Maak maar een toppa aan met excuses en ik vergeef je.quote:Op zondag 15 februari 2015 22:59 schreef housesoftheholy het volgende:
Voel me schuldig dat we fylax zo gepest hebben
Vooral jij ging wel ver.quote:Op zondag 15 februari 2015 22:59 schreef housesoftheholy het volgende:
Laten we niet te hard van stapel lopen.quote:Op zondag 15 februari 2015 23:00 schreef Fylax het volgende:
[..]
Maak maar een toppa aan met excuses en ik vergeef je.
Volledig buiten proporties.quote:
zeer fijn om te horen, Remqo.quote:Op zondag 15 februari 2015 22:59 schreef Remqo het volgende:
Ik ben stiekem wel benieuwd naar het verhaaltje over Hermanns volwassen leven
Heb ik wel verdiend.quote:Op zondag 15 februari 2015 23:00 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Laten we niet te hard van stapel lopen.
Kijk naar de foto van dat ventje en je bent ze zo kwijt.quote:Op zondag 15 februari 2015 22:59 schreef housesoftheholy het volgende:
ik krijg t iets benauwd wel van zoveel liefde. Niet zo snel van stapel lopenquote:Op zondag 15 februari 2015 22:55 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Je bent echt een bitch jij
hihaho goede garpquote:Op zondag 15 februari 2015 23:03 schreef remi1986 het volgende:
bedenk me net dat ik morgen weer moet werken ... of naja werken, betaald FOK!ken
Ik heb gehoord dat het Lamme Frans is.quote:Op zondag 15 februari 2015 23:03 schreef Zaktabak het volgende:
Hoorde dat mensen zich afvroegen wat nou de ware identiteit achter Hoink was en dat mijn naam werd genoemd onder het kopje "mensen die maar al te goed weten wie Hoink is in het echte leven"...
Dat bericht moest van een ander ah laat ook maar wezensquote:
waarmee gepestquote:Op zondag 15 februari 2015 22:59 schreef housesoftheholy het volgende:
quote:Op zondag 15 februari 2015 23:05 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat het Lamme Frans is.
Ik dacht Giel Beelen?quote:Op zondag 15 februari 2015 23:05 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Welke woorden danquote:Op zondag 15 februari 2015 23:05 schreef housesoftheholy het volgende:
Waarom spreekt die zanger van rhcp sommige woorden zo raar uit
verwarrend he al die kloonsquote:Op zondag 15 februari 2015 23:05 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Dat bericht moest van een ander ah laat ook maar wezens
Waar vond deze discussie plaats?quote:Op zondag 15 februari 2015 23:03 schreef Zaktabak het volgende:
Hoorde dat mensen zich afvroegen wat nou de ware identiteit achter Hoink was en dat mijn naam werd genoemd onder het kopje "mensen die maar al te goed weten wie Hoink is in het echte leven"...
2 maand. Nu jij weer.quote:
Nu lijk je op Zorroquote:
Haha. Nee, dat is Rob Janssen, student Journalistiek. Die ken wel via mijn grafisch netwerk.quote:Op zondag 15 februari 2015 23:05 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Het is toch helemaal niet zo'n mysterie wie hoink is?quote:Op zondag 15 februari 2015 23:08 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Haha. Nee, dat is Rob Janssen, student Journalistiek. Die ken wel via mijn grafisch netwerk.
Weet trouwens wel dat hij contacten heeft met de persoon achter Hoink.
Op wie lijk je dan wel Sti.. Hoink?quote:
Wat?quote:Op zondag 15 februari 2015 23:08 schreef Zaktabak het volgende:
Haha. Nee, dat is Rob Janssen, student Journalistiek. Die ken wel via mijn grafisch netwerk.
Weet trouwens wel dat hij contacten heeft met de persoon achter Hoink.
ik denk niet dat je daar rijk van kan worden, DjeDje. als ik jou was zou ik misschien een bijbaantje zoeken.quote:Op zondag 15 februari 2015 23:08 schreef DjeDje het volgende:
Ik word gewoon een beroemde snapchat artiest, ik voel het.
quote:Op zondag 15 februari 2015 23:08 schreef DjeDje het volgende:
Ik word gewoon een beroemde snapchat artiest, ik voel het.
Jij wilt mij niet zijn, laten we daar mee beginnen.quote:Op zondag 15 februari 2015 23:09 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik denk niet dat je daar rijk van kan worden, DjeDje. als ik jou was zou ik misschien een bijbaantje zoeken.
Ik ben zo interessant housesquote:Op zondag 15 februari 2015 23:09 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Het is toch helemaal niet zo'n mysterie wie hoink is?
Hier lijkt hij op:quote:Op zondag 15 februari 2015 23:09 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Op wie lijk je dan wel Sti.. Hoink?
NCRV. BNN, allemaal publieke omroep. Maar t ging om KermisFM dacht ik?quote:
Verdomme Remqoquote:
Paint gebaseerd op een vrij recente fotoquote:
Wat? Wie?quote:Op zondag 15 februari 2015 23:10 schreef Zaktabak het volgende:
NCRV. BNN, allemaal publieke omroep. Maar t ging om KermisFM dacht ik?
Doet me een beetje denken aan mijn UI?quote:Op zondag 15 februari 2015 23:10 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Ja. Dit is toch gewoon adembenemend.
[ afbeelding ]
dat is een behoorlijk negatieve instelling. mag ik vragen waarom jij dit denkt?quote:Op zondag 15 februari 2015 23:10 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Jij wilt mij niet zijn, laten we daar mee beginnen.
Wat een (f)lauwen grapquote:Op zondag 15 februari 2015 23:11 schreef Remqo het volgende:
[..]
Paint gebaseerd op een vrij recente foto
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op zondag 22 juni 2014 01:49 schreef voederbietel het volgende:[/b]
Niet aan de verwachtingen van Zaktabak voldoen, wat een afgang bega je dan.
Daar moet Stijn staan, niet?quote:Op zondag 15 februari 2015 23:09 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Op wie lijk je dan wel Sti.. Hoink?
We hebben nooit anders gedaanquote:
doei remiquote:Op zondag 15 februari 2015 23:13 schreef remi1986 het volgende:
nou mensen ik ga offline ... tot morgenochtend op kantoor
maar vind je gewoon echt heel leukquote:Op zondag 15 februari 2015 23:03 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ik krijg t iets benauwd wel van zoveel liefde. Niet zo snel van stapel lopen
Hahaha ja. Bijna. Maar ik heb een alien.quote:Op zondag 15 februari 2015 23:12 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Doet me een beetje denken aan mijn UI?
haha ik ook ... weltrusten kerel. Spreek je morgenochtend wel weerquote:Op zondag 15 februari 2015 23:13 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Reeeemiiii![]()
ik ga slapentruste dushiessss
Hahaquote:Op zondag 15 februari 2015 23:13 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
We hebben nooit anders gedaan
[..]
doei remi
latersquote:Op zondag 15 februari 2015 23:13 schreef remi1986 het volgende:
nou mensen ik ga offline ... tot morgenochtend op kantoor
Puber. Duh.quote:Op zondag 15 februari 2015 23:12 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dat is een behoorlijk negatieve instelling. mag ik vragen waarom jij dit denkt?
quote:Op zondag 15 februari 2015 23:13 schreef remi1986 het volgende:
[..]
haha ik ook ... weltrusten kerel. Spreek je morgenochtend wel weer
Nee, dat zal wel een hele (f)lauwen garp zijn hihahoquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op zondag 22 juni 2014 01:49 schreef voederbietel het volgende:[/b]
Niet aan de verwachtingen van Zaktabak voldoen, wat een afgang bega je dan.
Heb je soms stiekem een crush op mij?quote:Op zondag 15 februari 2015 23:13 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Hahaha ja. Bijna. Maar ik heb een alien.
Ik heb zijn fb gezienquote:Op zondag 15 februari 2015 23:03 schreef Zaktabak het volgende:
shocking.quote:
denk aan me xquote:
Hahahah. Neequote:Op zondag 15 februari 2015 23:16 schreef Remqo het volgende:
Niet weten dat Hoinks naam met een B begint
quote:Op zondag 15 februari 2015 23:14 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Nee, dat zal wel een hele (f)lauwen garp zijn hihahoNee, ik ken Hoinks naam niet, maar vermoed dat het een verwijzing daar naartoe is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh.quote:Op zondag 15 februari 2015 23:16 schreef housesoftheholy het volgende:
Ja godsamme iedereen heeft toch al z'n facebook gezien? Hij had er zelf een link naar gepost. Snap niet waar Zaktabak nu op uit is, of speelt hier iets wat ik niet begrijp ofzo
ik heb die nog niet gezien hoorquote:Op zondag 15 februari 2015 23:16 schreef housesoftheholy het volgende:
Ja godsamme iedereen heeft toch al z'n facebook gezien? Hij had er zelf een link naar gepost. Snap niet waar Zaktabak nu op uit is, of speelt hier iets wat ik niet begrijp ofzo
Bart?quote:Op zondag 15 februari 2015 23:16 schreef Remqo het volgende:
Niet weten dat Hoinks naam met een B begint
leuke snap. Zelf getekend?quote:Op zondag 15 februari 2015 23:13 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Hahaha ja. Bijna. Maar ik heb een alien.
Ik heb die link gemistquote:Op zondag 15 februari 2015 23:16 schreef housesoftheholy het volgende:
quote:Op zondag 15 februari 2015 23:17 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Oh.
Ja weet ik veel.
Hoe vaak kom ik hier nog?
Ok ja weenie, laat hem zelf maar reageren danquote:Op zondag 15 februari 2015 23:17 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik heb die nog niet gezien hoor
25 posts per paginaquote:Op zondag 15 februari 2015 23:13 schreef housesoftheholy het volgende:
te doorzichtig![]()
SES / Gebedsruimte
madquote:Op zondag 15 februari 2015 23:16 schreef housesoftheholy het volgende:
quote:Op zondag 15 februari 2015 23:15 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Heb je soms stiekem een crush op mij?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |