Maak maar een toppa aan met excuses en ik vergeef je.quote:Op zondag 15 februari 2015 22:59 schreef housesoftheholy het volgende:
Voel me schuldig dat we fylax zo gepest hebben
Vooral jij ging wel ver.quote:Op zondag 15 februari 2015 22:59 schreef housesoftheholy het volgende:
Laten we niet te hard van stapel lopen.quote:Op zondag 15 februari 2015 23:00 schreef Fylax het volgende:
[..]
Maak maar een toppa aan met excuses en ik vergeef je.
Volledig buiten proporties.quote:
zeer fijn om te horen, Remqo.quote:Op zondag 15 februari 2015 22:59 schreef Remqo het volgende:
Ik ben stiekem wel benieuwd naar het verhaaltje over Hermanns volwassen leven
Heb ik wel verdiend.quote:Op zondag 15 februari 2015 23:00 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Laten we niet te hard van stapel lopen.
Kijk naar de foto van dat ventje en je bent ze zo kwijt.quote:Op zondag 15 februari 2015 22:59 schreef housesoftheholy het volgende:
ik krijg t iets benauwd wel van zoveel liefde. Niet zo snel van stapel lopenquote:Op zondag 15 februari 2015 22:55 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Je bent echt een bitch jij
hihaho goede garpquote:Op zondag 15 februari 2015 23:03 schreef remi1986 het volgende:
bedenk me net dat ik morgen weer moet werken ... of naja werken, betaald FOK!ken
Ik heb gehoord dat het Lamme Frans is.quote:Op zondag 15 februari 2015 23:03 schreef Zaktabak het volgende:
Hoorde dat mensen zich afvroegen wat nou de ware identiteit achter Hoink was en dat mijn naam werd genoemd onder het kopje "mensen die maar al te goed weten wie Hoink is in het echte leven"...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |