abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 14 mei 2012 @ 18:17:51 #1
330125 Hans_van_Baalen
Zondag naar de kerk
pi_111541668
Deel 1: vaccinaties
Deel 2: vaccinaties deel 2
Deel 3: vaccinaties deel 3

quote:
0s.gif Op maandag 19 maart 2012 14:07 schreef rabbia het volgende:
in nederland kun je je kind laten vaccineren tegen een aantal ziekten die eigenlijk nauwelijks nog voorkomen. uit onderzoek is gebleken dat vaccinaties toch niet zo betrouwbaar zijn dan men doet zeggen. steeds meer ouders maken zich zorgen en twijfeln of ze hun kind laten vaccineren. heb gehoord dat later beginnen met vaccineren beter zou zijn en losse prikken ipv de huidige coctailsvaccins. nu worden baby's al met 8 weken gevaccineerd ook tegn hep. b.
Laatste drie quotes:

quote:
0s.gif Op maandag 14 mei 2012 18:08 schreef Hans_van_Baalen het volgende:

[..]

Dat diabetes een welvaartsziekte en hier zelfs (chronische) welvaartsziekte nummer 1 is is geen publiek geheim en zeker geen drogreden.
quote:
14s.gif Op maandag 14 mei 2012 18:12 schreef Hans_van_Baalen het volgende:

[..]

Dit kan niet vaak genoeg gezegd worden.
quote:
0s.gif Op maandag 14 mei 2012 18:15 schreef Hans_van_Baalen het volgende:

[..]

In de oertijd ja waar je met 35 jaar al oud bent. De kans om daar aan kanker of iets dergelijks te sterven is dermate klein door de overmaat van andere doodsoorzaken die in die tijd veel hoger in de ranglijst stonden, met name door de veel lagere levensverwachting.
  maandag 14 mei 2012 @ 18:21:36 #2
330125 Hans_van_Baalen
Zondag naar de kerk
pi_111541820
en nog wat eerdere quotes

quote:
0s.gif Op maandag 14 mei 2012 12:59 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

http://www.earth-matters.(...)control-science.html

Wetenschap is gecorrumpeerd. En omdat te begrijpen hoef je niet te weten hoe het onder de motorkap werkt. Het is hoe dan ook corrupt.

Het is niet kinderachtig. Jij bent zo goedgelovig in autoriteit. Je zult dus vast nog wel in Sinterklaas geloven.
quote:
0s.gif Op maandag 14 mei 2012 13:18 schreef GoedeVraag het volgende:

[..]

Dat wetenschappelijk onderzoek in voorkomende gevallen gemanipuleerd wordt neemt niet weg dat er ook goed wetenschappelijk onderzoek gedaan wordt, en dat er met de wetenschappelijke aanpak/manier van denken niets zonder meer iets mis is.

Die angstmedia waar jij je vaak op baseert is overigens evengoed gecorrumpeerd.
quote:
0s.gif Op maandag 14 mei 2012 13:20 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Dat klopt maar als je onderzoek doet buiten de gevestigde orde wordt het je duidelijk verstaanbaar gemaakt. Of je doet mee aan de corruptie of we maken je kapot.
quote:
0s.gif Op maandag 14 mei 2012 13:21 schreef Lambiekje het volgende:
Vind dit wel weer leuk....

http://endoftheamericandr(...)-billions-of-dollars

Waar denkt Amerika mee bezig te zijn ?!!
quote:
0s.gif Op maandag 14 mei 2012 14:00 schreef GoedeVraag het volgende:

[..]

Niet echt on topic, maar als dit waar is speelt waarschijnlijk de petro-dollar een rol. De VS zitten al in Irak, Libië en indirect Saudi-Arabië. Iran en Venezuela (de meest 'VS-vrije' oliestaten) hebben het niet gemakkelijk. De reden dat Amerika daar zit is (deels) de dekking van de dollar door olie. Zolang de VS kan betalen in welke valuta olie wordt afgerekend zal het de dollar zijn (toen Saddam naar euro's wilde werd hij aangevallen). Het gaat ze dus niet per se om het bezit van de olie, maar om de valuta van de transactie. China groeit en heeft olie nodig. Als ze dat bij de VS kunnen krijgen zullen ze dat doen, maar daarvoor zijn wel dollars nodig. In die zin kan het dat Obama zo steun voor de dollar koopt bij China.

Je kan ook stellen dat het wel degelijk kosten met zich mee brengt voor Amerika, zoals het stuk stelt. Ze raken namelijk inderdaad (een deel van) hun olie kwijt. Hoe dan ook blijft zo wel de dollar langer in leven.

Eerder mocht China denk ik al bij de WTO in ruil voor het blijven opkopen van dollarschulden.
quote:
0s.gif Op maandag 14 mei 2012 14:17 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Gohhhh wie heeft er baat bij dat men ziek is !?!

Het past allemaal naatloos in Agenda 21.
quote:
1s.gif Op maandag 14 mei 2012 15:07 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Leugenaar.
quote:
1s.gif Op maandag 14 mei 2012 15:10 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Psst, ik doe onderzoek buiten de gevestigde orde. Ik ga binnenkort een paar 100 experts vertellen dat de meeste iets jarenlang fout hebben gedaan. Ik heb nog geen dreigbrief of wat dan ook ontvangen.
quote:
0s.gif Op maandag 14 mei 2012 16:48 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

:0

Wat ga je vertellen dat men verkeerd heeft gedaan in het verleden?
quote:
0s.gif Op maandag 14 mei 2012 17:59 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Kort gezegt heeft men zich te ver beperkt. Men gebruikt niet al de beschikbare informatie bij een specifieke groep MRI experimenten.
  maandag 14 mei 2012 @ 18:24:03 #3
371032 GoedeVraag
Het begint met een vraag.
pi_111541921
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 11:03 schreef Lambiekje het volgende:

Wat mij opvalt is dat in het dierenrijk wordt diegene die ziek is genegeerd of afgestoten in de groep.
Wij mensen willen met alle macht iemand in leven houden. Wij maken met dit gedrag ons soort zwak. En ja ik weet het is volgens on ethische normen ongewenst. Maar qua natuur is het onwenselijk gedrag.
Volgens Lambiekje 'maken we onszelf zwak' door mensen die aan allerhande ziektes leiden in leven te houden. Hoe dat precies strookt met zijn 'feit' dat alle medici corrupt zijn vertelt hij er niet bij. Dat het volgens hetzelfde principe van 'natuurlijke selectie' waarop hij zijn mening baseert een teken van 'kracht' is om veel geld te verdienen in 'het systeem' laat hij ook onbesproken; grootverdieners beticht hij liever van corruptie of criminaliteit.

Al met al is het blijkbaar een stuk eenvoudiger om op basis van allerhande angst- en complotmedia met oordelen en afkeur te strooien, dan om een consistente visie ten toon te spreiden.
  maandag 14 mei 2012 @ 18:27:17 #4
330125 Hans_van_Baalen
Zondag naar de kerk
pi_111542053
quote:
0s.gif Op maandag 14 mei 2012 18:24 schreef GoedeVraag het volgende:

[..]

Volgens Lambiekje 'maken we onszelf zwak' door mensen met allerhande ziektes in leven te houden. Hoe dat precies strookt met zijn 'feit' dat alle medici corrupt zijn vertelt hij er niet bij. Dat het volgens hetzelfde principe van 'natuurlijke selectie' waarop hij zijn mening baseert een teken van 'kracht' is om veel geld te verdienen laat hij ook onbesproken.

Al met al is het blijkbaar een stuk eenvoudiger om op basis van allerhande angst- en complotmedia met oordelen en afkeur te strooien dan om een consistente visie ten toon te spreiden.
Als je als soort de zwakkeren in leven houdt en ze de mogelijkheid geeft om zich voort te planten maak je jezelf als soort wel een stuk minder weerbaar tegen bepaalde omstandigheden, met name die omstandigheden waarin de zwakkeren minder presteren.

Dit is echter wel een kwestie van menselijkheid, dus we laten niet iemand zo creperen als we er wat aan kunnen doen, a la de geneeskunde. Waar het om draait is hier de manier waarop dat gedaan wordt, de intenties en de belangen die hierbij spelen. Het belang van het helpen van de minder weerbare staat allang niet meer in de lijst van prioriteiten van degene die hier het beleid voor opstellen.
  maandag 14 mei 2012 @ 18:43:55 #5
371032 GoedeVraag
pi_111542780
quote:
0s.gif Op maandag 14 mei 2012 18:27 schreef Hans_van_Baalen het volgende:

[quote]Het belang van het helpen van de minder weerbare staat allang niet meer in de lijst van prioriteiten van degene die hier het beleid voor opstellen.
In het ene topic roept hij dat medici mensen alleen maar ziek maken, terwijl hij hier kwam melden dat diezelfde medici de zwakkeren in leven houden. Ik zie niet in hoe dat - zuivere intenties of niet - samen kan gaan.
  maandag 14 mei 2012 @ 19:18:38 #6
262 Re
Kiss & Swallow
pi_111544844
In leven houden van zwakke mensen waar natuurlijk veel aan te verdienen valt als ze wel ziekig blijven
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_111546296
quote:
0s.gif Op zondag 13 mei 2012 11:38 schreef WeerWachtwoordVergeten het volgende:

[..]

Nee je vermoed dat het aan de enting ligt. Dat is iets heel anders. Maar het klopt wel. Aangezien jij het al weet zal alles wat je zegt en doet alleen maar gericht zijn op dat ene specifieke deel. Je hebt daardoor een soort van tunnelvisie gekregen die alle mogelijke andere oorzaken al meteen uitsluit.
[..]
Ik weet wat ik gezien en gemerkt heb dus t maakt verder niet uit, ieder kind dat door vaccinatie autistische aandoeningen krijgt is er 1 te veel. Er moet gewoon meer onderzoek komen.
Enne wat me opvalt je zegt niets over het des hormoon dat ik noemde wat later toch niet goed bleek te zijn.
Ik denk dan er kan ook best wat mis zijn met inentingen.
quote:
[..]

Je zegt dus dat ODD geen lichamelijke afwijking is? Vreemd want je hele verhaal gaat er toch over dat je kind het door de vaccinatie heeft gekregen en er dus iets in zijn lichaam moet zijn veranderd. Heb je zelf wel door hoe erg je jezelf hier tegenspreekt.
ODD is een psychische afwijking en geen lichamelijke zoals met de alvleesklier met diabetis.
Ik spreek mezelf helemaal niet tegen denk dat je me gewoon niet goed begrijpt.
pi_111546352
quote:
0s.gif Op zondag 13 mei 2012 10:30 schreef Gray het volgende:
Veel virussen veranderen ook de genetische structuur van een mens door zichzelf in te bouwen in het DNA. Niet vreemd dat bepaalde vaccins dan hetzelfde doen, immers imiteren die het pathogeen waartegen ze gebruikt worden. ;)
Ik vind dat toch een heel eng idee.
pi_111546458
quote:
0s.gif Op zondag 13 mei 2012 10:52 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Ja natuurlijk weet je dat. Het blijft nog steeds een los geval. Als het waar is wat ik schrijf, is er geen enkele reden om aan te nemen dat er een link is. Dat is iets anders dan uitsluiten ja. Je kan ook niet uitsluiten dat het veroorzaakt door een magische roze eenhoorn die straling in de 5de dimensie naar de aarde stuurt.
Statistisch gezien is de nul hypothese hier dat er geen link is. Met het beschikbare bewijs kan je deze niet verwerpen, bijv vanwege dat voorbeeld wat ik in de vorige post noemde.
Er zijn meer ouders die zoals ik denken en vermoedens hebben. Wat ik in een andere post ook al aangaf er moet gewoon beter onderzoek komen.
Ieder geval is er 1 te veel.
pi_111549082
quote:
Dit is echter wel een kwestie van menselijkheid, dus we laten niet iemand zo creperen als we er wat aan kunnen doen, a la de geneeskunde.
In het vorige topic schreef ik ook al, de mazelen maakt vooral slachtoffers onder ondervoede kinderen.
quote:
Bij gezonde, jonge kinderen zullen complicaties niet vaak voorkomen. Bij gezonde, jonge kinderen is mazelen een flinke kinderziekte die ze normaal kunnen doormaken en die hen levenslange immuniteit garandeert.
http://www.nvkp.nl/actuee(...)=98&cHash=d7eb1c08cf
Het lukt de mensheid niet om kinderen voldoende te voeden, maar er is wel geld voor n mazelen vaccinatie.
Ze mogen dus creperen van de honger, maar niet van de mazelen, en weer wel van de evt bijverschijnselen:

quote:
Vaccinatiegevolgen 12,13

Retinopathie, een aantasting van het netvlies.

Blindheid.

Guillain Barré, een ziekte met een langzaam opstijgend verlammingsbeeld, dat in principe weer verschijnselen kan genezen.

SSPE, zie onder complicaties.

A-typische mazelen, een op mazelen gelijkend ziektebeeld (lit.lijst 13 onder 6, blz. 93)

Buikpijnen die gepaard gaan met veelvuldig overgeven.

Convulsies, vooral tussen de 5e en 11e dag na de vaccinatie

Hersen(vlies)ontsteking, met mogelijke restverschijnselen.

Verwardheid, apathie.

Bewusteloosheid.

Bronchitis, longontsteking, astma, allergie 8,10,11

Alle risico's van het enten met levende virussen (zie ook de beschrijvingen van bof en rodehond).

Sterfgevallen.

Suikerziekte (na de BMR).

Mogelijk zijn er associaties met MS en ook met autisme 9 en chronische darminfecties 14.
De menselijkheid ontgaat mij.

Over de gevolgen van iedereen vaccineren:

Wist u dat;

quote:
In de U.S.A. bij een recente mazelenepidemie een hoog sterftepercentage optrad bij een volledig- gevaccineerde bevolking. Vanuit de policy; no vaccination-no school was iedereen gevaccineerd, er waren geen contacten met het wilde virus, er was dus geen tussentijdse opfrissing van immuniteit en tegelijk ontstond er een daling van de immuniteit door vaccinatie.
De andere gevolgen ook ff lezen.
We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
We must never let the weight of this combination endanger our liberties or democratic processes.
Eisenhower1961.
  maandag 14 mei 2012 @ 20:46:43 #11
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_111550056
quote:
0s.gif Op maandag 14 mei 2012 19:46 schreef mousy31 het volgende:

[..]

Er zijn meer ouders die zoals ik denken en vermoedens hebben. Wat ik in een andere post ook al aangaf er moet gewoon beter onderzoek komen.
Ieder geval is er 1 te veel.
Puur door toeval verwacht je dat dus ook, dat een groep ouders dit meemaakt.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_111552104
quote:

[..]

Als je als soort de zwakkeren in leven houdt en ze de mogelijkheid geeft om zich voort te planten maak je jezelf als soort wel een stuk minder weerbaar tegen bepaalde omstandigheden, met name die omstandigheden waarin de zwakkeren minder presteren.

Dit is echter wel een kwestie van menselijkheid, dus we laten niet iemand zo creperen als we er wat aan kunnen doen, a la de geneeskunde. Waar het om draait is hier de manier waarop dat gedaan wordt, de intenties en de belangen die hierbij spelen. Het belang van het helpen van de minder weerbare staat allang niet meer in de lijst van prioriteiten van degene die hier het beleid voor opstellen.
Niet helemaal waar, de meeste (neen, niet alle ik weet het) mensen die als "zwakkere" in leven gehouden worden zijn ver voorbij hun vruchtbare jaren. Derhalve is er geen (of nauwelijks) selectie op de zwakkeren.
pi_111552160
quote:
0s.gif Op maandag 14 mei 2012 19:45 schreef mousy31 het volgende:

[..]

Ik vind dat toch een heel eng idee.
Uhm, het was niet serieus bedoelt. Vaccins doen niets met DNA.
  maandag 14 mei 2012 @ 22:13:24 #14
330125 Hans_van_Baalen
Zondag naar de kerk
pi_111555924
quote:
0s.gif Op zondag 13 mei 2012 10:10 schreef mousy31 het volgende:

[..]

Ik weet dat het aan de enting ligt ik heb mn kind van de een op de andere dag zien veranderen. Moeders gebruikten vroeger ook het des hormoon en hoe schdelijk bleek dat wel niet. Het wil echt niets zeggen dat het enten al vanaf 1963 gebeurt dat het dan niet schadelijk zou kunnen zijn.
Waar is ie mee gevaccineerd dan?

Ik trek geen moeder in twijfel over haar kind maar psychische afwijkingen krijgen als gevolg en alleen door vaccinatie heb ik nog niet van gehoord.
  dinsdag 15 mei 2012 @ 07:21:20 #15
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_111567299
quote:
0s.gif Op maandag 14 mei 2012 18:43 schreef GoedeVraag het volgende:

[..]

In het ene topic roept hij dat medici mensen alleen maar ziek maken, terwijl hij hier kwam melden dat diezelfde medici de zwakkeren in leven houden. Ik zie niet in hoe dat - zuivere intenties of niet - samen kan gaan.
Chronisch onderdrukt. Ik heb nooit gezegd dat geneeskunde mensen beter maakt want dat doen ze botweg gewoon niet.

Vergeet niet dat je een staatseigendom bent en dat ze zo lang mogelijk belasting op je willen innen. Wij zijn de regerings onderpand.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  dinsdag 15 mei 2012 @ 07:24:53 #16
52357 Lambiekje
pi_111567318
quote:
0s.gif Op maandag 14 mei 2012 20:46 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Puur door toeval verwacht je dat dus ook, dat een groep ouders dit meemaakt.
nee tuinhek vaccinatieschade is geen toeval. Vaccinatieschade wordt niet erkent en wordt op voorhand al gebaggataliseerd. Men is juridisch ingedekt.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  dinsdag 15 mei 2012 @ 07:30:10 #17
52357 Lambiekje
pi_111567352
quote:
0s.gif Op maandag 14 mei 2012 21:21 schreef .SP. het volgende:

[..]

Uhm, het was niet serieus bedoelt. Vaccins doen niets met DNA.
vast niet ...

[ Bericht 5% gewijzigd door Lambiekje op 15-05-2012 08:59:06 ]
  dinsdag 15 mei 2012 @ 07:32:11 #18
52357 Lambiekje
pi_111567364
quote:
0s.gif Op maandag 14 mei 2012 22:13 schreef Hans_van_Baalen het volgende:

[..]

Waar is ie mee gevaccineerd dan?

Ik trek geen moeder in twijfel over haar kind maar psychische afwijkingen krijgen als gevolg en alleen door vaccinatie heb ik nog niet van gehoord.
Vaccin >> adhd | vaccin >> add | vaccin >> autisme daar zit over over over duidelijk een link.
  dinsdag 15 mei 2012 @ 09:22:00 #19
371032 GoedeVraag
pi_111568831
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2012 07:21 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Chronisch onderdrukt. Ik heb nooit gezegd dat geneeskunde mensen beter maakt want dat doen ze botweg gewoon niet.
Ok. Wie zijn er dan verantwoordelijk voor het onderstaande 'in leven houden'?

quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 11:03 schreef Lambiekje het volgende:

Wat mij opvalt is dat in het dierenrijk wordt diegene die ziek is genegeerd of afgestoten in de groep.
Wij mensen willen met alle macht iemand in leven houden. Wij maken met dit gedrag ons soort zwak.
  dinsdag 15 mei 2012 @ 10:02:11 #20
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_111569796
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2012 07:24 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

nee tuinhek vaccinatieschade is geen toeval. Vaccinatieschade wordt niet erkent en wordt op voorhand al gebaggataliseerd. Men is juridisch ingedekt.
Heb je dan niets gelezen van wat ik schreef? :? Zo moeilijk was het punt toch niet? Je hebt een aantal diagnoses van autisme in het jaar. Je hebt ook een aantal vaccinaties in dat jaar. Puur door toeval zullen de eerste symptomen kort na een vaccinatie ontdekt worden, bij een subset van deze kinderen.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_111570174
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2012 09:22 schreef GoedeVraag het volgende:

[..]

[..]

_O- Prachtig.
  dinsdag 15 mei 2012 @ 11:02:35 #22
52357 Lambiekje
pi_111571690
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2012 09:22 schreef GoedeVraag het volgende:

[..]

[..]

Er is ook nog zoiets als een grijs gebied. Er is wel meer tussen beter maken en dood maken.

Afhankelijk van wie je bent, je salaris enz bepalen ze hoe ver ze kunnen gaan om je gezondheid te ondermijnen. En ja soms gaan ze te ver. Maar verantwoordelijk heden doet de ' 'gezondheid' sinstituut niet.

Niet-beter maken betekent niet doodmaken.
  dinsdag 15 mei 2012 @ 11:14:24 #23
262 Re
Kiss & Swallow
pi_111572097
oh, gelukkig, ik krijg goed betaald *O*
  dinsdag 15 mei 2012 @ 11:23:22 #24
371032 GoedeVraag
pi_111572388
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2012 11:02 schreef Lambiekje het volgende:

Niet-beter maken betekent niet doodmaken.
Hier draai je het om, en ga je uit van 'niet doodmaken', maar wel die kant op gaan (gezondheid ondermijnen).

Eerder had je het over 'het in leven houden van de zwakken' - die anders (op basis van 'natuurlijke selectie') zouden overlijden.

Dat is dan toch niet consistent?
  dinsdag 15 mei 2012 @ 11:42:25 #25
262 Re
Kiss & Swallow
pi_111573191
Dan kun je er meer medicatie in stoppen...win/win voor oudje en bigfarma
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')