abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_151621859
hier nog een mooi voorbeeld van moordadige niet-vaccineerders:

http://www.ouders.nl/artikelen/bijna-drama-door-mazelen
  maandag 13 april 2015 @ 08:31:11 #102
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_151635983
quote:
0s.gif Op zondag 12 april 2015 20:04 schreef .SP. het volgende:
hier nog een mooi voorbeeld van moordadige niet-vaccineerders:

http://www.ouders.nl/artikelen/bijna-drama-door-mazelen
Het demoniseren van niet-gevaccineerden doet zijn werk goed. Bovendien als ik iets lees waar het RIVM bij is betrokken gaan bij mij de haren overeind staan, stelletje verdraaiers, sjoemelaars en leugenaars daar. Zo blijf ik het nog steeds opmerkelijk vinden dat destijds toen er nog niet gevaccineerd werd dit soort dingen niet voorkwamen. We kregen massaal met zijn allen de mazelen, kinderen werden bijelkaar gezet om te besmetten zodat je het gehad hebt en nog nooit heeft iemand er iets zwaars aan overgehouden.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  maandag 13 april 2015 @ 08:52:57 #103
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_151636273
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2015 08:31 schreef controlaltdelete het volgende:
We kregen massaal met zijn allen de mazelen, kinderen werden bijelkaar gezet om te besmetten zodat je het gehad hebt en nog nooit heeft iemand er iets zwaars aan overgehouden.
Pardon? Mazelen is, naast andere complicaties, nog steeds gewoon dodelijk. In ontwikkelingslanden (met een lage vaccinatiegraad) meer dan in het Westen, maar ook in het Westen sterven er af en toe nog kinderen aan de mazelen. Dit jaar nog, in Duitsland.
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
  maandag 13 april 2015 @ 09:24:21 #104
262 Re
Kiss & Swallow
pi_151636774
quote:
15s.gif Op maandag 13 april 2015 08:52 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Pardon? Mazelen is, naast andere complicaties, nog steeds gewoon dodelijk. In ontwikkelingslanden (met een lage vaccinatiegraad) meer dan in het Westen, maar ook in het Westen sterven er af en toe nog kinderen aan de mazelen. Dit jaar nog, in Duitsland.
ja er gaan ook kinderen dood aan welke andere willekeurige ziekte dan ook... elke ziekte is dodelijk
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  maandag 13 april 2015 @ 10:15:11 #105
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_151637903
quote:
We kregen massaal met zijn allen de mazelen, kinderen werden bijelkaar gezet om te besmetten zodat je het gehad hebt en nog nooit heeft iemand er iets zwaars aan overgehouden.
Beweer je nou dat mazelen niks voorstellen? :o
pi_151638224
quote:

[..]

Het demoniseren van niet-gevaccineerden doet zijn werk goed. Bovendien als ik iets lees waar het RIVM bij is betrokken gaan bij mij de haren overeind staan, stelletje verdraaiers, sjoemelaars en leugenaars daar. Zo blijf ik het nog steeds opmerkelijk vinden dat destijds toen er nog niet gevaccineerd werd dit soort dingen niet voorkwamen. We kregen massaal met zijn allen de mazelen, kinderen werden bijelkaar gezet om te besmetten zodat je het gehad hebt en nog nooit heeft iemand er iets zwaars aan overgehouden.
Je vergist je op vele fronten, wanneer denk je dat de eerste massa vaccinaties begonnen?

niet vaccineerders zijn domme egoistische mensen met geen respect voor hun kinderen of andermans kinderen.
pi_151638245
quote:
3s.gif Op maandag 13 april 2015 09:24 schreef Re het volgende:

[..]

ja er gaan ook kinderen dood aan welke andere willekeurige ziekte dan ook... elke ziekte is dodelijk
Ach jeetje ingewikkeld hoor, wil je het aantal doden/infectie bij elke post?
pi_151639517
quote:

[..]

Je hebt gelijk :') Een zinvolle discussie met je aangaan is toch zinloos.

maandag 13 april 2015 @ 11:30:16 #109
189978 controlaltdelete
pi_151639784
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2015 11:19 schreef WeerWachtwoordVergeten het volgende:

[..]

Je hebt gelijk :') Een zinvolle discussie met je aangaan is toch zinloos.

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
We verschillen van mening dat is iets anders. Kun je wel met je plaatjes van Wikipedia komen net alsof daar de waarheid verkondigd wordt, kom op zeg |:(

Voordat men ging vaccineren waren de cijfers al aan het dalen door betere leefomstandigheden, voeding en hygiëne van mensen. Verder heb ik zelf de mazelen gehad, mijn zusjes de pokken en de bof zo ook veel van mijn vriendjes en vriendinnetjes, kinderen op school en geen enkele die er maar ook iets drastisch aan heeft overgehouden.

http://www.vaccinvrij.nl/pages/hoofdstuk1.html
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_151640050
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2015 11:30 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

We verschillen van mening dat is iets anders. Kun je wel met je plaatjes van Wikipedia komen net alsof daar de waarheid verkondigd wordt, kom op zeg |:(

Voordat men ging vaccineren waren de cijfers al aan het dalen door betere leefomstandigheden, voeding en hygiëne van mensen. Verder heb ik zelf de mazelen gehad, mijn zusjes de pokken en de bof zo ook veel van mijn vriendjes en vriendinnetjes, kinderen op school en geen enkele die er maar ook iets drastisch aan heeft overgehouden.

Dat er bij jou niemand iets ernstigs aan overgehouden heeft doet helemaal niet terzake. Er zijn mensen die er wel iets ernstigs aan kunnen overhouden en bij mazelen is dat ongeveer 1 dode per 1000 gevallen.

En ja betere leefomstandigheden hebben inderdaad een invloed gehad (een grote zelfs) maar de genadeklap voor het mazelen virus en andere kinderziektes kwam door de vaccinaties.

Je bent te jong denk ik om de fijne TBC klinieken in Nederland te herinneren. Als je daarin kwam had je twee opties. Je kwam lopend eruit of liggend in een kist. Die kansen waren ongeveer gelijk. 50% overleed aan TBC. Vreemd toch dat na de vaccinaties begonnen dat TBC zo goed als verdwenen is in NL. Vervelend dat het langzaam aan weer terugkomt (en de reden is duidelijk, De anti vaxxers beweging). Je kunt wel schijnheilig gaan lopen doen maar accepteer gewoon de harde feiten.

[ Bericht 0% gewijzigd door WeerWachtwoordVergeten op 13-04-2015 11:46:22 ]
pi_151640082
quote:

[..]

Wanneer denk je dat de eerste massavaccinaties begonnen?
  maandag 13 april 2015 @ 11:46:01 #112
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_151640209
Een individu die roept 'vertrouw vooral op je instinct' eerder geloven dat harde cijfers. Altijd slim.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_151650646
quote:

[..]

Waar is je bronvermelding? Mazelen is niet een onschuldige ziekte met wat vlekjes. Dat het vroeger niet zo uitmaakte dat 1 op de 10 een hersenvlies of hersenontsteking kreeg met verstrekkende gevolgen (sjah je had toch nog 9 andere kinderen die het bedrijf over konden nemen), vind ik een nonargument. Vroeger gingen er kinderen aan dood. Hedendaags ook! Al was het vroeger de normaalste zaak van de wereld. Ook was het heel normaal dat de gemiddelde leeftijd 30 was!

edit:Nee.

[ Bericht 17% gewijzigd door jogy op 13-04-2015 17:30:45 ]
dus
pi_151652713
quote:

[..]

Je eigen kennissenkring en ervaring als onderbouwing gebruiken, en dat verkiezen boven de harde cijfers. Uhm.... weet je zeker dat je niets over hebt gehouden aan die mazelen? ;)
En het is natuurlijk ook geheel toeval dat je precies de bible belt in NL kunt zien als je de besmettingen bekijkt? Of dat de besmettingen weer toenamen dankzij die anti-vaccin angstverhalen?
  maandag 13 april 2015 @ 18:50:17 #115
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_151653491
The bible belt? Zwak argument dat telkens terugkomt, het is gewoon het dichtst bevolkte gebied van Nederland.
If you are ready to wake up, you are going to wake up.
If you're not you are going to stay pretending that you are just a poor little me.
  maandag 13 april 2015 @ 19:05:46 #116
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_151654115
quote:
2s.gif Op maandag 13 april 2015 18:50 schreef Izzy73 het volgende:
The bible belt? Zwak argument dat telkens terugkomt, het is gewoon het dichtst bevolkte gebied van Nederland.
Niet bepaald eigenlijk. Dat is altijd nog de randstad.

De bible belt is een perfect voorbeeld voor wat er gebeurd als je een gat hebt in je kudde immuniteit.

Persoonlijk heb ik er niet heel veel problemen mee als er een niet te dodelijke ziekte sporadisch ergens uitbarst zoals blijkbaar daar in Staphorstia. Sneu voor de kinderen en dom van de ouders, dat wel maar uiteindelijk boeit op grote schaal extreem weinig. Enkel wat kleinschalig leed.

Al is het dus wel een enge sneak peek wat er kan gebeuren als er niemand gevaccineerd wordt een hoe snel het om zich heen kan grijpen.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
  maandag 13 april 2015 @ 19:19:30 #117
189978 controlaltdelete
pi_151654673
Het RIVM sjoemelt graag met cijfers denk alleen al aan die onzinnige griepprik, die zogenaamde mazelenepidemie is een storm in een glas water, met als doel iedereen zo gek te maken dat ze zich massaal laten vaccineren, en daar zo jong mogelijk mee beginnen natuurlijk zonder nadenken.

http://www.wijwordenwakke(...)&s=M22&ss=P2215&l=NL
  maandag 13 april 2015 @ 19:27:25 #118
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_151655012
quote:
14s.gif Op maandag 13 april 2015 19:05 schreef jogy het volgende:

[..]

Niet bepaald eigenlijk. Dat is altijd nog de randstad.

[ afbeelding ]

De bible belt is een perfect voorbeeld voor wat er gebeurd als je een gat hebt in je kudde immuniteit.

Persoonlijk heb ik er niet heel veel problemen mee als er een niet te dodelijke ziekte sporadisch ergens uitbarst zoals blijkbaar daar in Staphorstia. Sneu voor de kinderen en dom van de ouders, dat wel maar uiteindelijk boeit op grote schaal extreem weinig. Enkel wat kleinschalig leed.

Al is het dus wel een enge sneak peek wat er kan gebeuren als er niemand gevaccineerd wordt een hoe snel het om zich heen kan grijpen.
Dat kaartje is de situatie in 1900.
Tegenwoordig is de verdeling iets anders :)

De randstad is inderdaad dichter bevolkt maar de bible belt is ook zeer dicht bevolkt.
Dat is ook een rede waarom er daar vaker een ziekte uitbreekt.
Het ligt er niet alleen aan dat daar mensen wonen die zich niet laten vaccineren.
If you are ready to wake up, you are going to wake up.
If you're not you are going to stay pretending that you are just a poor little me.
  maandag 13 april 2015 @ 19:42:07 #119
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_151655657
quote:
2s.gif Op maandag 13 april 2015 19:27 schreef Izzy73 het volgende:

[..]

Dat kaartje is de situatie in 1900.
Tegenwoordig is de verdeling iets anders :)

[ afbeelding ]
Ik vond Nederland er al zo vreemd uit zien :@. Zat op mijn smartphone te prutsen :').

quote:
De randstad is inderdaad dichter bevolkt maar de bible belt is ook zeer dicht bevolkt.
Dat is ook een rede waarom er daar vaker een ziekte uitbreekt.
Het ligt er niet alleen aan dat daar mensen wonen die zich niet laten vaccineren.
(Nu ga ik wel de goede jaartallen erbij zoeken hoor :@ )

Ik ben voor vrij keuze, dat als eerste. Het is een basisrecht en die moet behouden worden, ongeacht de eventuele nadelen eraan. Heeft verder niets te maken met het wel of niet betrouwbaar zijn van vaccinaties te maken maar gewoon dat een overheid geen controle mag hebben wat er bij iemand in hun lichaam wordt gepropt of wat er verder nog met hun lichaam gedaan mag worden. Principe-kwestie.

Als je echter de mappen van vaccinatiegraad en de mappen van uitbraken op elkaar legt komen die precies met elkaar overeen.

En ik ga er stiekem niet vanuit dat die cijfers gefingeerd zijn verder.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
pi_151656163
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2015 19:19 schreef controlaltdelete het volgende:
Het RIVM sjoemelt graag met cijfers denk alleen al aan die onzinnige griepprik, die zogenaamde mazelenepidemie is een storm in een glas water, met als doel iedereen zo gek te maken dat ze zich massaal laten vaccineren, en daar zo jong mogelijk mee beginnen natuurlijk zonder nadenken.

http://www.wijwordenwakke(...)&s=M22&ss=P2215&l=NL
Kun je ook eens een keer met een site komen die niet vol met compleet bij elkaar verzonnen aannames staat?

Dit bijvoorbeeld.

quote:
No comment

Officieel standpunt van de WHO in 1952 : studies wijzen uit dat roken veilig is

Officieel standpunt van de WHO in 2012 : studies wijzen uit dat vaccins veilig zijn
Deze twee zaken zijn op geen enkele manier aan elkaar te linken. De enige plek waar dat volcontinue gebeurd zijn dan ook de antivaccinatie sites.

Officieel standpunt groenteboer 1952: Peren zijn groen

Officieel standpunt groenteboer 2012: Appels zijn groen

Staat precies hetzelfde als wat ze op die site zeggen. Snap je nu ook dat het klinklare onzin is

Deze van wanttoknow is ook zo' mooie (doorlink van die site)

quote:
En wat schetst onze verbazing?
Wat zegt de directeur van het RIVM namelijk bij NOS laat journaal? In 1999 waren er 3300 mazelen maar IN WERKELIJKHEID WAREN HET ER 10 KEER ZOVEEL, aldus Coutinho. Dan kom je dus op 33000 patiënten, is 1 doden per 10.000 mazelengevalen. En dat is dus veel en veel en veel kleinere kans dan de 1 op 1000. Vooral als je niets onder de leden hebt! Zelf even kijken? Kijk op het journaal rond 2 minuut 30 voor de waarheid!

Aha...dus iemand beweert dat er 30000 gevallen waren (waar is de bron) en dat het aantal doden dus vele malen lager is dan 1 op 1000. Het jammere van die cijfers is, is dat er niet is meegenomen hoeveel van die 30.000 overleden zijn dus kun je niks concluderen uit die getallen. Iets dat de anti vaccinatie site maar al te graag doen. Dingen concluderen uit data die a. fictief en b. niet compleet is.

[ Bericht 25% gewijzigd door WeerWachtwoordVergeten op 13-04-2015 20:03:04 ]
  maandag 13 april 2015 @ 20:06:05 #121
189978 controlaltdelete
pi_151656663
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2015 19:53 schreef WeerWachtwoordVergeten het volgende:

[..]

Kun je ook eens een keer met een site komen die niet vol met compleet bij elkaar verzonnen aannames staat?

Dit bijvoorbeeld.

[..]

Deze twee zaken zijn op geen enkele manier aan elkaar te linken. De enige plek waar dat volcontinue gebeurd zijn dan ook de antivaccinatie sites.

Officieel standpunt groenteboer 1952: Peren zijn groen

Officieel standpunt groenteboer 2012: Appels zijn groen

Staat precies hetzelfde als wat ze op die site zeggen. Snap je nu ook dat het klinklare onzin is
Laat je maar slaafs prikken dan. dat zien ze graag! Zelfs Zembla heeft destijds al aangetoond hoe het RIVM graag sjoemelt met cijfers van al ie zogenaamde griepgevallen met als doel om hun nutteloze griepprik te verkopen. Zelfs de huisarts verdient er aan. Ik zou me geen zorgen maken als mijn kind de mazelen kreeg, deden we vroeger ook niet, er ging zelden iemand aan dood of dat een kind er iets aan over hield.
pi_151657680
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2015 20:06 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Laat je maar slaafs prikken dan. dat zien ze graag! Zelfs Zembla heeft destijds al aangetoond hoe het RIVM graag sjoemelt met cijfers van al ie zogenaamde griepgevallen met als doel om hun nutteloze griepprik te verkopen. Zelfs de huisarts verdient er aan. Ik zou me geen zorgen maken als mijn kind de mazelen kreeg, deden we vroeger ook niet, er ging zelden iemand aan dood of dat een kind er iets aan over hield.
En als je sommige ziektes had,dan had je 'n beter natural immunity van,dacht ik.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_151658201
quote:

[..]
Ik zou me geen zorgen maken als mijn kind de mazelen kreeg, deden we vroeger ook niet, er ging zelden iemand aan dood of dat een kind er iets aan over hield.
Dat deden ze vroeger dus wel. Je doet alsof de mazelen een simple verkoudheid is maar dat is het niet. 5% van de kinderen ontwikkeld tijdens het doormaken van de mazelen als bonus een longontsteking. 0,1% van de kinderen ontwikkeld ernstige hersenschade die in alle gevallen dodelijk is op latere leeftijd (10-15) jaar. Kinderen die al een onderliggende ziekte hebben zullen de mazelen waarschijnlijk niet overleven. Dan kun je wel stoer proberen te doen met je anti vaccinatie beweging maar iedere dode door de mazelen (of welke andere ziekete waartegen we gewoon kunnen inenten)reken ik jullie persoonlijk aan.

Maak je je wel zorgen over TBC waar je 50% kans op overlijden hebt. Of veeg je dat net zoals mazelen ook weg als iets onschuldigs?
pi_151659296
quote:

[..]

Wanneer denk je dat de eerste massavaccinaties begonnen?
pi_151659369
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2015 20:29 schreef Tingo het volgende:

[..]

En als je sommige ziektes had,dan had je 'n beter natural immunity van,dacht ik.
Correct, maar "beter" is niet helemaal het goede woord, een langer "geheugen" voor een bepaald pathogeen is een betere omschrijving.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')