iedereen speelt een typetje dus moet het nog maar zienquote:Op maandag 16 februari 2015 00:00 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Snap ik.
Ik ben daar nog beter in dan Hermann, dus dat moet wel echt een topshow worden.
Gwn vieze dief ja als je dat niet inziet ben je behoorlijk onvolwassen en zo. of zo.quote:
Dat was mei 2014. Dat is wel even langer geleden dan 5 maanden.quote:Op zondag 15 februari 2015 23:59 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Had jij 5 maanden terug niet een trio met een Francaise?
Je speelt zelf een typetje.quote:Op maandag 16 februari 2015 00:01 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
iedereen speelt een typetje dus moet het nog maar zien
dat mag jij vinden, Catkiller.quote:Op maandag 16 februari 2015 00:01 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Gwn vieze dief ja als je dat niet inziet ben je behoorlijk onvolwassen en zo. of zo.
Tijd vliegt.quote:Op maandag 16 februari 2015 00:01 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Dat was mei 2014. Dat is wel even langer geleden dan 5 maanden.
Instasubbed nu ik dit prachtige plaatje zie.quote:
Jaquote:Op maandag 16 februari 2015 00:02 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Wat een mongool is dat trouwens
Je mag Fylax niet pesten anders krijg je een ban, begrepen? Mooi zo.quote:Op maandag 16 februari 2015 00:02 schreef Stompzinnig het volgende:
Wie is Fylax? Ik lees overal dat hij een newbie is.
Hzo?quote:Op maandag 16 februari 2015 00:03 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ja. Moest vandaag wel echt super hard lachen om 'em
.
Even een kloonscan aanvragen.quote:Op maandag 16 februari 2015 00:02 schreef Stompzinnig het volgende:
Wie is Fylax? Ik lees overal dat hij een newbie is.
in haxball kwam laatst ook zo'n kerel: "ja, ik en Enzoknol ik film dit voor youtube"quote:Op maandag 16 februari 2015 00:02 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Wat een mongool is dat trouwens
quote:Op maandag 16 februari 2015 00:03 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Je mag Fylax niet pesten anders krijg je een ban, begrepen? Mooi zo.
hehequote:Op maandag 16 februari 2015 00:03 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
in haxball kwam laatst ook zo'n kerel: "ja, ik en Enzoknol ik film dit voor youtube".........
Dat hoort bij het volwassen worden, Hermann kan er over meepratenquote:Op maandag 16 februari 2015 00:03 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Maar ik vind het wel naar dat mensen mij altijd zo zuur noemen. Ik heb nou eenmaal het e.e.a. meegemaakt in het leven en dat doet wat met je.
eindelijk een volwassen post van je, Guus. dat vind ik erg fijn om te zien.quote:Op maandag 16 februari 2015 00:03 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Maar ik vind het wel naar dat mensen mij altijd zo zuur noemen. Ik heb nou eenmaal het e.e.a. meegemaakt in het leven en dat doet wat met je.
Hij duwde vandaag de post terug de brievenbus uit. Die postbode gewoon weer de post er in duwen. Hij weer terug duwen.quote:Op maandag 16 februari 2015 00:03 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Hehe jezusquote:Op maandag 16 februari 2015 00:04 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Hij duwde vandaag de post terug de brievenbus uit. Die postbode gewoon weer de post er in duwen. Hij weer terug duwen.![]()
![]()
Hij wordt nu vast beschermd onder het mom van 'crewbash'quote:Op maandag 16 februari 2015 00:03 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Je mag Fylax niet pesten anders krijg je een ban, begrepen? Mooi zo.
Nee, Enzo.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TARDIS. † 22-7-2015 *22-1-2016
goeie fa2 7/10 moest lachenquote:Op maandag 16 februari 2015 00:03 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Volwassen mensen gebruiken hoofdletters Herman, doe er wat mee.quote:Op maandag 16 februari 2015 00:04 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
eindelijk een volwassen post van je, Guus. dat vind ik erg fijn om te zien.
je moet je niet druk maken om wat andere mensen denken, daar komt alleen maar verdriet van. stay strong
Niet als je een ban hebt op je vorig account.quote:Op maandag 16 februari 2015 00:04 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
En dan? Ik mag er best voor kiezen om met een ander account verder te gaan.
Ik kijk heel veel vlogs. Voornamelijk over fashion maar ook wel over food en Enzoknol dus.quote:Op maandag 16 februari 2015 00:04 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Hehe jezus
Maar waarom kijk jij dat?
Klopt.quote:Op maandag 16 februari 2015 00:05 schreef Remqo het volgende:
[..]
Hij wordt nu vast beschermd onder het mom van 'crewbash'
Dankje, Hermann. Ik merk ook dat ik in mijn leven langzaam maar zeker steeds dichter bij volwassenheid kom. Ik zou graag willen voorstellen hier niet meer de yoloswaggerboys uit te hangen, maar eens even goed te praten over het eerder genoemde proces. Lijkt me echt fantastisch, zo'n online praatgroep.quote:Op maandag 16 februari 2015 00:04 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
eindelijk een volwassen post van je, Guus. dat vind ik erg fijn om te zien.
je moet je niet druk maken om wat andere mensen denken, daar komt alleen maar verdriet van. stay strong
flikker gewoon opquote:Op maandag 16 februari 2015 00:05 schreef Fylax het volgende:
[..]
Niet als je een ban hebt op je vorig account.
En toevallig heb ik dat niet.quote:Op maandag 16 februari 2015 00:05 schreef Fylax het volgende:
[..]
Niet als je een ban hebt op je vorig account.
Wat voor kleren moet ik kopen om er bij te horen dit jaar? Ik zag pas een lelijke trui van 300 euro ik denk dat ik daar wel wat mee kan bereiken???quote:Op maandag 16 februari 2015 00:05 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik kijk heel veel vlogs. Voornamelijk over fashion maar ook wel over food en Enzoknol dus.
Hehe.quote:Op maandag 16 februari 2015 00:05 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik kijk heel veel vlogs. Voornamelijk over fashion maar ook wel over food en Enzoknol dus.
ik zie dat jij hoofdletters gebruikt dus duidelijk niet.quote:Op maandag 16 februari 2015 00:05 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Volwassen mensen gebruiken hoofdletters Herman, doe er wat mee.
dat lijkt mij ook een ontzettend goed plan, Guus. fantastisch dat je het initiatief toont.quote:Op maandag 16 februari 2015 00:05 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Dankje, Hermann. Ik merk ook dat ik in mijn leven langzaam maar zeker steeds dichter bij volwassenheid kom. Ik zou graag willen voorstellen hier niet meer de yoloswaggerboys uit te hangen, maar eens even goed te praten over het eerder genoemde proces. Lijkt me echt fantastisch, zo'n online praatgroep.
Maar wel crew.quote:Op maandag 16 februari 2015 00:06 schreef wietparkiet het volgende:
Je bent nog steeds geen mod fylax
Geen idee, gaat voornamelijk over vrouwen fashion.quote:Op maandag 16 februari 2015 00:06 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Wat voor kleren moet ik kopen om er bij te horen dit jaar? Ik zag pas een lelijke trui van 300 euro ik denk dat ik daar wel wat mee kan bereiken???
Ja. Vloggloss bijvoorbeeld.quote:Op maandag 16 februari 2015 00:06 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Hehe.
Maar kijk jij die srs ja?
quote:
Ik geloof je ook nog!quote:
Nee.quote:Op maandag 16 februari 2015 00:07 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik geloof je ook nog!
Maarre je weet toch wel waarom ze je ineens pesten?
Die deed pijn. Als volwassen persoon zou je verwachten dat je wel iets voorzichtiger om gaat met de gevoelens van een ander.quote:Op maandag 16 februari 2015 00:07 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik zie dat jij hoofdletters gebruikt dus duidelijk niet.
Als je een ban wil kun je ook een mailtje sturen naar forum@fok.nl voor een vrijwillige ban.quote:
Hoezo 'ineens'?quote:Op maandag 16 februari 2015 00:07 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik geloof je ook nog!
Maarre je weet toch wel waarom ze je ineens pesten?
Bedankt. Vroeger was ik altijd wat verlegen enzo, maar ik er de laatste jaren hard aan gewerkt mezelf te ontwikkelen. Hoort ook wel bij het volwassen worden denk ik, denk je ook niet?quote:Op maandag 16 februari 2015 00:07 schreef Der_Mann het volgende:
dat lijkt mij ook een ontzettend goed plan, Guus. fantastisch dat je het initiatief toont.
Moest hardop lachen.quote:Op maandag 16 februari 2015 00:08 schreef Fylax het volgende:
[..]
Als je een ban wil kun je ook een mailtje sturen naar forum@fok.nl voor een vrijwillige ban.
Gooi jij het anders even achter de schermen neer.quote:Op maandag 16 februari 2015 00:08 schreef Fylax het volgende:
[..]
Als je een ban wil kun je ook een mailtje sturen naar forum@fok.nl voor een vrijwillige ban.
Waarom?quote:Op maandag 16 februari 2015 00:08 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Gooi jij het anders even achter de schermen neer.
Kijk je ook croco jillquote:Op maandag 16 februari 2015 00:07 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Geen idee, gaat voornamelijk over vrouwen fashion.
[..]
Ja. Vloggloss bijvoorbeeld.
Pure ergernis voornamelijk.quote:Op maandag 16 februari 2015 00:08 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Doe je er ook wat mee, of is het puur vermaak?
Toen ik 12 was vertoonde ik ongeveer vergelijkbaar gedrag op voetbalzone.quote:Op maandag 16 februari 2015 00:07 schreef Catkiller het volgende:
[..]Fantastisch toch die jeugdige gedrevenheid en regel neukende onzin.
het was niet bedoeld om je te kwetsen, Catkiller. de waarheid spreken is een van de dingen die ontzettend belangrijk is bij een volwassene. soms kan de waarheid hard uit de hoek komen.quote:Op maandag 16 februari 2015 00:07 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Die deed pijn. Als volwassen persoon zou je verwachten dat je wel iets voorzichtiger om gaat met de gevoelens van een ander.
ik stoorde me daar dan aanquote:Op maandag 16 februari 2015 00:09 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Toen ik 12 was vertoonde ik ongeveer vergelijkbaar gedrag op voetbalzone.
Kijk maar eens een aflevering of 2-3 dan ben je hooked man.quote:Op maandag 16 februari 2015 00:09 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Hehe, waarom kijk je het dan?
Had jouw wel wat te intelligent voor VZ ingeschat.quote:Op maandag 16 februari 2015 00:09 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik stoorde me daar dan aan
Zal morgen ff tijd vrijmaken.quote:Op maandag 16 februari 2015 00:10 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Kijk maar eens een aflevering of 2-3 dan ben je hooked man.
ik krijg hier gewoon tranen in mijn ogen van. ik zie iemand gewoon real-time volwassen worden. erg ontroerend, Guus. bedankt hiervoor.quote:Op maandag 16 februari 2015 00:08 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Bedankt. Vroeger was ik altijd wat verlegen enzo, maar ik er de laatste jaren hard aan gewerkt mezelf te ontwikkelen. Hoort ook wel bij het volwassen worden denk ik, denk je ook niet?
Nou, het valt me wel op dat je met je nieuwe crew-superpowers op FOK! maar dat al te graag laat zien. Een beetje de popi jopie uithangen omdat je wat nieuws hebt, wordt over het algemeen niet gewaardeerd.quote:
Neequote:Op maandag 16 februari 2015 00:10 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Beter stop je dan maar met posten heh.
Hey die kende ik nog niet, weer wat te doen op werkquote:Op maandag 16 februari 2015 00:09 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik hou meer van Monica Geuze.
ik reageer dan ook alleen op bepaalde leden en topics over heerenveenquote:Op maandag 16 februari 2015 00:10 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Had jouw wel wat te intelligent voor VZ ingeschat.
Wat een volk zit daar zeg
Lulde de helft daar op m'n 12e al de gron in /opschepmodus
Misschien moeten we het verfilmen en uitbrengen onder de naam 18 tinten donkerblond.quote:Op maandag 16 februari 2015 00:10 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik krijg hier gewoon tranen in mijn ogen van. ik zie iemand gewoon real-time volwassen worden. erg ontroerend, Guus. bedankt hiervoor.
Hollandse kut mentaliteit ja. Jij mag blij zijn dat je met je paintskills nog niet bent weggepest jwt.quote:Op maandag 16 februari 2015 00:11 schreef Remqo het volgende:
[..]
Nou, het valt me wel op dat je met je nieuwe crew-superpowers op FOK! maar dat al te graag laat zien. Een beetje de popi jopie uithangen omdat je wat nieuws hebt, wordt over het algemeen niet gewaardeerd.
Iets met kop en maaiveld.
Oeh, wel ff klop gekregen vanmiddag, niet?quote:Op maandag 16 februari 2015 00:11 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik reageer dan ook alleen op bepaalde leden en topics over heerenveen
Haar vind ik echt bloedirritantquote:
dat is een idee.quote:Op maandag 16 februari 2015 00:11 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Misschien moeten we het verfilmen en uitbrengen onder de naam 18 tinten donkerblond.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |