Blijkbaar is iedereen dan een sodomitische bestialiteitsnecrofiel.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 16:27 schreef TigerXtrm het volgende:
Niet snappen dat iedereen gaat stemmen op 'nee'
Heb je zelf al gestemd?quote:Op zaterdag 31 januari 2015 16:29 schreef peterkailey het volgende:
[..]
Blijkbaar is iedereen dan een sodomitische bestialiteitsnecrofiel.
Ja, netquote:
Op reacties als deze ook.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 16:34 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Op kuttopics als deze zou een permban moeten staan.
Als kutusers als jij verbannen zouden zijn, zouden die reacties niet meer worden gepost, dus ik zie daar het nut niet echt van in als ik eerlijk ben.quote:
Dan zou je kut reacties posten op dingen die jij persoonlijk niet chill vind.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 16:35 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Als kutusers als jij verbannen zouden zijn, zouden die reacties niet meer worden gepost, dus ik zie daar het nut niet echt van in als ik eerlijk ben.
Wow filosofisch Guusje.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 16:35 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Als kutusers als jij verbannen zouden zijn, zouden die reacties niet meer worden gepost, dus ik zie daar het nut niet echt van in als ik eerlijk ben.
Nee, alleen al omdat ik geen kutreacties post.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 16:36 schreef peterkailey het volgende:
[..]
Dan zou je kut reacties posten op dingen die jij persoonlijk niet chill vind.
Oh. Vorige week nog in Bijlmer.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 16:38 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Nee
Ik woon nog steeds in Limburg.
Dat is jouw mening, start anders een poll of mensen vinden dat je kut reactie post of niet?quote:Op zaterdag 31 januari 2015 16:37 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Nee, alleen al omdat ik geen kutreacties post.
Nou, doei he
Leuk geprobeerd, maar polls zijn echt voor kaolokneusjes als jij, niet voor 'raseckte qualiteitsuserts', zoals Wenfer het zou omschrijven.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 16:40 schreef peterkailey het volgende:
[..]
Dat is jouw mening, start anders een poll of mensen vinden dat je kut reactie post of niet?
Dat is niet vorige week, wijsneus.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 16:41 schreef Etsu het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ha, heb ik je even te pakken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |