laatste 3 posts vorige deelquote:Op maandag 19 maart 2012 14:07 schreef rabbia het volgende:
in nederland kun je je kind laten vaccineren tegen een aantal ziekten die eigenlijk nauwelijks nog voorkomen. uit onderzoek is gebleken dat vaccinaties toch niet zo betrouwbaar zijn dan men doet zeggen. steeds meer ouders maken zich zorgen en twijfeln of ze hun kind laten vaccineren. heb gehoord dat later beginnen met vaccineren beter zou zijn en losse prikken ipv de huidige coctailsvaccins. nu worden baby's al met 8 weken gevaccineerd ook tegn hep. b.
quote:Op maandag 2 juli 2012 19:03 schreef new_moon het volgende:
[..]
Hier moest ik hardop om lachen![]()
ot
zoals laatst las ik over medicijnen m.b.t. ziekte van Crohn, (bij mijn zusje is dit kort geleden vastgesteld, en toen ben ik er ook het e.e.a. over gaan lezen)
dat een jaarlijkse kuur van het medicijn Remicade niet meer vergoed zou worden bij patienten die anders als enig alternatief hebben, om te operenen, gedeeltelijke of gehele darmverwijdering, waarbij verdere onstekingsremmende medicijnen natuurlijk niet meer nodig zijn.
deze operatie schijnt 14000 euro te kosten, en dat medicijn 17000 per jaar.
Dat was de wens van verzekeraars, om uit winstbelang, iedereens darm maar per direct te amputeren, omdat het goedkoper is.
quote:Op maandag 2 juli 2012 19:25 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Kwalijke zaak als dat zo zou zijn.
Maar ik zie het niet zozeer uit winstbejag maar meer als besparing? Maar dan nog. Geef de mensen die deze kwaal hebben de medicijnen en ga niet opereren uit besparing. Erg fout.
quote:Op maandag 2 juli 2012 20:23 schreef new_moon het volgende:
geheel OT deze keer![]()
heb ook btw een vaag idee dat zoiets als ziekte van crohn wel eens getriggerd kan worden qua afwijkend immuunsysteem door vaccinaties in jeugd
zowiezo een genetische achtergrondquote:Op maandag 2 juli 2012 20:51 schreef .SP. het volgende:
Crohn's is vermoedelijk een combi van een genetische achtergrond en een bacteriele achtergrond. Voor zover ik weet zijn er geen wetenschappelijke indicaties dat vaccinaties er iets mee te maken hebben.
Ga je op reis? En waar naartoe als ik vragen mag?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 21:15 schreef boyv het volgende:
Crohn is natuurlijk ook niet iets van de laatste tijd lijkt mij.
Vorige week nog lekker gevaccineerd overigens [ afbeelding ]
Volgende maand pas helaas.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 21:35 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ga je op reis? En waar naartoe als ik vragen mag?
Ja. Better safe than sorry he?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 21:39 schreef boyv het volgende:
[..]
Volgende maand pas helaas.
Vaccinatie is ter voorkoming dat ik waar ik werk iets engs oploop
Ok, een site met informatie bijeengeraapt door onkundige mensen, wat is je discussiepunt?quote:Op woensdag 4 juli 2012 11:25 schreef badabingie het volgende:
Vaccines Did Not Save Us – 2 Centuries of Official Statistics
http://childhealthsafety.wordpress.com/graphs/
Rustig aan, ik ben zeker wel kundig op dit vlak en kan zonder enige moeite het gros van de 'bewijzen' die op de website staan met wetenschappelijke argumenten onderuit halen.quote:Op woensdag 4 juli 2012 11:48 schreef badabingie het volgende:
jij bepaalt niet of zij de onkundige mensen zijn..even onthouden, jij bent degene die onkundig is.
ik ga ook nooit in discussie met mensen zoals jij...te goedgelovig, je snapt er niks van. zinloos..zonde van m'n energie.
succes en ik hoop dat je wat kritischer met dit onderwerp omgaat.quote:Op woensdag 4 juli 2012 11:56 schreef badabingie het volgende:
ik heb geen probleem hoor, nou ja, ik heb wel een situatie..ik zit te denken wat voor toettoet ik staks ga kopen..
een bmw of audi..
moeilijk
Leuk, nou veel plezier er alvast mee!quote:Op woensdag 4 juli 2012 12:02 schreef badabingie het volgende:
de auto's bedoel je? ja, ik denk dat de bmw het wordt. misschien wel een coupe
ach ja, de autisme kaart wordt weer eens gespeeldquote:Op woensdag 4 juli 2012 11:25 schreef badabingie het volgende:
Als je autistisch bent nietquote:Op woensdag 4 juli 2012 13:22 schreef Re het volgende:
[..]
ach ja, de autisme kaart wordt weer eens gespeeldwordt men daar nou nooit moe van eigenlijk?
vaccination efficacy - PubMed - NCBIquote:Op woensdag 4 juli 2012 11:25 schreef badabingie het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-
Misschien moet je zelf eens wat kritischer (of minder goedgelovig) zijn over je bronnen.quote:Op woensdag 4 juli 2012 11:48 schreef badabingie het volgende:
jij bepaalt niet of zij de onkundige mensen zijn..even onthouden, jij bent degene die onkundig is.
ik ga ook nooit in discussie met mensen zoals jij...te goedgelovig, je snapt er niks van. zinloos..zonde van m'n energie.
-edit, niet doen-
kan ook van jou gezegd wordenquote:Op woensdag 4 juli 2012 12:00 schreef .SP. het volgende:
[..]
succes en ik hoop dat je wat kritischer met dit onderwerp omgaat.
Ik hoop dat je je werk eens wat serieuzer neemt... en niet zoals de rest van de innig corrupte bedrijfstak elkaar de hand boven de hoofden houdt. En nog de boel durven te baggitaliseren ondanks de beerput overstroomt van valse onderzoeken met nepdata, industrie gepimpte onderzoeken, ghostwritings, neptijdschriften, snoepreisjes en omkoping van politici en instituten en het misleiden van consumenten middels reclame.quote:Op woensdag 4 juli 2012 12:00 schreef .SP. het volgende:
[..]
succes en ik hoop dat je wat kritischer met dit onderwerp omgaat.
Wij van WC-eend.quote:Op woensdag 4 juli 2012 11:55 schreef .SP. het volgende:
[..]
Rustig aan, ik ben zeker wel kundig op dit vlak en kan zonder enige moeite het gros van de 'bewijzen' die op de website staan met wetenschappelijke argumenten onderuit halen.
Daar is alle reden toe om vaccins te bezoedelen en te beschimpen.quote:De sitelink die je dumpt is gemaakt door een amateur met een hekel aan vaccins die met de grote vriend Google gelijkgestemde stukje bijelkaargeplakt heeft.
We hebben er een hekel aan dat een medici zonder deugdelijke kennis meegaat in de winstbejaagde kutrommel van BigPharma. Maar wat kun je ook verwachten na een studie waar je t door en door geinfecteerd wordt met noninformatie. Universiteiten 'vernietigen' het kritisch nadenken en maken een persoon een advanched naprater.quote:Dat jij een hekel hebt aan mensen die in het echte leven experimenten met vaccins doen en er derhalve ook echt wel wat vanaf weten is jouw probleem.
Wie er goed gelovig zijn ben jij en .SP.quote:Op woensdag 4 juli 2012 16:21 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Misschien moet je zelf eens wat kritischer (of minder goedgelovig) zijn over je bronnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |