erg kinderachtige reactie, Zaktabak. jammer dat je niet gewoon serieus kan reageren.quote:Op zondag 15 februari 2015 23:45 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Verschrikkelijk!!!1! bizar dat dit allemaal kan in nederland waarom doet rutte tog niets ze zitten allemaal uit hun neuss te vrete daar in den haag bah bah schijt binnenhof
Wat flauw weer.quote:Op zondag 15 februari 2015 23:44 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Toen een user in R&P ooit eens vroeg of een leeftijdsverschil tussen 16 en 21 niet te groot was, antwoordde ik dat dat geen probleem was, mits deze user zijn pedopas al had aangevraagd. Kreeg een waarschuwing in DM.
hoink zit gegarandeerd te masturberen nu.quote:Op zondag 15 februari 2015 23:45 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Neem jij dit serieus?
Want ik echt niet.
Wat is er dan zo verschrikkelijk wat je hier leest, beste Herr Man?quote:Op zondag 15 februari 2015 23:45 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
erg kinderachtige reactie, Zaktabak. jammer dat je niet gewoon serieus kan reageren.
Dan wordt hij ook snel opgewonden...quote:Op zondag 15 februari 2015 23:46 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
hoink zit gegarandeerd te masturberen nu.
al die rare reacties op DjeDje alleen omdat ze een meisje is.quote:Op zondag 15 februari 2015 23:46 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Wat is er dan zo verschrikkelijk wat je hier leest, beste Herr Man?
Als het geen grote brug is en het niet alleen is juist omdat zij 5 jaar jonger is, kan dat imo best.quote:Op zondag 15 februari 2015 23:44 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Toen een user in R&P ooit eens vroeg of een leeftijdsverschil tussen 16 en 21 niet te groot was, antwoordde ik dat dat geen probleem was, mits deze user zijn pedopas al had aangevraagd. Kreeg een waarschuwing in DM.
quote:Op zondag 15 februari 2015 23:47 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
al die rare reacties op DjeDje alleen omdat ze een meisje is.
Het was ook maar een grap joh.quote:Op zondag 15 februari 2015 23:47 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Als het geen grote brug is en het niet alleen is juist omdat zij 5 jaar jonger is, kan dat imo best.
Nee hoor.quote:Op zondag 15 februari 2015 23:47 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Nog een bewijs dat fokkers wanhopig zijn.quote:Op zondag 15 februari 2015 23:47 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
WCH doet het trouwens ook bij alles wat geen hartslag heeft, maar wel heeft gehad.quote:Op zondag 15 februari 2015 23:48 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Nee hoor.
Dat doen fokkers bij alles wat een hartslag heeft. Gewoon negeren
Jij ook dusquote:Op zondag 15 februari 2015 23:48 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Nog een bewijs dat fokkers wanhopig zijn.
Testosteron komt ook voor bij volwassen mannenquote:Op zondag 15 februari 2015 23:47 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ltrzquote:Op zondag 15 februari 2015 23:49 schreef Zaktabak het volgende:
Jongs, ik ga weer.
Over 4 maanden uitgeteld dus het wordt al wat knorrig hier.
moet lief voor haar zijn jwz
ciao
niet dit soort reacties.quote:Op zondag 15 februari 2015 23:48 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Nee hoor.
Dat doen fokkers bij alles wat een hartslag heeft. Gewoon negeren
ltrsquote:Op zondag 15 februari 2015 23:49 schreef Zaktabak het volgende:
Jongs, ik ga weer.
Over 4 maanden uitgeteld dus het wordt al wat knorrig hier.
moet lief voor haar zijn jwz
ciao
je draait een aantal dingen om meidquote:Op zondag 15 februari 2015 23:48 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Hoezo ben ik wanhopig?quote:Op zondag 15 februari 2015 23:48 schreef DjeDje het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |