Het moet verkapt en sluimerend gebeuren he. Het is niet zo als 70 jaar terug dat is te opvallend. Het dient lowprofile te gebeuren.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 19:17 schreef ATuin-hek het volgende:
Wat een stelletje falerts zijn het dan, als ze het inzetten voor decimatie.
Dussss het klopt niet wat je schreef? Ze gaan ooit in worden gezet als decimatie middel?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 19:19 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Het moet verkapt en sluimerend gebeuren he. Het is niet zo als 70 jaar terug dat is te opvallend. Het dient lowprofile te gebeuren.
Ja best wel. Het werkt niet echt goed als dat de opzet wasquote:Op vrijdag 29 juni 2012 19:17 schreef ATuin-hek het volgende:
Wat een stelletje falerts zijn het dan, als ze het inzetten voor decimatie.
Wat gebeurde er dan 70 jaar terug wat betreft vaccins?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 19:19 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Het moet verkapt en sluimerend gebeuren he. Het is niet zo als 70 jaar terug dat is te opvallend. Het dient lowprofile te gebeuren.
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 20:12 schreef .SP. het volgende:
[..]
Wat gebeurde er dan 70 jaar terug wat betreft vaccins?
Godwinnen snap ik nietquote:Op vrijdag 29 juni 2012 21:50 schreef .SP. het volgende:
[..]
Je mistte het 'wat betreft vaccins'?
Of gaan we Godwinnen?
Het gaat om een vaccin dat in Nederland niet wordt gebruikt. Maar wat wil je er precies mee zeggen?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 00:06 schreef Summers het volgende:
Farmaconcern Merck ontmaskerd [aangeklaagd door twee voormalige mederwerkers] wegens vaccinfraude
http://www.niburu.nl/gezo(...)T-3gYaAA5kY.facebook
Dus het gebeurt niet in Nederland en is dus niet relevant? dat kan je toch niet menen?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 00:25 schreef splendor het volgende:
[..]
Het gaat om een vaccin dat in Nederland niet wordt gebruikt. Maar wat wil je er precies mee zeggen?
Dat zeg ik niet. Wat ik bedoel is, dat áls het al waar is, we in Nederland blij mogen zijn dat we dit vaccin niet gebruiken.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 00:28 schreef new_moon het volgende:
[..]
Dus het gebeurt niet in Nederland en is dus niet relevant? dat kan je toch niet menen?
Algemeen bigPharma topic #14 99,9% van alle medicatie is goed.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 00:06 schreef Summers het volgende:
Farmaconcern Merck ontmaskerd wegens vaccinfraude
http://www.niburu.nl/gezo(...)T-3gYaAA5kY.facebook
Prettige vakantiequote:Op zaterdag 30 juni 2012 12:02 schreef beetotheizzo het volgende:
Van de week DTP, buiktyfus, japanse encefalitis, meningitis, bilharzia, hepatitis a en b en gele koorts gekregen qua vaccinatie...en ik leef nog steeds!
Gefeliciteerd en wat SP zegtquote:Op zaterdag 30 juni 2012 12:02 schreef beetotheizzo het volgende:
Van de week DTP, buiktyfus, japanse encefalitis, meningitis, bilharzia, hepatitis a en b en gele koorts gekregen qua vaccinatie...en ik leef nog steeds!
Nope, werkgerelateerd....helaas.quote:
Dat het gebeurt uberhaupt is toch al niet normaal?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 09:04 schreef splendor het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet. Wat ik bedoel is, dat áls het al waar is, we in Nederland blij mogen zijn dat we dit vaccin niet gebruiken.
Maar wat is volgens jou de relevantie dan?
Maar ik snap niet dat je mij daarvan beschuldigd, dat is allesquote:
Zeker, dit is ook een van de redenen waarom ik ertegen ben dat de industrie zelf effectiviteitsstudies betaalt. Toch denk ik dat zulke dingen in het juiste perspectief moeten worden gezien. Hoeveel medische studies worden er dagelijks gepubliceerd en hoe vaak horen we nou echt dat er bewust fraude is gepleegd? Rotte appels heb je helaas altijd wel, maar ik denk niet niet dat het een sector is die helemaal verrot is. Sterker nog, volgens mij is er veel meer toezicht op, dan bijvoorbeeld onze financiële wereld.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 23:02 schreef new_moon het volgende:
[..]
Dat het gebeurt uberhaupt is toch al niet normaal?
http://www.naturalnews.co(...)cal_experiments.htmlquote:Op vrijdag 29 juni 2012 20:12 schreef .SP. het volgende:
[..]
Wat gebeurde er dan 70 jaar terug wat betreft vaccins?
verrot tot op het bot.quote:Op zondag 1 juli 2012 08:54 schreef splendor het volgende:
[..]
Zeker, dit is ook een van de redenen waarom ik ertegen ben dat de industrie zelf effectiviteitsstudies betaalt. Toch denk ik dat zulke dingen in het juiste perspectief moeten worden gezien. Hoeveel medische studies worden er dagelijks gepubliceerd en hoe vaak horen we nou echt dat er bewust fraude is gepleegd? Rotte appels heb je helaas altijd wel, maar ik denk niet niet dat het een sector is die helemaal verrot is. Sterker nog, volgens mij is er veel meer toezicht op, dan bijvoorbeeld onze financiële wereld.
Nee, niet mee eens.quote:Op zondag 1 juli 2012 09:39 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
verrot tot op het bot.
Je kan beter stellen wanneer wordt er integer gehandeld.!?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |