Ja VU,EUR, UT, hebben wel een gebedsruimte.quote:Op zondag 15 februari 2015 21:58 schreef daswinky het volgende:
Verwacht je serieus dat de universiteit een gebedsruimte voor jou gaat maken? Ik hoop dat die extra miljoenen voor onderwijs naar belangrijkere zaken gaan.
Nee ik ken wel nog een paar medestudenten die het willen. Moskee is veel te ver weg om steeds naar toe te gaan, het is dan vrijwel onmogelijk om op tijd terug te komen.quote:Op zondag 15 februari 2015 22:06 schreef daswinky het volgende:
Oké, dan had je waarschijnlijk beter een andere universiteit kunnen kiezen. Ze weten vast dat enkelen graag een gebedsruimte willen, als jij meldt dat jij er 1 van bent veranderd dat waarschijnlijk niets.
Hoezo ga je trouwens niet gewoon naar de moskee oid?
Artikel 6,8 en 23quote:Op zondag 15 februari 2015 22:11 schreef Janneke141 het volgende:
De wereld draait niet om jou, TS. Niet in het OV, niet in het zwembad en ook niet op de universiteit.
quote:
Bedankt voor je antwoord, een lokaaltje reserveren is denk ik niet voldoende omdat er ook mannelijke studenten een gebedsruimte willen. Dus dan zou je steeds 2 lokalen moeten reserveren.quote:Op zondag 15 februari 2015 22:15 schreef tofastTG het volgende:
Kaart het aan bij de studentenmedezeggenschap. Indien er genoeg draagvlak is kan het eea vast geregeld worden.
Overigens, kun je niet gewoon een lokaaltje reserveren? En daar vervolgens bidden?
mi gadoquote:Op zondag 15 februari 2015 22:19 schreef selen het volgende:
[..]
Bedankt voor je antwoord, een lokaaltje reserveren is denk ik niet voldoende omdat er ook mannelijke studenten een gebedsruimte willen. Dus dan zou je steeds 2 lokalen moeten reserveren.
De wetenschap heeft beperkingen.quote:Op zondag 15 februari 2015 22:22 schreef quinoahipster het volgende:
Wetenschap en religie zijn niet verenigbaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |