Dat bericht moest van een ander ah laat ook maar wezensquote:
waarmee gepestquote:Op zondag 15 februari 2015 22:59 schreef housesoftheholy het volgende:
Voel me schuldig dat we fylax zo gepest hebben
quote:Op zondag 15 februari 2015 23:05 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat het Lamme Frans is.
Ik dacht Giel Beelen?quote:Op zondag 15 februari 2015 23:05 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Welke woorden danquote:Op zondag 15 februari 2015 23:05 schreef housesoftheholy het volgende:
Waarom spreekt die zanger van rhcp sommige woorden zo raar uit
verwarrend he al die kloonsquote:Op zondag 15 februari 2015 23:05 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Dat bericht moest van een ander ah laat ook maar wezens
Waar vond deze discussie plaats?quote:Op zondag 15 februari 2015 23:03 schreef Zaktabak het volgende:
Hoorde dat mensen zich afvroegen wat nou de ware identiteit achter Hoink was en dat mijn naam werd genoemd onder het kopje "mensen die maar al te goed weten wie Hoink is in het echte leven"...
2 maand. Nu jij weer.quote:
Nu lijk je op Zorroquote:
Haha. Nee, dat is Rob Janssen, student Journalistiek. Die ken wel via mijn grafisch netwerk.quote:Op zondag 15 februari 2015 23:05 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Het is toch helemaal niet zo'n mysterie wie hoink is?quote:Op zondag 15 februari 2015 23:08 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Haha. Nee, dat is Rob Janssen, student Journalistiek. Die ken wel via mijn grafisch netwerk.
Weet trouwens wel dat hij contacten heeft met de persoon achter Hoink.
Op wie lijk je dan wel Sti.. Hoink?quote:
Wat?quote:Op zondag 15 februari 2015 23:08 schreef Zaktabak het volgende:
Haha. Nee, dat is Rob Janssen, student Journalistiek. Die ken wel via mijn grafisch netwerk.
Weet trouwens wel dat hij contacten heeft met de persoon achter Hoink.
ik denk niet dat je daar rijk van kan worden, DjeDje. als ik jou was zou ik misschien een bijbaantje zoeken.quote:Op zondag 15 februari 2015 23:08 schreef DjeDje het volgende:
Ik word gewoon een beroemde snapchat artiest, ik voel het.
quote:Op zondag 15 februari 2015 23:08 schreef DjeDje het volgende:
Ik word gewoon een beroemde snapchat artiest, ik voel het.
Jij wilt mij niet zijn, laten we daar mee beginnen.quote:Op zondag 15 februari 2015 23:09 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik denk niet dat je daar rijk van kan worden, DjeDje. als ik jou was zou ik misschien een bijbaantje zoeken.
Ik ben zo interessant housesquote:Op zondag 15 februari 2015 23:09 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Het is toch helemaal niet zo'n mysterie wie hoink is?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |