quote:Op maandag 19 maart 2012 14:07 schreef rabbia het volgende:
in nederland kun je je kind laten vaccineren tegen een aantal ziekten die eigenlijk nauwelijks nog voorkomen. uit onderzoek is gebleken dat vaccinaties toch niet zo betrouwbaar zijn dan men doet zeggen. steeds meer ouders maken zich zorgen en twijfeln of ze hun kind laten vaccineren. heb gehoord dat later beginnen met vaccineren beter zou zijn en losse prikken ipv de huidige coctailsvaccins. nu worden baby's al met 8 weken gevaccineerd ook tegn hep. b.
Dus, hoe zie jij dat "voor jezelf nadenken" in de praktijk?quote:Op zondag 6 mei 2012 16:08 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Wanneer ga jij eens voor jezelf nadenken en/of iets met argumenten doen?
Ik neem aan dat dit retorisch is? Natuurlijk doe je dat door juist niet klakkeloos alles aan te nemen wat je hoort of leest.quote:Op maandag 7 mei 2012 11:50 schreef new_moon het volgende:
[..]
Dus, hoe zie jij dat "voor jezelf nadenken" in de praktijk?
Domweg geloven wat je verteld wordt?
Nergens aan twijfelen?
Ben je zo onzeker over je eigen beoordelingsvermogen en intuitie?
Je bent je bewust dat de meeste van die ziektes weer aan een opmars bezig zijn omdat bepaalde kneuzen denken dat het veilig is nu?quote:Op maandag 7 mei 2012 11:49 schreef new_moon het volgende:
Deel 1: vaccinaties
Deel 2 http://forum.fok.nl/topic/1802898
in nederland kun je je kind laten vaccineren tegen een aantal ziekten die eigenlijk nauwelijks nog voorkomen.
Het lijkt alsof je de PR-praatjes van de prikindustrie precies lijkt natepraten. Toen ik jouw comment namelijk las en daarna Robert Kenney hoorde praten over wat de industrie voor leugens zou verspreiden (precies zoals jij dat verwoorde) leek mij dat haast geen toeval. Dat heb je gewoon ergens gelezen en klakkeloos overgenomen.quote:Op zondag 6 mei 2012 21:41 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik dat argument van iemand over heb moeten nemen?Is echt niet zo moeilijk om zelf te bedenken.
Jammer maar helaas, die vlieger gaat niet op. Ik heb dat punt niet van iets of iemand over genomen.quote:Op maandag 7 mei 2012 12:09 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Het lijkt alsof je de PR-praatjes van de prikindustrie precies lijkt natepraten. Toen ik jouw comment namelijk las en daarna Robert Kenney hoorde praten over wat de industrie voor leugens zou verspreiden (precies zoals jij dat verwoorde) leek mij dat haast geen toeval. Dat heb je gewoon ergens gelezen en klakkeloos overgenomen.
Wat voor bron heb jij gebruikt/gelezen waardoor je zelfstandig tot die conclusie kwam?quote:Op maandag 7 mei 2012 12:10 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Jammer maar helaas, die vlieger gaat niet op. Ik heb dat punt niet van iets of iemand over genomen.
Nee dit is niet retorisch bedoeld.quote:Op maandag 7 mei 2012 11:51 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Ik neem aan dat dit retorisch is? Natuurlijk doe je dat door juist niet klakkeloos alles aan te nemen wat je hoort of leest.
is het zo moeilijk om.... ?quote:Op maandag 7 mei 2012 12:04 schreef Hans_van_Baalen het volgende:
Is het zo moeilijk om een reeks te maken.
http://www.post-vaccinaal-syndroom.nl/3895/preventie.aspxquote:
quote:<<Japan changed the start time for vaccinating from 3 months to two
years and straight away their SIDS rate plummeted? "Delay of DPT
immunisation until 2 years of age in Japan has resulted in a dramatic
decline in adverse side effects. In the period of 1970-1974, when DPT
vaccination was begun at 3 to 5 months of age, the Japanese national
compensation system paid out claims for 57 permanent severe damage
vaccine cases, and 37 deaths. During the ensuing six year period
1975-1980, when DPT injections were delayed to 24 months of age,
severe reactions from the vaccine were reduced to a total of eight
with three deaths. This represents an 85 to 90 percent reduction in
severe cases of damage and death."
http://www.shirleys-wellness-cafe.com/vaccine_sids.htm
Niet bijzonder veel. Dat de industrie een aantal jaren geleden die stof al uit de meeste vaccins heeft gehaald, en de hoeveelheid autisme diagnoses. Als de ene de andere veroorzaakt, zou je een afname moeten zien. Zelfs met een 'naijleffect' wat er tegenin gebracht werd, gezien de diagnose autisme al op jonge leeftijd gedaan kan worden.quote:Op maandag 7 mei 2012 12:16 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Wat voor bron heb jij gebruikt/gelezen waardoor je zelfstandig tot die conclusie kwam?
Zoals jij het hier nu schrijft, grote onzin. Ik heb nog geen tijd gehad het filmpje te bekijken. Het punt van dat onderzoek in Denemarken was juist dat je gevaccineerd vs ongevaccineerd kon vergelijken, dmv de manier waarop ze daar gegevens opslaan.quote:En wat vind jij van Kennedy's argument dat de "geen daling van autistische kinderen" was, omdat er toen autisme werd geregistreerd plotseling van al autistische kinderen in Denemarken. En dat de prik-industrie die cijfers heeft gebruikt om "aantetonen" dat autisme niet zou zijn gedaald nadat Thimerosal zou zijn verminderd of verbannen?
Want als dat waar is, is dat best wel smerig namelijk van de prik-industrie.
Nee dat doe ik niet.quote:Op maandag 7 mei 2012 12:18 schreef new_moon het volgende:
[..]
Nee dit is niet retorisch bedoeld.
Jij neemt toch min of meer klakkeloos aan wat (bijv.) de overheid het beste vindt voor jou?
Nope. Dat soort dingen lees je in de context van wat je op andere plekken al gelezen hebt, plus eigen ervaringen.quote:Op maandag 7 mei 2012 12:55 schreef badabingie het volgende:
dat doe je wel tuinhek
lees je eigen post boven je eens..heb je zelf geschreven..
allemaal aannames welke je klakkeloos overneemt..
Dat staat haaks op hoe je voorkomt.quote:Op maandag 7 mei 2012 11:51 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Ik neem aan dat dit retorisch is? Natuurlijk doe je dat door juist niet klakkeloos alles aan te nemen wat je hoort of leest.
"niet veel" zeg je. Maar welke bronnen dan?quote:Op maandag 7 mei 2012 12:50 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Niet bijzonder veel. Dat de industrie een aantal jaren geleden die stof al uit de meeste vaccins heeft gehaald, en de hoeveelheid autisme diagnoses. Als de ene de andere veroorzaakt, zou je een afname moeten zien. Zelfs met een 'naijleffect' wat er tegenin gebracht werd, gezien de diagnose autisme al op jonge leeftijd gedaan kan worden.
[..]
Zoals jij het hier nu schrijft, grote onzin. Ik heb nog geen tijd gehad het filmpje te bekijken. Het punt van dat onderzoek in Denemarken was juist dat je gevaccineerd vs ongevaccineerd kon vergelijken, dmv de manier waarop ze daar gegevens opslaan.
Dat doet hij inderdaad niet, de meeste mensen op het forum nemen juist aan dat de overheid erop uit is je een poot uit te draaien/ziek te maken/om het leven te brengen. En de bronnen daarvoor zijn, op zijn minst, dubieus.quote:
welk belang heeft de overheid bij jouw welzijn?quote:Op maandag 7 mei 2012 13:39 schreef Snapcount2 het volgende:
[..]
Dat doet hij inderdaad niet, de meeste mensen op het forum nemen juist aan dat de overheid erop uit is je een poot uit te draaien/ziek te maken/om het leven te brengen. En de bronnen daarvoor zijn, op zijn minst, dubieus.
Waar precies zeg ik dat de overheid het beste met ons voor heeft?quote:Op maandag 7 mei 2012 14:47 schreef new_moon het volgende:
[..]
welk belang heeft de overheid bij jouw welzijn?
en uit welke bronnen kun jij met zekerheid vaststellen dat ze het beste met je voor hebben?
En dus..quote:Effects of diphtheria-tetanus-pertussis or tetanus vaccination on allergies and allergy-related respiratory symptoms among children and adolescents in the United States.
The odds of having a history of asthma was twice as great among vaccinated subjects than among unvaccinated subjects
http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/10714532
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |