Nee, dat zal wel een hele (f)lauwen garp zijn hihahoquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op zondag 22 juni 2014 01:49 schreef voederbietel het volgende:[/b]
Niet aan de verwachtingen van Zaktabak voldoen, wat een afgang bega je dan.
Heb je soms stiekem een crush op mij?quote:Op zondag 15 februari 2015 23:13 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Hahaha ja. Bijna. Maar ik heb een alien.
Ik heb zijn fb gezienquote:Op zondag 15 februari 2015 23:03 schreef Zaktabak het volgende:
Hoorde dat mensen zich afvroegen wat nou de ware identiteit achter Hoink was en dat mijn naam werd genoemd onder het kopje "mensen die maar al te goed weten wie Hoink is in het echte leven"...
shocking.quote:
denk aan me xquote:
Hahahah. Neequote:Op zondag 15 februari 2015 23:16 schreef Remqo het volgende:
Niet weten dat Hoinks naam met een B begint
quote:Op zondag 15 februari 2015 23:14 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Nee, dat zal wel een hele (f)lauwen garp zijn hihahoNee, ik ken Hoinks naam niet, maar vermoed dat het een verwijzing daar naartoe is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh.quote:Op zondag 15 februari 2015 23:16 schreef housesoftheholy het volgende:
Ja godsamme iedereen heeft toch al z'n facebook gezien? Hij had er zelf een link naar gepost. Snap niet waar Zaktabak nu op uit is, of speelt hier iets wat ik niet begrijp ofzo
ik heb die nog niet gezien hoorquote:Op zondag 15 februari 2015 23:16 schreef housesoftheholy het volgende:
Ja godsamme iedereen heeft toch al z'n facebook gezien? Hij had er zelf een link naar gepost. Snap niet waar Zaktabak nu op uit is, of speelt hier iets wat ik niet begrijp ofzo
Bart?quote:Op zondag 15 februari 2015 23:16 schreef Remqo het volgende:
Niet weten dat Hoinks naam met een B begint
leuke snap. Zelf getekend?quote:Op zondag 15 februari 2015 23:13 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Hahaha ja. Bijna. Maar ik heb een alien.
Ik heb die link gemistquote:Op zondag 15 februari 2015 23:16 schreef housesoftheholy het volgende:
quote:Op zondag 15 februari 2015 23:17 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Oh.
Ja weet ik veel.
Hoe vaak kom ik hier nog?
Ok ja weenie, laat hem zelf maar reageren danquote:Op zondag 15 februari 2015 23:17 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik heb die nog niet gezien hoor
25 posts per paginaquote:Op zondag 15 februari 2015 23:13 schreef housesoftheholy het volgende:
te doorzichtig![]()
SES / Gebedsruimte
madquote:Op zondag 15 februari 2015 23:16 schreef housesoftheholy het volgende:
quote:Op zondag 15 februari 2015 23:15 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Heb je soms stiekem een crush op mij?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |