Nee gewoon via chatquote:Op zondag 15 februari 2015 23:32 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Maar heb je hem gwn via skype geïnterviewd of wat?
Een heel stuk ouder dan DjeDjequote:
Je kent snapchat niet?quote:Op zondag 15 februari 2015 23:32 schreef Remqo het volgende:
[..]
Dat programma gebruik ik niet, misschien eens een keer proberen.
Mijn werkterrein ligt bij MS Paint, juist vanwege de eenvoud.
graag niet zo'n houding naar mij toe nemen.quote:Op zondag 15 februari 2015 23:32 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Wat begrijp je niet aan leeftijdsgenootje?
Ik heb geen respect voor volwassen mannen.quote:Op zondag 15 februari 2015 23:33 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
graag niet zo'n houding naar mij toe nemen.
Ik ken het wel, maar ik heb het nooit gebruiktquote:
Ja snapchat is eigenlijk een zeer bekend sociale media app voor op de smartphone.quote:Op zondag 15 februari 2015 23:32 schreef Remqo het volgende:
[..]
Dat programma gebruik ik niet, misschien eens een keer proberen.
Mijn werkterrein ligt bij MS Paint, juist vanwege de eenvoud.
Nee, maar krijg wel regelmatig van die niemand boeiende kutfoto's toegestuurdquote:Op zondag 15 februari 2015 23:34 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
jij ben wel fervent gebruiker van snapchat dan?
Oh dan hoef ik alleen maar een foto te maken.quote:Op zondag 15 februari 2015 23:34 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Paint wat cumklodders op je gezicht.
ik snap dat programma niet zo goed hoe zie bv welke naam je zelf hebt en wie je hebt toegevoegd op snapchatquote:Op zondag 15 februari 2015 23:34 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Nee, maar krijg wel regelmatig van die niemand boeiende kutfoto's toegestuurd
Instant stijfje.quote:Op zondag 15 februari 2015 23:35 schreef DjeDje het volgende:
Oh dan hoef ik alleen maar een foto te maken.
Haha jezusquote:Op zondag 15 februari 2015 23:35 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik snap dat programma niet zo goed hoe zie bv welke naam je zelf hebt en wie je hebt toegevoegd op snapchat
quote:Op zondag 15 februari 2015 23:35 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Denk sowieso niet dat iemand jou wil toevoegenquote:Op zondag 15 februari 2015 23:35 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik snap dat programma niet zo goed hoe zie bv welke naam je zelf hebt en wie je hebt toegevoegd op snapchat
Wat is ditquote:Op zondag 15 februari 2015 23:35 schreef DjeDje het volgende:
[..]
wat jij denkt is niet heel relevant verderquote:Op zondag 15 februari 2015 23:36 schreef eend112 het volgende:
[..]
Denk sowieso niet dat iemand jou wil toevoegen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |