Had ook niet gehoeven hoor.quote:Op donderdag 12 april 2012 21:55 schreef new_moon het volgende:
oh sorry, ik doe dit nooit eigenlijk,... vandaar
amateur!quote:Op donderdag 12 april 2012 21:55 schreef new_moon het volgende:
oh sorry, ik doe dit nooit eigenlijk,... vandaar
Minstens 15; vooral in het 1e jaar veel stuks.quote:Op donderdag 12 april 2012 22:42 schreef Schenkstroop het volgende:
Hoeveel vaccinaties krijgt een kind tot 10 jaar in Nederland?
Ik kreeg gratis een dosis tsjernobyl erbij in 86' ....paar dagen oudquote:Op vrijdag 13 april 2012 00:17 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Minstens 15; vooral in het 1e jaar veel stuks.
Ik ben serieus!quote:Op vrijdag 13 april 2012 02:19 schreef Schenkstroop het volgende:
-nevermind is een serieus topic hier-
Er is een verschil tussen de vaccinaties die je nodig hebt als je op reis gaat naar Japan en de vaccinaties die kinderen in Japan krijgen.quote:Op vrijdag 13 april 2012 00:30 schreef DontGiveAFok het volgende:
[..]
Ik kreeg gratis een dosis tsjernobyl erbij in 86' ....paar dagen oud![]()
![]()
Goed begin toch
Edit: arme Japanners....worden wel vaak oud....weinig vaccinaties? iemand?![]()
Edit2: http://www.vaccinatiesopreis.nl/inentingen-japan/ huh...geen?
Ter vergelijking...Zuid Korea..."westers" & vlakbij:
http://www.vaccinatiesopreis.nl/inentingen-zuid-korea/
![]()
Duh, daar heb ik het niet over.....quote:Op vrijdag 13 april 2012 08:03 schreef Snapcount2 het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen de vaccinaties die je nodig hebt als je op reis gaat naar Japan en de vaccinaties die kinderen in Japan krijgen.
Daar heb je het wel over want je linkt naar vakantiesopreis.nl.quote:Op vrijdag 13 april 2012 16:40 schreef DontGiveAFok het volgende:
[..]
Duh, daar heb ik het niet over.....
thanks natuurlijk,quote:Op donderdag 12 april 2012 22:13 schreef Gray het volgende:
[..]
Had ook niet gehoeven hoor.
Wél had je het 2e deel automatisch kunnen koppelen aan de eerste als je op de knop 'Open nieuw deel' had geklikt.
Maar alsnog geen probleem, want ik heb het nu voor je gekoppeld. Als je nu klikt op: [ afbeelding ] naast de topic-titel op de index, dan krijg je alle delen van de reeks te zien.
en toch zit ik een jaar of 9 te fokken!quote:Op donderdag 12 april 2012 23:15 schreef DontGiveAFok het volgende:
[..]
amateur!
grapjuh, had vanmiddag t zelfde
De prikfanatici worden met dag misdadigers, corrupter.quote:Kwik in vaccins en autisme: causaal verband!
Wanneer we kijken naar de valsheid waarmee de medische autoriteiten in de VS bewijsmateriaal onder het tapijt proberen te vegen, over de relatie tussen het exploderende aantal autisme-gevallen en vaccinaties, is het werkelijk onrustbarend, wat voor beeld er tevoorschijn komt. Natuurlijk kan iedereen fouten maken, maar erger dan de resultaten van de fouten, zijn natuurlijk de motieven om deze bekend-geworden negatieve effecten te verdonkeremanen..! Én, om daarnaast in de pers en alle publiekelijke uitingen vol te blijven houden dat er geen enkele relatie is tussen kwik, dat als het conserveermiddel thimerosal in vaccins wordt gebruikt, en het meer dan onrustbarende aantal autismegevallen.
En nog een stapje misdadiger wordt het als je het omgekeerde gaat proberen aan te tonen..! Ja, ook dát is mogelijk..! Lees hieronder over een zogenaamde ‘studie’, die nota bene door een Amerikaanse overheidsinstantie, het CDC, indertijd werd gepubliceerd, en waarin werd ‘geconcludeerd’, at het aantal autismegevallen juist toenam als gevolg van het verbod op thimerosal. Is hier niet gewoon sprake van strafbaar, misdadig gedrag..?
bron
Dat was natuurlijk te verwachten dat vaccins niet werken. Het basisprincipe blijkt al quatsch te zijn. En feitelijke alleen maar schade aanricht als allergieën, astma's, adhd's en uiteraard autisme. Plus dat het geëvolueerde immuunsysteem gesaboteerd wordt.quote:Het fundament valt onder vaccinaties vandaan!!
Terwijl de medische-, de farmaceutische- én de vaccin-industrie bezig zijn om nieuwe vaccins te ‘ontdekken’ en deze er op ongelooflijk tempo doorheen te drukken, voor zowat elk wissewasje wat een mens zou kunnen overkomen, blijkt uit een nieuwe studie, die werd gepubliceerd in het tijdschrift ‘Immunity’ dat de hele constructie, waarop de vaccinatie-theorie is gebaseerd, volledig onhoudbaar te zijn.
[..]
In uitgevoerde wetenschappelijke tests bleek overduidelijk dat door het immuunsysteem aangemaakte antilichamen, NIET IN STAAT BLEKEN op eigen houtje infecties te bestrijden..! In feite komt dit erop neer dat de hele theorie van de door vaccins opgewekte groei van antilichamen in het immuunsysteem, volledig onderuit is gehaald.. En dat betekent simpelweg, dat deze door vaccins opgewekte anti-lichamen GEEN ENKELE LEGITIEME ROL spelen in het bestrijden van infecties..!! Wat is derhalve dan het nut nog van vaccinaties..??
bron
Er is 1 heel simpel en onhandig punt voor dat verhaal, die de link tussen thimerosal en autisme zonder extra hulp onderuit kan halen.quote:Op zondag 15 april 2012 11:06 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
De prikfanatici worden met dag misdadigers, corrupter.
Waarom ook niet onderzoeken vervalsen, onderzoeken manipuleren of gewoon glashard het tegenovergestelde beweren met geknoeide data.
Nog maar een keer. Vaccineren is misdadigheid in het kwadraat.
ten eerste gewoon geld verdienen als je het mij vraagtquote:Op zondag 15 april 2012 11:29 schreef Thomas2301 het volgende:
Wat is volgens jou, Lambiekje, het doel van vaccineren?
Mens ziek zwak en misselijk hebben levenslang zodat we dag in dag uit tientallen medicijnen nodig hebben. Nederland telt al 5 miljoen mensen die dagelijks aan de medicatie zitten.quote:Op zondag 15 april 2012 11:29 schreef Thomas2301 het volgende:
Wat is volgens jou, Lambiekje, het doel van vaccineren?
Mag ik een voorspelling doen waarvan de kans dat die uit gaat komen groot is?quote:Op zondag 15 april 2012 11:27 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Er is 1 heel simpel en onhandig punt voor dat verhaal, die de link tussen thimerosal en autisme zonder extra hulp onderuit kan halen.
Er is geen daling van gevallen autisme waargenomen sinds ze dat uit de vaccins hebben gehaald.
Simpel, maar krachtig
Laat nu net die gegevens vervalst te zijn. Kun je nu werkelijke waar niet begrijpen dat wetenschap de boel aan elkaar liegt en bedriegt.quote:Op zondag 15 april 2012 11:27 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Er is 1 heel simpel en onhandig punt voor dat verhaal, die de link tussen thimerosal en autisme zonder extra hulp onderuit kan halen.
Er is geen daling van gevallen autisme waargenomen sinds ze dat uit de vaccins hebben gehaald.
Simpel, maar krachtig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |