Ik ben het eens met Zaktabak, ook volwassen mensen dollen wat rondquote:Op zondag 15 februari 2015 23:53 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dat is jouw mening en dat respecteer ik.
Neem ome Frank dan als voorbeeldquote:Op zondag 15 februari 2015 23:55 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dan maak ik dezelfde kinderachtige posts als WCH. dat gaat niet gebeuren, Remqo.
ik heb de ultieme vorm van volwassenheid bereikt. ik denk dat ik het wel een beetje beter dan jullie weet, met alle respect.quote:Op zondag 15 februari 2015 23:56 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik ben het eens met Zaktabak, ook volwassen mensen dollen wat rond
keuzes.. lastigquote:Op zondag 15 februari 2015 23:52 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ja gegarandeerd dat je dan een mongooltje krijgt maar ja die drang naar iets fysieks achter kunnen laten kan je ook niet negeren ook al had je de ware niet op tijd gevonden.
Irl zit ik gwn stil in een hoekje en zeg ik niets, dus ik vind het vrij lastig je vraag te beantwoorden.quote:Op zondag 15 februari 2015 23:56 schreef wietparkiet het volgende:
Maar probeer eens in te gaan op mijn vraag guusje
quote:
quote:Ik ben wel geinteresseerd in wat lekkers hoorkom maar op dames, ik weet wel raad met die foto's
![]()
![]()
guus is nu zichzelf over 3 maand gaat hij een act spelen, vertelde die vanmiddag nogquote:Op zondag 15 februari 2015 23:54 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ben jij altijd zo zuur of is dat je internetpersona
7,5*quote:Op zondag 15 februari 2015 23:58 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
guus is nu zichzelf over 3 maand gaat hij een act spelen, vertelde die vanmiddag nog
dat zou het een en ander verklaren danquote:Op zondag 15 februari 2015 23:57 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Irl zit ik gwn stil in een hoekje en zeg ik niets, dus ik vind het vrij lastig je vraag te beantwoorden.
ahquote:Op zondag 15 februari 2015 23:58 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
guus is nu zichzelf over 3 maand gaat hij een act spelen, vertelde die vanmiddag nog
Had jij 5 maanden terug niet een trio met een Francaise?quote:Op zondag 15 februari 2015 23:49 schreef Zaktabak het volgende:
Jongs, ik ga weer.
Over 4 maanden uitgeteld dus het wordt al wat knorrig hier.
moet lief voor haar zijn jwz
ciao
Die post is niet van hem hoor, eentje die ik tegen kwam toen ik keek of DD d'r tieten daar had gepost toevallig.quote:
Zeker.quote:Op zondag 15 februari 2015 23:58 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
dat zou het een en ander verklaren dan
Welke wijsheden kan je ons dan nog meegeven?quote:Op zondag 15 februari 2015 23:57 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik heb de ultieme vorm van volwassenheid bereikt. ik denk dat ik het wel een beetje beter dan jullie weet, met alle respect.
Hehe.quote:Op zondag 15 februari 2015 23:59 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Die post is niet van hem hoor, eentje die ik tegen kwam toen ik keek of DD d'r tieten daar had gepost toevallig.
Succes is delen en gunnen.quote:Op zondag 15 februari 2015 23:59 schreef Remqo het volgende:
[..]
Welke wijsheden kan je ons dan nog meegeven?
Pas volwassen, maar zoveel ervaring
dat krijg je te lezen in het interview dat ik net heb afgelegd.quote:Op zondag 15 februari 2015 23:59 schreef Remqo het volgende:
[..]
Welke wijsheden kan je ons dan nog meegeven?
Pas volwassen, maar zoveel ervaring
Snap ik.quote:Op zondag 15 februari 2015 23:59 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
nou, kijk d'r al naar uit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |