abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_113537410
dat kinderen dus 4x geprikt zouden moeten worden om die 2 tot 5 procent dicht te timmeren, en dat leek mij nogal een overdreven maatregel

nou goed mensen!
jullie hadden het ook zelf kunnen bedenken ja? :(
look closer. close your eyes. really, it's not about distance
pi_113539045
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juni 2012 23:09 schreef new_moon het volgende:
dat kinderen dus 4x geprikt zouden moeten worden om die 2 tot 5 procent dicht te timmeren, en dat leek mij nogal een overdreven maatregel

nou goed mensen!
Nou, ik zie 2 tot 5 procent aan kinderen die niet langer worden blootgesteld aan de gevaren van de natuur. ;)
pi_113539834
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juni 2012 23:40 schreef Gray het volgende:

[..]

Nou, ik zie 2 tot 5 procent aan kinderen die niet langer worden blootgesteld aan de gevaren van de natuur. ;)
In absolute nummers lijkt het waarschijnlijk ineens wel veel. :)

En daarbij is het natuurlijk niet zo dat 2-5 procent waarbij de vaccinatie niet aanslaat ook automatisch kinkhoest krijgt, terwijl aan de andere kant die groep personen wel meehelpt kinkhoest te verspreiden onder andere leeftijdscategorieën die geen vaccinatie kregen of waarbij de vaccinatie allang uitgewerkt is.
Met andere woorden, er valt niks zinnigs te zeggen of het nuttig is of niet als we daar niet meer cijfers over kennen. :)
-
pi_113544886
Barracuda schrijft een aardig stukje over Jane Bürgemeister; Anneke Bleeker staat niet alleen.

quote:
Crazy Jane
In de week dat epidemiologen en artsen het aantal doden van de Mexicaanse griep op een kwart miljoen hebben geschat (hoe gaan we dat bewijzen, mannen?) en onderzoekers van het Erasmus MC eindelijk hun omstreden onderzoek naar de overdraagbaarheid van H5N1 vogelgriepvirus publiceerden, dook ze plotseling weer op: Jane Bürgermeister, de Jeanne d'Arc cq Juffrouw Ooievaar onder de complotters
.

quote:
En Jane is nog even insane als voorheen. In 2010 week zij heel even van het geijkte vaccinpad af door zich te verdiepen in de crash van het Poolse staatsvliegtuig in de buurt van de Russische stad Smolensk. Diverse parlementariërs, de Poolse president, chef der staven van de Poolse strijdkrachten en hoofd van het Nationale Veiligheidsbureau kwamen daarbij om het leven. Er moest natuurlijk een moment komen dat Jane dat ongeluk zou verbinden met vaccins en deze week was het zover: dat ongeluk was natuurlijk een ´waarschuwing´ aan de Poolse regering om nooit meer een
pandemievaccinatiecampagne te weigeren. Dat Barracuda zelf niet op dat idee is gekomen.
http://barracudanls.blogspot.nl/2012/06/crazy-jane.html
pi_113549263
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juni 2012 23:09 schreef new_moon het volgende:

nou goed mensen!
Het is niet alleen om die 2-5 procent dicht te timmeren, het herhalen van vaccinatie verlengd ook de 'levensduur' van de bescherming. Daarmee voorkom je nog meer vaccinatie in je verdere leven.
Maar dat had je ook zelf kunnen bedenken ja?
pi_113556491
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juni 2012 11:06 schreef .SP. het volgende:

[..]

Het is niet alleen om die 2-5 procent dicht te timmeren, het herhalen van vaccinatie verlengd ook de 'levensduur' van de bescherming. Daarmee voorkom je nog meer vaccinatie in je verdere leven.
Maar dat had je ook zelf kunnen bedenken ja?
ja maar het gaat dus over een hele andere vaccinatie (ZOALS IK 3x GEMELD HEB)
en het hele verhaal is dus niet relevant.
Nu ophouden met zeiken aub, dit is echt vervelend aan het worden
pi_113556572
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juni 2012 23:40 schreef Gray het volgende:

[..]

ja want de mensheid heeft het al duizenden/miljoenen jaren overleefd zonder vaccinaties
(en nu hebben we overbevolking)

goed argument joh!
  Moderator vrijdag 29 juni 2012 @ 14:11:25 #233
249559 crew  Lavenderr
pi_113556740
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juni 2012 14:07 schreef new_moon het volgende:

[..]

ja want de mensheid heeft het al duizenden/miljoenen jaren overleefd zonder vaccinaties

goed argument joh!
Zou jij ervoor zijn om helemaal te stoppen met vaccinaties? Om op die manier de overbevolking tegen te gaan?
Serieuze vraag trouwens :) .
pi_113557205
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juni 2012 14:11 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Zou jij ervoor zijn om helemaal te stoppen met vaccinaties? Om op die manier de overbevolking tegen te gaan?
Serieuze vraag trouwens :) .
Tja toen ik het postte triggerde het inderdaad precies die gedachte
maar ik denk niet dat ik erachter sta dat de overbevolking actief wordt aangepakt..

volgens mij is de "natuurlijke gang van zaken" al verstoord, daar moeten wij mensen niet nog meer aan gaan verprutsen
  Moderator vrijdag 29 juni 2012 @ 14:24:51 #235
249559 crew  Lavenderr
pi_113557377
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juni 2012 14:21 schreef new_moon het volgende:

[..]

maar ik denk niet dat ik erachter sta dat de overbevolking actief wordt aangepakt..

volgens mij is de "natuurlijke gang van zaken" al verstoord, daar moeten wij mensen niet nog meer aan gaan verprutsen
Je bedoelt dat door de vaccinaties de natuurlijke gang van zaken verstoord is? Dus eigenlijk heb je wel begrip voor de mensen die zoveel jaar geleden hun kinderen niet lieten inenten tegen polio?
Maar bloedtransfusie, hoe denk je daar over?
Met andere woorden: waar leg je de grens dan voor jezelf?
  vrijdag 29 juni 2012 @ 14:28:05 #236
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_113557530
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juni 2012 14:24 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Je bedoelt dat door de vaccinaties de natuurlijke gang van zaken verstoord is? Dus eigenlijk heb je wel begrip voor de mensen die zoveel jaar geleden hun kinderen niet lieten inenten tegen polio?
Ik heb pas in China voor het eerst mensen gezien die verminkt zijn door polio. Dat is niet echt een natuurlijke stand van zaken waar je naar terug wilt...
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  Moderator vrijdag 29 juni 2012 @ 14:30:24 #237
249559 crew  Lavenderr
pi_113557621
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juni 2012 14:28 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Ik heb pas in China voor het eerst mensen gezien die verminkt zijn door polio. Dat is niet echt een natuurlijke stand van zaken waar je naar terug wilt...
Nee, dat vind ik persoonlijk ook niet.
Maar ben wel benieuwd naar de beweegredenen van mensen die er voor kiezen om niet te vaccineren.
pi_113558315
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juni 2012 14:07 schreef new_moon het volgende:

[..]

goed argument joh!
Ik gaf helemaal geen argument maar mijn persoonlijke observatie. ;)

En overbevolking bestaat in principe niet, slechts onverstandige verdeling van mensen over het aardoppervlak. ;)
pi_113559078
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juni 2012 14:24 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

nee dat het verstoord is bedoel ik niet vaccinaties op zich mee.
maar de manier van leven, vervuiling, gevolgen daarvan, slecht voedsel, etc.
pi_113559126
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juni 2012 14:45 schreef Gray het volgende:

[..]

Ik gaf helemaal geen argument maar mijn persoonlijke observatie. ;)

En overbevolking bestaat in principe niet, slechts onverstandige verdeling van mensen over het aardoppervlak. ;)
ben het met je eens dat overbevolking in principe niet bestaat
  Moderator vrijdag 29 juni 2012 @ 15:12:35 #241
249559 crew  Lavenderr
pi_113559459
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juni 2012 15:03 schreef new_moon het volgende:

[..]

nee dat het verstoord is bedoel ik niet vaccinaties op zich mee.
maar de manier van leven, vervuiling, gevolgen daarvan, slecht voedsel, etc.
Oh zo bedoel je het.
Aan de andere kant, aan levensstijl is genoeg te doen en als je biologisch eet ben je ook gezond bezig.
Overbevolking , tja, we zitten hier in Nederland met velen op een kluitje..
Wat dat betreft zou het beter zijn als de bevolking gelijkmatig over de aarde verdeeld zou worden.
Ik bied me aan om op Ibiza te gaan wonen, vrijwillig :Y
pi_113559471
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juni 2012 14:30 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Nee, dat vind ik persoonlijk ook niet.
Maar ben wel benieuwd naar de beweegredenen van mensen die er voor kiezen om niet te vaccineren.
Ik heb geen kinderen dus daar kan ik (eigenlijk) niks over zeggen.
Als ik op een dag kinderen heb, ga ik mogelijkheden bekijken.
1 ding weet ik zeker, het RVP gaat het niet worden.
Ook al moeten we dan de eventuele inentingen zelf betalen, I don't give a crap.

mijn eigen ouders hebben zich wel braaf aan het (toenmalige) RVP gehouden, en ik was op mijn beurt een braaf meisje en schopte geen drama in de wachtkamer
O-)
ik wil nu niet zeggen dat ik er iets aan over heb gehouden, maar ik heb zo'n gevoel dat de vaccinaties van nu niet dezelfde zijn als 25-30 jaar geleden.
pi_113559574
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juni 2012 15:12 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Oh zo bedoel je het.
Aan de andere kant, aan levensstijl is genoeg te doen en als je biologisch eet ben je ook gezond bezig.
Overbevolking , tja, we zitten hier in Nederland met velen op een kluitje..
Wat dat betreft zou het beter zijn als de bevolking gelijkmatig over de aarde verdeeld zou worden.
Ik bied me aan om op Ibiza te gaan wonen, vrijwillig :Y
Ik ga mee naar Ibiza! 8-)
  Moderator vrijdag 29 juni 2012 @ 15:19:03 #244
249559 crew  Lavenderr
pi_113559719
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juni 2012 15:15 schreef new_moon het volgende:

[..]

Ik ga mee naar Ibiza! 8-)
Gezellig *O*
pi_113560275
Heb d'r zin in, wanneer gaan we?

..maar ik ben niet van de grote disco's, dus voor mij wordt het chillen op het strand en de hippiebazaar afstruinen
  Moderator vrijdag 29 juni 2012 @ 15:48:06 #246
249559 crew  Lavenderr
pi_113561049
quote:
14s.gif Op vrijdag 29 juni 2012 15:31 schreef new_moon het volgende:
Heb d'r zin in, wanneer gaan we?

..maar ik ben niet van de grote disco's, dus voor mij wordt het chillen op het strand en de hippiebazaar afstruinen
September goed? Is het nog een fijne temperatuur en kunnen we dagen lang op het strand liggen en al onze opgespaarde boeken lezen. Heerlijk!
En nu gaan we maar weer on topic, anders krijgen we op ons kop van Gray oO< .

on topic dus: geen vaccinaties nodig voor Ibiza *O*
pi_113561184
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juni 2012 15:48 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

September goed? Is het nog een fijne temperatuur en kunnen we dagen lang op het strand liggen en al onze opgespaarde boeken lezen. Heerlijk!
En nu gaan we maar weer on topic, anders krijgen we op ons kop van Gray oO< .

on topic dus: geen vaccinaties nodig voor Ibiza *O*

yeayyy!
pi_113562726
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juni 2012 14:21 schreef new_moon het volgende:

[..]

Het probleem is dat wij niet weten wat de "natuurlijke gang van zaken" is. De mens is een product van de natuur, dus als wij onze planeet helemaal kapot maken zodat er hele soorten uitsterven en misschien wij zelf ook wel, tja ook dat is de ("normale") gang van de natuur.

We vinden ons als mens redelijk bijzonder, maar als je kijkt hoeveel soorten er in het verleden al volledig zijn uitgestorven, dan is het niet alsof de planeet ons of een paar andere soorten gaat missen. ;) Deze planeet is niet van ons, maar voornamelijk van de micro-organismen. Hoe erg we de planeet ook verknallen, al ontploffen al onze nucleaire wapens morgen, dan nog zijn er meer dan genoeg soorten die het overleven.

Het probleem zit hem er juist in dat we de planeet zodanig kapot maken, dat de mens hier zelf niet meer fatsoenlijk kan wonen. Bekijk problemen altijd vanuit de mens, maar nooit vanuit de natuur. De natuur is een proces waar we onderdeel van zijn en niet iets met een identiteit of intelligentie of moraal ofzo. :)
Misschien bedoelde je dat ook trouwens, maar ik zie deze "denkfout" regelmatig, dat mensen gaan proberen te denken vóór of vanuit de natuur.

Dus om dan even terug te komen op vaccinaties. ;) Zolang de voordelen (bijwerkingen, heel misschien een trigger voor moderne ziektes) opwegen tegen de nadelen (sterfte, verlamming, enz. van miljoenen mensen) dan lijkt me de keus vrij eenvoudig.
-
  vrijdag 29 juni 2012 @ 19:03:11 #249
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_113568021
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juni 2012 16:25 schreef splendor het volgende:

[..]

Het probleem is dat wij niet weten wat de "natuurlijke gang van zaken" is. De mens is een product van de natuur, dus als wij onze planeet helemaal kapot maken zodat er hele soorten uitsterven en misschien wij zelf ook wel, tja ook dat is de ("normale") gang van de natuur.

We vinden ons als mens redelijk bijzonder, maar als je kijkt hoeveel soorten er in het verleden al volledig zijn uitgestorven, dan is het niet alsof de planeet ons of een paar andere soorten gaat missen. ;) Deze planeet is niet van ons, maar voornamelijk van de micro-organismen. Hoe erg we de planeet ook verknallen, al ontploffen al onze nucleaire wapens morgen, dan nog zijn er meer dan genoeg soorten die het overleven.

Het probleem zit hem er juist in dat we de planeet zodanig kapot maken, dat de mens hier zelf niet meer fatsoenlijk kan wonen.
Nee kapot geregeren met bespottelijke wetten en regels. Het wordt de goedwillende burger schier onmogelijk gemaakt om goed te doen. Neem de CO2 idioterie of spaarlampen. Allerlei milieu vernielende maatregelen worden ons opgedrongen. En wordt natuurlijke producten weggecopyright middels Monsanto. Inmiddels is men in Amerika al zo ver dat je moestuin middels grof politie geweld wordt vernietigd.

Tevens betalen we verwijderingsbijdrage om het in Ghana onze elektronische gadgets op straat te gooien.

quote:
Bekijk problemen altijd vanuit de mens, maar nooit vanuit de natuur. De natuur is een proces waar we onderdeel van zijn en niet iets met een identiteit of intelligentie of moraal ofzo. :)
Misschien bedoelde je dat ook trouwens, maar ik zie deze "denkfout" regelmatig, dat mensen gaan proberen te denken vóór of vanuit de natuur.

Dus om dan even terug te komen op vaccinaties. ;) Zolang de voordelen (bijwerkingen, heel misschien een trigger voor moderne ziektes) opwegen tegen de nadelen (sterfte, verlamming, enz. van miljoenen mensen) dan lijkt me de keus vrij eenvoudig.
Er zijn géén voordelen met vaccins. Helemaal niets alleen maar verstrekkende en vernietigende nadelen. Geschoold (lees verprutst) personeel weet niet eens fatsoenlijk de rommel te bewaren volgens voorschrift. Het is puur en alleen voor sabotage immuun en een levenslang bigpharma-verslaafde zombie te maken. Vaccins wordt ingezet als decimatie middel.

Het is zeer ernstig te noemen dat men nog steeds zo pro vaccins is. De onwetendheid het is echt verbazend.

[ Bericht 0% gewijzigd door Lambiekje op 29-06-2012 19:10:05 ]
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  vrijdag 29 juni 2012 @ 19:17:14 #250
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_113568509
Wat een stelletje falerts zijn het dan, als ze het inzetten voor decimatie.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')