En toevallig heb ik dat niet.quote:Op maandag 16 februari 2015 00:05 schreef Fylax het volgende:
[..]
Niet als je een ban hebt op je vorig account.
Wat voor kleren moet ik kopen om er bij te horen dit jaar? Ik zag pas een lelijke trui van 300 euro ik denk dat ik daar wel wat mee kan bereiken???quote:Op maandag 16 februari 2015 00:05 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik kijk heel veel vlogs. Voornamelijk over fashion maar ook wel over food en Enzoknol dus.
Hehe.quote:Op maandag 16 februari 2015 00:05 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik kijk heel veel vlogs. Voornamelijk over fashion maar ook wel over food en Enzoknol dus.
ik zie dat jij hoofdletters gebruikt dus duidelijk niet.quote:Op maandag 16 februari 2015 00:05 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Volwassen mensen gebruiken hoofdletters Herman, doe er wat mee.
dat lijkt mij ook een ontzettend goed plan, Guus. fantastisch dat je het initiatief toont.quote:Op maandag 16 februari 2015 00:05 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Dankje, Hermann. Ik merk ook dat ik in mijn leven langzaam maar zeker steeds dichter bij volwassenheid kom. Ik zou graag willen voorstellen hier niet meer de yoloswaggerboys uit te hangen, maar eens even goed te praten over het eerder genoemde proces. Lijkt me echt fantastisch, zo'n online praatgroep.
Maar wel crew.quote:Op maandag 16 februari 2015 00:06 schreef wietparkiet het volgende:
Je bent nog steeds geen mod fylax
Geen idee, gaat voornamelijk over vrouwen fashion.quote:Op maandag 16 februari 2015 00:06 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Wat voor kleren moet ik kopen om er bij te horen dit jaar? Ik zag pas een lelijke trui van 300 euro ik denk dat ik daar wel wat mee kan bereiken???
Ja. Vloggloss bijvoorbeeld.quote:Op maandag 16 februari 2015 00:06 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Hehe.
Maar kijk jij die srs ja?
quote:
Ik geloof je ook nog!quote:
Nee.quote:Op maandag 16 februari 2015 00:07 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik geloof je ook nog!
Maarre je weet toch wel waarom ze je ineens pesten?
Die deed pijn. Als volwassen persoon zou je verwachten dat je wel iets voorzichtiger om gaat met de gevoelens van een ander.quote:Op maandag 16 februari 2015 00:07 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik zie dat jij hoofdletters gebruikt dus duidelijk niet.
Als je een ban wil kun je ook een mailtje sturen naar forum@fok.nl voor een vrijwillige ban.quote:
Hoezo 'ineens'?quote:Op maandag 16 februari 2015 00:07 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik geloof je ook nog!
Maarre je weet toch wel waarom ze je ineens pesten?
Bedankt. Vroeger was ik altijd wat verlegen enzo, maar ik er de laatste jaren hard aan gewerkt mezelf te ontwikkelen. Hoort ook wel bij het volwassen worden denk ik, denk je ook niet?quote:Op maandag 16 februari 2015 00:07 schreef Der_Mann het volgende:
dat lijkt mij ook een ontzettend goed plan, Guus. fantastisch dat je het initiatief toont.
Moest hardop lachen.quote:Op maandag 16 februari 2015 00:08 schreef Fylax het volgende:
[..]
Als je een ban wil kun je ook een mailtje sturen naar forum@fok.nl voor een vrijwillige ban.
Gooi jij het anders even achter de schermen neer.quote:Op maandag 16 februari 2015 00:08 schreef Fylax het volgende:
[..]
Als je een ban wil kun je ook een mailtje sturen naar forum@fok.nl voor een vrijwillige ban.
Waarom?quote:Op maandag 16 februari 2015 00:08 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Gooi jij het anders even achter de schermen neer.
Kijk je ook croco jillquote:Op maandag 16 februari 2015 00:07 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Geen idee, gaat voornamelijk over vrouwen fashion.
[..]
Ja. Vloggloss bijvoorbeeld.
Pure ergernis voornamelijk.quote:Op maandag 16 februari 2015 00:08 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Doe je er ook wat mee, of is het puur vermaak?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |