juiste tijd om haar te verlatenquote:Op zondag 15 februari 2015 23:49 schreef Zaktabak het volgende:
Jongs, ik ga weer.
Over 4 maanden uitgeteld dus het wordt al wat knorrig hier.
moet lief voor haar zijn jwz
ciao
dat klopt Remqo, maar volwassen mannen zoals ik kunnen dat beter in bedwang houden. ik heb een nieuw soort respect gevonden voor de dames, en ik zal nooit van die soort walgelijke uitspraken uiten.quote:Op zondag 15 februari 2015 23:49 schreef Remqo het volgende:
[..]
Testosteron komt ook voor bij volwassen mannen
Hoe oud dan? 13?quote:Op zondag 15 februari 2015 23:49 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Hoezo ben ik wanhopig?
Heb gewoon een meisje.
Bezwangerd en wel.
29quote:
Aw wat lief! Gefeliciteerd.quote:Op zondag 15 februari 2015 23:49 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Hoezo ben ik wanhopig?
Heb gewoon een vriendin.
Bezwangerd wel te verstaan
Er is niks om me onder uit te lullen. Je begreep mijn reactie gewoon niet goed.quote:Op zondag 15 februari 2015 23:51 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Lul jezelf er maar weer onderuit ja.
Jullie niet?quote:Op zondag 15 februari 2015 23:46 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
hoink zit gegarandeerd te masturberen nu.
Dat sommige mannen zulke uitspraken doen heeft niks te maken met respect voor dames.quote:Op zondag 15 februari 2015 23:50 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dat klopt Remqo, maar volwassen mannen zoals ik kunnen dat beter in bedwang houden. ik heb een nieuw soort respect gevonden voor de dames, en ik zal nooit van die soort walgelijke uitspraken uiten.
Ja.. loooool. 8 is nog normaal.. maar 13..quote:Op zondag 15 februari 2015 23:51 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Op je 13e pas zwanger raken
Dan heb je het dus echt niet begrepen.
Ja gegarandeerd dat je dan een mongooltje krijgt maar ja die drang naar iets fysieks achter kunnen laten kan je ook niet negeren ook al had je de ware niet op tijd gevonden.quote:Op zondag 15 februari 2015 23:51 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Op je 13e pas zwanger raken
Dan heb je het dus echt niet begrepen.
Thanksquote:
Jij bent al lang afgeschreven ook.quote:Op zondag 15 februari 2015 23:52 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Ja.. loooool. 8 is nog normaal.. maar 13..
Wanhopig much?quote:Op zondag 15 februari 2015 23:52 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Er is niks om me onder uit te lullen. Je begreep mijn reactie gewoon niet goed.
dat is jouw mening en dat respecteer ik.quote:Op zondag 15 februari 2015 23:52 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Dat sommige mannen zulke uitspraken doen heeft niks te maken met respect voor dames.
De meeste mensen die dat doen zitten gewoon wat te dollen maar zijn gewoon heel sociaal en respectvol naar vrouwen als het erop aankomt. Weet niet wat jij lult
Nu hoop ik dat jouw prille volwassenheid niet te ver doorschiet, stel je voor dat je morgen als een bejaarde post.quote:Op zondag 15 februari 2015 23:50 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dat klopt Remqo, maar volwassen mannen zoals ik kunnen dat beter in bedwang houden. ik heb een nieuw soort respect gevonden voor de dames, en ik zal nooit van die soort walgelijke uitspraken uiten.
Ja..quote:Op zondag 15 februari 2015 23:53 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Jij bent al lang afgeschreven ook.
Idd. Als je de eerste keer ongesteld bent geweest moet die pik er toch wel echt een keer in hoor. Veel langer kun je daar niet mee wachten.quote:Op zondag 15 februari 2015 23:52 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ja gegarandeerd dat je dan een mongooltje krijgt maar ja die drang naar iets fysieks achter kunnen laten kan je ook niet negeren ook al had je de ware niet op tijd gevonden.
dan maak ik dezelfde kinderachtige posts als WCH. dat gaat niet gebeuren, Remqo.quote:Op zondag 15 februari 2015 23:53 schreef Remqo het volgende:
[..]
Nu hoop ik dat jouw prille volwassenheid niet te ver doorschiet, stel je voor dat je morgen als een bejaarde post.
Ben jij irl ook zo'n mongool, of is dat je internetpersona?quote:Op zondag 15 februari 2015 23:54 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ben jij altijd zo zuur of is dat je internetpersona
ben in het echt anders jaquote:Op zondag 15 februari 2015 23:55 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ben jij irl ook zo'n mongool, of is dat je internetpersona?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |