Je mag Fylax niet pesten anders krijg je een ban, begrepen? Mooi zo.quote:Op maandag 16 februari 2015 00:02 schreef Stompzinnig het volgende:
Wie is Fylax? Ik lees overal dat hij een newbie is.
Hzo?quote:Op maandag 16 februari 2015 00:03 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ja. Moest vandaag wel echt super hard lachen om 'em
.
Even een kloonscan aanvragen.quote:Op maandag 16 februari 2015 00:02 schreef Stompzinnig het volgende:
Wie is Fylax? Ik lees overal dat hij een newbie is.
in haxball kwam laatst ook zo'n kerel: "ja, ik en Enzoknol ik film dit voor youtube"quote:Op maandag 16 februari 2015 00:02 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Wat een mongool is dat trouwens
quote:Op maandag 16 februari 2015 00:03 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Je mag Fylax niet pesten anders krijg je een ban, begrepen? Mooi zo.
hehequote:Op maandag 16 februari 2015 00:03 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
in haxball kwam laatst ook zo'n kerel: "ja, ik en Enzoknol ik film dit voor youtube".........
Dat hoort bij het volwassen worden, Hermann kan er over meepratenquote:Op maandag 16 februari 2015 00:03 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Maar ik vind het wel naar dat mensen mij altijd zo zuur noemen. Ik heb nou eenmaal het e.e.a. meegemaakt in het leven en dat doet wat met je.
eindelijk een volwassen post van je, Guus. dat vind ik erg fijn om te zien.quote:Op maandag 16 februari 2015 00:03 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Maar ik vind het wel naar dat mensen mij altijd zo zuur noemen. Ik heb nou eenmaal het e.e.a. meegemaakt in het leven en dat doet wat met je.
Hij duwde vandaag de post terug de brievenbus uit. Die postbode gewoon weer de post er in duwen. Hij weer terug duwen.quote:Op maandag 16 februari 2015 00:03 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Hehe jezusquote:Op maandag 16 februari 2015 00:04 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Hij duwde vandaag de post terug de brievenbus uit. Die postbode gewoon weer de post er in duwen. Hij weer terug duwen.![]()
![]()
Hij wordt nu vast beschermd onder het mom van 'crewbash'quote:Op maandag 16 februari 2015 00:03 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Je mag Fylax niet pesten anders krijg je een ban, begrepen? Mooi zo.
Nee, Enzo.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TARDIS. † 22-7-2015 *22-1-2016
goeie fa2 7/10 moest lachenquote:Op maandag 16 februari 2015 00:03 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Volwassen mensen gebruiken hoofdletters Herman, doe er wat mee.quote:Op maandag 16 februari 2015 00:04 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
eindelijk een volwassen post van je, Guus. dat vind ik erg fijn om te zien.
je moet je niet druk maken om wat andere mensen denken, daar komt alleen maar verdriet van. stay strong
Niet als je een ban hebt op je vorig account.quote:Op maandag 16 februari 2015 00:04 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
En dan? Ik mag er best voor kiezen om met een ander account verder te gaan.
Ik kijk heel veel vlogs. Voornamelijk over fashion maar ook wel over food en Enzoknol dus.quote:Op maandag 16 februari 2015 00:04 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Hehe jezus
Maar waarom kijk jij dat?
Klopt.quote:Op maandag 16 februari 2015 00:05 schreef Remqo het volgende:
[..]
Hij wordt nu vast beschermd onder het mom van 'crewbash'
Dankje, Hermann. Ik merk ook dat ik in mijn leven langzaam maar zeker steeds dichter bij volwassenheid kom. Ik zou graag willen voorstellen hier niet meer de yoloswaggerboys uit te hangen, maar eens even goed te praten over het eerder genoemde proces. Lijkt me echt fantastisch, zo'n online praatgroep.quote:Op maandag 16 februari 2015 00:04 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
eindelijk een volwassen post van je, Guus. dat vind ik erg fijn om te zien.
je moet je niet druk maken om wat andere mensen denken, daar komt alleen maar verdriet van. stay strong
flikker gewoon opquote:Op maandag 16 februari 2015 00:05 schreef Fylax het volgende:
[..]
Niet als je een ban hebt op je vorig account.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |