helemaal ondergespoten bohquote:
tr gemachtquote:
Mij toch niet beste man?quote:
Waarom die hand ;squote:
Welnee, ik kon mijn pedopas verlengen omdat ik zo'n jeugdige uitstraling hebquote:
je ziet niks. Misschien ben ik het nieteeeeens.quote:Op zondag 15 februari 2015 23:41 schreef Fylax het volgende:
DjeDje straks heb je spijt dat je deze fotos hebt geplaatst.
Toen een user in R&P ooit eens vroeg of een leeftijdsverschil tussen 16 en 21 niet te groot was, antwoordde ik dat dat geen probleem was, mits deze user zijn pedopas al had aangevraagd. Kreeg een waarschuwing in DM.quote:Op zondag 15 februari 2015 23:43 schreef Remqo het volgende:
[..]
Welnee, ik kon mijn pedopas verlengen omdat ik zo'n jeugdige uitstraling heb
Verschrikkelijk!!!1! bizar dat dit allemaal kan in nederland waarom doet rutte tog niets ze zitten allemaal uit hun neuss te vrete daar in den haag bah bah schijt binnenhofquote:Op zondag 15 februari 2015 23:43 schreef Der_Mann het volgende:
verschrikkelijk wat ik hier allemaal lees
doe normaal, joh!
Verdommequote:
Neem jij dit serieus?quote:Op zondag 15 februari 2015 23:43 schreef Der_Mann het volgende:
verschrikkelijk wat ik hier allemaal lees
doe normaal, joh!
erg kinderachtige reactie, Zaktabak. jammer dat je niet gewoon serieus kan reageren.quote:Op zondag 15 februari 2015 23:45 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Verschrikkelijk!!!1! bizar dat dit allemaal kan in nederland waarom doet rutte tog niets ze zitten allemaal uit hun neuss te vrete daar in den haag bah bah schijt binnenhof
Wat flauw weer.quote:Op zondag 15 februari 2015 23:44 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Toen een user in R&P ooit eens vroeg of een leeftijdsverschil tussen 16 en 21 niet te groot was, antwoordde ik dat dat geen probleem was, mits deze user zijn pedopas al had aangevraagd. Kreeg een waarschuwing in DM.
hoink zit gegarandeerd te masturberen nu.quote:Op zondag 15 februari 2015 23:45 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Neem jij dit serieus?
Want ik echt niet.
Wat is er dan zo verschrikkelijk wat je hier leest, beste Herr Man?quote:Op zondag 15 februari 2015 23:45 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
erg kinderachtige reactie, Zaktabak. jammer dat je niet gewoon serieus kan reageren.
Dan wordt hij ook snel opgewonden...quote:Op zondag 15 februari 2015 23:46 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
hoink zit gegarandeerd te masturberen nu.
al die rare reacties op DjeDje alleen omdat ze een meisje is.quote:Op zondag 15 februari 2015 23:46 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Wat is er dan zo verschrikkelijk wat je hier leest, beste Herr Man?
Als het geen grote brug is en het niet alleen is juist omdat zij 5 jaar jonger is, kan dat imo best.quote:Op zondag 15 februari 2015 23:44 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Toen een user in R&P ooit eens vroeg of een leeftijdsverschil tussen 16 en 21 niet te groot was, antwoordde ik dat dat geen probleem was, mits deze user zijn pedopas al had aangevraagd. Kreeg een waarschuwing in DM.
quote:Op zondag 15 februari 2015 23:47 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
al die rare reacties op DjeDje alleen omdat ze een meisje is.
Het was ook maar een grap joh.quote:Op zondag 15 februari 2015 23:47 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Als het geen grote brug is en het niet alleen is juist omdat zij 5 jaar jonger is, kan dat imo best.
Nee hoor.quote:Op zondag 15 februari 2015 23:47 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Nog een bewijs dat fokkers wanhopig zijn.quote:Op zondag 15 februari 2015 23:47 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
WCH doet het trouwens ook bij alles wat geen hartslag heeft, maar wel heeft gehad.quote:Op zondag 15 februari 2015 23:48 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Nee hoor.
Dat doen fokkers bij alles wat een hartslag heeft. Gewoon negeren
Jij ook dusquote:Op zondag 15 februari 2015 23:48 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Nog een bewijs dat fokkers wanhopig zijn.
Testosteron komt ook voor bij volwassen mannenquote:Op zondag 15 februari 2015 23:47 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ltrzquote:Op zondag 15 februari 2015 23:49 schreef Zaktabak het volgende:
Jongs, ik ga weer.
Over 4 maanden uitgeteld dus het wordt al wat knorrig hier.
moet lief voor haar zijn jwz
ciao
niet dit soort reacties.quote:Op zondag 15 februari 2015 23:48 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Nee hoor.
Dat doen fokkers bij alles wat een hartslag heeft. Gewoon negeren
ltrsquote:Op zondag 15 februari 2015 23:49 schreef Zaktabak het volgende:
Jongs, ik ga weer.
ciao
je draait een aantal dingen om meidquote:Op zondag 15 februari 2015 23:48 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Hoezo ben ik wanhopig?quote:Op zondag 15 februari 2015 23:48 schreef DjeDje het volgende:
[..]
juiste tijd om haar te verlatenquote:Op zondag 15 februari 2015 23:49 schreef Zaktabak het volgende:
Jongs, ik ga weer.
ciao
dat klopt Remqo, maar volwassen mannen zoals ik kunnen dat beter in bedwang houden. ik heb een nieuw soort respect gevonden voor de dames, en ik zal nooit van die soort walgelijke uitspraken uiten.quote:Op zondag 15 februari 2015 23:49 schreef Remqo het volgende:
[..]
Testosteron komt ook voor bij volwassen mannen
Hoe oud dan? 13?quote:Op zondag 15 februari 2015 23:49 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Hoezo ben ik wanhopig?
Heb gewoon een meisje.
Bezwangerd en wel.
29quote:
Aw wat lief! Gefeliciteerd.quote:Op zondag 15 februari 2015 23:49 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Hoezo ben ik wanhopig?
Heb gewoon een vriendin.
Bezwangerd wel te verstaan
Er is niks om me onder uit te lullen. Je begreep mijn reactie gewoon niet goed.quote:Op zondag 15 februari 2015 23:51 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Lul jezelf er maar weer onderuit ja.
Jullie niet?quote:Op zondag 15 februari 2015 23:46 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
hoink zit gegarandeerd te masturberen nu.
Dat sommige mannen zulke uitspraken doen heeft niks te maken met respect voor dames.quote:Op zondag 15 februari 2015 23:50 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dat klopt Remqo, maar volwassen mannen zoals ik kunnen dat beter in bedwang houden. ik heb een nieuw soort respect gevonden voor de dames, en ik zal nooit van die soort walgelijke uitspraken uiten.
Ja.. loooool. 8 is nog normaal.. maar 13..quote:Op zondag 15 februari 2015 23:51 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Op je 13e pas zwanger raken
Dan heb je het dus echt niet begrepen.
Ja gegarandeerd dat je dan een mongooltje krijgt maar ja die drang naar iets fysieks achter kunnen laten kan je ook niet negeren ook al had je de ware niet op tijd gevonden.quote:Op zondag 15 februari 2015 23:51 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Op je 13e pas zwanger raken
Dan heb je het dus echt niet begrepen.
Thanksquote:
Jij bent al lang afgeschreven ook.quote:Op zondag 15 februari 2015 23:52 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Ja.. loooool. 8 is nog normaal.. maar 13..
Wanhopig much?quote:Op zondag 15 februari 2015 23:52 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Er is niks om me onder uit te lullen. Je begreep mijn reactie gewoon niet goed.
dat is jouw mening en dat respecteer ik.quote:Op zondag 15 februari 2015 23:52 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Dat sommige mannen zulke uitspraken doen heeft niks te maken met respect voor dames.
De meeste mensen die dat doen zitten gewoon wat te dollen maar zijn gewoon heel sociaal en respectvol naar vrouwen als het erop aankomt. Weet niet wat jij lult
Nu hoop ik dat jouw prille volwassenheid niet te ver doorschiet, stel je voor dat je morgen als een bejaarde post.quote:Op zondag 15 februari 2015 23:50 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dat klopt Remqo, maar volwassen mannen zoals ik kunnen dat beter in bedwang houden. ik heb een nieuw soort respect gevonden voor de dames, en ik zal nooit van die soort walgelijke uitspraken uiten.
Ja..quote:Op zondag 15 februari 2015 23:53 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Jij bent al lang afgeschreven ook.
Idd. Als je de eerste keer ongesteld bent geweest moet die pik er toch wel echt een keer in hoor. Veel langer kun je daar niet mee wachten.quote:Op zondag 15 februari 2015 23:52 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ja gegarandeerd dat je dan een mongooltje krijgt maar ja die drang naar iets fysieks achter kunnen laten kan je ook niet negeren ook al had je de ware niet op tijd gevonden.
dan maak ik dezelfde kinderachtige posts als WCH. dat gaat niet gebeuren, Remqo.quote:Op zondag 15 februari 2015 23:53 schreef Remqo het volgende:
[..]
Nu hoop ik dat jouw prille volwassenheid niet te ver doorschiet, stel je voor dat je morgen als een bejaarde post.
Ben jij irl ook zo'n mongool, of is dat je internetpersona?quote:Op zondag 15 februari 2015 23:54 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ben jij altijd zo zuur of is dat je internetpersona
ben in het echt anders jaquote:Op zondag 15 februari 2015 23:55 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ben jij irl ook zo'n mongool, of is dat je internetpersona?
Ik ben het eens met Zaktabak, ook volwassen mensen dollen wat rondquote:Op zondag 15 februari 2015 23:53 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dat is jouw mening en dat respecteer ik.
Neem ome Frank dan als voorbeeldquote:Op zondag 15 februari 2015 23:55 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dan maak ik dezelfde kinderachtige posts als WCH. dat gaat niet gebeuren, Remqo.
ik heb de ultieme vorm van volwassenheid bereikt. ik denk dat ik het wel een beetje beter dan jullie weet, met alle respect.quote:Op zondag 15 februari 2015 23:56 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik ben het eens met Zaktabak, ook volwassen mensen dollen wat rond
keuzes.. lastigquote:Op zondag 15 februari 2015 23:52 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ja gegarandeerd dat je dan een mongooltje krijgt maar ja die drang naar iets fysieks achter kunnen laten kan je ook niet negeren ook al had je de ware niet op tijd gevonden.
Irl zit ik gwn stil in een hoekje en zeg ik niets, dus ik vind het vrij lastig je vraag te beantwoorden.quote:Op zondag 15 februari 2015 23:56 schreef wietparkiet het volgende:
Maar probeer eens in te gaan op mijn vraag guusje
quote:
quote:Ik ben wel geinteresseerd in wat lekkers hoorkom maar op dames, ik weet wel raad met die foto's
![]()
![]()
guus is nu zichzelf over 3 maand gaat hij een act spelen, vertelde die vanmiddag nogquote:Op zondag 15 februari 2015 23:54 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ben jij altijd zo zuur of is dat je internetpersona
7,5*quote:Op zondag 15 februari 2015 23:58 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
guus is nu zichzelf over 3 maand gaat hij een act spelen, vertelde die vanmiddag nog
dat zou het een en ander verklaren danquote:Op zondag 15 februari 2015 23:57 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Irl zit ik gwn stil in een hoekje en zeg ik niets, dus ik vind het vrij lastig je vraag te beantwoorden.
ahquote:Op zondag 15 februari 2015 23:58 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
guus is nu zichzelf over 3 maand gaat hij een act spelen, vertelde die vanmiddag nog
Had jij 5 maanden terug niet een trio met een Francaise?quote:Op zondag 15 februari 2015 23:49 schreef Zaktabak het volgende:
Jongs, ik ga weer.
ciao
Die post is niet van hem hoor, eentje die ik tegen kwam toen ik keek of DD d'r tieten daar had gepost toevallig.quote:
Zeker.quote:Op zondag 15 februari 2015 23:58 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
dat zou het een en ander verklaren dan
Welke wijsheden kan je ons dan nog meegeven?quote:Op zondag 15 februari 2015 23:57 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik heb de ultieme vorm van volwassenheid bereikt. ik denk dat ik het wel een beetje beter dan jullie weet, met alle respect.
Hehe.quote:Op zondag 15 februari 2015 23:59 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Die post is niet van hem hoor, eentje die ik tegen kwam toen ik keek of DD d'r tieten daar had gepost toevallig.
Succes is delen en gunnen.quote:Op zondag 15 februari 2015 23:59 schreef Remqo het volgende:
[..]
Welke wijsheden kan je ons dan nog meegeven?
Pas volwassen, maar zoveel ervaring
dat krijg je te lezen in het interview dat ik net heb afgelegd.quote:Op zondag 15 februari 2015 23:59 schreef Remqo het volgende:
[..]
Welke wijsheden kan je ons dan nog meegeven?
Pas volwassen, maar zoveel ervaring
Snap ik.quote:Op zondag 15 februari 2015 23:59 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
nou, kijk d'r al naar uit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |