abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 29 juni 2012 @ 19:19:33 #251
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_113568591
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juni 2012 19:17 schreef ATuin-hek het volgende:
Wat een stelletje falerts zijn het dan, als ze het inzetten voor decimatie.
Het moet verkapt en sluimerend gebeuren he. Het is niet zo als 70 jaar terug dat is te opvallend. Het dient lowprofile te gebeuren.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  vrijdag 29 juni 2012 @ 19:25:38 #252
262 Re
Kiss & Swallow
pi_113568815
Decimatie :') dan valt er uiteindelijk niets meer aan te verdienen en zit je daar in je uppie met je waardeloze miljarden...
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  vrijdag 29 juni 2012 @ 19:27:30 #253
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_113568882
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juni 2012 19:19 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Het moet verkapt en sluimerend gebeuren he. Het is niet zo als 70 jaar terug dat is te opvallend. Het dient lowprofile te gebeuren.
Dussss het klopt niet wat je schreef? Ze gaan ooit in worden gezet als decimatie middel?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  Moderator vrijdag 29 juni 2012 @ 19:29:37 #254
249559 crew  Lavenderr
pi_113568948
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juni 2012 19:17 schreef ATuin-hek het volgende:
Wat een stelletje falerts zijn het dan, als ze het inzetten voor decimatie.
Ja best wel. Het werkt niet echt goed als dat de opzet was :N
pi_113570418
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juni 2012 19:19 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Wat gebeurde er dan 70 jaar terug wat betreft vaccins?
pi_113571812
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juni 2012 20:12 schreef .SP. het volgende:

[..]

:|W echt??
look closer. close your eyes. really, it's not about distance
pi_113574140
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juni 2012 20:45 schreef new_moon het volgende:

[..]

:|W echt??
Je mistte het 'wat betreft vaccins'?
Of gaan we Godwinnen?
pi_113575078
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juni 2012 21:50 schreef .SP. het volgende:

[..]

Je mistte het 'wat betreft vaccins'?
Of gaan we Godwinnen?
Godwinnen snap ik niet
pi_113575208
rustig aan,
mr. smarty pants
  zaterdag 30 juni 2012 @ 00:06:59 #260
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_113580654
Farmaconcern Merck ontmaskerd wegens vaccinfraude

http://www.niburu.nl/gezo(...)T-3gYaAA5kY.facebook
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_113581429
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juni 2012 00:06 schreef Summers het volgende:
Farmaconcern Merck ontmaskerd [aangeklaagd door twee voormalige mederwerkers] wegens vaccinfraude

http://www.niburu.nl/gezo(...)T-3gYaAA5kY.facebook
Het gaat om een vaccin dat in Nederland niet wordt gebruikt. Maar wat wil je er precies mee zeggen?
-
pi_113581600
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juni 2012 00:25 schreef splendor het volgende:

[..]

Het gaat om een vaccin dat in Nederland niet wordt gebruikt. Maar wat wil je er precies mee zeggen?
Dus het gebeurt niet in Nederland en is dus niet relevant? dat kan je toch niet menen?
pi_113586310
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juni 2012 00:28 schreef new_moon het volgende:

[..]

Dus het gebeurt niet in Nederland en is dus niet relevant? dat kan je toch niet menen?
Dat zeg ik niet. Wat ik bedoel is, dat áls het al waar is, we in Nederland blij mogen zijn dat we dit vaccin niet gebruiken.

Maar wat is volgens jou de relevantie dan?
-
  zaterdag 30 juni 2012 @ 09:17:03 #264
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_113586427
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_113589199
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juni 2012 22:13 schreef new_moon het volgende:

[..]

Godwinnen snap ik niet
Google is je vriend
pi_113589265
Van de week DTP, buiktyfus, japanse encefalitis, meningitis, bilharzia, hepatitis a en b en gele koorts gekregen qua vaccinatie...en ik leef nog steeds!
pi_113589385
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juni 2012 12:02 schreef beetotheizzo het volgende:
Van de week DTP, buiktyfus, japanse encefalitis, meningitis, bilharzia, hepatitis a en b en gele koorts gekregen qua vaccinatie...en ik leef nog steeds!
Prettige vakantie :)
  Moderator zaterdag 30 juni 2012 @ 12:14:19 #268
249559 crew  Lavenderr
pi_113589497
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juni 2012 12:02 schreef beetotheizzo het volgende:
Gefeliciteerd en wat SP zegt ^O^
pi_113589930
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juni 2012 12:09 schreef .SP. het volgende:

[..]

Prettige vakantie :)
Nope, werkgerelateerd....helaas.

Maar ik heb hiervoor ook in de farmaceutische industrie gewerkt, te weten Johnson & Johnson (Bio-Farmaceutisch) en ja er gebeuren wat rare, dubieuze dingen maar dat weerhoudt me niet van het laten vaccineren van mijzelf.
pi_113610214
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juni 2012 09:04 schreef splendor het volgende:

[..]

Dat zeg ik niet. Wat ik bedoel is, dat áls het al waar is, we in Nederland blij mogen zijn dat we dit vaccin niet gebruiken.

Maar wat is volgens jou de relevantie dan?
Dat het gebeurt uberhaupt is toch al niet normaal?
pi_113610348
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juni 2012 11:59 schreef .SP. het volgende:

[..]

Google is je vriend
Maar ik snap niet dat je mij daarvan beschuldigd, dat is alles
pi_113620485
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 juni 2012 23:02 schreef new_moon het volgende:

[..]

Dat het gebeurt uberhaupt is toch al niet normaal?
Zeker, dit is ook een van de redenen waarom ik ertegen ben dat de industrie zelf effectiviteitsstudies betaalt. Toch denk ik dat zulke dingen in het juiste perspectief moeten worden gezien. Hoeveel medische studies worden er dagelijks gepubliceerd en hoe vaak horen we nou echt dat er bewust fraude is gepleegd? Rotte appels heb je helaas altijd wel, maar ik denk niet niet dat het een sector is die helemaal verrot is. Sterker nog, volgens mij is er veel meer toezicht op, dan bijvoorbeeld onze financiële wereld.
-
  zondag 1 juli 2012 @ 09:37:16 #273
52357 Lambiekje
pi_113620756
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juni 2012 20:12 schreef .SP. het volgende:

[..]

http://www.naturalnews.co(...)cal_experiments.html
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  zondag 1 juli 2012 @ 09:39:05 #274
52357 Lambiekje
pi_113620775
quote:
0s.gif Op zondag 1 juli 2012 08:54 schreef splendor het volgende:

[..]

Zeker, dit is ook een van de redenen waarom ik ertegen ben dat de industrie zelf effectiviteitsstudies betaalt. Toch denk ik dat zulke dingen in het juiste perspectief moeten worden gezien. Hoeveel medische studies worden er dagelijks gepubliceerd en hoe vaak horen we nou echt dat er bewust fraude is gepleegd? Rotte appels heb je helaas altijd wel, maar ik denk niet niet dat het een sector is die helemaal verrot is. Sterker nog, volgens mij is er veel meer toezicht op, dan bijvoorbeeld onze financiële wereld.
verrot tot op het bot.

Je kan beter stellen wanneer wordt er integer gehandeld.!?
  Moderator zondag 1 juli 2012 @ 10:16:20 #275
249559 crew  Lavenderr
pi_113621269
quote:
0s.gif Op zondag 1 juli 2012 09:39 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

verrot tot op het bot.

Je kan beter stellen wanneer wordt er integer gehandeld.!?
Nee, niet mee eens.
Vind dat weer zo zwart/wit en zo beledigend voor een grote groep mensen.
Waarom altijd zo absoluut Lambiekje?
  zondag 1 juli 2012 @ 11:20:43 #276
52357 Lambiekje
pi_113622567
Waarom? De basis is corrupt. Gezondheid Wordt niet van uit gegaan. Neem de obamacare dat is Dood en verderf. Kill your granny mentaliteit. Laatst werd dat ook in nederland geopperd.
  Moderator zondag 1 juli 2012 @ 11:45:56 #277
249559 crew  Lavenderr
pi_113623157
quote:
0s.gif Op zondag 1 juli 2012 11:20 schreef Lambiekje het volgende:
Waarom? De basis is corrupt. Gezondheid Wordt niet van uit gegaan. Neem de obamacare dat is Dood en verderf. Kill your granny mentaliteit. Laatst werd dat ook in nederland geopperd.
Laat me raden. Door jou?
Maar ik meen het wel hoor Lambiekje. Wat minder met beladen termen gooien zou een stuk beter zijn voor de discussie.
pi_113624010
quote:
0s.gif Op zondag 1 juli 2012 11:45 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Laat me raden. Door jou?
Maar ik meen het wel hoor Lambiekje. Wat minder met beladen termen gooien zou een stuk beter zijn voor de discussie.
Eens. Met zulke uitspraken jaag je mensen als vanzelf in de verdediging, en ben je de mogelijkheid tot overtuiging al kwijt voordat je begonnen bent.
  zondag 1 juli 2012 @ 13:58:52 #279
52357 Lambiekje
pi_113627030
quote:
0s.gif Op zondag 1 juli 2012 11:45 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Laat me raden. Door jou?
Nee bij nieuwsuur van de week. Kosten drukken bla bla.
  zondag 1 juli 2012 @ 14:00:58 #280
52357 Lambiekje
pi_113627112
Kill your granny and get a bonus is een Times artikel van vorige maand.
  Moderator zondag 1 juli 2012 @ 23:01:53 #281
249559 crew  Lavenderr
pi_113652010
quote:
0s.gif Op zondag 1 juli 2012 14:00 schreef Lambiekje het volgende:
Kill your granny and get a bonus is een Times artikel van vorige maand.
Kun je dat artikel nog vinden en plaatsen hier? Tot die tijd kun je wel van alles roepen.
  maandag 2 juli 2012 @ 07:35:44 #282
52357 Lambiekje
pi_113661675
quote:
0s.gif Op zondag 1 juli 2012 23:01 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Kun je dat artikel nog vinden en plaatsen hier? Tot die tijd kun je wel van alles roepen.
Doet je Google het niet.?
  maandag 2 juli 2012 @ 09:03:25 #283
52357 Lambiekje
pi_113662394
pi_113662901
quote:
0s.gif Op zondag 1 juli 2012 11:20 schreef Lambiekje het volgende:
Heb je de originele artikelen überhaupt ook gelezen? Of alleen maar de volledig uit zijn verband gerukte bullshit op sites als NaturalNews? Wanneer krijg je nou die bonus en wie krijgt die? Kon het nergens terug vinden.

Het gaat er in die artikelen juist om dat mensen tegen hun wil in (te) lang in leven worden gehouden, een gevoelige ethische discussie die nu ook in Nederland wordt gevoerd. Het is werkelijk misselijkmakend hoe websites zoals NaturalNews niet de discussie op de inhoud voeren, maar allerlei zaken erbij halen die helemaal niet spelen.

Maar zoals altijd plemp je weer wat loze kreten hier neer, "ondersteund" door allerlei obscure bronnen (lees: linkdumps). Geen idee dus hoe jij zelf in die discussie staat. En wat het met vaccinaties te maken heeft ontgaat me ook volledig. :?
-
pi_113663290
quote:
Debat over griepvaccinatie

Op woensdagmiddag 13 juni 2012 organiseerde de Gezondheidsraad een debat over griepvaccinatie. Dit naar aanleiding van de maatschappelijke onrust die vorig najaar ontstond over het nut van de griepprik en over de belangeloosheid van de adviseurs van de minister: Gezondheidsraad en RIVM.

‘Vriend’ en ‘vijand’ waren uitgenodigd om op deze middag hun punten uiteen te zetten, als spreker dan wel als deelnemer aan het debat. Na een inleiding van Paul Huijts (directeur generaal Volksgezondheid, VWS Den Haag) traden achtereenvolgens op Angus Nicoll (European Centre for Disease Prevention and Control, Stockholm); Luc Bonneux (Nederlands Interdisciplinair Demografisch Instituut, Den Haag); Roel Coutinho (Universiteit Utrecht en RIVM Bilthoven); Jos van der Meer (Universitair Medisch Centrum St. Radboud, Nijmegen), Miquel Ekkelenkamp (Universitair Medisch Centrum Utrecht); Eelko Hak (Rijksuniversiteit Groningen), Rob Scholten (Dutch Cochrane Centre, Amsterdam) en Tsjalling Swierstra (Universiteit Maastricht). Het debat stond onder leiding van Louise Gunning-Schepers, tot 1 april 2012 voorzitter van de Gezondheidsraad.
http://www.gezondheidsraa(...)over-griepvaccinatie
pi_113663509
quote:
0s.gif Op maandag 2 juli 2012 09:37 schreef splendor het volgende:

[..]

Heb je de originele artikelen überhaupt ook gelezen? Of alleen maar de volledig uit zijn verband gerukte bullshit op sites als NaturalNews? Wanneer krijg je nou die bonus en wie krijgt die? Kon het nergens terug vinden.

Het gaat er in die artikelen juist om dat mensen tegen hun wil in (te) lang in leven worden gehouden, een gevoelige ethische discussie die nu ook in Nederland wordt gevoerd. Het is werkelijk misselijkmakend hoe websites zoals NaturalNews niet de discussie op de inhoud voeren, maar allerlei zaken erbij halen die helemaal niet spelen.

Maar zoals altijd plemp je weer wat loze kreten hier neer, "ondersteund" door allerlei obscure bronnen (lees: linkdumps). Geen idee dus hoe jij zelf in die discussie staat. En wat het met vaccinaties te maken heeft ontgaat me ook volledig. :?
Helaas is dat een beetje de regel met Lambiekje, hij zeg iets totaal absurds en beledigt daarbij een paar miljoen mensen, dumpt een link en rent hard weg met de vingers in de oren terwijl hij lalalala zingt.
Geen discussie mogelijk.
  Moderator maandag 2 juli 2012 @ 10:10:42 #287
249559 crew  Lavenderr
pi_113663550
quote:
Toch maar even de conclusie hier plaatsen anders leest Lambiekje men er misschien overheen:

De belangrijkste conclusies van de middag waren:
■De wetenschappelijke bewijsvoering voor het programma van landelijke griepvaccinatie van grote groepen in de bevolking is niet optimaal. Er ontbreken met name Randomized Controlled Trials. Hoewel er veel problemen kleven aan het opzetten en uitvoeren van dergelijk onderzoek zou het idee daarvoor toch nog eens serieus uitgewerkt moeten worden.
■Het huidige vaccin is beperkt effectief. Vinden de verzamelde deskundigen het wel goed genoeg om daar 57 miljoen euro aan te besteden bij de volgende prikronde? Is het voor alle groepen kosteneffectief? Een genoemde optie is een frisse commissie van onafhankelijke denkers de laatste stand van wetenschap nog eens kritisch naast de bestaande adviezen van de Gezondheidsraad te laten leggen en deze waar nodig bij te stellen.
■Het huidige griepvaccinatieprogramma is veilig en relatief niet duur. In afwachting van beter bewijs en hopelijk ook beter vaccin moet men doorgaan met het vaccinatieprogramma, ook om de infrastructuur – met daarin een belangrijke rol voor de huisarts – niet in gevaar te brengen.
■De Gezondheidsraad heeft voor een spannende en zinvolle vorm gekozen om zo’n hete kwestie als de griepvaccinatie in brede kring te bediscussiëren. In de toekomst mag dit beslist vaker gaan gebeuren bij onderwerpen die de gemoederen in beroering brengen.
  maandag 2 juli 2012 @ 12:39:13 #288
52357 Lambiekje
pi_113667074
quote:
0s.gif Op maandag 2 juli 2012 10:10 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Toch maar even de conclusie hier plaatsen anders leest Lambiekje men er misschien overheen:

De belangrijkste conclusies van de middag waren:
■De wetenschappelijke bewijsvoering voor het programma van landelijke griepvaccinatie van grote groepen in de bevolking is niet optimaal. Er ontbreken met name Randomized Controlled Trials. Hoewel er veel problemen kleven aan het opzetten en uitvoeren van dergelijk onderzoek zou het idee daarvoor toch nog eens serieus uitgewerkt moeten worden.
■Het huidige vaccin is beperkt effectief. Vinden de verzamelde deskundigen het wel goed genoeg om daar 57 miljoen euro aan te besteden bij de volgende prikronde? Is het voor alle groepen kosteneffectief? Een genoemde optie is een frisse commissie van onafhankelijke denkers de laatste stand van wetenschap nog eens kritisch naast de bestaande adviezen van de Gezondheidsraad te laten leggen en deze waar nodig bij te stellen.
■Het huidige griepvaccinatieprogramma is veilig en relatief niet duur. In afwachting van beter bewijs en hopelijk ook beter vaccin moet men doorgaan met het vaccinatieprogramma, ook om de infrastructuur – met daarin een belangrijke rol voor de huisarts – niet in gevaar te brengen.
■De Gezondheidsraad heeft voor een spannende en zinvolle vorm gekozen om zo’n hete kwestie als de griepvaccinatie in brede kring te bediscussiëren. In de toekomst mag dit beslist vaker gaan gebeuren bij onderwerpen die de gemoederen in beroering brengen.
Hoe komen ze erbij dat het effectief is. !?

Het is volkomen zinloos om te prikken. Je wordt per definitie al met verouderd rommel in gespoten je bent dus niet beschermt tegen de huidige variant. Je immuun wordt belast met kul.

Het is te bespottelijk voor woorden dat er uberhaupt deze jaarlijkse griepprik is geïntroduceerd.
  maandag 2 juli 2012 @ 12:44:57 #289
52357 Lambiekje
pi_113667294
http://endoftheamericandr(...)disaster-for-america
http://endoftheamericandr(...)ctly-into-the-toilet

Een dergelijk misselijkmakend fascistisch zorgsysteem krijgen we ook in het verrotte Vernederland.

[ Bericht 11% gewijzigd door Lambiekje op 02-07-2012 12:50:21 ]
  Moderator maandag 2 juli 2012 @ 12:48:00 #290
249559 crew  Lavenderr
pi_113667442
quote:
0s.gif Op maandag 2 juli 2012 12:39 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Hoe komen ze erbij dat het effectief is. !?

Het is volkomen zinloos om te prikken. Je wordt per definitie al met verouderd rommel in gespoten je bent dus niet beschermt tegen de huidige variant. Je immuun wordt belast met kul.

Het is te bespottelijk voor woorden dat er uberhaupt deze jaarlijkse griepprik is geïntroduceerd.

Tja, ik zie dit als zeer positief.
Je ziet dat er nu tenminste over gepraat wordt en:
'Een genoemde optie is een frisse commissie van onafhankelijke denkers de laatste stand van wetenschap nog eens kritisch naast de bestaande adviezen van de Gezondheidsraad te laten leggen en deze waar nodig bij te stellen.'
  Moderator maandag 2 juli 2012 @ 12:49:17 #291
249559 crew  Lavenderr
pi_113667497
quote:
0s.gif Op maandag 2 juli 2012 12:44 schreef Lambiekje het volgende:

Een dergelijk misselijkmakend fascistisch zorgsysteem krijgen we ook in het verrotte Vernederland.
Rustig aan Biekje. Zover is het nog niet :N
  maandag 2 juli 2012 @ 12:51:25 #292
52357 Lambiekje
pi_113667576
quote:
0s.gif Op maandag 2 juli 2012 12:49 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Rustig aan Biekje. Zover is het nog niet :N
De eerste stappen dat de verzekeraar bepaalt wat er met je gebeurt is al ingevoerd.
pi_113670726
Hier een mooi stukje (wel lezen Lambiekje!)

http://www.geenstijl.nl/m(...)_prikken_t.html#more
pi_113670848
quote:
0s.gif Op maandag 2 juli 2012 12:44 schreef Lambiekje het volgende:
http://endoftheamericandr(...)disaster-for-america

Ik ben benieuwd wat de echte mensen op de straat er van vinden en niet die rijke rechtse apen die hier hun oordeel vellen over wat normale mensen een vooruitgang vinden.

Oh ja, zo'n zorgsysteem hebben we al een tijdje in NL, werkt best goed.
  maandag 2 juli 2012 @ 14:17:28 #295
262 Re
Kiss & Swallow
pi_113671064
quote:
0s.gif Op maandag 2 juli 2012 12:51 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

De eerste stappen dat de verzekeraar bepaalt wat er met je gebeurt is al ingevoerd.
dat is wel een zorg die ik met je deel, maar ja, vanuit jouw oogpunt ligt het waarschijnlijk anders dan de mijne... ik wil dat het beste medicijn en de beste verzorging mij zal toekomen, niet wat een econoom denkt dat goed voor me is

maar goed dat is een ander onderwerp, heeft niets met vaccinaties te maken (en zelfs niet met BF)
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_113674541
nog 5 vaccinaties voor ik op vakantie ga
  maandag 2 juli 2012 @ 15:43:01 #297
52357 Lambiekje
pi_113674695
quote:
3s.gif Op maandag 2 juli 2012 14:17 schreef Re het volgende:

[..]

dat is wel een zorg die ik met je deel, maar ja, vanuit jouw oogpunt ligt het waarschijnlijk anders dan de mijne... ik wil dat het beste medicijn en de beste verzorging mij zal toekomen, niet wat een econoom denkt dat goed voor me is

maar goed dat is een ander onderwerp, heeft niets met vaccinaties te maken (en zelfs niet met BF)
Als het om winstmaximalisatie gaat dan heeft het wel met BF te maken.
  Moderator maandag 2 juli 2012 @ 15:53:01 #298
249559 crew  Lavenderr
pi_113675122
quote:
0s.gif Op maandag 2 juli 2012 15:43 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Als het om winstmaximalisatie gaat dan heeft het wel met BF te maken.
Altijd weer Bankfurt he? Je kunt gewoon niet om hem heen :N
pi_113683130
quote:
0s.gif Op maandag 2 juli 2012 15:53 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Altijd weer Bankfurt he? Je kunt gewoon niet om hem heen :N
Hier moest ik hardop om lachen ^O^

ot
zoals laatst las ik over medicijnen m.b.t. ziekte van Crohn, (bij mijn zusje is dit kort geleden vastgesteld, en toen ben ik er ook het e.e.a. over gaan lezen)
dat een jaarlijkse kuur van het medicijn Remicade niet meer vergoed zou worden bij patienten die anders als enig alternatief hebben, om te operenen, gedeeltelijke of gehele darmverwijdering, waarbij verdere onstekingsremmende medicijnen natuurlijk niet meer nodig zijn.
deze operatie schijnt 14000 euro te kosten, en dat medicijn 17000 per jaar.
Dat was de wens van verzekeraars, om uit winstbelang, iedereens darm maar per direct te amputeren, omdat het goedkoper is.
  Moderator maandag 2 juli 2012 @ 19:25:29 #300
249559 crew  Lavenderr
pi_113684195
quote:
19s.gif Op maandag 2 juli 2012 19:03 schreef new_moon het volgende:

[..]

Hier moest ik hardop om lachen ^O^

ot
zoals laatst las ik over medicijnen m.b.t. ziekte van Crohn, (bij mijn zusje is dit kort geleden vastgesteld, en toen ben ik er ook het e.e.a. over gaan lezen)
dat een jaarlijkse kuur van het medicijn Remicade niet meer vergoed zou worden bij patienten die anders als enig alternatief hebben, om te operenen, gedeeltelijke of gehele darmverwijdering, waarbij verdere onstekingsremmende medicijnen natuurlijk niet meer nodig zijn.
deze operatie schijnt 14000 euro te kosten, en dat medicijn 17000 per jaar.
Dat was de wens van verzekeraars, om uit winstbelang, iedereens darm maar per direct te amputeren, omdat het goedkoper is.
Kwalijke zaak als dat zo zou zijn.
Maar ik zie het niet zozeer uit winstbejag maar meer als besparing? Maar dan nog. Geef de mensen die deze kwaal hebben de medicijnen en ga niet opereren uit besparing. Erg fout.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')