Wat heeft Re daar mee van doen? Laten we dat vuurtje maar gewoon liggen tot lambiekje weer begint.quote:Op woensdag 22 april 2015 16:02 schreef .SP. het volgende:
[..]
Mogen we niet over moordadige artsen praten?
Re zegt:quote:Op woensdag 22 april 2015 17:44 schreef jogy het volgende:
[..]
Wat heeft Re daar mee van doen? Laten we dat vuurtje maar gewoon liggen tot lambiekje weer begint.
Ik vraag slechts of we dus niet over mensen zoals moordadige artsen mogen praten?quote:ik vrees nergens voor maar ik discussier graag met mensen, niet over mensen
ja dat staat er. Dat betekent niet:quote:Op woensdag 22 april 2015 17:37 schreef .SP. het volgende:
[..]
Ja, je discussiert niet graag over mensen.
Ware het niet dat Re hier niet echt aan modereren doet zolang je geen tubgirl post zeg maar. Dus het hele 'mogen' kwam een beetje raar over.quote:Op woensdag 22 april 2015 18:05 schreef .SP. het volgende:
[..]
Re zegt:
[..]
Ik vraag slechts of we dus niet over mensen zoals moordadige artsen mogen praten?
Is toch niet zo'n hele rare vraag?
Overtuigend hoor, dacht je me even met je politieke correctheid de les te lezen.quote:Op woensdag 22 april 2015 18:50 schreef Re het volgende:
[..]
ja dat staat er. Dat betekent niet:
1) dat ik dat dus niet doe
2) dat jij dat ook niet hoeft te doen
3) dat dat beleid Is alhier
4) dat ik je een hautaine betweter vind
Vond het inderdaad een nogal strakke regel die daar even naar voren kwam van een mod. Re zal zich wederom niet helemaal duidelijk geuit hebben. Kan zelfs de best overkomen.quote:Op woensdag 22 april 2015 18:55 schreef jogy het volgende:
[..]
Ware het niet dat Re hier niet echt aan modereren doet zolang je geen tubgirl post zeg maar. Dus het hele 'mogen' kwam een beetje raar over.
Ik zeg niet dat ik niet wil dat Re hier moderator wordt hoor maar daar is hij niet gek genoeg voor
Het was gewoon zijn voorkeur die hij uitte, niets meer.quote:Op woensdag 22 april 2015 20:39 schreef .SP. het volgende:
[..]
Vond het inderdaad een nogal strakke regel die daar even naar voren kwam van een mod. Re zal zich wederom niet helemaal duidelijk geuit hebben. Kan zelfs de best overkomen.
Snap ik nu, echter zou een mod dat misschien iets duidelijker moeten maken vanwege het blauwe kleurtje van zijn naam. En hij heeft bepaald geen moeite om over specifieke mensen te hebben, dubbele onduidelijkheid.quote:Op woensdag 22 april 2015 20:41 schreef jogy het volgende:
[..]
Het was gewoon zijn voorkeur die hij uitte, niets meer.
jij speelde op de gehele BNW community dus ach.quote:Op woensdag 22 april 2015 20:37 schreef .SP. het volgende:
[..]
Overtuigend hoor, dacht je me even met je politieke correctheid de les te lezen.
Je laat je wel erg kennen door "op de man te spelen" als je het met goede argumenten niet af kan.
hehe, zwangerschapsverlof, spellcheck?quote:Op woensdag 22 april 2015 21:50 schreef Re het volgende:
[..]
jij speelde op de gehele BNW community dus ach.
Maar ontopic dan maar: interessant te lezen dat men denkt aan zwangerschapsverlof diabetes als link met autisme
beste onderbouwing tot nu toe...quote:Op donderdag 23 april 2015 01:01 schreef oompaloompa het volgende:
eindelijk peer reviewed dubbelblind onderzoek dat laat zien hoe vaccinaties autisme veroorzaken:
http://howdovaccinescauseautism.com/
technisch gezien is homeopathie natuurlijk ook gewoon een soort vaccinatie...quote:Op donderdag 23 april 2015 05:38 schreef oompaloompa het volgende:
zouden homeopathen met autistische kinderen ze inspuiten met verdunde mazelenvaccinaties?
Zwangerschaps diabetes is zeer zeker geen welvaartsziekte. Zeker niet aangezien het het meeste voorkomst bij Afrikanen en Amerikaanse Indianen.quote:Op woensdag 22 april 2015 22:22 schreef Re het volgende:
Zwangerschaps diabetes is een welvaartsziekte dus dat kan wel gecorreleerd zijn
ja dus?, het blijft nog steeds een welvaartsziekte.. dat het vaker voorkomt in etnische entiteiten maakt het niet minder welvaartsgerelateerdquote:Op vrijdag 24 april 2015 10:19 schreef WeerWachtwoordVergeten het volgende:
[..]
Zwangerschaps diabetes is zeer zeker geen welvaartsziekte. Zeker niet aangezien het het meeste voorkomst bij Afrikanen en Amerikaanse Indianen.
bronquote:The trend toward older maternal age (19), the epidemic of obesity (20) and diabetes (21), and the decrease in physical activity (22) and the adoption of modern lifestyles in developing countries (23) may all contribute to an increase in the prevalence of GDM.
quote:The AP (4/24, Cheng) reports that a study published April 23 in The Lancet reveals that “the world’s leading malaria vaccine candidate appears to be a disappointment, with final...results showing it doesn’t work very well and that initial protection fades over time.” Nevertheless, the vaccine still “protects about one-third of children vaccinated,” so its developers at GlaxoSmithKline “are moving ahead to get it approved because it could still help protect some children from getting the mosquito-spread disease.”
Money maker is een beetje voorbarig, wat is een beter alternatief? Prophylactische geneesmiddelen zijn veel duurder en schadelijker, curatief bestaat er ook niet veel en is duur. Bovendien zou vaccinatie, hoe matig dan ook, ook een positief effect op de proportie geinfecteerde muskieten kunnen hebben, een win-win situatie.quote:Op vrijdag 24 april 2015 15:21 schreef Re het volgende:
malaria vaccine gaat trouwens niet zo goed, maar ze gaan toch door, goed of niet... (pro: eindelijk een vaccine, tegen: elke 4 jaar booster en dan maar 1/3 effectief gevaccineerd... money maker...)
[..]
dat er geen alternatief is maakt het natuurlijk een money maker want je prijst zoiets natuurlijk hoger dan de standaard dus kost meer dan enige andere profylaxen (die niet eens zo duur zijn eigenlijk), of ze schadelijker zijn weten we nog niet, daar zijn de klinische studies voor... indien er een effect is op de mug zelf zou dat idd wel tof zijn, maar dat zal dan nog wel ff duren.quote:Op vrijdag 24 april 2015 15:56 schreef .SP. het volgende:
[..]
Money maker is een beetje voorbarig, wat is een beter alternatief? Prophylactische geneesmiddelen zijn veel duurder en schadelijker, curatief bestaat er ook niet veel en is duur. Bovendien zou vaccinatie, hoe matig dan ook, ook een positief effect op de proportie geinfecteerde muskieten kunnen hebben, een win-win situatie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |