het noordwesten van het land, en in aangrenzende districten. Dat gebeurde bij de start van een drie dagen durende regionale vaccinatiecampagne, zo deelde de lokale bestuurder Riaz Mehsud mee. "We hebben alle ouders opgepakt die geweigerd hebben hun kinderen te vaccineren", verklaarde Mehsud.
De regering wil streng optreden bij weigering tot vaccinatie, zo maakte minister van Volksgezondheid Saira Afzal Tarar duidelijk in Islamabad. De overheid staat onder druk om de ziekte aan te pakken nadat de Wereldgezondheidsorganisatie (WHO) een poliovaccinatie vorig jaar verplicht maakte voor alle Pakistanen die naar het buitenland reizen.
Pakistan telde in 2014 in totaal 303 gevallen van polio, een sterke toename in vergelijking met de 93 van een jaar eerder. Meer dan 90 procent van de slachtoffers was afkomstig uit de onrustige regio aan de Afghaanse grens. Heel wat ouders weigeren er hun kinderen te vaccineren. Het medisch personeel dat de vaccinaties toedient, wordt er bovendien regelmatig aangevallen door aan al-Qaida gelinkte rebellen. Radicale islamisten geloven dat de inentingen deel uitmaken van een samenzwering van het Westen om moslims onvruchtbaar te maken.
De besmettelijke ziekte is in nagenoeg heel de wereld uitgeroeid, behalve in Pakistan, Afghanistan en Nigeria.
http://www.hln.be/hln/nl/(...)accin-aan-kind.dhtml
Oh die redenatie ook
dat heb ik nog nooit voor bij zien komen... alleen wel dat USA hem gebruikt om terrorisme aan te praten. En z'n bespottelijke fake death en in zee gedumpt.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 12:50 schreef theguyver het volgende:
[..]
kuch..
bronnen die gebruikt werden op de site voor het bericht!
New York Times
Washington Post
Wikipedia
Dat niet alleen het gedeeltelijk over Osama Bin landen, je weet wel die gast die volgens velen niet eens bestaat,
Snap je het wel helemaal? Niemand hier bediscussieerd dat er in enkele uitzonderlijke gevallen inderdaad een negatief effect zal optreden bij vaccinatie. Dat is helaas zo. Alleen zijn de negatieve effecten bij niet vaccineren een 1000 maal groter.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 20:33 schreef badass-san het volgende:
If vaccines are safe, why has the US gov. paid out $3 BILLION to vaccine-injured families?
http://www.naturalnews.co(...)_US_government.html#
Wat geloof je eigenlijk wel wat er in de echte wereld gebeurd?quote:Op dinsdag 3 maart 2015 23:39 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
dat heb ik nog nooit voor bij zien komen... alleen wel dat USA hem gebruikt om terrorisme aan te praten. En z'n bespottelijke fake death en in zee gedumpt.
mooi man maar staat nergens behalve op die site dat het om dat bedrag gaat.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 20:33 schreef badass-san het volgende:
If vaccines are safe, why has the US gov. paid out $3 BILLION to vaccine-injured families?
Ben nogal aan het zoeken maar kan nergens weer vinden dat dit totale bedrag is wat uitgekeerd is, op de sites die onderaan vermeld word, is alleen uitleg hoe ze het in behandeling nemen.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 23:40 schreef WeerWachtwoordVergeten het volgende:
[..]
Snap je het wel helemaal? Niemand hier bediscussieerd dat er in enkele uitzonderlijke gevallen inderdaad een negatief effect zal optreden bij vaccinatie. Dat is helaas zo. Alleen zijn de negatieve effecten bij niet vaccineren een 1000 maal groter.
Maar laten we het eens in perspectief plaatsen. 3 miljard dollar verspreid over 30 jaar. Dat is 100 miljoen per jaar. Op een inwonertal van 300 miljoen. Laten we uitgaan van de amerikaanse claim cultuur waar een schade vergoeding van 1 miljoen niks is. Dan zouden we het over 100 mensen per jaar hebben. Dat is (en nu niet schrikken) 0,000033% van de totale bevolking.
Persoonlijk vind ik dit een prima initiatief. Maar om hieruit te concluderen dat vaccins slecht zijn is natuurlijk van den zotte.
Ik kon het ook niet vinden. Alleen dat het vanaf 1986 was. Maar het werkelijke bedrag stond nergens. Maar ik neem het maar voor gemakshalve aan dat het klopt. Stom eigenlijk want zo'n beetje alles op naturalnews.com is bij elkaar verzonnenquote:Op dinsdag 3 maart 2015 23:45 schreef theguyver het volgende:
[..]
Ben nogal aan het zoeken maar kan nergens weer vinden dat dit totale bedrag is wat uitgekeerd is, op de sites die onderaan vermeld word, is alleen uitleg hoe ze het in behandeling nemen.
niet bestaan cgi in zee gedumpt allang dood voor 2001 er zijn zoveel verhalen over.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 23:39 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
dat heb ik nog nooit voor bij zien komen... alleen wel dat USA hem gebruikt om terrorisme aan te praten. En z'n bespottelijke fake death en in zee gedumpt.
Exact mijn punt!quote:Op dinsdag 3 maart 2015 23:48 schreef WeerWachtwoordVergeten het volgende:
[..]
Ik kon het ook niet vinden. Alleen dat het vanaf 1986 was. Maar het werkelijke bedrag stond nergens. Maar ik neem het maar voor gemakshalve aan dat het klopt. Stom eigenlijk want zo'n beetje alles op naturalnews.com is bij elkaar verzonnen
http://www.bbc.com/news/world-europe-31864218quote:Germany court orders measles sceptic to pay 100,000 euros
A German biologist who offered ¤100,000 (£71,350; $106,300) to anyone who could prove that measles is a virus has been ordered by a court to pay up.
Stefan Lanka, who believes the illness is psychosomatic, made the pledge four years ago on his website.
The reward was later claimed by German doctor David Barden, who gathered evidence from various medical studies. Mr Lanka dismissed the findings.
But the court in the town of Ravensburg ruled that the proof was sufficient.
Reacting to the verdict by the court in the southern town, Mr Lanka said he would appeal.
"It is a psychosomatic illness," he told regional paper Suedkurier. "People become ill after traumatic separations."
A recent outbreak of measles in Germany has sparked a debate about whether vaccinations against the disease should be compulsory.
An 18-month-old boy in Berlin died last month of the disease.
The World Health Organization said it was "taken aback" by the 22,000 cases reported across Europe since 2014, urging to step up vaccinations.
Measles is a highly contagious infectious disease characterised by a high fever, a rash and generally feeling unwell.
The most severe cases can be fatal.
quote:Op vrijdag 13 maart 2015 16:03 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
http://www.bbc.com/news/world-europe-31864218
Hij doet het zichzelf toch echt aan hoor. Ik lach me kapot om deze kneus die nu ook nog eens 100.000 euro mag gaan dokken.quote:
Ja nogal, net zoals de rest die achter "the vaccine world summit" zitten.quote:Op maandag 16 maart 2015 00:11 schreef Lambiekje het volgende:
Robert Rowen reveals the raw truth about vaccines at the Vaccine World Summit
dan is deze figuur zeker helemaal gek!?
En dat terwijl juist deze arts veroordeelt is in een rechtzaakquote:Op maandag 16 maart 2015 08:38 schreef Chewie het volgende:
[..]
Ja nogal, net zoals de rest die achter "the vaccine world summit" zitten.
Maar wat ik wel vreemd vind Lambiekje is dat jij stelt dat alle artsen criminelen zijn maar deze artsen opeens wel geloofd.
De overige "keynote speakers" zijn ook niet helemaal schoon .quote:Op maandag 16 maart 2015 08:45 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
En dat terwijl juist deze arts veroordeelt is in een rechtzaak
De leugenaar waar het allemaal mee begonnen is...quote:Op maandag 16 maart 2015 08:48 schreef Chewie het volgende:
[..]
De overige "keynote speakers" zijn ook niet helemaal schoon .
De meest bekende
http://en.wikipedia.org/wiki/Andrew_Wakefield
.. dus feitelijk aangetoonde bedrog wordt pardoes van tafel geveegd.quote:Op maandag 16 maart 2015 08:56 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
De leugenaar waar het allemaal mee begonnen is...
Hou eens op met dat vervelende bijvoegelijk naamwoordje Biekje. Heb het je al zo vaak gevraagd.quote:Op maandag 16 maart 2015 12:48 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
.. dus feitelijk aangetoonde bedrog wordt pardoes van tafel geveegd.
Het medical fascism neemt kwalijke vormen aan.
-weg+note+waarschuwing-quote:Op maandag 16 maart 2015 12:51 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hou eens op met dat vervelende bijvoegelijk naamwoordje Biekje. Heb het je al zo vaak gevraagd.
Zijn onderzoek is inderdaad feitelijk aangetoond bedrog ja.quote:Op maandag 16 maart 2015 12:48 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Ja door anti-vaccinatie mafketels die moordenaars die feitelijk aangetoond bedrog hebben begaan uit te nodigen op een conferentie.quote:Op maandag 16 maart 2015 12:48 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Dit.quote:Op maandag 16 maart 2015 14:24 schreef .SP. het volgende:
[..]
Ja door anti-vaccinatie mafketels die moordenaars die feitelijk aangetoond bedrog hebben begaan uit te nodigen op een conferentie.
En ook nog de arrogantie hebben om dit "the vaccine world summit" te noemen.quote:Op maandag 16 maart 2015 14:24 schreef .SP. het volgende:
[..]
Ja door anti-vaccinatie mafketels die moordenaars die feitelijk aangetoond bedrog hebben begaan uit te nodigen op een conferentie.
Dat is nog best schappelijk. Zolang het niet te veel wordt is het uiteindelijk alleen maar goed voor de variatie en de 'kudde' loopt nog geen gevaar zo, toch? Het is natuurlijk heel erg naar als je een kind verliest door de mazelen of zo maar mocht er ooit ergens in de toekomst een onvoorziene fuckup in de vaccinatie terecht komen is er in ieder geval nog een klein deel van de bevolking onaangetast.quote:
Juist wel. Dat is juist het gevaarlijke.quote:Op maandag 16 maart 2015 15:13 schreef jogy het volgende:
[..]
Dat is nog best schappelijk. Zolang het niet te veel wordt is het uiteindelijk alleen maar goed voor de variatie en de 'kudde' loopt nog geen gevaar zo, toch? Het is natuurlijk heel erg naar als je een kind verliest door de mazelen of zo maar mocht er ooit ergens in de toekomst een onvoorziene fuckup in de vaccinatie terecht komen is er in ieder geval nog een klein deel van de bevolking onaangetast.
Ik zou het stiekem best een beetje eng vinden als echt iedereen altijd gevaccineerd moet worden, niet omdat ik bang ben dat de farmaceutische industrie er willens en wetens mee rotzooit (waarom zou je je eigen clientèle omleggen?) maar omdat mensen niet onfeilbaar zijn en er misschien ooit een bijwerking de kop op komt steken die jarenlang niet zichtbaar was.
Ik laat mijn kroost later wel vaccineren maar macropopulatiegewijs () ben ik wel blij dat weigeraars er zijn.
Een paar procent kan de kudde nog wel opvangen hoor, het moet alleen niet te veel worden maar 5% lijkt mij op zich geen probleem.quote:Op maandag 16 maart 2015 15:42 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Juist wel. Dat is juist het gevaarlijke.
Deze man heeft zijn 'onderzoek' uit zijn grote duim gezogen.quote:Op maandag 16 maart 2015 12:48 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Ah ja, dank. Duidelijk, dat de gelijkgezinden meestal in één gemeenschap samenscholen dus zijn ze nog steeds de pineut.quote:Op maandag 16 maart 2015 16:09 schreef oompaloompa het volgende:
Landelijke cijfers heb je niet zo veel aan, of die 5% wel of geen probleem is, ligt aan hoe die 5% over het land verdeeld is. De vaccinatiegraad is in de steden een stuk hoger dan de bible-belt.
[ afbeelding ]
niet toevallig:
[ afbeelding ]
Vaccins werken niet 100%, dus zelfs als gevaccineerde loop je nog enig risico toch besmet te raken. Daarnaast de door jou al genoemde kinderen die te jong zijn om gevaccineerd te worden, en mensen die om andere redenen niet gevaccineerd kunnen worden (kinderen met kanker, mensen die allergisch zijn voor de bestanddelen, etc.).quote:Op maandag 16 maart 2015 16:22 schreef jogy het volgende:
[..]
Ah ja, dank. Duidelijk, dat de gelijkgezinden meestal in één gemeenschap samenscholen dus zijn ze nog steeds de pineut.
Maar even het persoonlijke leed terzijde gehouden, wat is het gevaar voor de wel gevaccineerde bevolking van de ongevaccineerden? Kan het muteren of zo? (Dat kan natuurlijk altijd maar oké)
Het persoonlijke leed is natuurlijk extreem als je als ongevaccineerd kind blind wordt door de mazelen terwijl het voorkomen had kunnen worden, dat moge duidelijk zijn.
Check. Dank voor je uitleg.quote:Op maandag 16 maart 2015 16:25 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Vaccins werken niet 100%, dus zelfs als gevaccineerde loop je nog enig risico toch besmet te raken. Daarnaast de door jou al genoemde kinderen die te jong zijn om gevaccineerd te worden, en mensen die om andere redenen niet gevaccineerd kunnen worden (kinderen met kanker, mensen die allergisch zijn voor de bestanddelen, etc.).
..en daar ga je weer-edit-quote:Op maandag 16 maart 2015 14:55 schreef jogy het volgende:
Hoeveel procent van de mensen weigert eigenlijk vaccinatie op het moment (om welke reden dan ook)? 5 a 10% of zo?
Medici zijn bazen en weten wel hoe zet met een lul moeten omgaan. http://www.bbc.co.uk/news/health-31876219quote:
Hij is goedquote:Op maandag 16 maart 2015 22:27 schreef .SP. het volgende:
[..]
Medici zijn bazen en weten wel hoe zet met een lul moeten omgaan. http://www.bbc.co.uk/news/health-31876219
Ben je nog steeds verbaasd dat "live attenuated vaccines" virus verspreiden? Ben je zo dom of luister je gewoon niet?quote:Op dinsdag 17 maart 2015 07:34 schreef Lambiekje het volgende:
http://21stcenturywire.co(...)are-spreading-virus/
Ik kwam tot hier: 'The reality, just like the US-based Ebola Hoax, is that there is no ‘national outbreak’.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 07:34 schreef Lambiekje het volgende:
http://21stcenturywire.co(...)are-spreading-virus/
Dat Ebola iets anders is dan nature was 20 jaar terug al een issue.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 16:25 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik kwam tot hier: 'The reality, just like the US-based Ebola Hoax, is that there is no ‘national outbreak’.
Wat valt er niet te begrijpen aan dat het NIET werkt.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 09:51 schreef .SP. het volgende:
[..]
Ben je nog steeds verbaasd dat "live attenuated vaccines" virus verspreiden? Ben je zo dom of luister je gewoon niet?
Moet ik je nog eens in Jip en Janneke taal uitleggen hoe zo'n vaccin werkt?
Kom je nog eens langs om in het lab te spelen?
Kan je je toon wat matigen, jouw mening is nog geen feit!
Gras is blauw ja! En als je dat anders denkt ben je maar dom en heb je het niet begrepen.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 23:13 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Wat valt er niet te begrijpen aan dat het NIET werkt.
Oh is dat zo? Volgens welke troebele bronnen?quote:Op dinsdag 17 maart 2015 23:12 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Dat Ebola iets anders is dan nature was 20 jaar terug al een issue.
Is het nu echt zo verwonderlijk om te begrijpen dat onze huidige ziektes, allergien en andere aandoendingen manmade is en doelbewust op ons losgelaten?!
Kom eens met een inhoudelijke discussie met eigen woorden. Graag zonder iedereen voor moordenaars uit te maken. Zolang je dat niet kunt ben je niks meer dan een grote nul. Een roeptoeter zonder ook maar enige waarde.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 23:13 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
zoals een -weg- betaamd.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 23:17 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Gras is blauw ja! En als je dat anders denkt ben je maar dom en heb je het niet begrepen.
Heel wonderlijk dat je de regulier verklaring van onstaan van ziektes geloofd.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 23:25 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oh is dat zo? Volgens welke troebele bronnen?
En verder; daar geloof ik helemaal niets van. Hoe kóm je erbij.
En wederom alleen maar weer een hoop geblaat en niks aan onderbouwing of bewijsvoeringquote:Op woensdag 18 maart 2015 07:30 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Heel wonderlijk dat je de regulier verklaring van onstaan van ziektes geloofd.
Ebola is net zoals dat AID$ of beter gezegd GRID is al vanaf dag 1 controversieel.
Tuurlijk Lambiekje. Allemaal verzinsels.quote:Op woensdag 18 maart 2015 07:30 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Heel wonderlijk dat je de regulier verklaring van onstaan van ziektes geloofd.
Ebola is net zoals dat AID$ of beter gezegd GRID is al vanaf dag 1 controversieel.
Ik hou je alleen even een spiegel voorquote:
maar ik kan in het lab, door jou gecontroleerd, aantonen dat het wel werkt. Denk je niet dat beter is dan Google?quote:Op dinsdag 17 maart 2015 23:13 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Ja, Lambiekje zou op je uitnodiging in moeten gaan.quote:Op woensdag 18 maart 2015 10:40 schreef .SP. het volgende:
[..]
maar ik kan in het lab, door jou gecontroleerd, aantonen dat het wel werkt. Denk je niet dat beter is dan Google?
helaas, dat gaat 'm niet worden. Edit.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 15:44 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, Lambiekje zou op je uitnodiging in moeten gaan.
Net even anders, HVP vaccin is tegen het virus dat kanker kan veroorzaken. Mijn link gaat over een vaccin tegen de kankercellen zelf.quote:
Natuurlijk, het argument van de door vaccinatie veroorzaakte autisme:quote:Op dinsdag 3 maart 2015 20:33 schreef badass-san het volgende:
Deze persoon is gillend gek!quote:Op maandag 16 maart 2015 00:11 schreef Lambiekje het volgende:
Robert Rowen reveals the raw truth about vaccines at the Vaccine World Summit
dan is deze figuur zeker helemaal gek!?
Er is gevaar voor iedereen. Ook als je gevaccineerd bent kan je bepaalde ziekten krijgen, De gevolgen zijn vaak echter minder heftig. Zo heb ik rubella gehad, al ben ik wel gevaccinerd. Blij dat ik niet zwanger was op dat moment!quote:Op maandag 16 maart 2015 16:22 schreef jogy het volgende:
[..]
Ah ja, dank. Duidelijk, dat de gelijkgezinden meestal in één gemeenschap samenscholen dus zijn ze nog steeds de pineut.
Maar even het persoonlijke leed terzijde gehouden, wat is het gevaar voor de wel gevaccineerde bevolking van de ongevaccineerden? Kan het muteren of zo? (Dat kan natuurlijk altijd maar oké)
Het persoonlijke leed is natuurlijk extreem als je als ongevaccineerd kind blind wordt door de mazelen terwijl het voorkomen had kunnen worden, dat moge duidelijk zijn.
Mee eens.quote:Op dinsdag 7 april 2015 21:43 schreef Evie het volgende:
[..]
Natuurlijk, het argument van de door vaccinatie veroorzaakte autisme:
US Vaccine Court bypasses the true judicial process, protecting vaccine makers while paying off families affected by vaccine-induced autism
Serieus mensen, de meneer die dit verzonnen heeft en regelrecht uit zn duim gezogen heeft dat je autisme zou krijgen van DTP-vaccinaties heeft hier terecht 20 jaar voor vastgezeten. Ik neem aan de de US hier geen schadevergoeding voor betaalt. Zo wel dan laten ze zich wel heeeel makkelijk oplichten.
Dat mensen dit soort ellendelingen niet via de regering wijzen op het verschaffen van onzin, wat in mijn optiek strafbaar zou moeten zijn.
Ja. Ze is meteen genezen. Nu haar kinderen nog want die betalen de tol.quote:Op vrijdag 10 april 2015 17:55 schreef .SP. het volgende:
[..]
Wel weer jammer dat 7 kinderen moeten lijden voordat zo'n dom schaap voor rede vatbaar wordt.
Verplicht vaccineren lijkt me beter!quote:Op zondag 12 april 2015 13:02 schreef Degodvader het volgende:
NWS / Australische premier: geen kinderbijslag voor anti-vaccinatie ouders.
Kom er maar in! Goede zaak of niet?
Voor deze mensen sowieso de hele zorgverzekering verbieden!quote:Op zondag 12 april 2015 13:08 schreef theguyver het volgende:
[..]
Verplicht vaccineren lijkt me beter!
erg lastig btw.
Vergeten jezelf vanaf je kloon te quoten?^^quote:Op zondag 12 april 2015 13:10 schreef theguyver het volgende:
[..]
Voor deze mensen sowieso de hele zorgverzekering verbieden!
Ze gebruiken het toch niet dan lap je ook alles zelf maar!
ik wou wat aanvullen maar dat ging mis.quote:Op zondag 12 april 2015 13:12 schreef Degodvader het volgende:
[..]
Vergeten jezelf vanaf je kloon te quoten?^^
Terecht, bescherm onschuldige kinderen tegen de keuze van domme ouders.quote:Op zondag 12 april 2015 13:02 schreef Degodvader het volgende:
NWS / Australische premier: geen kinderbijslag voor anti-vaccinatie ouders.
Kom er maar in! Goede zaak of niet?
Het demoniseren van niet-gevaccineerden doet zijn werk goed. Bovendien als ik iets lees waar het RIVM bij is betrokken gaan bij mij de haren overeind staan, stelletje verdraaiers, sjoemelaars en leugenaars daar. Zo blijf ik het nog steeds opmerkelijk vinden dat destijds toen er nog niet gevaccineerd werd dit soort dingen niet voorkwamen. We kregen massaal met zijn allen de mazelen, kinderen werden bijelkaar gezet om te besmetten zodat je het gehad hebt en nog nooit heeft iemand er iets zwaars aan overgehouden.quote:Op zondag 12 april 2015 20:04 schreef .SP. het volgende:
hier nog een mooi voorbeeld van moordadige niet-vaccineerders:
http://www.ouders.nl/artikelen/bijna-drama-door-mazelen
Pardon? Mazelen is, naast andere complicaties, nog steeds gewoon dodelijk. In ontwikkelingslanden (met een lage vaccinatiegraad) meer dan in het Westen, maar ook in het Westen sterven er af en toe nog kinderen aan de mazelen. Dit jaar nog, in Duitsland.quote:Op maandag 13 april 2015 08:31 schreef controlaltdelete het volgende:
We kregen massaal met zijn allen de mazelen, kinderen werden bijelkaar gezet om te besmetten zodat je het gehad hebt en nog nooit heeft iemand er iets zwaars aan overgehouden.
ja er gaan ook kinderen dood aan welke andere willekeurige ziekte dan ook... elke ziekte is dodelijkquote:Op maandag 13 april 2015 08:52 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Pardon? Mazelen is, naast andere complicaties, nog steeds gewoon dodelijk. In ontwikkelingslanden (met een lage vaccinatiegraad) meer dan in het Westen, maar ook in het Westen sterven er af en toe nog kinderen aan de mazelen. Dit jaar nog, in Duitsland.
Beweer je nou dat mazelen niks voorstellen?quote:Op maandag 13 april 2015 08:31 schreef controlaltdelete het volgende:
We kregen massaal met zijn allen de mazelen, kinderen werden bijelkaar gezet om te besmetten zodat je het gehad hebt en nog nooit heeft iemand er iets zwaars aan overgehouden.
Je vergist je op vele fronten, wanneer denk je dat de eerste massa vaccinaties begonnen?quote:Op maandag 13 april 2015 08:31 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Het demoniseren van niet-gevaccineerden doet zijn werk goed. Bovendien als ik iets lees waar het RIVM bij is betrokken gaan bij mij de haren overeind staan, stelletje verdraaiers, sjoemelaars en leugenaars daar. Zo blijf ik het nog steeds opmerkelijk vinden dat destijds toen er nog niet gevaccineerd werd dit soort dingen niet voorkwamen. We kregen massaal met zijn allen de mazelen, kinderen werden bijelkaar gezet om te besmetten zodat je het gehad hebt en nog nooit heeft iemand er iets zwaars aan overgehouden.
Ach jeetje ingewikkeld hoor, wil je het aantal doden/infectie bij elke post?quote:Op maandag 13 april 2015 09:24 schreef Re het volgende:
[..]
ja er gaan ook kinderen dood aan welke andere willekeurige ziekte dan ook... elke ziekte is dodelijk
Je hebt gelijkquote:Op maandag 13 april 2015 08:31 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Het demoniseren van niet-gevaccineerden doet zijn werk goed. Bovendien als ik iets lees waar het RIVM bij is betrokken gaan bij mij de haren overeind staan, stelletje verdraaiers, sjoemelaars en leugenaars daar. Zo blijf ik het nog steeds opmerkelijk vinden dat destijds toen er nog niet gevaccineerd werd dit soort dingen niet voorkwamen. We kregen massaal met zijn allen de mazelen, kinderen werden bijelkaar gezet om te besmetten zodat je het gehad hebt en nog nooit heeft iemand er iets zwaars aan overgehouden.
We verschillen van mening dat is iets anders. Kun je wel met je plaatjes van Wikipedia komen net alsof daar de waarheid verkondigd wordt, kom op zegquote:Op maandag 13 april 2015 11:19 schreef WeerWachtwoordVergeten het volgende:
[..]
Je hebt gelijkEen zinvolle discussie met je aangaan is toch zinloos.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat er bij jou niemand iets ernstigs aan overgehouden heeft doet helemaal niet terzake. Er zijn mensen die er wel iets ernstigs aan kunnen overhouden en bij mazelen is dat ongeveer 1 dode per 1000 gevallen.quote:Op maandag 13 april 2015 11:30 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
We verschillen van mening dat is iets anders. Kun je wel met je plaatjes van Wikipedia komen net alsof daar de waarheid verkondigd wordt, kom op zeg![]()
Voordat men ging vaccineren waren de cijfers al aan het dalen door betere leefomstandigheden, voeding en hygiëne van mensen. Verder heb ik zelf de mazelen gehad, mijn zusjes de pokken en de bof zo ook veel van mijn vriendjes en vriendinnetjes, kinderen op school en geen enkele die er maar ook iets drastisch aan heeft overgehouden.
http://www.vaccinvrij.nl/pages/hoofdstuk1.html
Wanneer denk je dat de eerste massavaccinaties begonnen?quote:Op maandag 13 april 2015 11:30 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
We verschillen van mening dat is iets anders. Kun je wel met je plaatjes van Wikipedia komen net alsof daar de waarheid verkondigd wordt, kom op zeg![]()
Voordat men ging vaccineren waren de cijfers al aan het dalen door betere leefomstandigheden, voeding en hygiëne van mensen. Verder heb ik zelf de mazelen gehad, mijn zusjes de pokken en de bof zo ook veel van mijn vriendjes en vriendinnetjes, kinderen op school en geen enkele die er maar ook iets drastisch aan heeft overgehouden.
Waar is je bronvermelding? Mazelen is niet een onschuldige ziekte met wat vlekjes. Dat het vroeger niet zo uitmaakte dat 1 op de 10 een hersenvlies of hersenontsteking kreeg met verstrekkende gevolgen (sjah je had toch nog 9 andere kinderen die het bedrijf over konden nemen), vind ik een nonargument. Vroeger gingen er kinderen aan dood. Hedendaags ook! Al was het vroeger de normaalste zaak van de wereld. Ook was het heel normaal dat de gemiddelde leeftijd 30 was!quote:Op maandag 13 april 2015 08:31 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Je eigen kennissenkring en ervaring als onderbouwing gebruiken, en dat verkiezen boven de harde cijfers. Uhm.... weet je zeker dat je niets over hebt gehouden aan die mazelen?quote:Op maandag 13 april 2015 11:30 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Niet bepaald eigenlijk. Dat is altijd nog de randstad.quote:Op maandag 13 april 2015 18:50 schreef Izzy73 het volgende:
The bible belt? Zwak argument dat telkens terugkomt, het is gewoon het dichtst bevolkte gebied van Nederland.
Dat kaartje is de situatie in 1900.quote:Op maandag 13 april 2015 19:05 schreef jogy het volgende:
[..]
Niet bepaald eigenlijk. Dat is altijd nog de randstad.
[ afbeelding ]
De bible belt is een perfect voorbeeld voor wat er gebeurd als je een gat hebt in je kudde immuniteit.
Persoonlijk heb ik er niet heel veel problemen mee als er een niet te dodelijke ziekte sporadisch ergens uitbarst zoals blijkbaar daar in Staphorstia. Sneu voor de kinderen en dom van de ouders, dat wel maar uiteindelijk boeit op grote schaal extreem weinig. Enkel wat kleinschalig leed.
Al is het dus wel een enge sneak peek wat er kan gebeuren als er niemand gevaccineerd wordt een hoe snel het om zich heen kan grijpen.
Ik vond Nederland er al zo vreemd uit zienquote:Op maandag 13 april 2015 19:27 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Dat kaartje is de situatie in 1900.
Tegenwoordig is de verdeling iets anders![]()
[ afbeelding ]
(Nu ga ik wel de goede jaartallen erbij zoeken hoorquote:De randstad is inderdaad dichter bevolkt maar de bible belt is ook zeer dicht bevolkt.
Dat is ook een rede waarom er daar vaker een ziekte uitbreekt.
Het ligt er niet alleen aan dat daar mensen wonen die zich niet laten vaccineren.
Kun je ook eens een keer met een site komen die niet vol met compleet bij elkaar verzonnen aannames staat?quote:Op maandag 13 april 2015 19:19 schreef controlaltdelete het volgende:
Het RIVM sjoemelt graag met cijfers denk alleen al aan die onzinnige griepprik, die zogenaamde mazelenepidemie is een storm in een glas water, met als doel iedereen zo gek te maken dat ze zich massaal laten vaccineren, en daar zo jong mogelijk mee beginnen natuurlijk zonder nadenken.
http://www.wijwordenwakke(...)&s=M22&ss=P2215&l=NL
Deze twee zaken zijn op geen enkele manier aan elkaar te linken. De enige plek waar dat volcontinue gebeurd zijn dan ook de antivaccinatie sites.quote:No comment
Officieel standpunt van de WHO in 1952 : studies wijzen uit dat roken veilig is
Officieel standpunt van de WHO in 2012 : studies wijzen uit dat vaccins veilig zijn
Aha...dus iemand beweert dat er 30000 gevallen waren (waar is de bron) en dat het aantal doden dus vele malen lager is dan 1 op 1000. Het jammere van die cijfers is, is dat er niet is meegenomen hoeveel van die 30.000 overleden zijn dus kun je niks concluderen uit die getallen. Iets dat de anti vaccinatie site maar al te graag doen. Dingen concluderen uit data die a. fictief en b. niet compleet is.quote:En wat schetst onze verbazing?
Wat zegt de directeur van het RIVM namelijk bij NOS laat journaal? In 1999 waren er 3300 mazelen maar IN WERKELIJKHEID WAREN HET ER 10 KEER ZOVEEL, aldus Coutinho. Dan kom je dus op 33000 patiënten, is 1 doden per 10.000 mazelengevalen. En dat is dus veel en veel en veel kleinere kans dan de 1 op 1000. Vooral als je niets onder de leden hebt! Zelf even kijken? Kijk op het journaal rond 2 minuut 30 voor de waarheid!
Laat je maar slaafs prikken dan. dat zien ze graag! Zelfs Zembla heeft destijds al aangetoond hoe het RIVM graag sjoemelt met cijfers van al ie zogenaamde griepgevallen met als doel om hun nutteloze griepprik te verkopen. Zelfs de huisarts verdient er aan. Ik zou me geen zorgen maken als mijn kind de mazelen kreeg, deden we vroeger ook niet, er ging zelden iemand aan dood of dat een kind er iets aan over hield.quote:Op maandag 13 april 2015 19:53 schreef WeerWachtwoordVergeten het volgende:
[..]
Kun je ook eens een keer met een site komen die niet vol met compleet bij elkaar verzonnen aannames staat?
Dit bijvoorbeeld.
[..]
Deze twee zaken zijn op geen enkele manier aan elkaar te linken. De enige plek waar dat volcontinue gebeurd zijn dan ook de antivaccinatie sites.
Officieel standpunt groenteboer 1952: Peren zijn groen
Officieel standpunt groenteboer 2012: Appels zijn groen
Staat precies hetzelfde als wat ze op die site zeggen. Snap je nu ook dat het klinklare onzin is
En als je sommige ziektes had,dan had je 'n beter natural immunity van,dacht ik.quote:Op maandag 13 april 2015 20:06 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Laat je maar slaafs prikken dan. dat zien ze graag! Zelfs Zembla heeft destijds al aangetoond hoe het RIVM graag sjoemelt met cijfers van al ie zogenaamde griepgevallen met als doel om hun nutteloze griepprik te verkopen. Zelfs de huisarts verdient er aan. Ik zou me geen zorgen maken als mijn kind de mazelen kreeg, deden we vroeger ook niet, er ging zelden iemand aan dood of dat een kind er iets aan over hield.
Dat deden ze vroeger dus wel. Je doet alsof de mazelen een simple verkoudheid is maar dat is het niet. 5% van de kinderen ontwikkeld tijdens het doormaken van de mazelen als bonus een longontsteking. 0,1% van de kinderen ontwikkeld ernstige hersenschade die in alle gevallen dodelijk is op latere leeftijd (10-15) jaar. Kinderen die al een onderliggende ziekte hebben zullen de mazelen waarschijnlijk niet overleven. Dan kun je wel stoer proberen te doen met je anti vaccinatie beweging maar iedere dode door de mazelen (of welke andere ziekete waartegen we gewoon kunnen inenten)reken ik jullie persoonlijk aan.quote:Op maandag 13 april 2015 20:06 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Ik zou me geen zorgen maken als mijn kind de mazelen kreeg, deden we vroeger ook niet, er ging zelden iemand aan dood of dat een kind er iets aan over hield.
Wanneer denk je dat de eerste massavaccinaties begonnen?quote:Op maandag 13 april 2015 20:06 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Laat je maar slaafs prikken dan. dat zien ze graag! Zelfs Zembla heeft destijds al aangetoond hoe het RIVM graag sjoemelt met cijfers van al ie zogenaamde griepgevallen met als doel om hun nutteloze griepprik te verkopen. Zelfs de huisarts verdient er aan. Ik zou me geen zorgen maken als mijn kind de mazelen kreeg, deden we vroeger ook niet, er ging zelden iemand aan dood of dat een kind er iets aan over hield.
Correct, maar "beter" is niet helemaal het goede woord, een langer "geheugen" voor een bepaald pathogeen is een betere omschrijving.quote:Op maandag 13 april 2015 20:29 schreef Tingo het volgende:
[..]
En als je sommige ziektes had,dan had je 'n beter natural immunity van,dacht ik.
OK.quote:Op maandag 13 april 2015 21:03 schreef .SP. het volgende:
[..]
Correct, maar "beter" is niet helemaal het goede woord, een langer "geheugen" voor een bepaald pathogeen is een betere omschrijving.
Het feit dat ze dit jaar van te voren wisten dat het vaccin minder goed zou werken en dat dit ook werkelijk zo is zegt je ook niks natuurlijk? ...quote:Op maandag 13 april 2015 21:39 schreef Tingo het volgende:
[..]
OK.
Maar als kind kan ik de mass hysterie over vaccines niet herinneren.
Vaccines voor swine,bird,monkey flu. enz. Ik vind 't wel overdreven en 't lijkt me heel verdacht met al de drukte(fear-mongering) op 't publek/massa enz.
Ik hoor alleen dat veel mensen worden vreselijk ziek van de vaccine.Ik heb vrienden die zijn health professionelen(met veel ervaring) die zijn helemaal niet bij 'conspiracy theorieen' betrokken, en ze vinden de vaccineren gedoe ook raar en hebben ook niet de vaccine genomen.
Als je griep krijgt kan je beter a hot toddy,2 paracetamol/aspirine en 'n stikje roken...misschien wat extra vitamine C nemen....and sweat it out.
Ik denk niet dat (griep) vaccines werkt zo goed als wat ze zeggen.
Ik weet goed dat in de farmaceutische industrie er is 'n heleboel verdachte praktijken.
Got to keep the shareholders happy,I suppose.
Massa hysterie komt door domme mensen met internet die een platform voor hun nonsens kunnen creeren.quote:Op maandag 13 april 2015 21:39 schreef Tingo het volgende:
[..]
OK.
Maar als kind kan ik de mass hysterie over vaccines niet herinneren.
Vaccines voor swine,bird,monkey flu. enz. Ik vind 't wel overdreven en 't lijkt me heel verdacht met al de drukte(fear-mongering) op 't publek/massa enz.
Ik hoor alleen dat veel mensen worden vreselijk ziek van de vaccine.Ik heb vrienden die zijn health professionelen(met veel ervaring) die zijn helemaal niet bij 'conspiracy theorieen' betrokken, en ze vinden de vaccineren gedoe ook raar en hebben ook niet de vaccine genomen.
Als je griep krijgt kan je beter a hot toddy,2 paracetamol/aspirine en 'n stikje roken...misschien wat extra vitamine C nemen....and sweat it out.
Ik denk niet dat (griep) vaccines werkt zo goed als wat ze zeggen.
Ik weet goed dat in de farmaceutische industrie er is 'n heleboel verdachte praktijken.
Got to keep the shareholders happy,I suppose.
Tot je tot een van de risico groepen behoort...dan is griep helemaal niet meer zo grappig. De mexicaanse griep (gelukkig is die niet een epidemie geworden) veroorzaakte juist slachtoffers onder gezonder mensen (veelal jongeren en jong volwassenen die gewoon 100% gezond waren). Wat de preciese reden daarvan was is volgens mij nog onbekend.quote:Op maandag 13 april 2015 21:39 schreef Tingo het volgende:
[..]
Ik weet 't niet.quote:Op maandag 13 april 2015 21:56 schreef nikao het volgende:
[..]
Het feit dat ze dit jaar van te voren wisten dat het vaccin minder goed zou werken en dat dit ook werkelijk zo is zegt je ook niks natuurlijk? ...
Daar ben ik ook zeer waarschijnlijk nog een week goed ziek van geweest toen.quote:Op maandag 13 april 2015 22:54 schreef WeerWachtwoordVergeten het volgende:
[..]
Tot je tot een van de risico groepen behoort...dan is griep helemaal niet meer zo grappig. De mexicaanse griep (gelukkig is die niet een epidemie geworden) veroorzaakte juist slachtoffers onder gezonder mensen (veelal jongeren en jong volwassenen die gewoon 100% gezond waren). Wat de preciese reden daarvan was is volgens mij nog onbekend.
Het is een hele snelle ziekte.quote:Op vrijdag 17 april 2015 16:07 schreef .SP. het volgende:
WTF, zoveel doden?
http://www.bbc.co.uk/news/health-32336099
En een pijnlijke, maar 160 p/d ik dacht het een hele zeldzame ziekte was, maar niet dus. Meer vaccineren!quote:
De besmettingsgraad tussen mensen is natuurlijk zeer gering.quote:Op vrijdag 17 april 2015 16:28 schreef .SP. het volgende:
[..]
En een pijnlijke, maar 160 p/d ik dacht het een hele zeldzame ziekte was, maar niet dus. Meer vaccineren!
ik verbaas me meer over dat er 60000 mensen dodelijk gebeten worden door honden met rabbies...quote:Op vrijdag 17 april 2015 16:07 schreef .SP. het volgende:
WTF, zoveel doden?
Alsof dat gelezen/geloofd wordt door de die-hard anti-vaxxers. Dan is het wel weer gefinincieerd door de evil BigPharma of MSM troep.quote:Op dinsdag 21 april 2015 22:02 schreef Erasmo het volgende:
Slotje:
http://jama.jamanetwork.com/article.aspx?articleid=2275444
zo...quote:Study Finds No Association Between MMR Vaccine And ASD In Children.
Major domestic and British newspapers, wire sources, and Internet medical outlets cover a study demonstrating no association between the measles-mumps-rubella (MMR) vaccine and autism, not even in children at high risk for autism.
The Wall Street Journal (4/22, Whalen, Subscription Publication) reports that a study (4/22) published April 21 in the Journal of the American Medical Association and supported by the Department of Health and Human Services, the National Institutes of Health, and the National Institute for Mental Health reveals no association between the MMR vaccine and autism spectrum disorders (ASD) in children.
The Los Angeles Times (4/22, Healy) “Science Now” blog reports that the “study of nearly 100,000 children found that toddlers known to have an elevated risk of autism were no more likely to be diagnosed with the disorder if they” received the MMR vaccine than if they did not. In addition, “the diagnosis rate for high-risk children who were vaccinated was the same as for immunized children with no family history of the disorder.” By failing to find any association “between the MMR vaccine and autism spectrum disorders...in children with an older sibling who had the disease, the study leaves no doubt that the two are not connected, experts said.”
The Newark (NJ) Star-Ledger (4/22) reports that in the past, due to “parental fears – and anecdotal reports of children who seemingly develop autism within days or weeks of receiving immunization – countless studies have tried to determine if there is a link between autism and childhood vaccines.” For example, research conducted by “the US Centers for Disease Control and Prevention.. .determined there isn’t.” Consistent with previous studies, the current study found no such link.
MedPage Today (4/22, Wallan) reports that that an editorial (4/22) accompanying the study “cited other research that has suggested the origins of ASD might have to do with environmental exposure during early pregnancy, especially in cases of maternal diabetes, or gestational diabetes.” The editorial observed, “These studies move the field forward toward a more focused and productive search for temporal and environmental factors that contribute to autism risk.”
Also covering the story are Reuters (4/22, Seaman), U-T San Diego (4/21), the NBC News (4/22, Fox) website, CNBC (4/22, Tirrell), Forbes (4/22, Haelle), TIME (4/22, Park), Congressional Quarterly (4/22, Young, Subscription Publication), HealthDay (4/22, Norton), MedPage Today (4/22, Wallan), Medscape (4/22, Brown), The Guardian (UK) (4/22, Boseley), and AFP-Relaxnews (4/22).
ja maar wat uitgebreider qua interpretatie van de resultaten en conclusies/implicatiesquote:Op woensdag 22 april 2015 15:00 schreef .SP. het volgende:
[..]
Da's dezelfde studie als Erasmo gepost heeft
mm, klikken op erasmo's link is een stuk uitgebreider. Maar misschien is het niet toegankelijk voor iedereen....quote:Op woensdag 22 april 2015 15:02 schreef Re het volgende:
[..]
ja maar wat uitgebreider qua interpretatie van de resultaten en conclusies/implicaties
dat is het artikel zelf, dat van mij zijn de reacties op het artikel of iig hoe het artikel wordt gerapporteerd in de verfoeide MSMquote:Op woensdag 22 april 2015 15:17 schreef .SP. het volgende:
[..]
mm, klikken op erasmo's link is een stuk uitgebreider. Maar misschien is het niet toegankelijk voor iedereen....
Vrees niet, iedereen in BNW denkt een expert te zijn op welk wetenschappelijk gebied dan ook.quote:Op woensdag 22 april 2015 15:19 schreef Re het volgende:
[..]
dat is het artikel zelf, dat van mij zijn de reacties op het artikel of iig hoe het artikel wordt gerapporteerd in de verfoeide MSM
Niet iedereen is wetenschappelijk genoeg onderbouwd om zomaar een wetenschappelijk artikel te lezen en interpreteren
ik vrees nergens voor maar ik discussier graag met mensen, niet over mensenquote:Op woensdag 22 april 2015 15:39 schreef .SP. het volgende:
[..]
Vrees niet, iedereen in BNW denkt een expert te zijn op welk wetenschappelijk gebied dan ook.
Mogen we niet over moordadige artsen praten?quote:Op woensdag 22 april 2015 15:44 schreef Re het volgende:
[..]
ik vrees nergens voor maar ik discussier graag met mensen, niet over mensen
http://www.thestar.com/li(...)nst-moms-wishes.htmlquote:Judge orders 10-year-old girl be vaccinated for measles against mom’s wishes
Brantford Superior Court Justice R. John Harper didn’t agree with any of the mother's arguments against the vaccine, including that there are “unmistakable links” between vaccines and severe reactions.
Wat heeft Re daar mee van doen? Laten we dat vuurtje maar gewoon liggen tot lambiekje weer begint.quote:Op woensdag 22 april 2015 16:02 schreef .SP. het volgende:
[..]
Mogen we niet over moordadige artsen praten?
Re zegt:quote:Op woensdag 22 april 2015 17:44 schreef jogy het volgende:
[..]
Wat heeft Re daar mee van doen? Laten we dat vuurtje maar gewoon liggen tot lambiekje weer begint.
Ik vraag slechts of we dus niet over mensen zoals moordadige artsen mogen praten?quote:ik vrees nergens voor maar ik discussier graag met mensen, niet over mensen
ja dat staat er. Dat betekent niet:quote:Op woensdag 22 april 2015 17:37 schreef .SP. het volgende:
[..]
Ja, je discussiert niet graag over mensen.
Ware het niet dat Re hier niet echt aan modereren doet zolang je geen tubgirl post zeg maar. Dus het hele 'mogen' kwam een beetje raar over.quote:Op woensdag 22 april 2015 18:05 schreef .SP. het volgende:
[..]
Re zegt:
[..]
Ik vraag slechts of we dus niet over mensen zoals moordadige artsen mogen praten?
Is toch niet zo'n hele rare vraag?
Overtuigend hoor, dacht je me even met je politieke correctheid de les te lezen.quote:Op woensdag 22 april 2015 18:50 schreef Re het volgende:
[..]
ja dat staat er. Dat betekent niet:
1) dat ik dat dus niet doe
2) dat jij dat ook niet hoeft te doen
3) dat dat beleid Is alhier
4) dat ik je een hautaine betweter vind
Vond het inderdaad een nogal strakke regel die daar even naar voren kwam van een mod. Re zal zich wederom niet helemaal duidelijk geuit hebben. Kan zelfs de best overkomen.quote:Op woensdag 22 april 2015 18:55 schreef jogy het volgende:
[..]
Ware het niet dat Re hier niet echt aan modereren doet zolang je geen tubgirl post zeg maar. Dus het hele 'mogen' kwam een beetje raar over.
Ik zeg niet dat ik niet wil dat Re hier moderator wordt hoor maar daar is hij niet gek genoeg voor
Het was gewoon zijn voorkeur die hij uitte, niets meer.quote:Op woensdag 22 april 2015 20:39 schreef .SP. het volgende:
[..]
Vond het inderdaad een nogal strakke regel die daar even naar voren kwam van een mod. Re zal zich wederom niet helemaal duidelijk geuit hebben. Kan zelfs de best overkomen.
Snap ik nu, echter zou een mod dat misschien iets duidelijker moeten maken vanwege het blauwe kleurtje van zijn naam. En hij heeft bepaald geen moeite om over specifieke mensen te hebben, dubbele onduidelijkheid.quote:Op woensdag 22 april 2015 20:41 schreef jogy het volgende:
[..]
Het was gewoon zijn voorkeur die hij uitte, niets meer.
jij speelde op de gehele BNW community dus ach.quote:Op woensdag 22 april 2015 20:37 schreef .SP. het volgende:
[..]
Overtuigend hoor, dacht je me even met je politieke correctheid de les te lezen.
Je laat je wel erg kennen door "op de man te spelen" als je het met goede argumenten niet af kan.
hehe, zwangerschapsverlof, spellcheck?quote:Op woensdag 22 april 2015 21:50 schreef Re het volgende:
[..]
jij speelde op de gehele BNW community dus ach.
Maar ontopic dan maar: interessant te lezen dat men denkt aan zwangerschapsverlof diabetes als link met autisme
beste onderbouwing tot nu toe...quote:Op donderdag 23 april 2015 01:01 schreef oompaloompa het volgende:
eindelijk peer reviewed dubbelblind onderzoek dat laat zien hoe vaccinaties autisme veroorzaken:
http://howdovaccinescauseautism.com/
technisch gezien is homeopathie natuurlijk ook gewoon een soort vaccinatie...quote:Op donderdag 23 april 2015 05:38 schreef oompaloompa het volgende:
zouden homeopathen met autistische kinderen ze inspuiten met verdunde mazelenvaccinaties?
Zwangerschaps diabetes is zeer zeker geen welvaartsziekte. Zeker niet aangezien het het meeste voorkomst bij Afrikanen en Amerikaanse Indianen.quote:Op woensdag 22 april 2015 22:22 schreef Re het volgende:
Zwangerschaps diabetes is een welvaartsziekte dus dat kan wel gecorreleerd zijn
ja dus?, het blijft nog steeds een welvaartsziekte.. dat het vaker voorkomt in etnische entiteiten maakt het niet minder welvaartsgerelateerdquote:Op vrijdag 24 april 2015 10:19 schreef WeerWachtwoordVergeten het volgende:
[..]
Zwangerschaps diabetes is zeer zeker geen welvaartsziekte. Zeker niet aangezien het het meeste voorkomst bij Afrikanen en Amerikaanse Indianen.
bronquote:The trend toward older maternal age (19), the epidemic of obesity (20) and diabetes (21), and the decrease in physical activity (22) and the adoption of modern lifestyles in developing countries (23) may all contribute to an increase in the prevalence of GDM.
quote:The AP (4/24, Cheng) reports that a study published April 23 in The Lancet reveals that “the world’s leading malaria vaccine candidate appears to be a disappointment, with final...results showing it doesn’t work very well and that initial protection fades over time.” Nevertheless, the vaccine still “protects about one-third of children vaccinated,” so its developers at GlaxoSmithKline “are moving ahead to get it approved because it could still help protect some children from getting the mosquito-spread disease.”
Money maker is een beetje voorbarig, wat is een beter alternatief? Prophylactische geneesmiddelen zijn veel duurder en schadelijker, curatief bestaat er ook niet veel en is duur. Bovendien zou vaccinatie, hoe matig dan ook, ook een positief effect op de proportie geinfecteerde muskieten kunnen hebben, een win-win situatie.quote:Op vrijdag 24 april 2015 15:21 schreef Re het volgende:
malaria vaccine gaat trouwens niet zo goed, maar ze gaan toch door, goed of niet... (pro: eindelijk een vaccine, tegen: elke 4 jaar booster en dan maar 1/3 effectief gevaccineerd... money maker...)
[..]
dat er geen alternatief is maakt het natuurlijk een money maker want je prijst zoiets natuurlijk hoger dan de standaard dus kost meer dan enige andere profylaxen (die niet eens zo duur zijn eigenlijk), of ze schadelijker zijn weten we nog niet, daar zijn de klinische studies voor... indien er een effect is op de mug zelf zou dat idd wel tof zijn, maar dat zal dan nog wel ff duren.quote:Op vrijdag 24 april 2015 15:56 schreef .SP. het volgende:
[..]
Money maker is een beetje voorbarig, wat is een beter alternatief? Prophylactische geneesmiddelen zijn veel duurder en schadelijker, curatief bestaat er ook niet veel en is duur. Bovendien zou vaccinatie, hoe matig dan ook, ook een positief effect op de proportie geinfecteerde muskieten kunnen hebben, een win-win situatie.
Ach ja, natuurlijk, en wat vind je zelf het gevaarlijkst van vaccineren?quote:Op maandag 27 april 2015 19:20 schreef overstekendekameel het volgende:
In iets minder dan 10 minuten doet deze wetenschapper, die verantwoordelijk was voor de 'veiligheid' van vaccins, een boekje open over hoe onveilig en gevaarlijk ze werkelijk zijn
Dit is een insider, die uit de eerste hand weet waar hij over praat!
Hij heeft nu toch een beschrijving geplaatst? Kunnen we weer verder met ons leven.quote:Op maandag 27 april 2015 19:22 schreef .SP. het volgende:
Jogy, even relaxen met de delete knop, ik heb geen zin om elke keer een post overnieuw te moeten typen.
alles, er komt geen giftige bende, plus babyfoetuszooi in mijn lijfquote:Op maandag 27 april 2015 19:23 schreef .SP. het volgende:
[..]
Ach ja, natuurlijk, en wat vind je zelf het gevaarlijkst van vaccineren?
lolquote:Op maandag 27 april 2015 18:56 schreef overstekendekameel het volgende:
IMPORTANT VIDEO ABOUT VACCINES; PLEASE CIRCULATE TO THOSE WHO BELIEVE THEY ARE SAFE
ach, wikipedia. iedereen kan dat bewerkenquote:Op maandag 27 april 2015 20:14 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
lol
http://en.wikipedia.org/wiki/Mark_Geier
wat hoogtepunten:
Geier's medical license has been suspended or revoked in every state in which he was licensed, over concerns about his autism treatments, and his misrepresentation of his credentials to the Maryland Board of Health (he falsely claimed to be a board-certified geneticist and epidemiologist).
Geier's credibility as an expert witness has been questioned in 10 court cases.[5] In 2003, a judge ruled that Geier presented himself as an expert witness in "areas for which he has no training, expertise and experience."[2] In other cases in which Geier has testified, judges have labeled his testimony "intellectually dishonest," "not reliable" and "wholly unqualified.
On April 27, 2011, the Maryland State Board of Physicians suspended Mark Geier's medical license as an "emergency action", saying he "endangers autistic children and exploits their parents by administering to the children a treatment protocol that has a known substantial risk of serious harm and which is neither consistent with evidence-based medicine nor generally accepted in the relevant scientific community."[29]
Het mooie aan wikipedia is dat onzin meestal vrij snel verwijderd wordt juist omdat iedereen het kan editten. Het tweede mooie aan wikipedia is dat er bronnen gegeven moeten worden aan claims die je zelf kunt checken en je dus de mogelijkheid geven om inhoudelijk op dingen in te gaan...quote:Op maandag 27 april 2015 20:18 schreef overstekendekameel het volgende:
[..]
ach, wikipedia. iedereen kan dat bewerken
hij vertelt waarschijnlijk de waarheid. pijnlijk voor bigpharma, dus we maken hem maar kapot
zo werkt dat in het wereldje
en wie bepaalt of iets onzin is denk je?quote:Op maandag 27 april 2015 20:19 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Het mooie aan wikipedia is dat onzin meestal vrij snel verwijderd wordt juist omdat iedereen het kan editten.
allemaal gemanipuleerdquote:Het tweede mooie aan wikipedia is dat er bronnen gegeven moeten worden aan claims die je zelf kunt checken en je dus de mogelijkheid geven om inhoudelijk op dingen in te gaan...
wat is er giftig in een vaccin en in welke vaccins zitten "babyfoetuszooi"?quote:Op maandag 27 april 2015 19:25 schreef overstekendekameel het volgende:
[..]
alles, er komt geen giftige bende, plus babyfoetuszooi in mijn lijf
nu niet, nooit niet
En hoe bepaal jij of je filmpje wel goed is?quote:Op maandag 27 april 2015 20:24 schreef overstekendekameel het volgende:
[..]
en wie bepaalt of iets onzin is denk je?
[..]
allemaal gemanipuleerd
hoe ga je dat checken? door iets te lezen, en dan is het goed?
ik vind het gif, daar bedoel ik mee dat die zooi niet in mijn lijf hoort. ik heb een prima afweersysteem,die redt het wel alleenquote:Op maandag 27 april 2015 20:26 schreef .SP. het volgende:
[..]
wat is er giftig in een vaccin en in welke vaccins zitten "babyfoetuszooi"?
mijn onderbuikquote:Op maandag 27 april 2015 20:26 schreef nikao het volgende:
[..]
En hoe bepaal jij of je filmpje wel goed is?
whateverquote:Ziet er uit alsof je gewoon gelooft wat in je straatje past en niet kritisch wilt kijken......
Dat is juist het leuke, uitzoeken wat wel en niet zou kunnen zijn op basis van de informatie die je hebt. Soms blijkt er dan echt iets mis te zijn met het systeem, soms niet, en vaak ligt het ergens in het midden. Kost inderdaad meer energie dan zomaar ergens in geloven/dingen roepen, maar kennis is an sich iets waardevols zou ik denken, misschien ben ik daar raar in...quote:Op maandag 27 april 2015 20:24 schreef overstekendekameel het volgende:
[..]
[..]
allemaal gemanipuleerd
Nee. Hate to burst your bubble, maar die redt het dus niet alleen.quote:Op maandag 27 april 2015 20:29 schreef overstekendekameel het volgende:
[..]
ik heb een prima afweersysteem,die redt het wel alleen
ik weet wel ongeveer wat er in een vaccin zit, ik vraag me af welk gedeelte jou tegenstaat. In griepvaccins zitten b.v. geen babyfoetuscellen.quote:Op maandag 27 april 2015 20:29 schreef overstekendekameel het volgende:
[..]
ik vind het gif, daar bedoel ik mee dat die zooi niet in mijn lijf hoort. ik heb een prima afweersysteem,die redt het wel alleen
die foetussen moet ik opzoeken
en daar heb ik nu geen zin in
je kunt ook zelf even zoeken
hier geef je het al zelf aan. de informatie die je hebtquote:Op maandag 27 april 2015 20:31 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Dat is juist het leuke, uitzoeken wat wel en niet zou kunnen zijn op basis van de informatie die je hebt.
ja dat hoor ik ook al zo vaak. de waarheid ligt ergens in het middenquote:Soms blijkt er dan echt iets mis te zijn met het systeem, soms niet, en vaak ligt het ergens in het midden.
nee hoor, de juiste kennis opdoen is nuttig en goed, je wordt er wijzer vanquote:Kost inderdaad meer energie dan zomaar ergens in geloven/dingen roepen, maar kennis is an sich iets waardevols zou ik denken, misschien ben ik daar raar in...
Alle bronnen gemanipuleerd?quote:Op maandag 27 april 2015 20:24 schreef overstekendekameel het volgende:
[..]
[..]
allemaal gemanipuleerd
hoe weet je dat?quote:Op maandag 27 april 2015 20:32 schreef nikao het volgende:
[..]
Nee. Hate to burst your bubble, maar die redt het dus niet alleen.
Ja daarom kijk je naar de bronnen, en de bronnen van die bronnen, etc., en dan weeg je dat af.quote:Op maandag 27 april 2015 20:35 schreef overstekendekameel het volgende:
[..]
hier geef je het al zelf aan. de informatie die je hebt
het komt niet in je op dat het misschien gemanipuleerd is of dat ze informatie achterhouden?
hahahaquote:Op maandag 27 april 2015 20:35 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Alle bronnen gemanipuleerd?
dat weeg je af via je onderbuik?quote:Op maandag 27 april 2015 20:36 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Ja daarom kijk je naar de bronnen, en de bronnen van die bronnen, etc., en dan weeg je dat af.
je kunt dit ook omdraaienquote:Op maandag 27 april 2015 20:37 schreef jogy het volgende:
Voor hetzelfde geld is die gozer een pathologische leugenaar en aandachtstrekker. Dat zou het één en ander wel weer veranderen.
Euhm nee, logica bijvoorbeeld, zijn de claims intern consistent bv.quote:Op maandag 27 april 2015 20:37 schreef overstekendekameel het volgende:
[..]
dat weeg je af via je onderbuik?
ongeveer, maar niet allesquote:Op maandag 27 april 2015 20:33 schreef .SP. het volgende:
[..]
ik weet wel ongeveer wat er in een vaccin zit,
geen ideequote:ik vraag me af welk gedeelte jou tegenstaat. In griepvaccins zitten b.v. geen babyfoetuscellen.
bangmakerij, ik ben een jaar geleden door een hond gebeten, heb er niks aan gedaanquote:De staat van je immuunsysteem is irrelevant als je door een hond met rabies wordt gebeten of hepatitis A tegenkomt.
Hier is de courtcase voor het intrekken van zijn licentie https://www.mbp.state.md.us/bpqapp/Orders/D2425004.271.PDFquote:Op maandag 27 april 2015 20:37 schreef jogy het volgende:
Even advocaat voor de duivel spelend is het de licentie afnemen van een specialist wel een geweldige manier om hem in diskrediet te brengen.
Nu ben ik wel benieuwd naar de rechtszaken waar hij als expert is bij gebracht en waar die over gingen. Voor hetzelfde geld is die gozer een pathologische leugenaar en aandachtstrekker. Dat zou het één en ander wel weer veranderen.
Leuk dat je zo anderen in twijfel trekt. Deed je dat ook maar met je eigen bronnen.quote:Op maandag 27 april 2015 20:36 schreef overstekendekameel het volgende:
[..]
hoe weet je dat?
hebben ze dat tegen je gezegd? of lees je dat in een boekje en je gelooft het gelijk?
Good for you. Hoop dat je begrijpt dat dit alleen helemaal niets zegt of betekent. Anekdotes zijn leuk als aanleiding voor onderzoek, maar in zichzelf zegt het bar weinig (niets)quote:Op maandag 27 april 2015 20:43 schreef overstekendekameel het volgende:
[..]
ongeveer, maar niet alles
[..]
geen idee
[..]
bangmakerij, ik ben een jaar geleden door een hond gebeten, heb er niks aan gedaan
ben nog steeds zo gezond als een visje![]()
een hond met rabies zie je niet veel, en als dat wel zo is geven we hem een vaccinatie, dat zal hem leren
ah, logica, natuurlijkquote:Op maandag 27 april 2015 20:40 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Euhm nee, logica bijvoorbeeld, zijn de claims intern consistent bv.
misschienquote:Wil je trouwens stoppen met insinuerende vragen stellen de hele tijd? Vind ik erg vervelend.
Doe es.quote:
waar val ik aan?quote:Op maandag 27 april 2015 20:50 schreef nikao het volgende:
[..]
Doe es.
Jij gaf hier zelf aan op je onderbuik te vertrouwen. Geen idee waarom je dan denkt anderen daar op aan te kunnen vallen.
Dit is wel een beetje waar ja.quote:Op dinsdag 28 april 2015 10:22 schreef Lhyanna het volgende:
Hier overigens weer zo'n typisch geval van 'alle wetenschappers zijn corrupt(wat ook bewezen wordt, want er worden wetenschappers veroordeeld voor fraude!!11), behalve de veroordeelde wetenschapper die iets vertelt wat in mijn straatje past'. Waarom geloof je deze bewezen foute wetenschapper wel, maar niet degene die aantonen dat hij wel degelijk fout zit?
Maar wat zijn we toch weer kritisch
bangmakerij? In NL zit je wel goed qua rabies, maar in andere landen niet: http://www.bbc.co.uk/news/health-32336099quote:Op maandag 27 april 2015 20:43 schreef overstekendekameel het volgende:
[..]
ongeveer, maar niet alles
[..]
geen idee
[..]
bangmakerij, ik ben een jaar geleden door een hond gebeten, heb er niks aan gedaan
ben nog steeds zo gezond als een visje![]()
een hond met rabies zie je niet veel, en als dat wel zo is geven we hem een vaccinatie, dat zal hem leren
True, dat is wel hoe het eruit ziet inderdaad maar als je jezelf even verplaatst in iemand die een inherent wantrouwen heeft wat betreft vaccins en de overheidsinstellingen dan is het de licentie afpakken en 'kapot maken' van die wetenschapper natuurlijk (voor hun) een gevalletje 'wij van WC eend'. Dat maakt het heel moeilijk om iemand te overtuigen en mocht het zo zijn dat er een vies spelletje gespeeld wordt dan wordt die ook op die manier gespeeld natuurlijk. Klokkenluiders worden vaker wel dan niet kapot gemaakt. Dus in dit geval is het of een klokkenluider of een verdwaalde ziel, van buiten zie je het verschil op het eerste gezicht niet.quote:Op dinsdag 28 april 2015 10:22 schreef Lhyanna het volgende:
Hier overigens weer zo'n typisch geval van 'alle wetenschappers zijn corrupt(wat ook bewezen wordt, want er worden wetenschappers veroordeeld voor fraude!!11), behalve de veroordeelde wetenschapper die iets vertelt wat in mijn straatje past'. Waarom geloof je deze bewezen foute wetenschapper wel, maar niet degene die aantonen dat hij wel degelijk fout zit?
Maar wat zijn we toch weer kritisch
waar zeg ik dat 'alle wetenschappers zijn corrupt'?quote:Op dinsdag 28 april 2015 10:22 schreef Lhyanna het volgende:
Hier overigens weer zo'n typisch geval van 'alle wetenschappers zijn corrupt(wat ook bewezen wordt, want er worden wetenschappers veroordeeld voor fraude!!11),
hoezo bewezen? je moet niet alles geloven wat je leestquote:behalve de veroordeelde wetenschapper die iets vertelt wat in mijn straatje past'. Waarom geloof je deze bewezen foute wetenschapper wel, maar niet degene die aantonen dat hij wel degelijk fout zit?
dat ben jij zeker niet, je neemt alles aan wat ze je voorkauwen ben ik wel achter na 1 post gelezen te hebben van jequote:Maar wat zijn we toch weer kritisch
nee, geen tijd, ik ga zo werkenquote:Op dinsdag 28 april 2015 10:48 schreef .SP. het volgende:
[..]
bangmakerij? In NL zit je wel goed qua rabies, maar in andere landen niet:
Maar heb je al uitgezocht welke bestandelen van een vaccin je zo bang maken of waarom baby cellen zo gevaarlijk zijn?
hij slist een beetjequote:Op dinsdag 28 april 2015 10:57 schreef jogy het volgende:
[..]
True, dat is wel hoe het eruit ziet inderdaad maar als je jezelf even verplaatst in iemand die een inherent wantrouwen heeft wat betreft vaccins en de overheidsinstellingen dan is het de licentie afpakken en 'kapot maken' van die wetenschapper natuurlijk (voor hun) een gevalletje 'wij van WC eend'. Dat maakt het heel moeilijk om iemand te overtuigen en mocht het zo zijn dat er een vies spelletje gespeeld wordt dan wordt die ook op die manier gespeeld natuurlijk. Klokkenluiders worden vaker wel dan niet kapot gemaakt. Dus in dit geval is het of een klokkenluider of een verdwaalde ziel, van buiten zie je het verschil op het eerste gezicht niet.
jawel, mijn moedertje wist toen niet beterquote:Op dinsdag 28 april 2015 13:01 schreef Lavenderr het volgende:
Maar jij bent dus niet gevaccineerd als kind?
Hoezo goed vanaf gekomen, je bent toch gevaccineerd?quote:Op dinsdag 28 april 2015 13:03 schreef overstekendekameel het volgende:
[..]
jawel, mijn moedertje wist toen niet beter
ik ben er goed vanaf gekomen
Waar ik nog wel even benieuwd naar ben;quote:Op dinsdag 28 april 2015 13:03 schreef overstekendekameel het volgende:
[..]
jawel, mijn moedertje wist toen niet beter
ik ben er goed vanaf gekomen
ja, toen ik kind wasquote:Op dinsdag 28 april 2015 13:04 schreef Degodvader het volgende:
[..]
Hoezo goed vanaf gekomen, je bent toch gevaccineerd?
ja, ik ontken de werking van vaccinatiesquote:Op dinsdag 28 april 2015 13:04 schreef nikao het volgende:
[..]
Waar ik nog wel even benieuwd naar ben;
Ontken jij de werking van vaccinaties, of ben je van mening dat je beter af bent met polio dan met de 'enge stoffen' die in de vaccinaties zitten?
Je weet het nooit he, [edit: onnodig]quote:Op dinsdag 28 april 2015 13:07 schreef overstekendekameel het volgende:
[..]
ja, toen ik kind was
ik bedoel met goed afgekomen te zijn dat er geen complicaties waren
misschien komt het nog, kan jaren later nog komen
Ik zit te F5 als een dollequote:
Whut, deze stelling kun je toch nooit staven joh. Hoe verklaar je de afname van ziektes waartegen gevaccineerd wordt dan, sindsdat we zijn begonnen met vaccineren. Of dat ALS dat soort ziektes alsnog de kop opsteken, dit altijd in gebieden is waar verminderd wordt gevaccineerd?quote:Op dinsdag 28 april 2015 13:09 schreef overstekendekameel het volgende:
[..]
ja, ik ontken de werking van vaccinaties
polio, ook zo'n bangmakerij
Daar ben ik het wel mee eens inderdaad. Even nagelaten of er ingrediënten in zitten die er eventueel niets te zoeken hebben qua werking kan je gewoon al in Nederland nazoeken waar er minder gevaccineerd wordt en waar de uitbraken zijn van voorkombare ziektes zoals mazelen.quote:Op dinsdag 28 april 2015 13:14 schreef Degodvader het volgende:
[..]
Whut, deze stelling kun je toch nooit staven joh. Hoe verklaar je de afname van ziektes waartegen gevaccineerd wordt dan, sindsdat we zijn begonnen met vaccineren. Of dat ALS dat soort ziektes alsnog de kop opsteken, dit altijd in gebieden is waar verminderd wordt gevaccineerd?
Dat er wellicht problemen zijn met de inhoud van vaccins oke (door kwade opzet al dan niet pech/onkunde/ongeluk), maar de hele werking ontkennen lijkt me onmogelijk aantoonbaar, gelet op alle bewijzen die er tegen die stelling liggen.
Hij hoeft het ook niet te staven. Gewoon geloven en al het bewijs negeren.quote:Op dinsdag 28 april 2015 13:14 schreef Degodvader het volgende:
[..]
Whut, deze stelling kun je toch nooit staven joh. Hoe verklaar je de afname van ziektes waartegen gevaccineerd wordt dan, sindsdat we zijn begonnen met vaccineren. Of dat ALS dat soort ziektes alsnog de kop opsteken, dit altijd in gebieden is waar verminderd wordt gevaccineerd?
Dat er wellicht problemen zijn met de inhoud van vaccins oke (door kwade opzet al dan niet pech/onkunde/ongeluk), maar de hele werking ontkennen lijkt me onmogelijk aantoonbaar, gelet op alle bewijzen die er tegen die stelling liggen.
dat kunnen de vaccinatielovers ook nietquote:Op dinsdag 28 april 2015 13:14 schreef Degodvader het volgende:
[..]
Whut, deze stelling kun je toch nooit staven joh.
ja in de gereformeerde streekjes, die is al zo oudquote:Hoe verklaar je de afname van ziektes waartegen gevaccineerd wordt dan, sindsdat we zijn begonnen met vaccineren. Of dat ALS dat soort ziektes alsnog de kop opsteken, dit altijd in gebieden is waar verminderd wordt gevaccineerd?
ik denk er anders overquote:Dat er wellicht problemen zijn met de inhoud van vaccins oke (door kwade opzet al dan niet pech/onkunde/ongeluk), maar de hele werking ontkennen lijkt me onmogelijk aantoonbaar, gelet op alle bewijzen die er tegen die stelling liggen.
Mwah, imho niet. Het is geen mening, het gaat over feiten. Daar kan je anders over denken, maar daarmee breng je anderen (baby's!) in gevaar. Dus nee, moet niet kunnen.quote:Op dinsdag 28 april 2015 13:17 schreef overstekendekameel het volgende:
ik denk er anders over
moet kunnen toch?
Toch altijd weer tekenend dat in BNW er altijd zo ontzettend zwart-wit (fout-goed) gedacht wordt. Ben je het niet met iemand eens ben je gelijk een 'vaccinatielover'. Nuance is complex en lastig he?quote:Op dinsdag 28 april 2015 13:17 schreef overstekendekameel het volgende:
dat kunnen de vaccinatielovers ook niet
ik bepaal niet wat anderen doen, moeten ze zelf wetenquote:Op dinsdag 28 april 2015 13:19 schreef nikao het volgende:
[..]
Mwah, imho niet. Het is geen mening, het gaat over feiten. Daar kan je anders over denken, maar daarmee breng je anderen (baby's!) in gevaar. Dus nee, moet niet kunnen.
Ik denk er net zo over. Maar als je niet vaccineert breng je anderen in gevaarquote:Op dinsdag 28 april 2015 13:17 schreef overstekendekameel het volgende:
[..]
[..]
ja in de gereformeerde streekjes, die is al zo oud
[..]
ik denk er anders over
moet kunnen toch?
Het gaat ook niet om je eigen kinderen, het gaat om het feit dat zij andere kinderen ziek kunnen maken. Babies die nog te jong zijn om te vaccineren.quote:Op dinsdag 28 april 2015 13:20 schreef overstekendekameel het volgende:
[..]
ik bepaal niet wat anderen doen, moeten ze zelf weten
mijn kinderen zijn niet gevaccineerd, dat bepaal ik wel zelf
ze zijn supergezond
ze laten zich helemaal gek maken door die Osterhaus en Coutinhoquote:Op dinsdag 28 april 2015 13:21 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Ik denk er net zo over. Maar als je niet vaccineert breng je anderen in gevaarDaar begint de ketterij vast weer mee. Foei je mag dit niet denken laat staan weigeren.
Wat heb je daar tegen in te brengen dan?quote:Op dinsdag 28 april 2015 13:21 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Ik denk er net zo over. Maar als je niet vaccineert breng je anderen in gevaarDaar begint de ketterij vast weer mee. Foei je mag dit niet denken laat staan weigeren.
Wie? Ik weet niet eens wie dat zijn, laat staan dat ik me er door gek laat maken.quote:Op dinsdag 28 april 2015 13:22 schreef overstekendekameel het volgende:
[..]
ze laten zich helemaal gek maken door die Osterhaus en Coutinho
als je gevaccineerd bent ben je toch veilig in jullie ogen?quote:Op dinsdag 28 april 2015 13:22 schreef nikao het volgende:
[..]
Het gaat ook niet om je eigen kinderen, het gaat om het feit dat zij andere kinderen ziek kunnen maken. Babies die nog te jong zijn om te vaccineren.
Genoeg voorbeelden de laatste tijd helaas (in de VS) dankzij al die mensen die de spookverhalen over autisme geloven.
Seriously; het is tot in den treuren onderzocht. Het initiele 'onderzoek' was overduidelijk onzin en nog blijft deze onzin rondzingen.
Zoals ik al zei: babies die te jong zijn om te vaccineren. (nog los van de kinderen wiens ouders zo 'slim' zijn om ze niet te vaccineren)quote:Op dinsdag 28 april 2015 13:24 schreef overstekendekameel het volgende:
[..]
als je gevaccineerd bent ben je toch veilig in jullie ogen?
waar maak je je druk om dan?
Net wat Kameel zojuist opmerkte, jullie laten je gek maken door BP.quote:Op dinsdag 28 april 2015 13:23 schreef nikao het volgende:
[..]
Wat heb je daar tegen in te brengen dan?
1. Ik ben niet per sé een vaccinlover.quote:Op dinsdag 28 april 2015 13:17 schreef overstekendekameel het volgende:
[..]
[..]
ja in de gereformeerde streekjes, die is al zo oud
[..]
ik denk er anders over
moet kunnen toch?
Praat toch eens voor jezelf. Met je jullie.quote:Op dinsdag 28 april 2015 13:24 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Net wat Kameel zojuist opmerkte, jullie laten je gek maken door BP.
Dat is geen tegenargument. (los van het feit dat het niet waar is)quote:Op dinsdag 28 april 2015 13:24 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Net wat Kameel zojuist opmerkte, jullie laten je gek maken door BP.
je bent te angstigquote:Op dinsdag 28 april 2015 13:24 schreef nikao het volgende:
[..]
Zoals ik al zei: babies die te jong zijn om te vaccineren. (nog los van de kinderen wiens ouders zo 'slim' zijn om ze niet te vaccineren)
En waarom ben ik te angstig? Omdat het niet klopt dat die babies ziek kunnen worden doordat anderen niet vaccineren? Of omdat het niet zo erg is als zo'n baby ziek wordt?quote:Op dinsdag 28 april 2015 13:28 schreef overstekendekameel het volgende:
[..]
je bent te angstig
de overheid doet het wat dat betreft goed
angst zaaien
Jij laat je toch vaccineren neem ik aan? En je (eventuele) kinderen ook zoals de meesten hier. Die meteen roepen dat je bloed aan je handen hebt als je dit niet doet? Die duid ik aan met jullie. De mensen die dit niet doen worden verketterd, een hetze tegen gevoerd. Merk je aan alles, de media die deze mensen wegzet als zogenaamde labiele gestoorden of godsdienstkranzinnigen. Maar ja ik heb eigenlijk totaal geen zin in deze discussie.quote:Op dinsdag 28 april 2015 13:25 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Praat toch eens voor jezelf. Met je jullie.
ik zie het probleem ook nietquote:Op dinsdag 28 april 2015 13:30 schreef ems. het volgende:
Genoeg media waar het tegenovergestelde wordt beweerd. Ik zie het probleem niet zo?
Babies die doodgaan door ziektes waartegen vaccins beschikbaar zijn is helemaal goed in jouw ogen dus?quote:Op dinsdag 28 april 2015 13:31 schreef overstekendekameel het volgende:
laat iedereen doen wat ie wil doen
je moet me geen woorden in m'n mond leggenquote:Op dinsdag 28 april 2015 13:33 schreef nikao het volgende:
[..]
Babies die doodgaan door ziektes waartegen vaccins beschikbaar zijn is helemaal goed in jouw ogen dus?
quote:
Wat bedoelde je daarmee? Dat we er wel degelijk naar moeten luisteren? Wat is het nou?quote:Op dinsdag 28 april 2015 13:22 schreef overstekendekameel het volgende:
ze laten zich helemaal gek maken door die Osterhaus en Coutinho
Het is het een of het ander. Je blijft dit punt negeren en zegt alleen dat wij te angstig zijn.quote:Op dinsdag 28 april 2015 13:36 schreef overstekendekameel het volgende:
[..]
je moet me geen woorden in m'n mond leggen
ik ga werken nu
Nou nou, wat een instelling, ik vraag vriendelijk iets en krijg zo'n antwoord.quote:Op dinsdag 28 april 2015 12:48 schreef overstekendekameel het volgende:
[..]
nee, geen tijd, ik ga zo werken
zoek zelf maar
edit: Dat verongelijkte hebben we niets aan.
Wat een idiote vergelijking.quote:Op dinsdag 28 april 2015 14:24 schreef Izzy73 het volgende:
Verplicht vaccineren is een schending van de mensenrechten.
Een goed immuunsysteem is belangrijker om ziektes te voorkomen dan een verplichte vaccinatie.
Wanneer een kind dan toch ziek wordt kan je alsnog een behandeling starten om de ziekte te bestrijden. What's next verplichte chemokuur voor baby's voor het geval ze ooit kanker krijgen?
Verplicht vaccineren is nog weer een andere discussie lijkt me.quote:Op dinsdag 28 april 2015 14:24 schreef Izzy73 het volgende:
Een goed immuunsysteem is belangrijker om ziektes te voorkomen dan een verplichte vaccinatie.
Wanneer een kind dan toch ziek wordt kan je alsnog een behandeling starten om de ziekte te bestrijden. What's next verplichte chemokuur voor baby's voor het geval ze ooit kanker krijgen?
Niet geheel correcte argumenten; de meeste virusziekten kunnen niet behandeld worden en sommige mensen worden met een slecht immuunsysteem geboren.quote:Op dinsdag 28 april 2015 14:24 schreef Izzy73 het volgende:
Dat is ook de hoofdreden wat mij betreft om verplicht vaccineren nooit te accepteren. Zelfs in het (voor mij best waarschijnlijke) geval dat een vaccinatie meer goed dan kwaad doet dan nog is het geen garantie voor de toekomst. Die relatief weinig daadwerkelijk permanent gehandicapte of omgekomen slachtoffers ten spijt, en helemaal droevig dat het meestal kleine kinderen zijn, is het niet verplicht zijn tot het nemen van vaccinaties maar één klein onderdeel van de soevereiniteit van het menselijk lichaam. En wanneer het wel verplicht wordt en er is daadwerkelijk iets verschrikkelijks mis met het vaccin, dan heb je een man-made ramp aan je broek hangen, hoeft het nog niet eens expres te zijn.quote:Op dinsdag 28 april 2015 14:24 schreef Izzy73 het volgende:
Ik vind het alleen nogal problematisch dat die keuze dan niet door het individu zelf wordt gemaakt, maar door de ouders.quote:Op dinsdag 28 april 2015 15:02 schreef jogy het volgende:
[..]
Dat is ook de hoofdreden wat mij betreft om verplicht vaccineren nooit te accepteren. Zelfs in het (voor mij best waarschijnlijke) geval dat een vaccinatie meer goed dan kwaad doet dan nog is het geen garantie voor de toekomst. Die relatief weinig daadwerkelijk permanent gehandicapte of omgekomen slachtoffers ten spijt, en helemaal droevig dat het meestal kleine kinderen zijn, is het niet verplicht zijn tot het nemen van vaccinaties maar één klein onderdeel van de soevereiniteit van het menselijk lichaam. En wanneer het wel verplicht wordt en er is daadwerkelijk iets verschrikkelijks mis met het vaccin, dan heb je een man-made ramp aan je broek hangen, hoeft het nog niet eens expres te zijn.
Dat is een potentieel nadeel ja maar de ouders moeten daar dan ook mee leven. En van het percentage die ziek worden hoeveel blijft er permanent gehandicapt? Dus ja 'denk aan de kinderenquote:Op dinsdag 28 april 2015 15:05 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik vind het alleen nogal problematisch dat die keuze dan niet door het individu zelf wordt gemaakt, maar door de ouders.
Daar zit je dan gehandicapt te zijn omdat je ouders zo bezig waren met de souvereiniteit van jouw lichaam.
Dit klopt natuurlijk wel voor de huidige situatie, en is daarmee relevant voor een discussie over het al dan niet verplichten van vaccinatie. Helaas wordt het alleen vaak misbruikt of onjuist toegepast in de discussie of vaccineren uberhaupt zin heeft.quote:Op dinsdag 28 april 2015 15:10 schreef jogy het volgende:
[..]
Dat is een potentieel nadeel ja maar de ouders moeten daar dan ook mee leven. En van het percentage die ziek worden hoeveel blijft er permanent gehandicapt? Dus ja 'denk aan de kinderen', heel treurig allemaal maar als je daar wat afstand van neemt dan vallen de absolute aantallen erg mee.
Om het heel grof te zeggen is de soevereiniteit van het menselijk lichaam (en de ouders die het voor hun kinderen beslissen) mij die ellende wel waard. Een beetje ellende (op macroniveau) tegenover potentieel heel veel ellende én verplichte schending van je lichaam, dan maar een beetje ellende. Makkelijk praten? Misschien wel.
Een verplichting lijkt mij trouwens ook geen strak plan hoor. Maar dan moet er inderdaad wel de vrijheid zijn voor scholen etc. om niet-gevaccineerde kinderen te weigeren.quote:Op dinsdag 28 april 2015 15:10 schreef jogy het volgende:
[..]
Dat is een potentieel nadeel ja maar de ouders moeten daar dan ook mee leven. En van het percentage die ziek worden hoeveel blijft er permanent gehandicapt? Dus ja 'denk aan de kinderen', heel treurig allemaal maar als je daar wat afstand van neemt dan vallen de absolute aantallen erg mee.
Om het heel grof te zeggen is de soevereiniteit van het menselijk lichaam (en de ouders die het voor hun kinderen beslissen) mij die ellende wel waard. Een beetje ellende (op macroniveau) tegenover potentieel heel veel ellende én verplichte schending van je lichaam, dan maar een beetje ellende. Makkelijk praten? Misschien wel.
Oké, op zich eens. Als er andere kinderen aan te pas komen waar de ouders een andere beslissing hebben genomen mogen die ook beschermd worden. Maar bijvoorbeeld de ziekenzorg kosten verhalen op de niet vaccinerende ouders vind ik dan weer kolder. Dan verplicht je op die manier weer tot vaccinatie wat mij betreft.quote:Op dinsdag 28 april 2015 15:13 schreef nikao het volgende:
[..]
Dit klopt natuurlijk wel voor de huidige situatie, en is daarmee relevant voor een discussie over het al dan niet verplichten van vaccinatie. Helaas wordt het alleen vaak misbruikt of onjuist toegepast in de discussie of vaccineren uberhaupt zin heeft.
Ik ben ook niet voor verplichten, maar vindt wel dat het dan ook het recht is van een school bijv. om bepaalde eisen te stellen.
Dat dus.quote:Op dinsdag 28 april 2015 15:14 schreef El_Matador het volgende:
Ik zie geen overtuigende problemen met vaccinatie maar zodra de overheid het gaat verplichten, is het tijd om op te stappen.
Scholen en andere locaties waar veel kinderen samenkomen is een heel ander verhaal.
Kolder? Ik weet niet of ik daar voor ben, maar om het kolder te noemen.......quote:Op dinsdag 28 april 2015 15:17 schreef jogy het volgende:
[..]
Oké, op zich eens. Als er andere kinderen aan te pas komen waar de ouders een andere beslissing hebben genomen mogen die ook beschermd worden. Maar bijvoorbeeld de ziekenzorg kosten verhalen op de niet vaccinerende ouders vind ik dan weer kolder. Dan verplicht je op die manier weer tot vaccinatie wat mij betreft.
Mwah, de ouders hebben een, hopelijk, weloverwogen keuze gemaakt. De eventuele ziektekosten zijn een gevolg van die keuze. Ze hadden ook de mogelijkheid om die kosten te voorkomen.quote:Op dinsdag 28 april 2015 15:17 schreef jogy het volgende:
[..]
Oké, op zich eens. Als er andere kinderen aan te pas komen waar de ouders een andere beslissing hebben genomen mogen die ook beschermd worden. Maar bijvoorbeeld de ziekenzorg kosten verhalen op de niet vaccinerende ouders vind ik dan weer kolder. Dan verplicht je op die manier weer tot vaccinatie wat mij betreft.
Potentieel gigantische kosten boven je hoofd hangen als je niet vaccineert zie ik bijna als een soort boete. dus nee. Eventueel scholen het recht geven om kinderen te weigeren maar qua ziektekosten geen consequenties.quote:Op dinsdag 28 april 2015 15:19 schreef nikao het volgende:
[..]
Kolder? Ik weet niet of ik daar voor ben, maar om het kolder te noemen.......
Het gaat hier wel om (eenvoudig) te voorkomen kosten.
Nou ja dat is wat er in California bjina compleet mis ging in Disneyland, wat het nog erger maakt is dat pretparken vaak plaatsen zijn waar zieke kinderen mee heen genomen worden om hen toch een leuke dag te geven. En dat zijn juist de kinderen die vaak niet inge-ent kunnen worden en extra kwetsbaar zijn voor complicaties.quote:Op dinsdag 28 april 2015 15:18 schreef controlaltdelete het volgende:
Vergeet de Efteling niet, ook verbieden voor niet-gevaccineerden. Daar komen heel veel kinderen en stel je voor dat .....
mazelen: 5% pneumonia, 0.1% breinletsel, 0.2% sterftquote:Op dinsdag 28 april 2015 15:10 schreef jogy het volgende:
[..]
En de laagste vaccinatiegraad in Nederland ligt nog steeds rond de 80%, dus een 'what if' is misschien wel angstwekkend maar nog niet aan de orde. Nu zal je altijd wel een percentage wantrouwende en religieuzen hebben die hun kind niet laten vaccineren om religieuze of persoonlijke redenen maar de overgrote meerderheid doet braaf mee met de vaccinaties. Als ik ooit kinderen krijg dan laat ik ze ook vaccineren trouwens, dat wil ik er wel even bijgezegd hebben.quote:Op dinsdag 28 april 2015 15:33 schreef oompaloompa het volgende:
mazelen: 5% pneumonia, 0.1% breinletsel, 0.2% sterft
polio: 25-50% raakt gehandicapped
kinkhoest: 20% pneumonia, 0.3% breinletsel, 1% sterft
Rode hond: 50% kans op letsel bij fetus
Lijken lage nummers, maar houdt er rekening mee dat er een paar miloen kinderen in Nederland zijn.
Evil Disney daar begon het. Net wat ik zeg: pretparken e.d. verbieden voor niet-gevaccineerden. Als je het goed wilt aanpakken waarom niet meteen al die niet-gevaccineerden apart zetten en laten wonen, met hun eigen scholen en supermarkten. Grote muur erom heen. Isoleren al die gevaren.quote:Op dinsdag 28 april 2015 15:33 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Nou ja dat is wat er in California bjina compleet mis ging in Disneyland, wat het nog erger maakt is dat pretparken vaak plaatsen zijn waar zieke kinderen mee heen genomen worden om hen toch een leuke dag te geven. En dat zijn juist de kinderen die vaak niet inge-ent kunnen worden en extra kwetsbaar zijn voor complicaties.
[..]
mazelen: 5% pneumonia, 0.1% breinletsel, 0.2% sterft
polio: 25-50% raakt gehandicapped
kinkhoest: 20% pneumonia, 0.3% breinletsel, 1% sterft
Rode hond: 50% kans op letsel bij fetus
Lijken lage nummers, maar houdt er rekening mee dat er een paar miloen kinderen in Nederland zijn.
Je vroeg om de nummers, ik lever ze that's itquote:Op dinsdag 28 april 2015 15:43 schreef jogy het volgende:
[..]
En de laagste vaccinatiegraad in Nederland ligt nog steeds rond de 80%, dus een 'what if' is misschien wel angstwekkend maar nog niet aan de orde. Nu zal je altijd wel een percentage wantrouwende en religieuzen hebben die hun kind niet laten vaccineren om religieuze of persoonlijke redenen maar de overgrote meerderheid doet braaf mee met de vaccinaties. Als ik ooit kinderen krijg dan laat ik ze ook vaccineren trouwens, dat wil ik er wel even bijgezegd hebben.
Ik weet niet of je cynisch bent of niet maar ben het er best wel mee eensquote:Op dinsdag 28 april 2015 15:45 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Evil Disney daar begon het. Net wat ik zeg: pretparken e.d. verbieden voor niet-gevaccineerden. Als je het goed wilt aanpakken waarom niet meteen al die niet-gevaccineerden apart zetten en laten wonen, met hun eigen scholen en supermarkten. Grote muur erom heen. Isoleren al die gevaren.
Eens, maar het lijkt stilaan wel die kant op te gaan. Kijk maar naar Australië.quote:Op dinsdag 28 april 2015 15:02 schreef jogy het volgende:
[..]
Dat is ook de hoofdreden wat mij betreft om verplicht vaccineren nooit te accepteren. Zelfs in het (voor mij best waarschijnlijke) geval dat een vaccinatie meer goed dan kwaad doet dan nog is het geen garantie voor de toekomst. Die relatief weinig daadwerkelijk permanent gehandicapte of omgekomen slachtoffers ten spijt, en helemaal droevig dat het meestal kleine kinderen zijn, is het niet verplicht zijn tot het nemen van vaccinaties maar één klein onderdeel van de soevereiniteit van het menselijk lichaam. En wanneer het wel verplicht wordt en er is daadwerkelijk iets verschrikkelijks mis met het vaccin, dan heb je een man-made ramp aan je broek hangen, hoeft het nog niet eens expres te zijn.
True enough.quote:Op dinsdag 28 april 2015 15:47 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Je vroeg om de nummers, ik lever ze that's it
Dat is ook de bedoeling op langer termijn. Blijven hameren hoe gevaarlijk deze mensen zijn en vooral een gevaar voor anderen zodat ze uitgesloten kunnen worden van de maatschappij als je je niet slaafs laat prikken door BP.quote:Op dinsdag 28 april 2015 15:48 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Eens, maar het lijkt stilaan wel die kant op te gaan. Kijk maar naar Australië.
Ook hier in dit topic zie je dat veel pro-vaccin users die mening hebben.
Ieder mens heeft het recht om zelf te beslissen over zijn eigen lichaam.
Anders krijg je in de toekomst wellicht blijf van mijn lijf huizen voor mensen die geen vaccin willen.
Wat is dat toch met altijd maar weer dat versimpelde 'good vs evil' wereldbeeld?quote:Op dinsdag 28 april 2015 15:52 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Dat is ook de bedoeling op langer termijn. Blijven hameren hoe gevaarlijk deze mensen zijn en vooral een gevaar voor anderen zodat ze uitgesloten kunnen worden van de maatschappij als je je niet slaafs laat prikken door BP.
Ik begrijp het principe wel van een virus toedienen zodat het lichaam er weerstand tegen opbouwt.quote:Op dinsdag 28 april 2015 15:52 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Dat is ook de bedoeling op langer termijn. Blijven hameren hoe gevaarlijk deze mensen zijn en vooral een gevaar voor anderen zodat ze uitgesloten kunnen worden van de maatschappij als je je niet slaafs laat prikken door BP.
Zeg Izzy, eet jij wel eens een peer? (er zit 120x meer formaldehyde in 1 peer)quote:Op dinsdag 28 april 2015 15:58 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Ik begrijp het principe wel van een virus toedienen zodat het lichaam er weerstand tegen opbouwt.
Maar hoe kunnen we in hemelsnaam onszelf of een dierbare laten injecteren met iets waarvan we de samenstelling noch de werking kennen?
En wat ik ook niet snap is waarom er zoveel rotzooi in vaccins zit.
aluminium, kwik, formaldehyde, antivries, methanol, latex, MSG (monosodiumglutamaat, gifstofnummer E621), dierlijk weefsel en bloed, weefsel van geaborteerde foetussen, dierlijke proteïnes, dierlijke virussen, gekweekte bacteriën en thimerosal. Thimerosal is een conserveringsmiddel op basis van kwik. Kwik is een zwaar neurologisch gif dat de oorzaak is van vele neurologische stoornissen, zoals autisme en de ziekte van Alzheimer.
Hoe kan deze extreem giftige cocktail een (gefabriceerd) griepvirusje helpen voorkomen of bestrijden?
Nee als het ff kan niet nee. Soms ben je helaas verplicht te vaccineren als je op reis gaat en de keren dat ik in malariagebied was heb ik nooit dat smerige vergif zoals malarone genomen. Voldoende smeren met antimug en je goed bedekken op bepaalde uren is voldoende.quote:Op dinsdag 28 april 2015 15:58 schreef nikao het volgende:
[..]
Wat is dat toch met altijd maar weer dat versimpelde 'good vs evil' wereldbeeld?
Jij neemt ook nooit vaccinaties voor het buitenland? Gele koorts bijv?
Of je slikt geen malariapillen in een malariagebied?
Je neemt NOOIT preventieve maatregelen?
Echt niet.quote:Op dinsdag 28 april 2015 16:04 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Nee als het ff kan niet nee. Soms ben je helaas verplicht te vaccineren als je op reis gaat en de keren dat ik in malariagebied was heb ik nooit dat smerige vergif zoals malarone genomen. Voldoende smeren met antimug en je goed bedekken op bepaalde uren is voldoende.
Da's wel heel piepjong, met vaccineren wordt al heel vroeg begonnen.quote:Op dinsdag 28 april 2015 13:22 schreef nikao het volgende:
[..]
Het gaat ook niet om je eigen kinderen, het gaat om het feit dat zij andere kinderen ziek kunnen maken. Babies die nog te jong zijn om te vaccineren.
Genoeg voorbeelden de laatste tijd helaas (in de VS) dankzij al die mensen die de spookverhalen over autisme geloven.
Seriously; het is tot in den treuren onderzocht. Het initiele 'onderzoek' was overduidelijk onzin en nog blijft deze onzin rondzingen.
Nu haal je preventie en mitigatie door elkaar.quote:Op dinsdag 28 april 2015 16:04 schreef controlaltdelete het volgende:
Voldoende smeren met antimug en je goed bedekken op bepaalde uren is voldoende.
smerige vergif... sure.quote:Op dinsdag 28 april 2015 16:04 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Nee als het ff kan niet nee. Soms ben je helaas verplicht te vaccineren als je op reis gaat en de keren dat ik in malariagebied was heb ik nooit dat smerige vergif zoals malarone genomen. Voldoende smeren met antimug en je goed bedekken op bepaalde uren is voldoende.
Ja stickertjes plakken zijn ze goed in, kijk ook maar naar het aantal ADHD-ers tegenwoordig. Maar het lichaam heeft toch haar handen vol aan het neutraliseren van al deze levensgevaarlijke gifstoffen. Bij vrijwel alle mensen is dit systeem echter zodanig verzwakt (door ongezonde voeding in combinatie met een invasie aan gifstoffen via E-nummers en ‘medicijnen’), dat het deze superzware druppel echt niet meer aankan. Kanker komt immers steeds vaker voor.quote:Op dinsdag 28 april 2015 16:01 schreef El_Matador het volgende:
Izzy, die 2 links die ik zag, gingen erover dat aluminiumhydroxide een metaal was, dus niet serieus te nemen.
Dat autismeverhaal ligt niet aan vaccineren (wordt al decennia gedaan) maar aan een diagnostic bias van de laatste jaren; stickertjes plakken.
Jawel hoor, verschillende keren gedaan maar ja dan zal ik wel weer geluk hebben gehad. Door het oog van de naald. En dan nog als je die malarone gaat slikken is het niet 100% uitgesloten dat je geen malaria oploopt. Daar ga ik die troep niet voor slikken hoor.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |