dat heb ik nog nooit voor bij zien komen... alleen wel dat USA hem gebruikt om terrorisme aan te praten. En z'n bespottelijke fake death en in zee gedumpt.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 12:50 schreef theguyver het volgende:
[..]
kuch..
http://www.wanttoknow.inf(...)talist_vaccine.shtml
bronnen die gebruikt werden op de site voor het bericht!
New York Times
Washington Post
Wikipedia
Dat niet alleen het gedeeltelijk over Osama Bin landen, je weet wel die gast die volgens velen niet eens bestaat,
Snap je het wel helemaal? Niemand hier bediscussieerd dat er in enkele uitzonderlijke gevallen inderdaad een negatief effect zal optreden bij vaccinatie. Dat is helaas zo. Alleen zijn de negatieve effecten bij niet vaccineren een 1000 maal groter.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 20:33 schreef badass-san het volgende:
If vaccines are safe, why has the US gov. paid out $3 BILLION to vaccine-injured families?
http://www.naturalnews.co(...)_US_government.html#
Wat geloof je eigenlijk wel wat er in de echte wereld gebeurd?quote:Op dinsdag 3 maart 2015 23:39 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
dat heb ik nog nooit voor bij zien komen... alleen wel dat USA hem gebruikt om terrorisme aan te praten. En z'n bespottelijke fake death en in zee gedumpt.
mooi man maar staat nergens behalve op die site dat het om dat bedrag gaat.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 20:33 schreef badass-san het volgende:
If vaccines are safe, why has the US gov. paid out $3 BILLION to vaccine-injured families?
http://www.naturalnews.co(...)_US_government.html#
Ben nogal aan het zoeken maar kan nergens weer vinden dat dit totale bedrag is wat uitgekeerd is, op de sites die onderaan vermeld word, is alleen uitleg hoe ze het in behandeling nemen.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 23:40 schreef WeerWachtwoordVergeten het volgende:
[..]
Snap je het wel helemaal? Niemand hier bediscussieerd dat er in enkele uitzonderlijke gevallen inderdaad een negatief effect zal optreden bij vaccinatie. Dat is helaas zo. Alleen zijn de negatieve effecten bij niet vaccineren een 1000 maal groter.
Maar laten we het eens in perspectief plaatsen. 3 miljard dollar verspreid over 30 jaar. Dat is 100 miljoen per jaar. Op een inwonertal van 300 miljoen. Laten we uitgaan van de amerikaanse claim cultuur waar een schade vergoeding van 1 miljoen niks is. Dan zouden we het over 100 mensen per jaar hebben. Dat is (en nu niet schrikken) 0,000033% van de totale bevolking.
Persoonlijk vind ik dit een prima initiatief. Maar om hieruit te concluderen dat vaccins slecht zijn is natuurlijk van den zotte.
Ik kon het ook niet vinden. Alleen dat het vanaf 1986 was. Maar het werkelijke bedrag stond nergens. Maar ik neem het maar voor gemakshalve aan dat het klopt. Stom eigenlijk want zo'n beetje alles op naturalnews.com is bij elkaar verzonnenquote:Op dinsdag 3 maart 2015 23:45 schreef theguyver het volgende:
[..]
Ben nogal aan het zoeken maar kan nergens weer vinden dat dit totale bedrag is wat uitgekeerd is, op de sites die onderaan vermeld word, is alleen uitleg hoe ze het in behandeling nemen.
niet bestaan cgi in zee gedumpt allang dood voor 2001 er zijn zoveel verhalen over.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 23:39 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
dat heb ik nog nooit voor bij zien komen... alleen wel dat USA hem gebruikt om terrorisme aan te praten. En z'n bespottelijke fake death en in zee gedumpt.
Exact mijn punt!quote:Op dinsdag 3 maart 2015 23:48 schreef WeerWachtwoordVergeten het volgende:
[..]
Ik kon het ook niet vinden. Alleen dat het vanaf 1986 was. Maar het werkelijke bedrag stond nergens. Maar ik neem het maar voor gemakshalve aan dat het klopt. Stom eigenlijk want zo'n beetje alles op naturalnews.com is bij elkaar verzonnen
http://www.bbc.com/news/world-europe-31864218quote:Germany court orders measles sceptic to pay 100,000 euros
A German biologist who offered ¤100,000 (£71,350; $106,300) to anyone who could prove that measles is a virus has been ordered by a court to pay up.
Stefan Lanka, who believes the illness is psychosomatic, made the pledge four years ago on his website.
The reward was later claimed by German doctor David Barden, who gathered evidence from various medical studies. Mr Lanka dismissed the findings.
But the court in the town of Ravensburg ruled that the proof was sufficient.
Reacting to the verdict by the court in the southern town, Mr Lanka said he would appeal.
"It is a psychosomatic illness," he told regional paper Suedkurier. "People become ill after traumatic separations."
A recent outbreak of measles in Germany has sparked a debate about whether vaccinations against the disease should be compulsory.
An 18-month-old boy in Berlin died last month of the disease.
The World Health Organization said it was "taken aback" by the 22,000 cases reported across Europe since 2014, urging to step up vaccinations.
Measles is a highly contagious infectious disease characterised by a high fever, a rash and generally feeling unwell.
The most severe cases can be fatal.
quote:Op vrijdag 13 maart 2015 16:03 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
http://www.bbc.com/news/world-europe-31864218
Hij doet het zichzelf toch echt aan hoor. Ik lach me kapot om deze kneus die nu ook nog eens 100.000 euro mag gaan dokken.quote:
Ja nogal, net zoals de rest die achter "the vaccine world summit" zitten.quote:Op maandag 16 maart 2015 00:11 schreef Lambiekje het volgende:
Robert Rowen reveals the raw truth about vaccines at the Vaccine World Summit
dan is deze figuur zeker helemaal gek!?
En dat terwijl juist deze arts veroordeelt is in een rechtzaakquote:Op maandag 16 maart 2015 08:38 schreef Chewie het volgende:
[..]
Ja nogal, net zoals de rest die achter "the vaccine world summit" zitten.
Maar wat ik wel vreemd vind Lambiekje is dat jij stelt dat alle artsen criminelen zijn maar deze artsen opeens wel geloofd.
De overige "keynote speakers" zijn ook niet helemaal schoon .quote:Op maandag 16 maart 2015 08:45 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
En dat terwijl juist deze arts veroordeelt is in een rechtzaak
De leugenaar waar het allemaal mee begonnen is...quote:Op maandag 16 maart 2015 08:48 schreef Chewie het volgende:
[..]
De overige "keynote speakers" zijn ook niet helemaal schoon .
De meest bekende
http://en.wikipedia.org/wiki/Andrew_Wakefield
.. dus feitelijk aangetoonde bedrog wordt pardoes van tafel geveegd.quote:Op maandag 16 maart 2015 08:56 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
De leugenaar waar het allemaal mee begonnen is...
Hou eens op met dat vervelende bijvoegelijk naamwoordje Biekje. Heb het je al zo vaak gevraagd.quote:Op maandag 16 maart 2015 12:48 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
.. dus feitelijk aangetoonde bedrog wordt pardoes van tafel geveegd.
Het medical fascism neemt kwalijke vormen aan.
-weg+note+waarschuwing-quote:Op maandag 16 maart 2015 12:51 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hou eens op met dat vervelende bijvoegelijk naamwoordje Biekje. Heb het je al zo vaak gevraagd.
Zijn onderzoek is inderdaad feitelijk aangetoond bedrog ja.quote:Op maandag 16 maart 2015 12:48 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Het medical fascism neemt kwalijke vormen aan.
Ja door anti-vaccinatie mafketels die moordenaars die feitelijk aangetoond bedrog hebben begaan uit te nodigen op een conferentie.quote:Op maandag 16 maart 2015 12:48 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Dit.quote:Op maandag 16 maart 2015 14:24 schreef .SP. het volgende:
[..]
Ja door anti-vaccinatie mafketels die moordenaars die feitelijk aangetoond bedrog hebben begaan uit te nodigen op een conferentie.
En ook nog de arrogantie hebben om dit "the vaccine world summit" te noemen.quote:Op maandag 16 maart 2015 14:24 schreef .SP. het volgende:
[..]
Ja door anti-vaccinatie mafketels die moordenaars die feitelijk aangetoond bedrog hebben begaan uit te nodigen op een conferentie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |