Toen ik 12 was vertoonde ik ongeveer vergelijkbaar gedrag op voetbalzone.quote:Op maandag 16 februari 2015 00:07 schreef Catkiller het volgende:
[..]Fantastisch toch die jeugdige gedrevenheid en regel neukende onzin.
het was niet bedoeld om je te kwetsen, Catkiller. de waarheid spreken is een van de dingen die ontzettend belangrijk is bij een volwassene. soms kan de waarheid hard uit de hoek komen.quote:Op maandag 16 februari 2015 00:07 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Die deed pijn. Als volwassen persoon zou je verwachten dat je wel iets voorzichtiger om gaat met de gevoelens van een ander.
ik stoorde me daar dan aanquote:Op maandag 16 februari 2015 00:09 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Toen ik 12 was vertoonde ik ongeveer vergelijkbaar gedrag op voetbalzone.
Kijk maar eens een aflevering of 2-3 dan ben je hooked man.quote:Op maandag 16 februari 2015 00:09 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Hehe, waarom kijk je het dan?
Had jouw wel wat te intelligent voor VZ ingeschat.quote:Op maandag 16 februari 2015 00:09 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik stoorde me daar dan aan
Zal morgen ff tijd vrijmaken.quote:Op maandag 16 februari 2015 00:10 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Kijk maar eens een aflevering of 2-3 dan ben je hooked man.
ik krijg hier gewoon tranen in mijn ogen van. ik zie iemand gewoon real-time volwassen worden. erg ontroerend, Guus. bedankt hiervoor.quote:Op maandag 16 februari 2015 00:08 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Bedankt. Vroeger was ik altijd wat verlegen enzo, maar ik er de laatste jaren hard aan gewerkt mezelf te ontwikkelen. Hoort ook wel bij het volwassen worden denk ik, denk je ook niet?
Nou, het valt me wel op dat je met je nieuwe crew-superpowers op FOK! maar dat al te graag laat zien. Een beetje de popi jopie uithangen omdat je wat nieuws hebt, wordt over het algemeen niet gewaardeerd.quote:
Neequote:Op maandag 16 februari 2015 00:10 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Beter stop je dan maar met posten heh.
Hey die kende ik nog niet, weer wat te doen op werkquote:Op maandag 16 februari 2015 00:09 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik hou meer van Monica Geuze.
ik reageer dan ook alleen op bepaalde leden en topics over heerenveenquote:Op maandag 16 februari 2015 00:10 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Had jouw wel wat te intelligent voor VZ ingeschat.
Wat een volk zit daar zeg
Lulde de helft daar op m'n 12e al de gron in /opschepmodus
Misschien moeten we het verfilmen en uitbrengen onder de naam 18 tinten donkerblond.quote:Op maandag 16 februari 2015 00:10 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik krijg hier gewoon tranen in mijn ogen van. ik zie iemand gewoon real-time volwassen worden. erg ontroerend, Guus. bedankt hiervoor.
Hollandse kut mentaliteit ja. Jij mag blij zijn dat je met je paintskills nog niet bent weggepest jwt.quote:Op maandag 16 februari 2015 00:11 schreef Remqo het volgende:
[..]
Nou, het valt me wel op dat je met je nieuwe crew-superpowers op FOK! maar dat al te graag laat zien. Een beetje de popi jopie uithangen omdat je wat nieuws hebt, wordt over het algemeen niet gewaardeerd.
Iets met kop en maaiveld.
Oeh, wel ff klop gekregen vanmiddag, niet?quote:Op maandag 16 februari 2015 00:11 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik reageer dan ook alleen op bepaalde leden en topics over heerenveen
Haar vind ik echt bloedirritantquote:
dat is een idee.quote:Op maandag 16 februari 2015 00:11 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Misschien moeten we het verfilmen en uitbrengen onder de naam 18 tinten donkerblond.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |