Aardig in de richting, maar ik ga z'n naam natuurlijk niet zomaar prijs geven, dat vraag je maar aan Hoink zelf maar.quote:
Allang foto hier gepost. Alleen dat er zoveel mensen mijn fb hebben gezien verbaast me.quote:Op zondag 15 februari 2015 23:18 schreef Zaktabak het volgende:
Hoink is verder ook geen interessant persoon om te stalken en zijn identiteit te verspreiden...
Als in een klopjacht manier. Zoals nikonlover, braddie, erno-be, roadtrip etc etc
Had je niet ook een keer ergens een link gezet naar je Facebook ?quote:Op zondag 15 februari 2015 23:21 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Allang foto hier gepost. Alleen dat er zoveel mensen mijn fb hebben gezien verbaast me.
Maar voeg mij anders een toe joh
Leuk gemaakt, lekker spaceyquote:Op zondag 15 februari 2015 23:10 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Ja. Dit is toch gewoon adembenemend.
[ afbeelding ]
quote:
Nope. Jij hebt de jouwe verwijderd zag ik laatst.quote:Op zondag 15 februari 2015 23:22 schreef eend112 het volgende:
[..]
Had je niet ook een keer ergens een link gezet naar je Facebook ?
Ja klopt, zei het laatst nog tegen jequote:Op zondag 15 februari 2015 23:23 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Nope. Jij hebt de jouwe verwijderd zag ik laatst.
Je hebt het wel een keer gewoon in een spoiler geplaatst. Ik denk ik zeg het maar ;squote:Op zondag 15 februari 2015 23:23 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Nope. Jij hebt de jouwe verwijderd zag ik laatst.
Kan ik me niet herinneren.quote:Op zondag 15 februari 2015 23:25 schreef housesoftheholy het volgende:
Je hebt het wel een keer gewoon in een spoiler geplaatst. Ik denk ik zeg het maar ;s
ik heb zelden zo'n mooi kunstwerk gezien.quote:Op zondag 15 februari 2015 23:25 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Dankje!
Deze had ik ook nog pas geleden gemaakt.
Ook best ruimtelijk.
[ afbeelding ]
Nice!quote:Op zondag 15 februari 2015 23:25 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Dankje!
Deze had ik ook nog pas geleden gemaakt.
Ook best ruimtelijk.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |