ja, toen ik kind wasquote:Op dinsdag 28 april 2015 13:04 schreef Degodvader het volgende:
[..]
Hoezo goed vanaf gekomen, je bent toch gevaccineerd?
ja, ik ontken de werking van vaccinatiesquote:Op dinsdag 28 april 2015 13:04 schreef nikao het volgende:
[..]
Waar ik nog wel even benieuwd naar ben;
Ontken jij de werking van vaccinaties, of ben je van mening dat je beter af bent met polio dan met de 'enge stoffen' die in de vaccinaties zitten?
Je weet het nooit he, [edit: onnodig]quote:Op dinsdag 28 april 2015 13:07 schreef overstekendekameel het volgende:
[..]
ja, toen ik kind was
ik bedoel met goed afgekomen te zijn dat er geen complicaties waren
misschien komt het nog, kan jaren later nog komen
Ik zit te F5 als een dollequote:
Whut, deze stelling kun je toch nooit staven joh. Hoe verklaar je de afname van ziektes waartegen gevaccineerd wordt dan, sindsdat we zijn begonnen met vaccineren. Of dat ALS dat soort ziektes alsnog de kop opsteken, dit altijd in gebieden is waar verminderd wordt gevaccineerd?quote:Op dinsdag 28 april 2015 13:09 schreef overstekendekameel het volgende:
[..]
ja, ik ontken de werking van vaccinaties
polio, ook zo'n bangmakerij
Daar ben ik het wel mee eens inderdaad. Even nagelaten of er ingrediënten in zitten die er eventueel niets te zoeken hebben qua werking kan je gewoon al in Nederland nazoeken waar er minder gevaccineerd wordt en waar de uitbraken zijn van voorkombare ziektes zoals mazelen.quote:Op dinsdag 28 april 2015 13:14 schreef Degodvader het volgende:
[..]
Whut, deze stelling kun je toch nooit staven joh. Hoe verklaar je de afname van ziektes waartegen gevaccineerd wordt dan, sindsdat we zijn begonnen met vaccineren. Of dat ALS dat soort ziektes alsnog de kop opsteken, dit altijd in gebieden is waar verminderd wordt gevaccineerd?
Dat er wellicht problemen zijn met de inhoud van vaccins oke (door kwade opzet al dan niet pech/onkunde/ongeluk), maar de hele werking ontkennen lijkt me onmogelijk aantoonbaar, gelet op alle bewijzen die er tegen die stelling liggen.
Hij hoeft het ook niet te staven. Gewoon geloven en al het bewijs negeren.quote:Op dinsdag 28 april 2015 13:14 schreef Degodvader het volgende:
[..]
Whut, deze stelling kun je toch nooit staven joh. Hoe verklaar je de afname van ziektes waartegen gevaccineerd wordt dan, sindsdat we zijn begonnen met vaccineren. Of dat ALS dat soort ziektes alsnog de kop opsteken, dit altijd in gebieden is waar verminderd wordt gevaccineerd?
Dat er wellicht problemen zijn met de inhoud van vaccins oke (door kwade opzet al dan niet pech/onkunde/ongeluk), maar de hele werking ontkennen lijkt me onmogelijk aantoonbaar, gelet op alle bewijzen die er tegen die stelling liggen.
dat kunnen de vaccinatielovers ook nietquote:Op dinsdag 28 april 2015 13:14 schreef Degodvader het volgende:
[..]
Whut, deze stelling kun je toch nooit staven joh.
ja in de gereformeerde streekjes, die is al zo oudquote:Hoe verklaar je de afname van ziektes waartegen gevaccineerd wordt dan, sindsdat we zijn begonnen met vaccineren. Of dat ALS dat soort ziektes alsnog de kop opsteken, dit altijd in gebieden is waar verminderd wordt gevaccineerd?
ik denk er anders overquote:Dat er wellicht problemen zijn met de inhoud van vaccins oke (door kwade opzet al dan niet pech/onkunde/ongeluk), maar de hele werking ontkennen lijkt me onmogelijk aantoonbaar, gelet op alle bewijzen die er tegen die stelling liggen.
Mwah, imho niet. Het is geen mening, het gaat over feiten. Daar kan je anders over denken, maar daarmee breng je anderen (baby's!) in gevaar. Dus nee, moet niet kunnen.quote:Op dinsdag 28 april 2015 13:17 schreef overstekendekameel het volgende:
ik denk er anders over
moet kunnen toch?
Toch altijd weer tekenend dat in BNW er altijd zo ontzettend zwart-wit (fout-goed) gedacht wordt. Ben je het niet met iemand eens ben je gelijk een 'vaccinatielover'. Nuance is complex en lastig he?quote:Op dinsdag 28 april 2015 13:17 schreef overstekendekameel het volgende:
dat kunnen de vaccinatielovers ook niet
ik bepaal niet wat anderen doen, moeten ze zelf wetenquote:Op dinsdag 28 april 2015 13:19 schreef nikao het volgende:
[..]
Mwah, imho niet. Het is geen mening, het gaat over feiten. Daar kan je anders over denken, maar daarmee breng je anderen (baby's!) in gevaar. Dus nee, moet niet kunnen.
Ik denk er net zo over. Maar als je niet vaccineert breng je anderen in gevaarquote:Op dinsdag 28 april 2015 13:17 schreef overstekendekameel het volgende:
[..]
[..]
ja in de gereformeerde streekjes, die is al zo oud
[..]
ik denk er anders over
moet kunnen toch?
Het gaat ook niet om je eigen kinderen, het gaat om het feit dat zij andere kinderen ziek kunnen maken. Babies die nog te jong zijn om te vaccineren.quote:Op dinsdag 28 april 2015 13:20 schreef overstekendekameel het volgende:
[..]
ik bepaal niet wat anderen doen, moeten ze zelf weten
mijn kinderen zijn niet gevaccineerd, dat bepaal ik wel zelf
ze zijn supergezond
ze laten zich helemaal gek maken door die Osterhaus en Coutinhoquote:Op dinsdag 28 april 2015 13:21 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Ik denk er net zo over. Maar als je niet vaccineert breng je anderen in gevaarDaar begint de ketterij vast weer mee. Foei je mag dit niet denken laat staan weigeren.
Wat heb je daar tegen in te brengen dan?quote:Op dinsdag 28 april 2015 13:21 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Ik denk er net zo over. Maar als je niet vaccineert breng je anderen in gevaarDaar begint de ketterij vast weer mee. Foei je mag dit niet denken laat staan weigeren.
Wie? Ik weet niet eens wie dat zijn, laat staan dat ik me er door gek laat maken.quote:Op dinsdag 28 april 2015 13:22 schreef overstekendekameel het volgende:
[..]
ze laten zich helemaal gek maken door die Osterhaus en Coutinho
als je gevaccineerd bent ben je toch veilig in jullie ogen?quote:Op dinsdag 28 april 2015 13:22 schreef nikao het volgende:
[..]
Het gaat ook niet om je eigen kinderen, het gaat om het feit dat zij andere kinderen ziek kunnen maken. Babies die nog te jong zijn om te vaccineren.
Genoeg voorbeelden de laatste tijd helaas (in de VS) dankzij al die mensen die de spookverhalen over autisme geloven.
Seriously; het is tot in den treuren onderzocht. Het initiele 'onderzoek' was overduidelijk onzin en nog blijft deze onzin rondzingen.
Zoals ik al zei: babies die te jong zijn om te vaccineren. (nog los van de kinderen wiens ouders zo 'slim' zijn om ze niet te vaccineren)quote:Op dinsdag 28 april 2015 13:24 schreef overstekendekameel het volgende:
[..]
als je gevaccineerd bent ben je toch veilig in jullie ogen?
waar maak je je druk om dan?
Net wat Kameel zojuist opmerkte, jullie laten je gek maken door BP.quote:Op dinsdag 28 april 2015 13:23 schreef nikao het volgende:
[..]
Wat heb je daar tegen in te brengen dan?
1. Ik ben niet per sé een vaccinlover.quote:Op dinsdag 28 april 2015 13:17 schreef overstekendekameel het volgende:
[..]
[..]
ja in de gereformeerde streekjes, die is al zo oud
[..]
ik denk er anders over
moet kunnen toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |