lul je verneukt mijn ninja-editquote:Op zondag 15 februari 2015 22:48 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
man of kkman? verwarrend
ik ben nu een interview aan het geven over mijn volwassenheid.quote:Op zondag 15 februari 2015 22:48 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Hermann heeft een virtuele knuffel gekregen en is nu dus een echte man geworden.
sorry hoor, maar een echte man krijgt geen last van zijn anusquote:Op zondag 15 februari 2015 22:48 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Hermann heeft een virtuele knuffel gekregen en is nu dus een echte man geworden.
mad of kkmad? verwarrend.quote:Op zondag 15 februari 2015 22:49 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
deed ik bewust, ben je nu kmad?
Nee.quote:Op zondag 15 februari 2015 22:49 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Je wordt ook niet voorgedragen, je moet je inlikken toch?
quote:
Doet me goed dit, bedankt.quote:
als romantische komedie ook goed is: the ugly thruth, how to loose a guy in ten days en hitch iddquote:Op zondag 15 februari 2015 22:21 schreef Der_Mann het volgende:
iemand nog leuke tips voor een romantische film?
ben benieuwd of ik er wijze levenslessen uit kan halen.quote:Op zondag 15 februari 2015 22:49 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik ben nu een interview aan het geven over mijn volwassenheid.
Dat zijn jouw woorden.quote:Op zondag 15 februari 2015 22:51 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Je spreekt uit ervaring hè
ben je bipolair ofzooooooquote:Op zondag 15 februari 2015 22:51 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
heb jij meestal maar een minuut voor nodig toch
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |