hahahaha van weer van dat assen-oost tuigquote:Op zondag 15 februari 2015 22:52 schreef remi1986 het volgende:
hzaw, jij woont in Assen toch?
http://www.assercourant.n(...)pagenten-aan-de-deur
quote:
quote:Op zondag 15 februari 2015 22:53 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Bij mij speelde het al wel langer.
pix van zn kopquote:Op zondag 15 februari 2015 22:54 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Je kop staat me niet aan, verder niet persoonlijk.
wie zegt dat ik oprecht bezorgt ben? Mss wil ik wel geld verdienen met je problemenquote:Op zondag 15 februari 2015 22:53 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Niet dat ik weet, maar lief dat je het vraagt. Leuk dat je oprecht bezorgt om me bent, hvj
had niet gedacht dat ik na deze nieuwe insteek op het leven, zo snel al fame kreeg.quote:Op zondag 15 februari 2015 22:52 schreef Fylax het volgende:
Der_Mann en ik hebben een heel gezellig interviewtje op dit moment.
Je bent echt een bitch jijquote:Op zondag 15 februari 2015 22:55 schreef madeliefff het volgende:
[..]
wie zegt dat ik oprecht bezorgt ben? Mss wil ik wel geld verdienen met je problemen
ja, al heeft hij de wallen van iemand met serieuze slaapproblemenquote:Op zondag 15 februari 2015 22:55 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
hij lijkt een beetje op dat bieberjoch
i believe in you broquote:Op zondag 15 februari 2015 22:55 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
had niet gedacht dat ik na deze nieuwe insteek op het leven, zo snel al fame kreeg.
Niet tegen alle dus onwaar.quote:Op zondag 15 februari 2015 22:56 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Sowieso is fylax compleet anders tegen blauwe naampjes
Kenker, net die tering autist die ik vorig jaar moest begeleiden en dacht dat hij beter was.quote:
Ben ik niet. Kap daar eens mee.quote:Op zondag 15 februari 2015 22:57 schreef housesoftheholy het volgende:
Feit blijft wel dat hij 12 is, dus het pesten hoeft niet te ver te gaan he
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |