iedereen speelt een typetje dus moet het nog maar zienquote:Op maandag 16 februari 2015 00:00 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Snap ik.
Ik ben daar nog beter in dan Hermann, dus dat moet wel echt een topshow worden.
Gwn vieze dief ja als je dat niet inziet ben je behoorlijk onvolwassen en zo. of zo.quote:
Dat was mei 2014. Dat is wel even langer geleden dan 5 maanden.quote:Op zondag 15 februari 2015 23:59 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Had jij 5 maanden terug niet een trio met een Francaise?
Je speelt zelf een typetje.quote:Op maandag 16 februari 2015 00:01 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
iedereen speelt een typetje dus moet het nog maar zien
dat mag jij vinden, Catkiller.quote:Op maandag 16 februari 2015 00:01 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Gwn vieze dief ja als je dat niet inziet ben je behoorlijk onvolwassen en zo. of zo.
Tijd vliegt.quote:Op maandag 16 februari 2015 00:01 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Dat was mei 2014. Dat is wel even langer geleden dan 5 maanden.
Instasubbed nu ik dit prachtige plaatje zie.quote:
Jaquote:Op maandag 16 februari 2015 00:02 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Wat een mongool is dat trouwens
Je mag Fylax niet pesten anders krijg je een ban, begrepen? Mooi zo.quote:Op maandag 16 februari 2015 00:02 schreef Stompzinnig het volgende:
Wie is Fylax? Ik lees overal dat hij een newbie is.
Hzo?quote:Op maandag 16 februari 2015 00:03 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ja. Moest vandaag wel echt super hard lachen om 'em
.
Even een kloonscan aanvragen.quote:Op maandag 16 februari 2015 00:02 schreef Stompzinnig het volgende:
Wie is Fylax? Ik lees overal dat hij een newbie is.
in haxball kwam laatst ook zo'n kerel: "ja, ik en Enzoknol ik film dit voor youtube"quote:Op maandag 16 februari 2015 00:02 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Wat een mongool is dat trouwens
quote:Op maandag 16 februari 2015 00:03 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Je mag Fylax niet pesten anders krijg je een ban, begrepen? Mooi zo.
hehequote:Op maandag 16 februari 2015 00:03 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
in haxball kwam laatst ook zo'n kerel: "ja, ik en Enzoknol ik film dit voor youtube".........
Dat hoort bij het volwassen worden, Hermann kan er over meepratenquote:Op maandag 16 februari 2015 00:03 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Maar ik vind het wel naar dat mensen mij altijd zo zuur noemen. Ik heb nou eenmaal het e.e.a. meegemaakt in het leven en dat doet wat met je.
eindelijk een volwassen post van je, Guus. dat vind ik erg fijn om te zien.quote:Op maandag 16 februari 2015 00:03 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Maar ik vind het wel naar dat mensen mij altijd zo zuur noemen. Ik heb nou eenmaal het e.e.a. meegemaakt in het leven en dat doet wat met je.
Hij duwde vandaag de post terug de brievenbus uit. Die postbode gewoon weer de post er in duwen. Hij weer terug duwen.quote:Op maandag 16 februari 2015 00:03 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Hehe jezusquote:Op maandag 16 februari 2015 00:04 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Hij duwde vandaag de post terug de brievenbus uit. Die postbode gewoon weer de post er in duwen. Hij weer terug duwen.![]()
![]()
Hij wordt nu vast beschermd onder het mom van 'crewbash'quote:Op maandag 16 februari 2015 00:03 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Je mag Fylax niet pesten anders krijg je een ban, begrepen? Mooi zo.
Nee, Enzo.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TARDIS. † 22-7-2015 *22-1-2016
goeie fa2 7/10 moest lachenquote:Op maandag 16 februari 2015 00:03 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Volwassen mensen gebruiken hoofdletters Herman, doe er wat mee.quote:Op maandag 16 februari 2015 00:04 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
eindelijk een volwassen post van je, Guus. dat vind ik erg fijn om te zien.
je moet je niet druk maken om wat andere mensen denken, daar komt alleen maar verdriet van. stay strong
Niet als je een ban hebt op je vorig account.quote:Op maandag 16 februari 2015 00:04 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
En dan? Ik mag er best voor kiezen om met een ander account verder te gaan.
Ik kijk heel veel vlogs. Voornamelijk over fashion maar ook wel over food en Enzoknol dus.quote:Op maandag 16 februari 2015 00:04 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Hehe jezus
Maar waarom kijk jij dat?
Klopt.quote:Op maandag 16 februari 2015 00:05 schreef Remqo het volgende:
[..]
Hij wordt nu vast beschermd onder het mom van 'crewbash'
Dankje, Hermann. Ik merk ook dat ik in mijn leven langzaam maar zeker steeds dichter bij volwassenheid kom. Ik zou graag willen voorstellen hier niet meer de yoloswaggerboys uit te hangen, maar eens even goed te praten over het eerder genoemde proces. Lijkt me echt fantastisch, zo'n online praatgroep.quote:Op maandag 16 februari 2015 00:04 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
eindelijk een volwassen post van je, Guus. dat vind ik erg fijn om te zien.
je moet je niet druk maken om wat andere mensen denken, daar komt alleen maar verdriet van. stay strong
flikker gewoon opquote:Op maandag 16 februari 2015 00:05 schreef Fylax het volgende:
[..]
Niet als je een ban hebt op je vorig account.
En toevallig heb ik dat niet.quote:Op maandag 16 februari 2015 00:05 schreef Fylax het volgende:
[..]
Niet als je een ban hebt op je vorig account.
Wat voor kleren moet ik kopen om er bij te horen dit jaar? Ik zag pas een lelijke trui van 300 euro ik denk dat ik daar wel wat mee kan bereiken???quote:Op maandag 16 februari 2015 00:05 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik kijk heel veel vlogs. Voornamelijk over fashion maar ook wel over food en Enzoknol dus.
Hehe.quote:Op maandag 16 februari 2015 00:05 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik kijk heel veel vlogs. Voornamelijk over fashion maar ook wel over food en Enzoknol dus.
ik zie dat jij hoofdletters gebruikt dus duidelijk niet.quote:Op maandag 16 februari 2015 00:05 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Volwassen mensen gebruiken hoofdletters Herman, doe er wat mee.
dat lijkt mij ook een ontzettend goed plan, Guus. fantastisch dat je het initiatief toont.quote:Op maandag 16 februari 2015 00:05 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Dankje, Hermann. Ik merk ook dat ik in mijn leven langzaam maar zeker steeds dichter bij volwassenheid kom. Ik zou graag willen voorstellen hier niet meer de yoloswaggerboys uit te hangen, maar eens even goed te praten over het eerder genoemde proces. Lijkt me echt fantastisch, zo'n online praatgroep.
Maar wel crew.quote:Op maandag 16 februari 2015 00:06 schreef wietparkiet het volgende:
Je bent nog steeds geen mod fylax
Geen idee, gaat voornamelijk over vrouwen fashion.quote:Op maandag 16 februari 2015 00:06 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Wat voor kleren moet ik kopen om er bij te horen dit jaar? Ik zag pas een lelijke trui van 300 euro ik denk dat ik daar wel wat mee kan bereiken???
Ja. Vloggloss bijvoorbeeld.quote:Op maandag 16 februari 2015 00:06 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Hehe.
Maar kijk jij die srs ja?
quote:
Ik geloof je ook nog!quote:
Nee.quote:Op maandag 16 februari 2015 00:07 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik geloof je ook nog!
Maarre je weet toch wel waarom ze je ineens pesten?
Die deed pijn. Als volwassen persoon zou je verwachten dat je wel iets voorzichtiger om gaat met de gevoelens van een ander.quote:Op maandag 16 februari 2015 00:07 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik zie dat jij hoofdletters gebruikt dus duidelijk niet.
Als je een ban wil kun je ook een mailtje sturen naar forum@fok.nl voor een vrijwillige ban.quote:
Hoezo 'ineens'?quote:Op maandag 16 februari 2015 00:07 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik geloof je ook nog!
Maarre je weet toch wel waarom ze je ineens pesten?
Bedankt. Vroeger was ik altijd wat verlegen enzo, maar ik er de laatste jaren hard aan gewerkt mezelf te ontwikkelen. Hoort ook wel bij het volwassen worden denk ik, denk je ook niet?quote:Op maandag 16 februari 2015 00:07 schreef Der_Mann het volgende:
dat lijkt mij ook een ontzettend goed plan, Guus. fantastisch dat je het initiatief toont.
Moest hardop lachen.quote:Op maandag 16 februari 2015 00:08 schreef Fylax het volgende:
[..]
Als je een ban wil kun je ook een mailtje sturen naar forum@fok.nl voor een vrijwillige ban.
Gooi jij het anders even achter de schermen neer.quote:Op maandag 16 februari 2015 00:08 schreef Fylax het volgende:
[..]
Als je een ban wil kun je ook een mailtje sturen naar forum@fok.nl voor een vrijwillige ban.
Waarom?quote:Op maandag 16 februari 2015 00:08 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Gooi jij het anders even achter de schermen neer.
Kijk je ook croco jillquote:Op maandag 16 februari 2015 00:07 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Geen idee, gaat voornamelijk over vrouwen fashion.
[..]
Ja. Vloggloss bijvoorbeeld.
Pure ergernis voornamelijk.quote:Op maandag 16 februari 2015 00:08 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Doe je er ook wat mee, of is het puur vermaak?
Toen ik 12 was vertoonde ik ongeveer vergelijkbaar gedrag op voetbalzone.quote:Op maandag 16 februari 2015 00:07 schreef Catkiller het volgende:
[..]Fantastisch toch die jeugdige gedrevenheid en regel neukende onzin.
het was niet bedoeld om je te kwetsen, Catkiller. de waarheid spreken is een van de dingen die ontzettend belangrijk is bij een volwassene. soms kan de waarheid hard uit de hoek komen.quote:Op maandag 16 februari 2015 00:07 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Die deed pijn. Als volwassen persoon zou je verwachten dat je wel iets voorzichtiger om gaat met de gevoelens van een ander.
ik stoorde me daar dan aanquote:Op maandag 16 februari 2015 00:09 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Toen ik 12 was vertoonde ik ongeveer vergelijkbaar gedrag op voetbalzone.
Kijk maar eens een aflevering of 2-3 dan ben je hooked man.quote:Op maandag 16 februari 2015 00:09 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Hehe, waarom kijk je het dan?
Had jouw wel wat te intelligent voor VZ ingeschat.quote:Op maandag 16 februari 2015 00:09 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik stoorde me daar dan aan
Zal morgen ff tijd vrijmaken.quote:Op maandag 16 februari 2015 00:10 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Kijk maar eens een aflevering of 2-3 dan ben je hooked man.
ik krijg hier gewoon tranen in mijn ogen van. ik zie iemand gewoon real-time volwassen worden. erg ontroerend, Guus. bedankt hiervoor.quote:Op maandag 16 februari 2015 00:08 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Bedankt. Vroeger was ik altijd wat verlegen enzo, maar ik er de laatste jaren hard aan gewerkt mezelf te ontwikkelen. Hoort ook wel bij het volwassen worden denk ik, denk je ook niet?
Nou, het valt me wel op dat je met je nieuwe crew-superpowers op FOK! maar dat al te graag laat zien. Een beetje de popi jopie uithangen omdat je wat nieuws hebt, wordt over het algemeen niet gewaardeerd.quote:
Neequote:Op maandag 16 februari 2015 00:10 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Beter stop je dan maar met posten heh.
Hey die kende ik nog niet, weer wat te doen op werkquote:Op maandag 16 februari 2015 00:09 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik hou meer van Monica Geuze.
ik reageer dan ook alleen op bepaalde leden en topics over heerenveenquote:Op maandag 16 februari 2015 00:10 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Had jouw wel wat te intelligent voor VZ ingeschat.
Wat een volk zit daar zeg
Lulde de helft daar op m'n 12e al de gron in /opschepmodus
Misschien moeten we het verfilmen en uitbrengen onder de naam 18 tinten donkerblond.quote:Op maandag 16 februari 2015 00:10 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik krijg hier gewoon tranen in mijn ogen van. ik zie iemand gewoon real-time volwassen worden. erg ontroerend, Guus. bedankt hiervoor.
Hollandse kut mentaliteit ja. Jij mag blij zijn dat je met je paintskills nog niet bent weggepest jwt.quote:Op maandag 16 februari 2015 00:11 schreef Remqo het volgende:
[..]
Nou, het valt me wel op dat je met je nieuwe crew-superpowers op FOK! maar dat al te graag laat zien. Een beetje de popi jopie uithangen omdat je wat nieuws hebt, wordt over het algemeen niet gewaardeerd.
Iets met kop en maaiveld.
Oeh, wel ff klop gekregen vanmiddag, niet?quote:Op maandag 16 februari 2015 00:11 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik reageer dan ook alleen op bepaalde leden en topics over heerenveen
Haar vind ik echt bloedirritantquote:
dat is een idee.quote:Op maandag 16 februari 2015 00:11 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Misschien moeten we het verfilmen en uitbrengen onder de naam 18 tinten donkerblond.
Caring is sharing hehquote:Op maandag 16 februari 2015 00:11 schreef eend112 het volgende:
[..]
Hey die kende ik nog niet, weer wat te doen op werk
Als dat zo voor jullie overkomt, prima.quote:Op maandag 16 februari 2015 00:11 schreef Remqo het volgende:
[..]
Nou, het valt me wel op dat je met je nieuwe crew-superpowers op FOK! maar dat al te graag laat zien. Een beetje de popi jopie uithangen omdat je wat nieuws hebt, wordt over het algemeen niet gewaardeerd.
Iets met kop en maaiveld.
Mijquote:Op maandag 16 februari 2015 00:13 schreef Stompzinnig het volgende:
Fylax, van wie ben jij een kloon?
tong80quote:Op maandag 16 februari 2015 00:13 schreef Stompzinnig het volgende:
Fylax, van wie ben jij een kloon?
dit ligt bijzonder gevoeligquote:Op maandag 16 februari 2015 00:12 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Oeh, wel ff klop gekregen vanmiddag, niet?
Laten we daar maar even over doorgaan dan.quote:Op maandag 16 februari 2015 00:16 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
dit ligt bijzonder gevoelig
Je hebt meer aan zulke filmpjes waarbij ze het naakt uitvoeren, dan kan ik van achter mijn bureau trainen.quote:Op maandag 16 februari 2015 00:15 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Nog eendje voor het slapen gaan.
ik heb gister enkele minuten naar stuktv gekeken, ook zo'n vlog.. wel leuk an sichquote:Op maandag 16 februari 2015 00:15 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Nog eendje voor het slapen gaan.
Het verschil is dat ik niet meteen naast mijn schoenen ga lopen omdat ik leuk poppetjes kan tekenen.quote:Op maandag 16 februari 2015 00:11 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Hollandse kut mentaliteit ja. Jij mag blij zijn dat je met je paintskills nog niet bent weggepest jwt.
dat zou ik voor een eventuele ontmoeting in een verre toekomst niet doenquote:Op maandag 16 februari 2015 00:16 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Laten we daar maar even over doorgaan dan.
Deadprez niet langs geweest nog?quote:Op maandag 16 februari 2015 00:18 schreef Remqo het volgende:
[..]
Het verschil is dat ik niet meteen naast mijn schoenen ga lopen omdat ik leuk poppetjes kan tekenen.
Daarnaast ben ik al lang blij dat er geen moslim-extremist met een AK47 voor de deur staat.
StukTV zit bij dezelfde mediamanager als Mascha.quote:Op maandag 16 februari 2015 00:17 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik heb gister enkele minuten naar stuktv gekeken, ook zo'n vlog.. wel leuk an sich
Kalm, kinderen mag je niet meer slaan tegenwoordig, zeker niet als ze niet van jou zijn.quote:Op maandag 16 februari 2015 00:18 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
dat zou ik voor een eventuele ontmoeting in een verre toekomst niet doen
Hij had geen geld voor de trein hier naartoequote:Op maandag 16 februari 2015 00:18 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Deadprez niet langs geweest nog?
van die dubbelfris zooi tochquote:Op maandag 16 februari 2015 00:19 schreef voederbietel het volgende:
[..]
StukTV zit bij dezelfde mediamanager als Mascha.
Trek je me dan van m'n fiets?quote:Op maandag 16 februari 2015 00:18 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
dat zou ik voor een eventuele ontmoeting in een verre toekomst niet doen
Komt omdat niemand die lui die IS gijzelt vrijkoopt.quote:Op maandag 16 februari 2015 00:19 schreef Remqo het volgende:
[..]
Hij had geen geld voor de trein hier naartoe
dan heb je straks echt een buitenboordbeugel nodigquote:Op maandag 16 februari 2015 00:20 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Trek je me dan van m'n fiets?
Hoopte op een verwijzing naar een vijlig hijds vestje, maar helaas.quote:Op maandag 16 februari 2015 00:21 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
dan heb je straks echt een buitenboordbeugel nodig
die grap ken ik zo langzamerhand welquote:Op maandag 16 februari 2015 00:22 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Hoopte op een verwijzing naar een vijlig hijds vestje, maar helaas.
quote:Op zondag 15 februari 2015 22:09 schreef peterkailey het volgende:
[..]
Nu ga je korte zinnen posten zoals deadprez om onverschillig over te komen
quote:Op zondag 15 februari 2015 22:12 schreef peterkailey het volgende:
[..]
De laatste tijd significant korter. Nee hoor, heb alleen door dat hij een personage speelt hier.
Klopt dit?quote:Op zondag 15 februari 2015 22:19 schreef peterkailey het volgende:
[..]
Omdat veel mensen die dat gedrag neerzetten dat vaak doen om mannelijk/alpha over te komen (misschien; onbewust), en wanneer je echt reden hebt om zo over te komen je niet 24/7 op een forum zit als dit.
Ali B is dood.quote:Op maandag 16 februari 2015 00:23 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
die grap ken ik zo langzamerhand wel
Dan zou IS toch van strategie moeten veranderen, ik kan nog steeds poppetjes tekenen.quote:Op maandag 16 februari 2015 00:20 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Komt omdat niemand die lui die IS gijzelt vrijkoopt.
Ja doe ik ook. peter is zo slim maar dat komt omdat hij het over zichzelf heeft.quote:
Ik vond peterkaily inderdaad al heel slim over komen.quote:Op maandag 16 februari 2015 00:25 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ja doe ik ook. peter is zo slim maar dat komt omdat hij het over zichzelf heeft.
Deadprez zit pas een jaar hierop, of je moet het over z'n kloon hebben. Zo ver ik mijn mensenkennis kan vertrouwen komt het nep over.quote:Op maandag 16 februari 2015 00:25 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
DP post al zo sinds ik hem ken, dus niet echt wss.
Dat zal het zijn ja.quote:Op maandag 16 februari 2015 00:25 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ja doe ik ook. peter is zo slim maar dat komt omdat hij het over zichzelf heeft.
wie zegt dat jouw mensenkennis betrouwbaar is?quote:Op maandag 16 februari 2015 00:27 schreef peterkailey het volgende:
[..]
Deadprez zit pas een jaar hierop, of je moet het over z'n kloon hebben. Zo ver ik mijn mensenkennis kan vertrouwen komt het nep over.
[..]
Dat zal het zijn ja.
Ga weg je hoort er niet bij hier.quote:Op maandag 16 februari 2015 00:27 schreef peterkailey het volgende:
[..]
Deadprez zit pas een jaar hierop, of je moet het over z'n kloon hebben. Zo ver ik mijn mensenkennis kan vertrouwen komt het nep over.
[..]
Dat zal het zijn ja.
quote:Op maandag 16 februari 2015 00:27 schreef peterkailey het volgende:
quote:Op maandag 16 februari 2015 00:28 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
wie zegt dat jouw mensenkennis betrouwbaar is?
Is ook puur mijn mening.quote:Op maandag 16 februari 2015 00:28 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
wie zegt dat jouw mensenkennis betrouwbaar is?
Oh nee ga je me nu buitensluitenquote:Op maandag 16 februari 2015 00:28 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ga weg je hoort er niet bij hier.
Waarom? Mensen uitsluiten is niet aardig!quote:Op maandag 16 februari 2015 00:28 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ga weg je hoort er niet bij hier.
Ja zo hoort dat in SCs.quote:
Downer zijn is een keuze.quote:Op maandag 16 februari 2015 00:29 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
Waarom? Mensen uitsluiten is niet aardig!
Lukt het een beetje zelf in de SC bij te benen? Mogen ze je een beetje?quote:
Catkiller is er heel zelden.quote:Op maandag 16 februari 2015 00:30 schreef peterkailey het volgende:
[..]
Lukt het een beetje zelf in de SC bij te benen? Mogen ze je een beetje?
Je maakt het nu alleen maar leuker voor me om hier te postenquote:Op maandag 16 februari 2015 00:30 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ja, tyf maar weer een eind op.
Ze tolereren mij denk ik, meestal negeren ze me maar dat is beter dan dat ze zeggen dat ik weg moet. En ze kunnen maar aandacht aan één debiel tegelijk besteden wanneer ze niet vechten dus ik kom altijd praten als Hermann of Fylax er is zodat ik minder op val.quote:Op maandag 16 februari 2015 00:30 schreef peterkailey het volgende:
[..]
Lukt het een beetje zelf in de SC bij te benen? Mogen ze je een beetje?
ik vind het geen mongool, Guus.quote:Op maandag 16 februari 2015 00:31 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Negeer die mongool maar gewoon, je bent immers volwassen.
probeer het dan niet weg te zetten als een feitquote:Op maandag 16 februari 2015 00:29 schreef peterkailey het volgende:
[..]
Is ook puur mijn mening.
[..]
Oh nee ga je me nu buitensluiten
Vind je hem een beetje relaxt?quote:
dus je komt alleen hier posten als je weet dat je niet gaat opvallen? dat vind ik eigenlijk best zielig.quote:Op maandag 16 februari 2015 00:31 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ze tolereren mij denk ik, meestal negeren ze me maar dat is beter dan dat ze zeggen dat ik weg moet. En ze kunnen maar aandacht aan één debiel tegelijk besteden wanneer ze niet vechten dus ik kom altijd praten als Hermann of Fylax er is zodat ik minder op val.
Het gaat hier niet over mij, vriendinnetje.quote:Op maandag 16 februari 2015 00:31 schreef peterkailey het volgende:
[..]
Vind je hem een beetje relaxt?
Komt omdat je volwassen bent.quote:Op maandag 16 februari 2015 00:32 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dus je komt alleen hier posten als je weet dat je niet gaat opvallen? dat vind ik eigenlijk best zielig.
Ach het is maar een forum he, de meeste mensen zullen in het echt misschien wel heel anders met je omgaan. Misschien zijn Guus en ik wel in het echte leven dikke matties maar weten we niet dat we beide FOK!en.quote:Op maandag 16 februari 2015 00:31 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ze tolereren mij denk ik, meestal negeren ze me maar dat is beter dan dat ze zeggen dat ik weg moet. En ze kunnen maar aandacht aan één debiel tegelijk besteden wanneer ze niet vechten dus ik kom altijd praten als Hermann of Fylax er is zodat ik minder op val.
ik wou je net gaan uitschelden maar zag ineens een post van herman verschijnenquote:Op maandag 16 februari 2015 00:31 schreef Catkiller het volgende:
[..]
mongoolquote:
ik heb geen problemen met hem, hij reageert echter wel altijd negatief op mij.quote:Op maandag 16 februari 2015 00:31 schreef peterkailey het volgende:
[..]
Vind je hem een beetje relaxt?
quote:Op maandag 16 februari 2015 00:33 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
ik wou je net gaan uitschelden maar zag ineens een post van herman verschijnen
[..]
mongool
Nu welquote:Op maandag 16 februari 2015 00:32 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Het gaat hier niet over mij, vriendinnetje.
Mijn matties zijn niet kaolodom en niet kinderachtig genoeg om op een forum te doen alsof, dus nee.quote:Op maandag 16 februari 2015 00:33 schreef peterkailey het volgende:
Misschien zijn Guus en ik wel in het echte leven dikke matties maar weten we niet dat we beide FOK!en.
quote:Op maandag 16 februari 2015 00:33 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik heb geen problemen met hem, hij reageert echter wel altijd negatief op mij.
quote:Op maandag 16 februari 2015 00:33 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
[..]
mongool
ik dacht dat jij een van de weinige was die mijn nieuwe inzicht op het leven snapte, Haas. spijtig om dit te lezen.quote:Op maandag 16 februari 2015 00:33 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
[..]
mongool
Wat doe ik alsof dan?quote:Op maandag 16 februari 2015 00:33 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Mijn matties zijn niet kaolodom en niet kinderachtig genoeg om op een forum te doen alsof, dus nee.
Mag ook zonder kleren hoor.quote:Op maandag 16 februari 2015 00:34 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Als je via snap bedoeld, morgen eventueel. Wil nu slapen namelijk.
Is hij je banslaafje FyFy?quote:
Volwassen zijnde moet je ook tegen grapjes kunnen Herman.quote:Op maandag 16 februari 2015 00:33 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik dacht dat jij een van de weinige was die mijn nieuwe inzicht op het leven snapte, Haas. spijtig om dit te lezen.
oh godquote:Op maandag 16 februari 2015 00:36 schreef Fylax het volgende:
[..]
je snapr best wel wat i kbedoel
en zo niet kijk app
ik noem dat geen grap.quote:Op maandag 16 februari 2015 00:36 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Volwassen zijnde moet je ook tegen grapjes kunnen Herman.
ik vind je een verrijking op dit forum en specifiek deze slowchat hoorquote:Op maandag 16 februari 2015 00:31 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Nee, dat was ik zekerquote:Op maandag 16 februari 2015 00:36 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ewa Pax.
Kwam je vanmiddag nou ff kijken bij Haxball of was dat een 'grappige' kloon?
Het is maar hoe je het bekijkt.quote:
quote:Op maandag 16 februari 2015 00:35 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Beter lezen, dat zeg ik namelijk niet.
Komt wel zo overquote:Op maandag 16 februari 2015 00:33 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Mijn matties zijn niet kaolodom en niet kinderachtig genoeg om op een forum te doen alsof, dus nee.
Je was er ook maar 10 sec ofzo.quote:Op maandag 16 februari 2015 00:37 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Nee, dat was ik zeker
Maar ik werd niet toegevoegd dus toen ging ik maar weer weg
al die roddelnichten ookquote:Op maandag 16 februari 2015 00:36 schreef Paxcon het volgende:
[..]nee
ik frituur zelden, ondanks de vele roddels
en ik bekijk het op de volwassene manier.quote:Op maandag 16 februari 2015 00:37 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Het is maar hoe je het bekijkt.
Deze post betekent veel voor mij, en hij krijgt een 5x multiplier omdat jij hem maakt.quote:Op maandag 16 februari 2015 00:36 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik vind je een verrijking op dit forum en specifiek deze slowchat hoor
Nee, een volwassen persoon zou boven zoiets staan.quote:Op maandag 16 februari 2015 00:37 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
en ik bekijk het op de volwassene manier.
Ja okequote:Op maandag 16 februari 2015 00:37 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Je was er ook maar 10 sec ofzo.
Vgm kwam je ook binnen bij 1v1 of 2v2 ofzo toch?
laten we eens zijn dat we het met elkaar oneens zijn.quote:Op maandag 16 februari 2015 00:38 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Nee, een volwassen persoon zou boven zoiets staan.
wij maakten net toto met 4-1 in.. durfde hem neit toe te voegen ivm een onverwachte nederlaag door laag spel van hun zijdequote:Op maandag 16 februari 2015 00:37 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Je was er ook maar 10 sec ofzo.
Vgm kwam je ook binnen bij 1v1 of 2v2 ofzo toch?
Zo werkt het niet. Maar daar kom je nog wel achter als je een vriendin hebt die het oneens is met je.quote:Op maandag 16 februari 2015 00:39 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
laten we eens zijn dat we het met elkaar oneens zijn.
dat mag jij vinden en dat respecteer ik ook, Haas. ik hoop dat ik in de toekomst jouw vertrouwen terug kan winnen.quote:Op maandag 16 februari 2015 00:38 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Je bent toch niet zo volwassen als je je voordoet, je stelt me teleur Herman.
bedankt voor het advies, Catkiller.quote:Op maandag 16 februari 2015 00:39 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Zo werkt het niet. Maar daar kom je nog wel achter als je een vriendin hebt die het oneens is met je.
Oh, zo.quote:Op maandag 16 februari 2015 00:38 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ja oke
Maar er was een team met minder spelers dat achter stond dus ik vond het een beetje apart
Oh, was dat toen?quote:Op maandag 16 februari 2015 00:39 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wij maakten net toto met 4-1 in.. durfde hem neit toe te voegen ivm een onverwachte nederlaag door laag spel van hun zijde
Toto is daar erg bedreven in, en alors ookquote:Op maandag 16 februari 2015 00:40 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Oh, zo.
Maar Halbe was host en speelde zelf. Als je dan alleen speelt en je neemt de tijd om iemand toe te voegen heb je meteen goal tegen.
wat stook jequote:Op maandag 16 februari 2015 00:40 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wow zou niet pikken wietparkiet
wat stook jequote:Op maandag 16 februari 2015 00:40 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wow zou niet pikken wietparkiet
ja, die ragequit van toto bij de 4-1 deed me goedquote:Op maandag 16 februari 2015 00:41 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Oh, was dat toen?
Was wel mooie overwinning, ja toch?
Met Alors speel ik maar zelden, maar Toto is wel echt goed idd.quote:Op maandag 16 februari 2015 00:41 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Toto is daar erg bedreven in, en alors ook
quote:Op maandag 16 februari 2015 00:41 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ja, die ragequit van toto bij de 4-1 deed me goed
Fappen omdat DjeDje haar titties aan het showen is op Skype.quote:Op maandag 16 februari 2015 00:41 schreef Paxcon het volgende:
Waar is mn goede vriend Mortaxx ineens
Ik bedoelde in mensen toevoegen tijdens het spelenquote:Op maandag 16 februari 2015 00:41 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Met Alors speel ik maar zelden, maar Toto is wel echt goed idd.
Wilde counteren, maar werd hard gedold door de muur. 5-2.
bro's before ho's tochquote:Op maandag 16 februari 2015 00:42 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Fappen omdat DjeDje haar titties aan het showen is op Skype.
Rijke fantasie.quote:Op maandag 16 februari 2015 00:42 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Fappen omdat DjeDje haar titties aan het showen is op Skype.
krijg je niet eens privateshow van d'r? gierigquote:Op maandag 16 februari 2015 00:42 schreef Catkiller het volgende:
Ik kijk ook, kost mij een euro per minuut.
Toch nog rijk.quote:
Zoals gewoonlijk, hebben jij en ik een woordenwisseling, ontwijk je of het onderwerp, of post je uren later voordat ie op slot gaat of sneak je er gewoon ineens tussenuit. Jammer man.quote:Op maandag 16 februari 2015 00:41 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Met Alors speel ik maar zelden, maar Toto is wel echt goed idd.
Wilde counteren, maar werd hard gedold door de muur. 5-2.
wow wat een boefquote:Op maandag 16 februari 2015 00:44 schreef peterkailey het volgende:
[..]
Zoals gewoonlijk, hebben jij en ik een woordenwisseling, ontwijk je of het onderwerp, of post je uren later voordat ie op slot gaat of sneak je er gewoon ineens tussenuit. Jammer man.
Waarom neem je het zo serieus?quote:Op maandag 16 februari 2015 00:44 schreef peterkailey het volgende:
[..]
Zoals gewoonlijk, hebben jij en ik een woordenwisseling, ontwijk je of het onderwerp, of post je uren later voordat ie op slot gaat of sneak je er gewoon ineens tussenuit. Jammer man.
Nee nee, je hebt er hard voor gewerkt bb.quote:Op maandag 16 februari 2015 00:44 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Ik kan je geld dadelijk wel terug sturen als je er op staat.
Oh, Toto is vrij snel idd. Ik ben echt tering langzaamquote:Op maandag 16 februari 2015 00:42 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik bedoelde in mensen toevoegen tijdens het spelen
Maar die muurtrucjes zijn wel frustrerend ja
Ja het is me dr een die guusquote:
moet je Guus niet zo kwalijk nemen, het is nog maar een kind.quote:Op maandag 16 februari 2015 00:44 schreef peterkailey het volgende:
[..]
wil je dan aub niet bij de omschrijving skypetittyshow ofzo vermelden.. ivm met meekijkende mensen op je rekeningquote:Op maandag 16 februari 2015 00:44 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Ik kan je geld dadelijk wel terug sturen als je er op staat.
Haha ik negeer gewoon mensen met een weerwoord, dan beeld ik mij in hoe ze heel zielig zitten te kijken elke keer of ik niet mijn antwoord post zonder ze te quotten hahahahahaquote:Op maandag 16 februari 2015 00:44 schreef peterkailey het volgende:
[..]
Jij moet normaal doen en niet zo schelden, ventje.quote:Op maandag 16 februari 2015 00:45 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
nee jij bent huilebalkje met grote bek
Vind ik op z'n tijd leukquote:
De hint dat niet iedereen op een irritante debiel zit te wachten lijkt niet helemaal duidelijk. Net GidepH die boi, die denkt ook altijd dat die 'gewonnen' heeft als die het laatste woord heeft gehad.quote:
anders wat broerquote:Op maandag 16 februari 2015 00:46 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
Jij moet normaal doen en niet zo schelden, ventje.
tenzij ik een quasi-gevatte opmerking inclusief emo-smiley kan maken, dan zal ik dat niet latenquote:Op maandag 16 februari 2015 00:46 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Haha ik negeer gewoon mensen met een weerwoord, dan beeld ik mij in hoe ze heel zielig zitten te kijken elke keer of ik niet mijn antwoord post zonder ze te quotten hahahahaha
Kreeg inderdaad al het vermoeden dat ie of zwakzinnig of een puber was.quote:Op maandag 16 februari 2015 00:45 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
moet je Guus niet zo kwalijk nemen, het is nog maar een kind.
Waarschijnlijk denken ze dan dat ze 'gewonnen' hebben.quote:Op maandag 16 februari 2015 00:46 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Haha ik negeer gewoon mensen met een weerwoord, dan beeld ik mij in hoe ze heel zielig zitten te kijken elke keer of ik niet mijn antwoord post zonder ze te quotten hahahahaha
Of je wist gewoon geen leuke comebackquote:Op maandag 16 februari 2015 00:46 schreef Catkiller het volgende:
[..]
niks zo irritant als negerende mensen als je wel gewoon gewonnen hebtquote:Op maandag 16 februari 2015 00:47 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Waarschijnlijk denken ze dan dat ze 'gewonnen' hebben.
quote:Op maandag 16 februari 2015 00:48 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
niks zo irritant als negerende mensen als je wel gewoon gewonnen hebt
Jij gaat zelf de discussie met me aan, fanantiek, totdat je ongelijk hebt en dan is het ineens allemaal onbelangrijkquote:Op maandag 16 februari 2015 00:46 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
De hint dat niet iedereen op een irritante debiel zit te wachten lijkt niet helemaal duidelijk. Net GidepH die boi, die denkt ook altijd dat die 'gewonnen' heeft als die het laatste woord heeft gehad.
Nee, vaak is het de moeite niet waard. Ik kom ook nooit in grote woordenwisselingen of zo, daarvoor kom ik niet hier.quote:Op maandag 16 februari 2015 00:48 schreef peterkailey het volgende:
[..]
Of je wist gewoon geen leuke comeback
mag ik een linkje naar het desbetreffende tafereel?quote:Op maandag 16 februari 2015 00:49 schreef peterkailey het volgende:
[..]
Jij gaat zelf de discussie met me aan, fanantiek, totdat je ongelijk hebt en dan is het ineens allemaal onbelangrijk
Huh wat, fanatiek? Lol.quote:Op maandag 16 februari 2015 00:49 schreef peterkailey het volgende:
[..]
Jij gaat zelf de discussie met me aan, fanantiek, totdat je ongelijk hebt en dan is het ineens allemaal onbelangrijk
hij heeft wel een punt hoorquote:Op maandag 16 februari 2015 00:49 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Huh wat, fanatiek? Lol.
Maar zet jezelf vooral nog wat meer voor lul met je waanideeën vriend, ben nog steeds wel klaar met je gejank
Misschien moet je ze dan gewoon laten winnen, waarschijnlijk hebben ze het dan harder nodigquote:Op maandag 16 februari 2015 00:48 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
niks zo irritant als negerende mensen als je wel gewoon gewonnen hebt
Ik wel af en toe, maar ieder z'n dingquote:Op maandag 16 februari 2015 00:49 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Nee, vaak is het de moeite niet waard. Ik kom ook nooit in grote woordenwisselingen of zo, daarvoor kom ik niet hier.
Niet gelezen.quote:Op maandag 16 februari 2015 00:51 schreef peterkailey het volgende:
[..]
Misschien moet je ze dan gewoon laten winnen, waarschijnlijk hebben ze het dan harder nodig
Nee. Hij leest het zelf verkeerd en denkt dan iets zinnigs te zeggen.quote:Op maandag 16 februari 2015 00:50 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
hij heeft wel een punt hoor
oh nou sorry hoorquote:Op maandag 16 februari 2015 00:51 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Nee. Hij leest het zelf verkeerd en denkt dan iets zinnigs te zeggen.
Bijvoorbeeldquote:Op maandag 16 februari 2015 00:49 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
mag ik een linkje naar het desbetreffende tafereel?
ONZ / Alle users melden aubquote:Op maandag 16 februari 2015 00:49 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Huh wat, fanatiek? Lol.
Maar zet jezelf vooral nog wat meer voor lul met je waanideeën vriend, ben nog steeds wel klaar met je gejank
wow ben je gansterquote:Op maandag 16 februari 2015 00:54 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
kom maar 030 shab keiland represent
Hoe bedoel je?quote:
Topic teruggelezen. Moet zeggen dat je wel lekker hapte.quote:Op maandag 16 februari 2015 00:55 schreef peterkailey het volgende:
[..]
ONZ / Alle users melden aub
Je had er wel zin in volgens mij.
Poëtische zin trouwens, misschien moet je er een nummer over schrijven. Soort van ik ben je zat cover.
Gelezen en Guus heeft gelijk. Ik ben onpartijdig dus mijn antwoord is bindend en behalve wat hatelijke sneren van Guus moet iedereen gewoon zijn bek houdenquote:Op maandag 16 februari 2015 00:53 schreef peterkailey het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld
ONZ / Alle users melden aub
Was ook wel een bagger topic maar goed
Jij ook, goed gehap was datquote:Op maandag 16 februari 2015 00:56 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Topic teruggelezen. Moet zeggen dat je wel lekker hapte.
Je bent nu nog dusdanig mad dat je het topic terug kunt halen, maar je was er wel op uit de ander te trollen natuurlijk.quote:
Het grappige is dat in die discussie niemand gelijk kan hebben. Kwaliteitsuser zijn is subjectief, duurde bij hem even om erachter te komen maar het belletje ging na een paar uur wel rinkelen.quote:Op maandag 16 februari 2015 00:56 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Gelezen en Guus heeft gelijk. Ik ben onpartijdig dus mijn antwoord is bindend en behalve wat hatelijke sneren van Guus moet iedereen gewoon zijn bek houden
Nee, dat is objectief. Jij BENT een kutuser. Gewoon een feit.quote:Op maandag 16 februari 2015 01:01 schreef peterkailey het volgende:
[..]
Het grappige is dat in die discussie niemand gelijk kan hebben. Kwaliteitsuser zijn is subjectief, duurde bij hem even om erachter te komen maar het belletje ging na een paar uur wel rinkelen.
ja, gemeen dat djedje zo de pik heeft op chevy.. aardige jongen is datquote:Op maandag 16 februari 2015 01:01 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ouch... Die heeft wel de nodige klappen van jou gehad zeg.
Omdat ik een topic uit mijn postgeschiedenis weet te vinden?quote:Op maandag 16 februari 2015 01:01 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Je bent nu nog dusdanig mad dat je het topic terug kunt halen, maar je was er wel op uit de ander te trollen natuurlijk.
Al te helder licht ben je niet, wel?
Autist meet autistquote:Op maandag 16 februari 2015 01:03 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ja, gemeen dat djedje zo de pik heeft op chevy.. aardige jongen is dat
Ik heb altijd een goed rapport.quote:Op maandag 16 februari 2015 01:04 schreef Stompzinnig het volgende:
Doe eens lief mensen! Of moet ik jullie rapporteren?
Ik had jou wel wat hoger in geschat dan zo een cliché zwart-wit opmerking.quote:Op maandag 16 februari 2015 01:03 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Nee, dat is objectief. Jij BENT een kutuser. Gewoon een feit.
maar iedereen scheldt hierquote:Op maandag 16 februari 2015 01:04 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ik heb altijd een goed rapport.
Intellect is pas subjectief.quote:Op maandag 16 februari 2015 01:04 schreef peterkailey het volgende:
[..]
Ik had jou wel wat hoger in geschat dan zo een cliché zwart-wit opmerking.
boehoequote:Op maandag 16 februari 2015 01:04 schreef peterkailey het volgende:
[..]
Ik had jou wel wat hoger in geschat dan zo een cliché zwart-wit opmerking.
Lekker agressie afstomen op een zondagavond, zodat we morgen weer allemaal als nette volwasse mensen onze verplichtingen kunnen doenquote:
Nee, dat je jezelf zulke speldenprikjes nog voor de geest kunt halen. Zit toch aardig diep blijkbaar.quote:Op maandag 16 februari 2015 01:03 schreef peterkailey het volgende:
Omdat ik een topic uit mijn postgeschiedenis weet te vinden?
Je leest wel weer lekker vriend. Ik zeg dat jij nogal mad bent nu, dat zou een troll niet zijn.quote:Als het mijn intentie is om je te trollen doe ik het volgens mij goed, dus volgens mij spreek je nu jezelf tegen
Alles is subjectiefquote:Op maandag 16 februari 2015 01:05 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Intellect is pas subjectief.
mad jelly diepquote:Op maandag 16 februari 2015 01:06 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Nee, dat je jezelf zulke speldenprikjes nog voor de geest kunt halen. Zit toch aardig diep blijkbaar.
[..]
Je leest wel weer lekker vriend. Ik zeg dat jij nogal mad bent nu, dat zou een troll niet zijn.
Huilebalkje van me
Nee heb ik niet. Ik zeg het alleen. Ik heb dat nergens vandaan?quote:Op maandag 16 februari 2015 01:05 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ah, madame heeft ook wat gehoord ergens. wat simplistisch weer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |