Het moet verkapt en sluimerend gebeuren he. Het is niet zo als 70 jaar terug dat is te opvallend. Het dient lowprofile te gebeuren.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 19:17 schreef ATuin-hek het volgende:
Wat een stelletje falerts zijn het dan, als ze het inzetten voor decimatie.
Dussss het klopt niet wat je schreef? Ze gaan ooit in worden gezet als decimatie middel?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 19:19 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Het moet verkapt en sluimerend gebeuren he. Het is niet zo als 70 jaar terug dat is te opvallend. Het dient lowprofile te gebeuren.
Ja best wel. Het werkt niet echt goed als dat de opzet wasquote:Op vrijdag 29 juni 2012 19:17 schreef ATuin-hek het volgende:
Wat een stelletje falerts zijn het dan, als ze het inzetten voor decimatie.
Wat gebeurde er dan 70 jaar terug wat betreft vaccins?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 19:19 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Het moet verkapt en sluimerend gebeuren he. Het is niet zo als 70 jaar terug dat is te opvallend. Het dient lowprofile te gebeuren.
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 20:12 schreef .SP. het volgende:
[..]
Wat gebeurde er dan 70 jaar terug wat betreft vaccins?
Godwinnen snap ik nietquote:Op vrijdag 29 juni 2012 21:50 schreef .SP. het volgende:
[..]
Je mistte het 'wat betreft vaccins'?
Of gaan we Godwinnen?
Het gaat om een vaccin dat in Nederland niet wordt gebruikt. Maar wat wil je er precies mee zeggen?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 00:06 schreef Summers het volgende:
Farmaconcern Merck ontmaskerd [aangeklaagd door twee voormalige mederwerkers] wegens vaccinfraude
http://www.niburu.nl/gezo(...)T-3gYaAA5kY.facebook
Dus het gebeurt niet in Nederland en is dus niet relevant? dat kan je toch niet menen?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 00:25 schreef splendor het volgende:
[..]
Het gaat om een vaccin dat in Nederland niet wordt gebruikt. Maar wat wil je er precies mee zeggen?
Dat zeg ik niet. Wat ik bedoel is, dat áls het al waar is, we in Nederland blij mogen zijn dat we dit vaccin niet gebruiken.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 00:28 schreef new_moon het volgende:
[..]
Dus het gebeurt niet in Nederland en is dus niet relevant? dat kan je toch niet menen?
Algemeen bigPharma topic #14 99,9% van alle medicatie is goed.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 00:06 schreef Summers het volgende:
Farmaconcern Merck ontmaskerd wegens vaccinfraude
http://www.niburu.nl/gezo(...)T-3gYaAA5kY.facebook
Prettige vakantiequote:Op zaterdag 30 juni 2012 12:02 schreef beetotheizzo het volgende:
Van de week DTP, buiktyfus, japanse encefalitis, meningitis, bilharzia, hepatitis a en b en gele koorts gekregen qua vaccinatie...en ik leef nog steeds!
Gefeliciteerd en wat SP zegtquote:Op zaterdag 30 juni 2012 12:02 schreef beetotheizzo het volgende:
Van de week DTP, buiktyfus, japanse encefalitis, meningitis, bilharzia, hepatitis a en b en gele koorts gekregen qua vaccinatie...en ik leef nog steeds!
Nope, werkgerelateerd....helaas.quote:
Dat het gebeurt uberhaupt is toch al niet normaal?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 09:04 schreef splendor het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet. Wat ik bedoel is, dat áls het al waar is, we in Nederland blij mogen zijn dat we dit vaccin niet gebruiken.
Maar wat is volgens jou de relevantie dan?
Maar ik snap niet dat je mij daarvan beschuldigd, dat is allesquote:
Zeker, dit is ook een van de redenen waarom ik ertegen ben dat de industrie zelf effectiviteitsstudies betaalt. Toch denk ik dat zulke dingen in het juiste perspectief moeten worden gezien. Hoeveel medische studies worden er dagelijks gepubliceerd en hoe vaak horen we nou echt dat er bewust fraude is gepleegd? Rotte appels heb je helaas altijd wel, maar ik denk niet niet dat het een sector is die helemaal verrot is. Sterker nog, volgens mij is er veel meer toezicht op, dan bijvoorbeeld onze financiële wereld.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 23:02 schreef new_moon het volgende:
[..]
Dat het gebeurt uberhaupt is toch al niet normaal?
http://www.naturalnews.co(...)cal_experiments.htmlquote:Op vrijdag 29 juni 2012 20:12 schreef .SP. het volgende:
[..]
Wat gebeurde er dan 70 jaar terug wat betreft vaccins?
verrot tot op het bot.quote:Op zondag 1 juli 2012 08:54 schreef splendor het volgende:
[..]
Zeker, dit is ook een van de redenen waarom ik ertegen ben dat de industrie zelf effectiviteitsstudies betaalt. Toch denk ik dat zulke dingen in het juiste perspectief moeten worden gezien. Hoeveel medische studies worden er dagelijks gepubliceerd en hoe vaak horen we nou echt dat er bewust fraude is gepleegd? Rotte appels heb je helaas altijd wel, maar ik denk niet niet dat het een sector is die helemaal verrot is. Sterker nog, volgens mij is er veel meer toezicht op, dan bijvoorbeeld onze financiële wereld.
Nee, niet mee eens.quote:Op zondag 1 juli 2012 09:39 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
verrot tot op het bot.
Je kan beter stellen wanneer wordt er integer gehandeld.!?
Laat me raden. Door jou?quote:Op zondag 1 juli 2012 11:20 schreef Lambiekje het volgende:
Waarom? De basis is corrupt. Gezondheid Wordt niet van uit gegaan. Neem de obamacare dat is Dood en verderf. Kill your granny mentaliteit. Laatst werd dat ook in nederland geopperd.
Eens. Met zulke uitspraken jaag je mensen als vanzelf in de verdediging, en ben je de mogelijkheid tot overtuiging al kwijt voordat je begonnen bent.quote:Op zondag 1 juli 2012 11:45 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Laat me raden. Door jou?
Maar ik meen het wel hoor Lambiekje. Wat minder met beladen termen gooien zou een stuk beter zijn voor de discussie.
Nee bij nieuwsuur van de week. Kosten drukken bla bla.quote:Op zondag 1 juli 2012 11:45 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Laat me raden. Door jou?
Maar ik meen het wel hoor Lambiekje. Wat minder met beladen termen gooien zou een stuk beter zijn voor de discussie.
Kun je dat artikel nog vinden en plaatsen hier? Tot die tijd kun je wel van alles roepen.quote:Op zondag 1 juli 2012 14:00 schreef Lambiekje het volgende:
Kill your granny and get a bonus is een Times artikel van vorige maand.
Doet je Google het niet.?quote:Op zondag 1 juli 2012 23:01 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Kun je dat artikel nog vinden en plaatsen hier? Tot die tijd kun je wel van alles roepen.
http://www.naturalnews.co(...)y_TIME_Magazine.htmlquote:
Heb je de originele artikelen überhaupt ook gelezen? Of alleen maar de volledig uit zijn verband gerukte bullshit op sites als NaturalNews? Wanneer krijg je nou die bonus en wie krijgt die? Kon het nergens terug vinden.quote:Op zondag 1 juli 2012 11:20 schreef Lambiekje het volgende:
Waarom? De basis is corrupt. Gezondheid Wordt niet van uit gegaan. Neem de obamacare dat is Dood en verderf. Kill your granny mentaliteit. Laatst werd dat ook in nederland geopperd.
http://www.gezondheidsraa(...)over-griepvaccinatiequote:Debat over griepvaccinatie
Op woensdagmiddag 13 juni 2012 organiseerde de Gezondheidsraad een debat over griepvaccinatie. Dit naar aanleiding van de maatschappelijke onrust die vorig najaar ontstond over het nut van de griepprik en over de belangeloosheid van de adviseurs van de minister: Gezondheidsraad en RIVM.
‘Vriend’ en ‘vijand’ waren uitgenodigd om op deze middag hun punten uiteen te zetten, als spreker dan wel als deelnemer aan het debat. Na een inleiding van Paul Huijts (directeur generaal Volksgezondheid, VWS Den Haag) traden achtereenvolgens op Angus Nicoll (European Centre for Disease Prevention and Control, Stockholm); Luc Bonneux (Nederlands Interdisciplinair Demografisch Instituut, Den Haag); Roel Coutinho (Universiteit Utrecht en RIVM Bilthoven); Jos van der Meer (Universitair Medisch Centrum St. Radboud, Nijmegen), Miquel Ekkelenkamp (Universitair Medisch Centrum Utrecht); Eelko Hak (Rijksuniversiteit Groningen), Rob Scholten (Dutch Cochrane Centre, Amsterdam) en Tsjalling Swierstra (Universiteit Maastricht). Het debat stond onder leiding van Louise Gunning-Schepers, tot 1 april 2012 voorzitter van de Gezondheidsraad.
Helaas is dat een beetje de regel met Lambiekje, hij zeg iets totaal absurds en beledigt daarbij een paar miljoen mensen, dumpt een link en rent hard weg met de vingers in de oren terwijl hij lalalala zingt.quote:Op maandag 2 juli 2012 09:37 schreef splendor het volgende:
[..]
Heb je de originele artikelen überhaupt ook gelezen? Of alleen maar de volledig uit zijn verband gerukte bullshit op sites als NaturalNews? Wanneer krijg je nou die bonus en wie krijgt die? Kon het nergens terug vinden.
Het gaat er in die artikelen juist om dat mensen tegen hun wil in (te) lang in leven worden gehouden, een gevoelige ethische discussie die nu ook in Nederland wordt gevoerd. Het is werkelijk misselijkmakend hoe websites zoals NaturalNews niet de discussie op de inhoud voeren, maar allerlei zaken erbij halen die helemaal niet spelen.
Maar zoals altijd plemp je weer wat loze kreten hier neer, "ondersteund" door allerlei obscure bronnen (lees: linkdumps). Geen idee dus hoe jij zelf in die discussie staat. En wat het met vaccinaties te maken heeft ontgaat me ook volledig.
Toch maar even de conclusie hier plaatsen anders leest Lambiekje men er misschien overheen:quote:Op maandag 2 juli 2012 09:55 schreef lexgauw007 het volgende:
[..]
http://www.gezondheidsraa(...)over-griepvaccinatie
Hoe komen ze erbij dat het effectief is. !?quote:Op maandag 2 juli 2012 10:10 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Toch maar even de conclusie hier plaatsen anders leest Lambiekje men er misschien overheen:
De belangrijkste conclusies van de middag waren:
■De wetenschappelijke bewijsvoering voor het programma van landelijke griepvaccinatie van grote groepen in de bevolking is niet optimaal. Er ontbreken met name Randomized Controlled Trials. Hoewel er veel problemen kleven aan het opzetten en uitvoeren van dergelijk onderzoek zou het idee daarvoor toch nog eens serieus uitgewerkt moeten worden.
■Het huidige vaccin is beperkt effectief. Vinden de verzamelde deskundigen het wel goed genoeg om daar 57 miljoen euro aan te besteden bij de volgende prikronde? Is het voor alle groepen kosteneffectief? Een genoemde optie is een frisse commissie van onafhankelijke denkers de laatste stand van wetenschap nog eens kritisch naast de bestaande adviezen van de Gezondheidsraad te laten leggen en deze waar nodig bij te stellen.
■Het huidige griepvaccinatieprogramma is veilig en relatief niet duur. In afwachting van beter bewijs en hopelijk ook beter vaccin moet men doorgaan met het vaccinatieprogramma, ook om de infrastructuur – met daarin een belangrijke rol voor de huisarts – niet in gevaar te brengen.
■De Gezondheidsraad heeft voor een spannende en zinvolle vorm gekozen om zo’n hete kwestie als de griepvaccinatie in brede kring te bediscussiëren. In de toekomst mag dit beslist vaker gaan gebeuren bij onderwerpen die de gemoederen in beroering brengen.
Tja, ik zie dit als zeer positief.quote:Op maandag 2 juli 2012 12:39 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Hoe komen ze erbij dat het effectief is. !?
Het is volkomen zinloos om te prikken. Je wordt per definitie al met verouderd rommel in gespoten je bent dus niet beschermt tegen de huidige variant. Je immuun wordt belast met kul.
Het is te bespottelijk voor woorden dat er uberhaupt deze jaarlijkse griepprik is geïntroduceerd.
Rustig aan Biekje. Zover is het nog nietquote:Op maandag 2 juli 2012 12:44 schreef Lambiekje het volgende:
http://endoftheamericandr(...)ctly-into-the-toilet
Een dergelijk misselijkmakend fascistisch zorgsysteem krijgen we ook in het verrotte Vernederland.
De eerste stappen dat de verzekeraar bepaalt wat er met je gebeurt is al ingevoerd.quote:Op maandag 2 juli 2012 12:49 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Rustig aan Biekje. Zover is het nog niet
Ik ben benieuwd wat de echte mensen op de straat er van vinden en niet die rijke rechtse apen die hier hun oordeel vellen over wat normale mensen een vooruitgang vinden.quote:Op maandag 2 juli 2012 12:44 schreef Lambiekje het volgende:
http://endoftheamericandr(...)disaster-for-america
http://endoftheamericandr(...)ctly-into-the-toilet
Een dergelijk misselijkmakend fascistisch zorgsysteem krijgen we ook in het verrotte Vernederland.
dat is wel een zorg die ik met je deel, maar ja, vanuit jouw oogpunt ligt het waarschijnlijk anders dan de mijne... ik wil dat het beste medicijn en de beste verzorging mij zal toekomen, niet wat een econoom denkt dat goed voor me isquote:Op maandag 2 juli 2012 12:51 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
De eerste stappen dat de verzekeraar bepaalt wat er met je gebeurt is al ingevoerd.
Als het om winstmaximalisatie gaat dan heeft het wel met BF te maken.quote:Op maandag 2 juli 2012 14:17 schreef Re het volgende:
[..]
dat is wel een zorg die ik met je deel, maar ja, vanuit jouw oogpunt ligt het waarschijnlijk anders dan de mijne... ik wil dat het beste medicijn en de beste verzorging mij zal toekomen, niet wat een econoom denkt dat goed voor me is
maar goed dat is een ander onderwerp, heeft niets met vaccinaties te maken (en zelfs niet met BF)
Altijd weer Bankfurt he? Je kunt gewoon niet om hem heenquote:Op maandag 2 juli 2012 15:43 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Als het om winstmaximalisatie gaat dan heeft het wel met BF te maken.
Hier moest ik hardop om lachenquote:Op maandag 2 juli 2012 15:53 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Altijd weer Bankfurt he? Je kunt gewoon niet om hem heen
Kwalijke zaak als dat zo zou zijn.quote:Op maandag 2 juli 2012 19:03 schreef new_moon het volgende:
[..]
Hier moest ik hardop om lachen![]()
ot
zoals laatst las ik over medicijnen m.b.t. ziekte van Crohn, (bij mijn zusje is dit kort geleden vastgesteld, en toen ben ik er ook het e.e.a. over gaan lezen)
dat een jaarlijkse kuur van het medicijn Remicade niet meer vergoed zou worden bij patienten die anders als enig alternatief hebben, om te operenen, gedeeltelijke of gehele darmverwijdering, waarbij verdere onstekingsremmende medicijnen natuurlijk niet meer nodig zijn.
deze operatie schijnt 14000 euro te kosten, en dat medicijn 17000 per jaar.
Dat was de wens van verzekeraars, om uit winstbelang, iedereens darm maar per direct te amputeren, omdat het goedkoper is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |