Dat is nog best schappelijk. Zolang het niet te veel wordt is het uiteindelijk alleen maar goed voor de variatie en de 'kudde' loopt nog geen gevaar zo, toch? Het is natuurlijk heel erg naar als je een kind verliest door de mazelen of zo maar mocht er ooit ergens in de toekomst een onvoorziene fuckup in de vaccinatie terecht komen is er in ieder geval nog een klein deel van de bevolking onaangetast.quote:
Juist wel. Dat is juist het gevaarlijke.quote:Op maandag 16 maart 2015 15:13 schreef jogy het volgende:
[..]
Dat is nog best schappelijk. Zolang het niet te veel wordt is het uiteindelijk alleen maar goed voor de variatie en de 'kudde' loopt nog geen gevaar zo, toch? Het is natuurlijk heel erg naar als je een kind verliest door de mazelen of zo maar mocht er ooit ergens in de toekomst een onvoorziene fuckup in de vaccinatie terecht komen is er in ieder geval nog een klein deel van de bevolking onaangetast.
Ik zou het stiekem best een beetje eng vinden als echt iedereen altijd gevaccineerd moet worden, niet omdat ik bang ben dat de farmaceutische industrie er willens en wetens mee rotzooit (waarom zou je je eigen clientèle omleggen?) maar omdat mensen niet onfeilbaar zijn en er misschien ooit een bijwerking de kop op komt steken die jarenlang niet zichtbaar was.
Ik laat mijn kroost later wel vaccineren maar macropopulatiegewijs () ben ik wel blij dat weigeraars er zijn.
Een paar procent kan de kudde nog wel opvangen hoor, het moet alleen niet te veel worden maar 5% lijkt mij op zich geen probleem.quote:Op maandag 16 maart 2015 15:42 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Juist wel. Dat is juist het gevaarlijke.
Deze man heeft zijn 'onderzoek' uit zijn grote duim gezogen.quote:Op maandag 16 maart 2015 12:48 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
.. dus feitelijk aangetoonde bedrog wordt pardoes van tafel geveegd.
Het medical fascism neemt kwalijke vormen aan.
Ah ja, dank. Duidelijk, dat de gelijkgezinden meestal in één gemeenschap samenscholen dus zijn ze nog steeds de pineut.quote:Op maandag 16 maart 2015 16:09 schreef oompaloompa het volgende:
Landelijke cijfers heb je niet zo veel aan, of die 5% wel of geen probleem is, ligt aan hoe die 5% over het land verdeeld is. De vaccinatiegraad is in de steden een stuk hoger dan de bible-belt.
[ afbeelding ]
niet toevallig:
[ afbeelding ]
Vaccins werken niet 100%, dus zelfs als gevaccineerde loop je nog enig risico toch besmet te raken. Daarnaast de door jou al genoemde kinderen die te jong zijn om gevaccineerd te worden, en mensen die om andere redenen niet gevaccineerd kunnen worden (kinderen met kanker, mensen die allergisch zijn voor de bestanddelen, etc.).quote:Op maandag 16 maart 2015 16:22 schreef jogy het volgende:
[..]
Ah ja, dank. Duidelijk, dat de gelijkgezinden meestal in één gemeenschap samenscholen dus zijn ze nog steeds de pineut.
Maar even het persoonlijke leed terzijde gehouden, wat is het gevaar voor de wel gevaccineerde bevolking van de ongevaccineerden? Kan het muteren of zo? (Dat kan natuurlijk altijd maar oké)
Het persoonlijke leed is natuurlijk extreem als je als ongevaccineerd kind blind wordt door de mazelen terwijl het voorkomen had kunnen worden, dat moge duidelijk zijn.
Check. Dank voor je uitleg.quote:Op maandag 16 maart 2015 16:25 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Vaccins werken niet 100%, dus zelfs als gevaccineerde loop je nog enig risico toch besmet te raken. Daarnaast de door jou al genoemde kinderen die te jong zijn om gevaccineerd te worden, en mensen die om andere redenen niet gevaccineerd kunnen worden (kinderen met kanker, mensen die allergisch zijn voor de bestanddelen, etc.).
..en daar ga je weer-edit-quote:Op maandag 16 maart 2015 14:55 schreef jogy het volgende:
Hoeveel procent van de mensen weigert eigenlijk vaccinatie op het moment (om welke reden dan ook)? 5 a 10% of zo?
Medici zijn bazen en weten wel hoe zet met een lul moeten omgaan. http://www.bbc.co.uk/news/health-31876219quote:
Hij is goedquote:Op maandag 16 maart 2015 22:27 schreef .SP. het volgende:
[..]
Medici zijn bazen en weten wel hoe zet met een lul moeten omgaan. http://www.bbc.co.uk/news/health-31876219
Ben je nog steeds verbaasd dat "live attenuated vaccines" virus verspreiden? Ben je zo dom of luister je gewoon niet?quote:Op dinsdag 17 maart 2015 07:34 schreef Lambiekje het volgende:
http://21stcenturywire.co(...)are-spreading-virus/
Ik kwam tot hier: 'The reality, just like the US-based Ebola Hoax, is that there is no ‘national outbreak’.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 07:34 schreef Lambiekje het volgende:
http://21stcenturywire.co(...)are-spreading-virus/
Dat Ebola iets anders is dan nature was 20 jaar terug al een issue.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 16:25 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik kwam tot hier: 'The reality, just like the US-based Ebola Hoax, is that there is no ‘national outbreak’.
Wat valt er niet te begrijpen aan dat het NIET werkt.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 09:51 schreef .SP. het volgende:
[..]
Ben je nog steeds verbaasd dat "live attenuated vaccines" virus verspreiden? Ben je zo dom of luister je gewoon niet?
Moet ik je nog eens in Jip en Janneke taal uitleggen hoe zo'n vaccin werkt?
Kom je nog eens langs om in het lab te spelen?
Kan je je toon wat matigen, jouw mening is nog geen feit!
Gras is blauw ja! En als je dat anders denkt ben je maar dom en heb je het niet begrepen.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 23:13 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Wat valt er niet te begrijpen aan dat het NIET werkt.
Oh is dat zo? Volgens welke troebele bronnen?quote:Op dinsdag 17 maart 2015 23:12 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Dat Ebola iets anders is dan nature was 20 jaar terug al een issue.
Is het nu echt zo verwonderlijk om te begrijpen dat onze huidige ziektes, allergien en andere aandoendingen manmade is en doelbewust op ons losgelaten?!
Kom eens met een inhoudelijke discussie met eigen woorden. Graag zonder iedereen voor moordenaars uit te maken. Zolang je dat niet kunt ben je niks meer dan een grote nul. Een roeptoeter zonder ook maar enige waarde.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 23:13 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
zoals een -weg- betaamd.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 23:17 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Gras is blauw ja! En als je dat anders denkt ben je maar dom en heb je het niet begrepen.
Heel wonderlijk dat je de regulier verklaring van onstaan van ziektes geloofd.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 23:25 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oh is dat zo? Volgens welke troebele bronnen?
En verder; daar geloof ik helemaal niets van. Hoe kóm je erbij.
En wederom alleen maar weer een hoop geblaat en niks aan onderbouwing of bewijsvoeringquote:Op woensdag 18 maart 2015 07:30 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Heel wonderlijk dat je de regulier verklaring van onstaan van ziektes geloofd.
Ebola is net zoals dat AID$ of beter gezegd GRID is al vanaf dag 1 controversieel.
Tuurlijk Lambiekje. Allemaal verzinsels.quote:Op woensdag 18 maart 2015 07:30 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Heel wonderlijk dat je de regulier verklaring van onstaan van ziektes geloofd.
Ebola is net zoals dat AID$ of beter gezegd GRID is al vanaf dag 1 controversieel.
Ik hou je alleen even een spiegel voorquote:
maar ik kan in het lab, door jou gecontroleerd, aantonen dat het wel werkt. Denk je niet dat beter is dan Google?quote:Op dinsdag 17 maart 2015 23:13 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Ja, Lambiekje zou op je uitnodiging in moeten gaan.quote:Op woensdag 18 maart 2015 10:40 schreef .SP. het volgende:
[..]
maar ik kan in het lab, door jou gecontroleerd, aantonen dat het wel werkt. Denk je niet dat beter is dan Google?
helaas, dat gaat 'm niet worden. Edit.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 15:44 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, Lambiekje zou op je uitnodiging in moeten gaan.
Net even anders, HVP vaccin is tegen het virus dat kanker kan veroorzaken. Mijn link gaat over een vaccin tegen de kankercellen zelf.quote:
Natuurlijk, het argument van de door vaccinatie veroorzaakte autisme:quote:Op dinsdag 3 maart 2015 20:33 schreef badass-san het volgende:
If vaccines are safe, why has the US gov. paid out $3 BILLION to vaccine-injured families?
http://www.naturalnews.co(...)_US_government.html#
Deze persoon is gillend gek!quote:Op maandag 16 maart 2015 00:11 schreef Lambiekje het volgende:
Robert Rowen reveals the raw truth about vaccines at the Vaccine World Summit
dan is deze figuur zeker helemaal gek!?
Er is gevaar voor iedereen. Ook als je gevaccineerd bent kan je bepaalde ziekten krijgen, De gevolgen zijn vaak echter minder heftig. Zo heb ik rubella gehad, al ben ik wel gevaccinerd. Blij dat ik niet zwanger was op dat moment!quote:Op maandag 16 maart 2015 16:22 schreef jogy het volgende:
[..]
Ah ja, dank. Duidelijk, dat de gelijkgezinden meestal in één gemeenschap samenscholen dus zijn ze nog steeds de pineut.
Maar even het persoonlijke leed terzijde gehouden, wat is het gevaar voor de wel gevaccineerde bevolking van de ongevaccineerden? Kan het muteren of zo? (Dat kan natuurlijk altijd maar oké)
Het persoonlijke leed is natuurlijk extreem als je als ongevaccineerd kind blind wordt door de mazelen terwijl het voorkomen had kunnen worden, dat moge duidelijk zijn.
Mee eens.quote:Op dinsdag 7 april 2015 21:43 schreef Evie het volgende:
[..]
Natuurlijk, het argument van de door vaccinatie veroorzaakte autisme:
US Vaccine Court bypasses the true judicial process, protecting vaccine makers while paying off families affected by vaccine-induced autism
Serieus mensen, de meneer die dit verzonnen heeft en regelrecht uit zn duim gezogen heeft dat je autisme zou krijgen van DTP-vaccinaties heeft hier terecht 20 jaar voor vastgezeten. Ik neem aan de de US hier geen schadevergoeding voor betaalt. Zo wel dan laten ze zich wel heeeel makkelijk oplichten.
Dat mensen dit soort ellendelingen niet via de regering wijzen op het verschaffen van onzin, wat in mijn optiek strafbaar zou moeten zijn.
Ja. Ze is meteen genezen. Nu haar kinderen nog want die betalen de tol.quote:Op vrijdag 10 april 2015 17:55 schreef .SP. het volgende:
[..]
Wel weer jammer dat 7 kinderen moeten lijden voordat zo'n dom schaap voor rede vatbaar wordt.
Verplicht vaccineren lijkt me beter!quote:Op zondag 12 april 2015 13:02 schreef Degodvader het volgende:
NWS / Australische premier: geen kinderbijslag voor anti-vaccinatie ouders.
Kom er maar in! Goede zaak of niet?
Voor deze mensen sowieso de hele zorgverzekering verbieden!quote:Op zondag 12 april 2015 13:08 schreef theguyver het volgende:
[..]
Verplicht vaccineren lijkt me beter!
erg lastig btw.
Vergeten jezelf vanaf je kloon te quoten?^^quote:Op zondag 12 april 2015 13:10 schreef theguyver het volgende:
[..]
Voor deze mensen sowieso de hele zorgverzekering verbieden!
Ze gebruiken het toch niet dan lap je ook alles zelf maar!
ik wou wat aanvullen maar dat ging mis.quote:Op zondag 12 april 2015 13:12 schreef Degodvader het volgende:
[..]
Vergeten jezelf vanaf je kloon te quoten?^^
Terecht, bescherm onschuldige kinderen tegen de keuze van domme ouders.quote:Op zondag 12 april 2015 13:02 schreef Degodvader het volgende:
NWS / Australische premier: geen kinderbijslag voor anti-vaccinatie ouders.
Kom er maar in! Goede zaak of niet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |