abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_109272332
in nederland kun je je kind laten vaccineren tegen een aantal ziekten die eigenlijk nauwelijks nog voorkomen. uit onderzoek is gebleken dat vaccinaties toch niet zo betrouwbaar zijn dan men doet zeggen. steeds meer ouders maken zich zorgen en twijfeln of ze hun kind laten vaccineren. heb gehoord dat later beginnen met vaccineren beter zou zijn en losse prikken ipv de huidige coctailsvaccins. nu worden baby's al met 8 weken gevaccineerd ook tegn hep. b.
pi_109272496
Dus?
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
  maandag 19 maart 2012 @ 14:13:15 #3
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_109272505
En hoe denk je dat het komt dat die ziektes nauwelijks voorkomen?
With my pack on my back, down the road I will stray.
pi_109272552
Wat Id_do_her zegt.
Denk eens na TS, voordat al je rommel op Fok! knalt..
pi_109272586
omdat er tegenwoordig beter hygiene is en betere medicatie. maar waarom moet een baby van 8 weken oud al een hep.b vaccinatie krijgen??? toch geen risicogroep.
  maandag 19 maart 2012 @ 14:16:17 #6
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_109272603
Ik heb gehoord dat die vaccinaties vaak door pedoseksuelen worden gedaan.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_109272640
quote:
9s.gif Op maandag 19 maart 2012 14:16 schreef Copycat het volgende:
:o
  maandag 19 maart 2012 @ 14:17:40 #8
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_109272649
quote:
0s.gif Op maandag 19 maart 2012 14:15 schreef rabbia het volgende:
omdat er tegenwoordig beter hygiene is en betere medicatie. maar waarom moet een baby van 8 weken oud al een hep.b vaccinatie krijgen??? toch geen risicogroep.
Nee, zo'n sterk wezen als een pasgeboren kind hoef je niet te beschermen. Gaat prima als je niks doet.

quote:
0s.gif Op maandag 19 maart 2012 14:14 schreef Tja..1986 het volgende:
Denk eens na TS
pi_109272670
quote:
Met medicatie voorkom je niet echt ziektes he Einstein. :|W
pi_109272700
TS :')
Op vrijdag 22 juli 2011 00:30 schreef yvonne het volgende:
Ja DE Ik houd nog heel veel van je
pi_109272772
Bronnen van die onderzoeken??
wie een kuil graaft voor een ander....is nooit werkloos. Inmiddels 69+
pi_109272790
quote:
0s.gif Op maandag 19 maart 2012 14:21 schreef Gravedigger het volgende:
Bronnen van die onderzoeken??
  maandag 19 maart 2012 @ 14:23:03 #13
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_109272803
quote:
0s.gif Op maandag 19 maart 2012 14:22 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Ghehe. :D
pi_109272841
quote:
0s.gif Op maandag 19 maart 2012 14:22 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Da's wel een héle grote *)
wie een kuil graaft voor een ander....is nooit werkloos. Inmiddels 69+
  maandag 19 maart 2012 @ 14:25:59 #15
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_109272900
Zoals daar bijvoorbeeld zijn... de Poliovaccinaties! Een succesverhaal over hoe religieuze mensen BNW mensen van argumenten voorzagen. Hun strijd tegen schadelijke vaccins heeft polio weer een kans gegeven. Applaus!:

quote:
Wereldwijd was polio vrijwel uitgeroeid toen in enkele noordelijke (voornamelijk islamitische) staten van Nigeria onder druk van enkele moslimgeestelijken het vaccinatieprogramma werd gestopt omdat men de Amerikaanse leverancier ervan verdacht daarmee de moslimvrouwen onvruchtbaar te willen maken. Nader onderzoek in Nigeria en Zuid-Afrika liet daarvoor geen bewijs zien. Anno 2005 komt polio voor in een aantal Afrikaanse landen die eerder poliovrij waren verklaard zoals Soedan, Egypte en Niger. Ook in delen van Azië wordt hier en daar nog polio aangetroffen.

Polio is volgens de Nederlandse Wet Publieke gezondheid een A-ziekte die al bij vermoeden moet worden gemeld bij de plaatselijke GGD.
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_109273898
informeer je dan maar eens over de kinkhoest. desondanks tig keer vaccineren toch blijft bestaan!!!!
  maandag 19 maart 2012 @ 14:56:51 #17
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_109273936
quote:
0s.gif Op maandag 19 maart 2012 14:55 schreef rabbia het volgende:
informeer je dan maar eens over de kinkhoest. desondanks tig keer vaccineren toch blijft bestaan!!!!
Oh! Dan gaat die vlieger inderdaad overal voor op, lekker woedend Italiaantje van me!
  maandag 19 maart 2012 @ 14:57:29 #18
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_109273966
quote:
9s.gif Op maandag 19 maart 2012 14:56 schreef Copycat het volgende:

[..]

Oh! Dan gaat die vlieger inderdaad overal voor op, lekker woedend Italiaantje van me!
Ja, dat moet wel!
  Moderator maandag 19 maart 2012 @ 15:28:45 #19
249559 crew  Lavenderr
pi_109274914
quote:
9s.gif Op maandag 19 maart 2012 14:16 schreef Copycat het volgende:
simpel(in)e types
pi_109275289
lees maar eens t boek vaccinaties doorgeprikt of nvkp.nl succes...
  maandag 19 maart 2012 @ 15:41:28 #21
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_109275353
quote:
0s.gif Op maandag 19 maart 2012 15:39 schreef rabbia het volgende:
lees maar eens t boek vaccinaties doorgeprikt of nvkp.nl succes...
quote:
Het boek Vaccinaties doorgeprikt is onder de vele boeken die door tegenstanders van de wildgroei van vaccinaties zijn geschreven echt een topprestatie.
Hm, lekker objectief ook.
pi_109275993
Kritsch denken is alleen maar goed. We weten toch niet wat we onze kinderen geven door die coctails. Zo onschuldig is het allemaal niet.

Er word veel geld verdiend door vaccinaties. Dat is belangrijk een kind mag niet meer ziek worden.
Terwijl het soms ook goed is om een keer ziek te worden zodat je afweersysteem sterker word.

Maar een kind wat 2 weken ziek is met koorts daar is geen tijd meer voor. Tijd is geld en daar draait het uiteindelijk allemaal om. Meer dan om onze gezondheid
  maandag 19 maart 2012 @ 15:58:53 #24
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_109276045
quote:
0s.gif Op maandag 19 maart 2012 15:57 schreef simpelintje het volgende:
Kritsch denken is alleen maar goed. We weten toch niet wat we onze kinderen geven door die coctails. Zo onschuldig is het allemaal niet.

Er word veel geld verdiend door vaccinaties. Dat is belangrijk een kind mag niet meer ziek worden.
Terwijl het soms ook goed is om een keer ziek te worden zodat je afweersysteem sterker word.

Maar een kind wat 2 weken ziek is met koorts daar is geen tijd meer voor. Tijd is geld en daar draait het uiteindelijk allemaal om. Meer dan om onze gezondheid
En dat is niet eerlijk! :'(
  † In Memoriam † maandag 19 maart 2012 @ 16:02:59 #25
294940 badtripbob
GeK, no?
pi_109276220
quote:
0s.gif Op maandag 19 maart 2012 14:25 schreef SicSicSics het volgende:
Zoals daar bijvoorbeeld zijn... de Poliovaccinaties! Een succesverhaal over hoe religieuze mensen BNW mensen van argumenten voorzagen. Hun strijd tegen schadelijke vaccins heeft polio weer een kans gegeven. Applaus!:

[..]

TS wilt dat haar kind polio krijgt. :'). Of een andere ziekte die niet meer voorkomt dankzij vaccinatie.
  Moderator maandag 19 maart 2012 @ 16:11:57 #26
249559 crew  Lavenderr
pi_109276595
quote:

Kritsch-denken is goed! Stel je voor dat mensen een cent verdienen aan die vaccinaties. Nee, dan maar liever je kind ten prooi aan polio of iets wat gelukkig uitgeroeid is dankzij die vermaledijde vaccinaties
  maandag 19 maart 2012 @ 17:26:44 #27
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_109279366
Ook een pareltje dit.

Als polio weinig voorkomt is dat een bewijs dat vaccinaties onzin zijn. Als kinkhoest wel voorkomt is dat een bewijs dat vaccinaties onzin zijn.

Snap je nu al waar die manier van denken misgaat, TS?
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_109281017
quote:
0s.gif Op maandag 19 maart 2012 14:07 schreef rabbia het volgende:
. heb gehoord dat later beginnen met vaccineren beter zou zijn en losse prikken ipv de huidige coctailsvaccins.
Zeker weten, in zweden b.v. word dit per individu bepaald ipv bij bepaalde leeftijd.

Mensen die blind de dokter volgen...

We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
We must never let the weight of this combination endanger our liberties or democratic processes.
Eisenhower1961.
pi_109283199
quote:
0s.gif Op maandag 19 maart 2012 18:19 schreef Resonancer het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
_O-
pisvlek
  maandag 19 maart 2012 @ 19:20:43 #30
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_109283446
Wat niet meer voorkomt kan je dus ook niet meer mee besmet worden .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_109284421
quote:
0s.gif Op maandag 19 maart 2012 19:20 schreef Summers het volgende:
En wie zegt dat "besmet zijn" per definitie slecht is ?
Zouden de kinderziektes waartegen ik vroeger niet werd ingeent (bof, mazelen b.v) misschien 'n functie hebben ?
Men doet maar wat en onderzoekt te weinig.

quote:
Over consequenties van vaccineren op de lange termijn is eigenlijk niet veel onderzoek bekend. Kinderen die niet gevaccineerd waren tegen bof, mazelen en rode hond, bleken minder vaak allergie te ontwikkelen (2). Mensen met kanker bleken minder kinderziektes met hoge koorts te hebben doorgemaakt (3). Klassieke kinderziektes als bof, mazelen en rode hond leveren levenslange immuniteit op. Of dat na vaccinatie ook zo is, is nog een open vraag. Na vaccinatie wordt bij één tot drie procent van de gevaccineerden geen antistoffen gevonden.
http://www.antroposofie.nl/antroposofie/themas/ms/Thema8
We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
We must never let the weight of this combination endanger our liberties or democratic processes.
Eisenhower1961.
  maandag 19 maart 2012 @ 21:40:16 #32
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_109291411
Gevaarlijke gekken die hun pasgeboren kleine geen vaccinaties willen geven. :')
pi_109296605
Naïeve sukkels die denken dat iedere vaccinatie ook werkelijk een ziekte voorkomt :')
pisvlek
  dinsdag 20 maart 2012 @ 08:02:17 #34
358463 Umbra69
Freedom and Destiny
pi_109302866
Danku.

[ Bericht 82% gewijzigd door Gray op 20-03-2012 13:22:41 (Schelden/troll roepen is note. Danku.) ]
I bathe in basslines, rinse in riffs, dry in drums.
  donderdag 5 april 2012 @ 14:09:41 #35
298794 VictoriaIntegrity7
..with a ninja mind
pi_109938816
Ik wist al een tijdje dat er wat verhalen(complottheoriën) rondgingen over vaccinaties met 'een dubbele agenda'.

Toch ben ik met mijn zoontje destijds trouw de eerste prik gaan halen tegen de Mexican Flu.
De tweede prik konden wij niet halen dit ivm ziekte van zoontje destijds.
Hierop belde ik mijn dokter en hij deed toen zo ontzettend vaag... De tweede prik moest eigenlijk wel, maar de samenstelling van het vaccinatiemedicijn die hij in zijn praktijk had zou anders zijn dan die van de massale inentingspost in de stad. Dus vroeg ik waar wij dan de gemiste "stad-inenting" konden ophalen.

Hij zuchte even..was even stil..
Om vervolgens te zeggen: doe maar niet. En toen klik, en de verbinding was verbroken :?

Natuurlijk ben ik hierop bij de eerstvolgende doktersbezoek door gegaan. Ik vroeg of het niet erg was dat mijn zoontje de tweede prik niet had gehad. Hij keek mij even aan en knikte toen nee.
En dat was het.

Sindsdien wantrouw ik het vaccinatie-plan des te meer..
I can't see through walls.. but I can kick your ass.
pi_109939116
quote:

Dat geld gaat naar de aandeelhouders, en daar is mijn pensioenfonds er eentje van. Ik bedank je, en je kind, dan ook van harte voor de bijdrage. ^O^

En dat verhaal van ziek worden en de rest van je leven er tegen bestand zijn, gaat nou net voor de ziekten waar men tegen vaccineert in Nederland niet op. Polio bijvoorbeeld.
Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
pi_109939220
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2012 14:09 schreef VictoriaIntegrity7 het volgende:
Ik wist al een tijdje dat er wat verhalen(complottheoriën) rondgingen over vaccinaties met 'een dubbele agenda'.

Toch ben ik met mijn zoontje destijds trouw de eerste prik gaan halen tegen de Mexican Flu.
Hierop belde ik mijn dokter en hij deed toen zo ontzettend vaag... De tweede prik moest eigenlijk wel, maar de samenstelling van het vaccinatiemedicijn die hij in zijn praktijk had zou anders zijn dan die van de massale inentingspost in de stad. Dus vroeg ik waar wij dan de gemiste "stad-inenting" konden ophalen.

Om vervolgens te zeggen: doe maar niet. En toen klik, en de verbinding was verbroken :?

Natuurlijk ben ik hierop bij de eerstvolgende doktersbezoek door gegaan. Ik vroeg of het niet erg was dat mijn zoontje de tweede prik niet had gehad. Hij keek mij even aan en knikte toen nee.
En dat was het.

Het rijksvaccinatie programma, is iets compleet anders dan het eenmalige programma met het Mexicaanse virus vaccin. De enige overeenkomst is dat er bij beiden een prik gegeven wordt, that's about it.
Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
  donderdag 5 april 2012 @ 14:21:47 #38
..with a ninja mind
pi_109939335
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2012 14:18 schreef fruityloop het volgende:

[..]

Het rijksvaccinatie programma, is iets compleet anders dan het eenmalige programma met het Mexicaanse virus vaccin. De enige overeenkomst is dat er bij beiden een prik gegeven wordt, that's about it.
Ik bedoelde dat de samenstelling van het betreffende medicijn tegen de Mexicaanse griep bij de stadsinenting een andere samenstelling had dan de inenting tegen de Mexicaanse griep bij de dokter. Dat opzich vind ik nogal vreemd. Verder is het natuurlijk des te vreemder dat mijn eigen dokter zo vaag deed over de inenting.
pi_109939430
quote:
Vroeger gingen kinderen op die leeftijd massaal dood aan de dingen waarvoor ze nu geënt worden. Niet/minder voorkomen van ziektes komt juist door het enten.
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_109939545
quote:
0s.gif Op maandag 19 maart 2012 19:20 schreef Summers het volgende:
Je vergeet dat er ook mensen in Nederland komen(als tourist of definitief hier komen wonend) die niet geënt zijn in hun eigen land en die dus ziektes kunnen meenemen, loop jij of je kind zonder enting rond kun je het oplopen als die persoon die ziekte bij zich draagt.
Optimist tot in de kist
  donderdag 5 april 2012 @ 14:29:30 #41
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_109939652
Plus deel 2 3 4 natuurlijk. Heeft een paar voorbeelden van hoe ziektes die zo goed als geen probleem meer waren weer terug dreigen te komen door teruglopende vaccinaties.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_109940131
quote:

We hebben het niet over een flinke griep. :')
Optimist tot in de kist
pi_109941116
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2012 14:26 schreef trovey het volgende:

[..]

Je vergeet dat er ook mensen in Nederland komen(als tourist of definitief hier komen wonend) die niet geënt zijn in hun eigen land en die dus ziektes kunnen meenemen, loop jij of je kind zonder enting rond kun je het oplopen als die persoon die ziekte bij zich draagt.
Dat, en het fenomeen van dragers: het pathogeen wel bij je dragen terwijl dat niet ziek maakt en nog steeds besmettelijk is. Kruisbesmetting vindt zo plaats: niet gevaccineerde kinderen die gevaccineerde kinderen ziek maken. Het virus krijgt bij een niet gevaccineerd kind vrij spel te muteren tot een vorm waar het vaccin niet voor bedoeld was.

Met niet vaccineren stel je dus niet alleen je eigen kind bloot aan onnodig risico.
pi_109941573
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2012 14:09 schreef VictoriaIntegrity7 het volgende:

En dat was het.

dat vind ik toch wel wel veelzeggend, deze reactie van de huisarts....!
thanks for sharing
look closer. close your eyes. really, it's not about distance
  donderdag 5 april 2012 @ 15:19:07 #45
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_109941655
Dat je genoegen neemt met zo'n vage houding van je huisarts.
pi_109945712
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2012 15:17 schreef new_moon het volgende:

[..]

thanks for sharing
Besef wel dat huisartsen niet gespecialiseerd zijn in zowel medicatie als vaccinatie. Hun taak is diagnose stellen en een geschikte behandeling meegeven. Mijn huisarts wist het verschil in mechanismen plus de bijbehorende uitwerkingen van paracetamol, aspirine en ibuprofen niet totdat ik het uitlegde. Het leek me namelijk niet handig om bij maagklachten ibuprofen te slikken. :P

Dit geldt niet voor iedere huisarts trouwens, er zijn er zat waarbij de kennis en interesse verder gaat dan het hoogst noodzakelijke.
pi_109949389
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2012 15:17 schreef new_moon het volgende:

[..]

thanks for sharing
Ik weet zeker dat een andere huisarts weer een andere mening zal zijn toegedaan...het zijn tenslotte ook mensen met hun eigen mening en opvattingen(b.v. een bepaald geloof aanhangen wat vaccinatie afwijst) in het leven. Zonder meer over de achtergrond van je huisarts te weten zou ik niet zonder meer klakkeloos op zijn mening afgaan in deze kwestie.
Optimist tot in de kist
  donderdag 5 april 2012 @ 19:43:44 #48
..with a ninja mind
pi_109951890
quote:
11s.gif Op donderdag 5 april 2012 15:19 schreef Copycat het volgende:
Dat je genoegen neemt met zo'n vage houding van je huisarts.
Tjah, ik moet zeggen dat ik er ook niets meer uit wist te krijgen dan dit. Hij had nogal een standvastige blik en het is doorgaans al niet echt een sociaal persoon.

Hier heb ik het wat betreft informatie inwinnen natuurlijk niet bij gelaten.
Een kennis van mij werkte tijdelijk bij een ziekenhuis in A'dam. Hij hield zich op dat moment bezig met exotische virussen.
Ik heb hem natuurlijk gevraagd wat ik nou moest doen wat betreft de tweede prik.

Hij zei hetzelfde, doe maar niet. Want er waren op het moment van de massale inentingsactie nog discussies op hoog niveau bezig. O.a. over de werking en bijwerkingen op langer termijn.
Buiten dat was hij van mening dat er teveel oproer was om een tamelijk onschuldig virus.

Twee weken later was ik ziek, enorme griep ook mijn zoontje werd ziek.
Maar het was niet zwaarder dan een 'huistuinenkeuken-griep' het duurde alleen wat langer.

Toch, voelde het erg dubbel, wat betreft het missen van de tweede prik van mijn zoontje, toen hij met hoge koorts in mijn armen lag.
pi_109953001
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2012 16:58 schreef Gray het volgende:

[..]

Besef wel dat huisartsen niet gespecialiseerd zijn in zowel medicatie als vaccinatie. Hun taak is diagnose stellen en een geschikte behandeling meegeven. Mijn huisarts wist het verschil in mechanismen plus de bijbehorende uitwerkingen van paracetamol, aspirine en ibuprofen niet totdat ik het uitlegde. Het leek me namelijk niet handig om bij maagklachten ibuprofen te slikken. :P

Dit geldt niet voor iedere huisarts trouwens, er zijn er zat waarbij de kennis en interesse verder gaat dan het hoogst noodzakelijke.
Maar van 'n consultatiebureau mag je dat wel verwachten. Mijn ervaringen zijn heel anders.
Bij de vraag om 'n bijsluiter, of weigering te vaccineren ( mijn oudste zoon was toen grieperig en ik vroeg om 'n week uitstel) kreeg ik enkel negatieve reacties. Ook op bijwerkingen (enkele dagen na de BMR vaccinatie kreeg mijn oudste middenoorontsteking ) werd laconiek gereageerd.

Ik heb net de oproep gekregen om mijn jongste dochter te laten vaccineren.
In het programma is tegenwoordig ook Hepatitis B opgenomen.
Mijn 2 zonen hebben het vaccinatie programma tot dusver volledig doorlopen, uitgezonderd Mexicaanse griep ( geen thiomersal in mijn kinderen) . Ik sta echter argwanend tegenover de Hepatitis b vaccinatie (al in de 2de maand!) zeker na het lezen van onderstaande info:
http://www.post-vaccinaal-syndroom.nl/3913/hepatitis-b.aspx
Zijn er mensen die hier ervaring mee hebben ? Mij advies kunnen geven ?
Bestaat de mogelijkheid om de HepB later te geven ?
Ik ga me vanzelfsprekend beter inlezen omtrent HepB maar alle advies is welkom.

[ Bericht 16% gewijzigd door Resonancer op 05-04-2012 21:52:23 ]
Eisenhower1961.
  donderdag 5 april 2012 @ 21:59:37 #50
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_109959934
-oh nevermind-
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')