Maak maar een toppa aan met excuses en ik vergeef je.quote:Op zondag 15 februari 2015 22:59 schreef housesoftheholy het volgende:
Voel me schuldig dat we fylax zo gepest hebben
Vooral jij ging wel ver.quote:Op zondag 15 februari 2015 22:59 schreef housesoftheholy het volgende:
Laten we niet te hard van stapel lopen.quote:Op zondag 15 februari 2015 23:00 schreef Fylax het volgende:
[..]
Maak maar een toppa aan met excuses en ik vergeef je.
Volledig buiten proporties.quote:
zeer fijn om te horen, Remqo.quote:Op zondag 15 februari 2015 22:59 schreef Remqo het volgende:
Ik ben stiekem wel benieuwd naar het verhaaltje over Hermanns volwassen leven
Heb ik wel verdiend.quote:Op zondag 15 februari 2015 23:00 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Laten we niet te hard van stapel lopen.
Kijk naar de foto van dat ventje en je bent ze zo kwijt.quote:Op zondag 15 februari 2015 22:59 schreef housesoftheholy het volgende:
ik krijg t iets benauwd wel van zoveel liefde. Niet zo snel van stapel lopenquote:Op zondag 15 februari 2015 22:55 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Je bent echt een bitch jij
hihaho goede garpquote:Op zondag 15 februari 2015 23:03 schreef remi1986 het volgende:
bedenk me net dat ik morgen weer moet werken ... of naja werken, betaald FOK!ken
Ik heb gehoord dat het Lamme Frans is.quote:Op zondag 15 februari 2015 23:03 schreef Zaktabak het volgende:
Hoorde dat mensen zich afvroegen wat nou de ware identiteit achter Hoink was en dat mijn naam werd genoemd onder het kopje "mensen die maar al te goed weten wie Hoink is in het echte leven"...
Dat bericht moest van een ander ah laat ook maar wezensquote:
waarmee gepestquote:Op zondag 15 februari 2015 22:59 schreef housesoftheholy het volgende:
quote:Op zondag 15 februari 2015 23:05 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat het Lamme Frans is.
Ik dacht Giel Beelen?quote:Op zondag 15 februari 2015 23:05 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Welke woorden danquote:Op zondag 15 februari 2015 23:05 schreef housesoftheholy het volgende:
Waarom spreekt die zanger van rhcp sommige woorden zo raar uit
verwarrend he al die kloonsquote:Op zondag 15 februari 2015 23:05 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Dat bericht moest van een ander ah laat ook maar wezens
Waar vond deze discussie plaats?quote:Op zondag 15 februari 2015 23:03 schreef Zaktabak het volgende:
Hoorde dat mensen zich afvroegen wat nou de ware identiteit achter Hoink was en dat mijn naam werd genoemd onder het kopje "mensen die maar al te goed weten wie Hoink is in het echte leven"...
2 maand. Nu jij weer.quote:
Nu lijk je op Zorroquote:
Haha. Nee, dat is Rob Janssen, student Journalistiek. Die ken wel via mijn grafisch netwerk.quote:Op zondag 15 februari 2015 23:05 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Het is toch helemaal niet zo'n mysterie wie hoink is?quote:Op zondag 15 februari 2015 23:08 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Haha. Nee, dat is Rob Janssen, student Journalistiek. Die ken wel via mijn grafisch netwerk.
Weet trouwens wel dat hij contacten heeft met de persoon achter Hoink.
Op wie lijk je dan wel Sti.. Hoink?quote:
Wat?quote:Op zondag 15 februari 2015 23:08 schreef Zaktabak het volgende:
Haha. Nee, dat is Rob Janssen, student Journalistiek. Die ken wel via mijn grafisch netwerk.
Weet trouwens wel dat hij contacten heeft met de persoon achter Hoink.
ik denk niet dat je daar rijk van kan worden, DjeDje. als ik jou was zou ik misschien een bijbaantje zoeken.quote:Op zondag 15 februari 2015 23:08 schreef DjeDje het volgende:
Ik word gewoon een beroemde snapchat artiest, ik voel het.
quote:Op zondag 15 februari 2015 23:08 schreef DjeDje het volgende:
Ik word gewoon een beroemde snapchat artiest, ik voel het.
Jij wilt mij niet zijn, laten we daar mee beginnen.quote:Op zondag 15 februari 2015 23:09 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik denk niet dat je daar rijk van kan worden, DjeDje. als ik jou was zou ik misschien een bijbaantje zoeken.
Ik ben zo interessant housesquote:Op zondag 15 februari 2015 23:09 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Het is toch helemaal niet zo'n mysterie wie hoink is?
Hier lijkt hij op:quote:Op zondag 15 februari 2015 23:09 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Op wie lijk je dan wel Sti.. Hoink?
NCRV. BNN, allemaal publieke omroep. Maar t ging om KermisFM dacht ik?quote:
Verdomme Remqoquote:
Paint gebaseerd op een vrij recente fotoquote:
Wat? Wie?quote:Op zondag 15 februari 2015 23:10 schreef Zaktabak het volgende:
NCRV. BNN, allemaal publieke omroep. Maar t ging om KermisFM dacht ik?
Doet me een beetje denken aan mijn UI?quote:Op zondag 15 februari 2015 23:10 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Ja. Dit is toch gewoon adembenemend.
[ afbeelding ]
dat is een behoorlijk negatieve instelling. mag ik vragen waarom jij dit denkt?quote:Op zondag 15 februari 2015 23:10 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Jij wilt mij niet zijn, laten we daar mee beginnen.
Wat een (f)lauwen grapquote:Op zondag 15 februari 2015 23:11 schreef Remqo het volgende:
[..]
Paint gebaseerd op een vrij recente foto
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op zondag 22 juni 2014 01:49 schreef voederbietel het volgende:[/b]
Niet aan de verwachtingen van Zaktabak voldoen, wat een afgang bega je dan.
Daar moet Stijn staan, niet?quote:Op zondag 15 februari 2015 23:09 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Op wie lijk je dan wel Sti.. Hoink?
We hebben nooit anders gedaanquote:
doei remiquote:Op zondag 15 februari 2015 23:13 schreef remi1986 het volgende:
nou mensen ik ga offline ... tot morgenochtend op kantoor
maar vind je gewoon echt heel leukquote:Op zondag 15 februari 2015 23:03 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ik krijg t iets benauwd wel van zoveel liefde. Niet zo snel van stapel lopen
Hahaha ja. Bijna. Maar ik heb een alien.quote:Op zondag 15 februari 2015 23:12 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Doet me een beetje denken aan mijn UI?
haha ik ook ... weltrusten kerel. Spreek je morgenochtend wel weerquote:Op zondag 15 februari 2015 23:13 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Reeeemiiii![]()
ik ga slapentruste dushiessss
Hahaquote:Op zondag 15 februari 2015 23:13 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
We hebben nooit anders gedaan
[..]
doei remi
latersquote:Op zondag 15 februari 2015 23:13 schreef remi1986 het volgende:
nou mensen ik ga offline ... tot morgenochtend op kantoor
Puber. Duh.quote:Op zondag 15 februari 2015 23:12 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dat is een behoorlijk negatieve instelling. mag ik vragen waarom jij dit denkt?
quote:Op zondag 15 februari 2015 23:13 schreef remi1986 het volgende:
[..]
haha ik ook ... weltrusten kerel. Spreek je morgenochtend wel weer
Nee, dat zal wel een hele (f)lauwen garp zijn hihahoquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op zondag 22 juni 2014 01:49 schreef voederbietel het volgende:[/b]
Niet aan de verwachtingen van Zaktabak voldoen, wat een afgang bega je dan.
Heb je soms stiekem een crush op mij?quote:Op zondag 15 februari 2015 23:13 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Hahaha ja. Bijna. Maar ik heb een alien.
Ik heb zijn fb gezienquote:Op zondag 15 februari 2015 23:03 schreef Zaktabak het volgende:
shocking.quote:
denk aan me xquote:
Hahahah. Neequote:Op zondag 15 februari 2015 23:16 schreef Remqo het volgende:
Niet weten dat Hoinks naam met een B begint
quote:Op zondag 15 februari 2015 23:14 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Nee, dat zal wel een hele (f)lauwen garp zijn hihahoNee, ik ken Hoinks naam niet, maar vermoed dat het een verwijzing daar naartoe is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh.quote:Op zondag 15 februari 2015 23:16 schreef housesoftheholy het volgende:
Ja godsamme iedereen heeft toch al z'n facebook gezien? Hij had er zelf een link naar gepost. Snap niet waar Zaktabak nu op uit is, of speelt hier iets wat ik niet begrijp ofzo
ik heb die nog niet gezien hoorquote:Op zondag 15 februari 2015 23:16 schreef housesoftheholy het volgende:
Ja godsamme iedereen heeft toch al z'n facebook gezien? Hij had er zelf een link naar gepost. Snap niet waar Zaktabak nu op uit is, of speelt hier iets wat ik niet begrijp ofzo
Bart?quote:Op zondag 15 februari 2015 23:16 schreef Remqo het volgende:
Niet weten dat Hoinks naam met een B begint
leuke snap. Zelf getekend?quote:Op zondag 15 februari 2015 23:13 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Hahaha ja. Bijna. Maar ik heb een alien.
Ik heb die link gemistquote:Op zondag 15 februari 2015 23:16 schreef housesoftheholy het volgende:
quote:Op zondag 15 februari 2015 23:17 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Oh.
Ja weet ik veel.
Hoe vaak kom ik hier nog?
Ok ja weenie, laat hem zelf maar reageren danquote:Op zondag 15 februari 2015 23:17 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik heb die nog niet gezien hoor
25 posts per paginaquote:Op zondag 15 februari 2015 23:13 schreef housesoftheholy het volgende:
te doorzichtig![]()
SES / Gebedsruimte
madquote:Op zondag 15 februari 2015 23:16 schreef housesoftheholy het volgende:
quote:Op zondag 15 februari 2015 23:15 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Heb je soms stiekem een crush op mij?
Aardig in de richting, maar ik ga z'n naam natuurlijk niet zomaar prijs geven, dat vraag je maar aan Hoink zelf maar.quote:
Allang foto hier gepost. Alleen dat er zoveel mensen mijn fb hebben gezien verbaast me.quote:Op zondag 15 februari 2015 23:18 schreef Zaktabak het volgende:
Hoink is verder ook geen interessant persoon om te stalken en zijn identiteit te verspreiden...
Als in een klopjacht manier. Zoals nikonlover, braddie, erno-be, roadtrip etc etc
Had je niet ook een keer ergens een link gezet naar je Facebook ?quote:Op zondag 15 februari 2015 23:21 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Allang foto hier gepost. Alleen dat er zoveel mensen mijn fb hebben gezien verbaast me.
Maar voeg mij anders een toe joh
Leuk gemaakt, lekker spaceyquote:Op zondag 15 februari 2015 23:10 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Ja. Dit is toch gewoon adembenemend.
[ afbeelding ]
quote:
Nope. Jij hebt de jouwe verwijderd zag ik laatst.quote:Op zondag 15 februari 2015 23:22 schreef eend112 het volgende:
[..]
Had je niet ook een keer ergens een link gezet naar je Facebook ?
Ja klopt, zei het laatst nog tegen jequote:Op zondag 15 februari 2015 23:23 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Nope. Jij hebt de jouwe verwijderd zag ik laatst.
Je hebt het wel een keer gewoon in een spoiler geplaatst. Ik denk ik zeg het maar ;squote:Op zondag 15 februari 2015 23:23 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Nope. Jij hebt de jouwe verwijderd zag ik laatst.
Kan ik me niet herinneren.quote:Op zondag 15 februari 2015 23:25 schreef housesoftheholy het volgende:
Je hebt het wel een keer gewoon in een spoiler geplaatst. Ik denk ik zeg het maar ;s
ik heb zelden zo'n mooi kunstwerk gezien.quote:Op zondag 15 februari 2015 23:25 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Dankje!
Deze had ik ook nog pas geleden gemaakt.
Ook best ruimtelijk.
[ afbeelding ]
Nice!quote:Op zondag 15 februari 2015 23:25 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Dankje!
Ook best ruimtelijk.
[ afbeelding ]
Ik heb hem niet eens begluurd.quote:Op zondag 15 februari 2015 23:28 schreef hoink581 het volgende:
Wel jammer dat niemand die mijn fb begluurd heeft een vriendschapsband verzoek heeft gestuurd.
Dag housesquote:
en jij moet eens flink hard gedaan worden door een legaal leeftijdsgenootje zegquote:Op zondag 15 februari 2015 23:25 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Dankje!
Ook best ruimtelijk.
[ afbeelding ]
ja maar dan weet je wie ik benquote:Op zondag 15 februari 2015 23:28 schreef hoink581 het volgende:
Wel jammer dat niemand die mijn fb begluurd heeft een vriendschapsverzoek heeft gestuurd.
Ik heb er nooit in gekeken.quote:Op zondag 15 februari 2015 23:28 schreef hoink581 het volgende:
Wel jammer dat niemand die mijn fb begluurd heeft een vriendschapsverzoek heeft gestuurd.
Wauw. Dankje.quote:Op zondag 15 februari 2015 23:26 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik heb zelden zo'n mooi kunstwerk gezien.
Ik heb de link niet eens.quote:Op zondag 15 februari 2015 23:29 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Beter stuur je me een verzoek als je het wel doet boelertje
Gewoon snapchatquote:Op zondag 15 februari 2015 23:28 schreef Remqo het volgende:
[..]
Nice!
In welk programma heb je dat gemaakt?
Wow..quote:Op zondag 15 februari 2015 23:28 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
en jij moet eens flink hard gedaan worden door een legaal leeftijdsgenootje zeg
boh
Heb jij even geluk. Dat is zijn eerste interview als de nieuwe en verbeterde versie van hem. Primeurtje!quote:Op zondag 15 februari 2015 23:30 schreef Fylax het volgende:
Zo. Interview met Der_Mann gedaan. Binnenkort te zien op www.fok.nl/weblog
Hoe oud is Remco dan?quote:Op zondag 15 februari 2015 23:31 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Remqo als paintkoning en jij als paintkoningin zie ik best nog gebeuren.
Ik ben heel blij met deze primeur.quote:Op zondag 15 februari 2015 23:30 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Heb jij even geluk. Dat is zijn eerste interview als de nieuwe en verbeterde versie van hem. Primeurtje!
Nice. Maar ik ben niet zo gepassioneerd als remqo hoor. Hij moet alle eer gewoon behouden.quote:Op zondag 15 februari 2015 23:31 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Remqo als paintkoning en jij als paintkoningin zie ik best nog gebeuren.
Dat programma gebruik ik niet, misschien eens een keer proberen.quote:
Nee gewoon via chatquote:Op zondag 15 februari 2015 23:32 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Maar heb je hem gwn via skype geïnterviewd of wat?
Een heel stuk ouder dan DjeDjequote:
Je kent snapchat niet?quote:Op zondag 15 februari 2015 23:32 schreef Remqo het volgende:
[..]
Dat programma gebruik ik niet, misschien eens een keer proberen.
Mijn werkterrein ligt bij MS Paint, juist vanwege de eenvoud.
graag niet zo'n houding naar mij toe nemen.quote:Op zondag 15 februari 2015 23:32 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Wat begrijp je niet aan leeftijdsgenootje?
Ik heb geen respect voor volwassen mannen.quote:Op zondag 15 februari 2015 23:33 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
graag niet zo'n houding naar mij toe nemen.
Ik ken het wel, maar ik heb het nooit gebruiktquote:
Ja snapchat is eigenlijk een zeer bekend sociale media app voor op de smartphone.quote:Op zondag 15 februari 2015 23:32 schreef Remqo het volgende:
[..]
Dat programma gebruik ik niet, misschien eens een keer proberen.
Mijn werkterrein ligt bij MS Paint, juist vanwege de eenvoud.
Nee, maar krijg wel regelmatig van die niemand boeiende kutfoto's toegestuurdquote:Op zondag 15 februari 2015 23:34 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
jij ben wel fervent gebruiker van snapchat dan?
Oh dan hoef ik alleen maar een foto te maken.quote:Op zondag 15 februari 2015 23:34 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Paint wat cumklodders op je gezicht.
ik snap dat programma niet zo goed hoe zie bv welke naam je zelf hebt en wie je hebt toegevoegd op snapchatquote:Op zondag 15 februari 2015 23:34 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Nee, maar krijg wel regelmatig van die niemand boeiende kutfoto's toegestuurd
Instant stijfje.quote:Op zondag 15 februari 2015 23:35 schreef DjeDje het volgende:
Oh dan hoef ik alleen maar een foto te maken.
Haha jezusquote:Op zondag 15 februari 2015 23:35 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik snap dat programma niet zo goed hoe zie bv welke naam je zelf hebt en wie je hebt toegevoegd op snapchat
quote:Op zondag 15 februari 2015 23:35 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Denk sowieso niet dat iemand jou wil toevoegenquote:Op zondag 15 februari 2015 23:35 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik snap dat programma niet zo goed hoe zie bv welke naam je zelf hebt en wie je hebt toegevoegd op snapchat
Wat is ditquote:Op zondag 15 februari 2015 23:35 schreef DjeDje het volgende:
[..]
wat jij denkt is niet heel relevant verderquote:Op zondag 15 februari 2015 23:36 schreef eend112 het volgende:
[..]
Denk sowieso niet dat iemand jou wil toevoegen
verlaag je niet tot het niveau van deze puberale jongens.quote:Op zondag 15 februari 2015 23:35 schreef DjeDje het volgende:
[..]
handig, ff kijkenquote:Op zondag 15 februari 2015 23:37 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
http://www.hoewerktsnapchat.nl/
Heeft Mortaxx het zuidelijk halfrond alweer verlaten, ja?quote:Op zondag 15 februari 2015 23:35 schreef DjeDje het volgende:
[..]
liefdesnectarpomp, hoe verzin je hetquote:
Smeer wat op je tetten.quote:Op zondag 15 februari 2015 23:35 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Doe foto danquote:Op zondag 15 februari 2015 23:37 schreef DjeDje het volgende:
Haha chill, ik heb gewoon witte crème op mn gezicht.
nee hij is gewoon een goede richter. Een harde straal helpt ook wel.quote:Op zondag 15 februari 2015 23:37 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Heeft Mortaxx het zuidelijk halfrond alweer verlaten, ja?
quote:Op zondag 15 februari 2015 23:40 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Nat plekje tussen de benen en een blosje op de wangen ja?
Let the faps begin!quote:
ik mag het niet denk ik?quote:
geen zinquote:Op zondag 15 februari 2015 23:39 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Haaaaaaaaaaaaaaaaaaxxxxxbaaaaaaaaaallllllllll
-Etto
helemaal ondergespoten bohquote:
tr gemachtquote:
Mij toch niet beste man?quote:
Waarom die hand ;squote:
Welnee, ik kon mijn pedopas verlengen omdat ik zo'n jeugdige uitstraling hebquote:
je ziet niks. Misschien ben ik het nieteeeeens.quote:Op zondag 15 februari 2015 23:41 schreef Fylax het volgende:
DjeDje straks heb je spijt dat je deze fotos hebt geplaatst.
Toen een user in R&P ooit eens vroeg of een leeftijdsverschil tussen 16 en 21 niet te groot was, antwoordde ik dat dat geen probleem was, mits deze user zijn pedopas al had aangevraagd. Kreeg een waarschuwing in DM.quote:Op zondag 15 februari 2015 23:43 schreef Remqo het volgende:
[..]
Welnee, ik kon mijn pedopas verlengen omdat ik zo'n jeugdige uitstraling heb
Verschrikkelijk!!!1! bizar dat dit allemaal kan in nederland waarom doet rutte tog niets ze zitten allemaal uit hun neuss te vrete daar in den haag bah bah schijt binnenhofquote:Op zondag 15 februari 2015 23:43 schreef Der_Mann het volgende:
verschrikkelijk wat ik hier allemaal lees
doe normaal, joh!
Verdommequote:
Neem jij dit serieus?quote:Op zondag 15 februari 2015 23:43 schreef Der_Mann het volgende:
verschrikkelijk wat ik hier allemaal lees
doe normaal, joh!
erg kinderachtige reactie, Zaktabak. jammer dat je niet gewoon serieus kan reageren.quote:Op zondag 15 februari 2015 23:45 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Verschrikkelijk!!!1! bizar dat dit allemaal kan in nederland waarom doet rutte tog niets ze zitten allemaal uit hun neuss te vrete daar in den haag bah bah schijt binnenhof
Wat flauw weer.quote:Op zondag 15 februari 2015 23:44 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Toen een user in R&P ooit eens vroeg of een leeftijdsverschil tussen 16 en 21 niet te groot was, antwoordde ik dat dat geen probleem was, mits deze user zijn pedopas al had aangevraagd. Kreeg een waarschuwing in DM.
hoink zit gegarandeerd te masturberen nu.quote:Op zondag 15 februari 2015 23:45 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Neem jij dit serieus?
Want ik echt niet.
Wat is er dan zo verschrikkelijk wat je hier leest, beste Herr Man?quote:Op zondag 15 februari 2015 23:45 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
erg kinderachtige reactie, Zaktabak. jammer dat je niet gewoon serieus kan reageren.
Dan wordt hij ook snel opgewonden...quote:Op zondag 15 februari 2015 23:46 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
hoink zit gegarandeerd te masturberen nu.
al die rare reacties op DjeDje alleen omdat ze een meisje is.quote:Op zondag 15 februari 2015 23:46 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Wat is er dan zo verschrikkelijk wat je hier leest, beste Herr Man?
Als het geen grote brug is en het niet alleen is juist omdat zij 5 jaar jonger is, kan dat imo best.quote:Op zondag 15 februari 2015 23:44 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Toen een user in R&P ooit eens vroeg of een leeftijdsverschil tussen 16 en 21 niet te groot was, antwoordde ik dat dat geen probleem was, mits deze user zijn pedopas al had aangevraagd. Kreeg een waarschuwing in DM.
quote:Op zondag 15 februari 2015 23:47 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
al die rare reacties op DjeDje alleen omdat ze een meisje is.
Het was ook maar een grap joh.quote:Op zondag 15 februari 2015 23:47 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Als het geen grote brug is en het niet alleen is juist omdat zij 5 jaar jonger is, kan dat imo best.
Nee hoor.quote:Op zondag 15 februari 2015 23:47 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Nog een bewijs dat fokkers wanhopig zijn.quote:Op zondag 15 februari 2015 23:47 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
WCH doet het trouwens ook bij alles wat geen hartslag heeft, maar wel heeft gehad.quote:Op zondag 15 februari 2015 23:48 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Nee hoor.
Dat doen fokkers bij alles wat een hartslag heeft. Gewoon negeren
Jij ook dusquote:Op zondag 15 februari 2015 23:48 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Nog een bewijs dat fokkers wanhopig zijn.
Testosteron komt ook voor bij volwassen mannenquote:Op zondag 15 februari 2015 23:47 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ltrzquote:Op zondag 15 februari 2015 23:49 schreef Zaktabak het volgende:
Jongs, ik ga weer.
Over 4 maanden uitgeteld dus het wordt al wat knorrig hier.
moet lief voor haar zijn jwz
ciao
niet dit soort reacties.quote:Op zondag 15 februari 2015 23:48 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Nee hoor.
Dat doen fokkers bij alles wat een hartslag heeft. Gewoon negeren
ltrsquote:Op zondag 15 februari 2015 23:49 schreef Zaktabak het volgende:
Jongs, ik ga weer.
ciao
je draait een aantal dingen om meidquote:Op zondag 15 februari 2015 23:48 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Hoezo ben ik wanhopig?quote:Op zondag 15 februari 2015 23:48 schreef DjeDje het volgende:
[..]
juiste tijd om haar te verlatenquote:Op zondag 15 februari 2015 23:49 schreef Zaktabak het volgende:
Jongs, ik ga weer.
ciao
dat klopt Remqo, maar volwassen mannen zoals ik kunnen dat beter in bedwang houden. ik heb een nieuw soort respect gevonden voor de dames, en ik zal nooit van die soort walgelijke uitspraken uiten.quote:Op zondag 15 februari 2015 23:49 schreef Remqo het volgende:
[..]
Testosteron komt ook voor bij volwassen mannen
Hoe oud dan? 13?quote:Op zondag 15 februari 2015 23:49 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Hoezo ben ik wanhopig?
Heb gewoon een meisje.
Bezwangerd en wel.
29quote:
Aw wat lief! Gefeliciteerd.quote:Op zondag 15 februari 2015 23:49 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Hoezo ben ik wanhopig?
Heb gewoon een vriendin.
Bezwangerd wel te verstaan
Er is niks om me onder uit te lullen. Je begreep mijn reactie gewoon niet goed.quote:Op zondag 15 februari 2015 23:51 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Lul jezelf er maar weer onderuit ja.
Jullie niet?quote:Op zondag 15 februari 2015 23:46 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
hoink zit gegarandeerd te masturberen nu.
Dat sommige mannen zulke uitspraken doen heeft niks te maken met respect voor dames.quote:Op zondag 15 februari 2015 23:50 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dat klopt Remqo, maar volwassen mannen zoals ik kunnen dat beter in bedwang houden. ik heb een nieuw soort respect gevonden voor de dames, en ik zal nooit van die soort walgelijke uitspraken uiten.
Ja.. loooool. 8 is nog normaal.. maar 13..quote:Op zondag 15 februari 2015 23:51 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Op je 13e pas zwanger raken
Dan heb je het dus echt niet begrepen.
Ja gegarandeerd dat je dan een mongooltje krijgt maar ja die drang naar iets fysieks achter kunnen laten kan je ook niet negeren ook al had je de ware niet op tijd gevonden.quote:Op zondag 15 februari 2015 23:51 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Op je 13e pas zwanger raken
Dan heb je het dus echt niet begrepen.
Thanksquote:
Jij bent al lang afgeschreven ook.quote:Op zondag 15 februari 2015 23:52 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Ja.. loooool. 8 is nog normaal.. maar 13..
Wanhopig much?quote:Op zondag 15 februari 2015 23:52 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Er is niks om me onder uit te lullen. Je begreep mijn reactie gewoon niet goed.
dat is jouw mening en dat respecteer ik.quote:Op zondag 15 februari 2015 23:52 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Dat sommige mannen zulke uitspraken doen heeft niks te maken met respect voor dames.
De meeste mensen die dat doen zitten gewoon wat te dollen maar zijn gewoon heel sociaal en respectvol naar vrouwen als het erop aankomt. Weet niet wat jij lult
Nu hoop ik dat jouw prille volwassenheid niet te ver doorschiet, stel je voor dat je morgen als een bejaarde post.quote:Op zondag 15 februari 2015 23:50 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dat klopt Remqo, maar volwassen mannen zoals ik kunnen dat beter in bedwang houden. ik heb een nieuw soort respect gevonden voor de dames, en ik zal nooit van die soort walgelijke uitspraken uiten.
Ja..quote:Op zondag 15 februari 2015 23:53 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Jij bent al lang afgeschreven ook.
Idd. Als je de eerste keer ongesteld bent geweest moet die pik er toch wel echt een keer in hoor. Veel langer kun je daar niet mee wachten.quote:Op zondag 15 februari 2015 23:52 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ja gegarandeerd dat je dan een mongooltje krijgt maar ja die drang naar iets fysieks achter kunnen laten kan je ook niet negeren ook al had je de ware niet op tijd gevonden.
dan maak ik dezelfde kinderachtige posts als WCH. dat gaat niet gebeuren, Remqo.quote:Op zondag 15 februari 2015 23:53 schreef Remqo het volgende:
[..]
Nu hoop ik dat jouw prille volwassenheid niet te ver doorschiet, stel je voor dat je morgen als een bejaarde post.
Ben jij irl ook zo'n mongool, of is dat je internetpersona?quote:Op zondag 15 februari 2015 23:54 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ben jij altijd zo zuur of is dat je internetpersona
ben in het echt anders jaquote:Op zondag 15 februari 2015 23:55 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ben jij irl ook zo'n mongool, of is dat je internetpersona?
Ik ben het eens met Zaktabak, ook volwassen mensen dollen wat rondquote:Op zondag 15 februari 2015 23:53 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dat is jouw mening en dat respecteer ik.
Neem ome Frank dan als voorbeeldquote:Op zondag 15 februari 2015 23:55 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dan maak ik dezelfde kinderachtige posts als WCH. dat gaat niet gebeuren, Remqo.
ik heb de ultieme vorm van volwassenheid bereikt. ik denk dat ik het wel een beetje beter dan jullie weet, met alle respect.quote:Op zondag 15 februari 2015 23:56 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik ben het eens met Zaktabak, ook volwassen mensen dollen wat rond
keuzes.. lastigquote:Op zondag 15 februari 2015 23:52 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ja gegarandeerd dat je dan een mongooltje krijgt maar ja die drang naar iets fysieks achter kunnen laten kan je ook niet negeren ook al had je de ware niet op tijd gevonden.
Irl zit ik gwn stil in een hoekje en zeg ik niets, dus ik vind het vrij lastig je vraag te beantwoorden.quote:Op zondag 15 februari 2015 23:56 schreef wietparkiet het volgende:
Maar probeer eens in te gaan op mijn vraag guusje
quote:
quote:Ik ben wel geinteresseerd in wat lekkers hoorkom maar op dames, ik weet wel raad met die foto's
![]()
![]()
guus is nu zichzelf over 3 maand gaat hij een act spelen, vertelde die vanmiddag nogquote:Op zondag 15 februari 2015 23:54 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ben jij altijd zo zuur of is dat je internetpersona
7,5*quote:Op zondag 15 februari 2015 23:58 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
guus is nu zichzelf over 3 maand gaat hij een act spelen, vertelde die vanmiddag nog
dat zou het een en ander verklaren danquote:Op zondag 15 februari 2015 23:57 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Irl zit ik gwn stil in een hoekje en zeg ik niets, dus ik vind het vrij lastig je vraag te beantwoorden.
ahquote:Op zondag 15 februari 2015 23:58 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
guus is nu zichzelf over 3 maand gaat hij een act spelen, vertelde die vanmiddag nog
Had jij 5 maanden terug niet een trio met een Francaise?quote:Op zondag 15 februari 2015 23:49 schreef Zaktabak het volgende:
Jongs, ik ga weer.
ciao
Die post is niet van hem hoor, eentje die ik tegen kwam toen ik keek of DD d'r tieten daar had gepost toevallig.quote:
Zeker.quote:Op zondag 15 februari 2015 23:58 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
dat zou het een en ander verklaren dan
Welke wijsheden kan je ons dan nog meegeven?quote:Op zondag 15 februari 2015 23:57 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik heb de ultieme vorm van volwassenheid bereikt. ik denk dat ik het wel een beetje beter dan jullie weet, met alle respect.
Hehe.quote:Op zondag 15 februari 2015 23:59 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Die post is niet van hem hoor, eentje die ik tegen kwam toen ik keek of DD d'r tieten daar had gepost toevallig.
Succes is delen en gunnen.quote:Op zondag 15 februari 2015 23:59 schreef Remqo het volgende:
[..]
Welke wijsheden kan je ons dan nog meegeven?
Pas volwassen, maar zoveel ervaring
dat krijg je te lezen in het interview dat ik net heb afgelegd.quote:Op zondag 15 februari 2015 23:59 schreef Remqo het volgende:
[..]
Welke wijsheden kan je ons dan nog meegeven?
Pas volwassen, maar zoveel ervaring
Snap ik.quote:Op zondag 15 februari 2015 23:59 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
nou, kijk d'r al naar uit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |