Nee maar ik las het welquote:
Wie ben jij dan?quote:Op maandag 7 juli 2014 21:55 schreef lamber het volgende:
liever een ip ban voor hem, hij moet een nieuwe hobby gaan zoeken.
Haha ambulance..gefoptquote:Op maandag 7 juli 2014 21:58 schreef LompeHork het volgende:
[..]
HALLO HALLO IS DIT DE POLITIE? HAHAHAHA! DIT IS DE BRANKWEER!!!1EINZ
Haha..beetje topics klappenquote:Op maandag 7 juli 2014 21:58 schreef deadprez het volgende:
Als ik mod was dan had je dat wel gemerkt denk ik.
Ik denk dat het je tegen gaat vallen dan.quote:Op maandag 7 juli 2014 21:58 schreef deadprez het volgende:
optyfen, aidskloontjequote:Op maandag 7 juli 2014 21:59 schreef mapirna het volgende:
deadprez is trouwens wel een kankersukkeltje, als hij ooit mod wordt is het hier gedaan
harde burn hierquote:Op maandag 7 juli 2014 21:59 schreef mapirna het volgende:
deadprez is trouwens wel een kankersukkeltje, als hij ooit mod wordt is het hier gedaan
Mwah weet ik niet. Doelde er ook meer op dat de hel dan los zou barsten hier, aangezien weinig users op mij als mod zitten te wachten.quote:Op maandag 7 juli 2014 21:59 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik denk dat het je tegen gaat vallen dan.
Haha..mooie topic wendingquote:Op maandag 7 juli 2014 22:00 schreef mapirna het volgende:
[..]
Kom dan kankermongooltje, kankerstoer op het internet
Zelfs als je met ziektes kan schelden met je nog steeds een complete retard welke niet eens een zeekoe kan bekoren met haar lichaam. Het leven is hard, wen er aan.quote:Op maandag 7 juli 2014 22:00 schreef mapirna het volgende:
[..]
:' )! !!!!!quote:Op maandag 7 juli 2014 21:59 schreef mapirna het volgende:
Zet jezelf toch niet zo voor schut.quote:Op maandag 7 juli 2014 22:00 schreef mapirna het volgende:
[..]
Ik denk ook niet dat je modmateriaal bent, maar dat is niet persoonlijk ofzo. Meer dat je er waarschijnlijk niet voor gekozen wordt vanwege je trackrecordquote:Op maandag 7 juli 2014 22:00 schreef deadprez het volgende:
[..]
Mwah weet ik niet. Doelde er ook meer op dat de hel dan los zou barsten hier, aangezien weinig users op mij als mod zitten te wachten.
Ik denk het ook niet hoor.quote:Op maandag 7 juli 2014 22:02 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik denk ook niet dat je modmateriaal bent, maar dat is niet persoonlijk ofzo. Meer dat je er waarschijnlijk niet voor gekozen wordt vanwege je trackrecord
sowieso mattiequote:Op maandag 7 juli 2014 22:01 schreef Etsu het volgende:
Als deadprez mod wordt, is het voor mij een bevestiging dat ik ook mod word omdat deadprez het wel voor mij gaat fixen achter de schermen
Kom nou, alsof stevenmac en Tjacka wel modmateriaal waren.quote:Op maandag 7 juli 2014 22:02 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik denk ook niet dat je modmateriaal bent, maar dat is niet persoonlijk ofzo. Meer dat je er waarschijnlijk niet voor gekozen wordt vanwege je trackrecord
Sowieso wel. Ga je nu mijn matties afkraken? Slechte beurt broederquote:Op maandag 7 juli 2014 22:02 schreef Etsu het volgende:
[..]
Kom nou, alsof stevenmac en Tjacka wel modmateriaal waren.
Dit zei ik laatst ook al.quote:Op maandag 7 juli 2014 22:02 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
Mij lijkt voederbietel wel een geschikte mod...
we leven in een land met vrije meningsuiting jA??!?!?!?!?quote:Op maandag 7 juli 2014 22:03 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Sowieso wel. Ga je nu mijn matties afkraken? Slechte beurt broeder
Nee?quote:Op maandag 7 juli 2014 22:03 schreef Etsu het volgende:
[..]
we leven in een land met vrije meningsuiting jA??!?!?!?!?
Verdien jij nietquote:Op maandag 7 juli 2014 21:58 schreef deadprez het volgende:
Op FOK! is geen vrijheid van meningsuitingquote:Op maandag 7 juli 2014 22:03 schreef Etsu het volgende:
[..]
we leven in een land met vrije meningsuiting jA??!?!?!?!?
Daarom moet jij je mond ook houden, Guus.quote:Op maandag 7 juli 2014 22:05 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Op FOK! is geen vrijheid van meningsuiting
Jij verdient het niet om je moeders baarmoeder uit te kruipen, maar daar hoor je mij ook niet tegen protesteren.quote:
Waarom heb je geen UI meer? Ik herken je steeds niet.quote:
Zolang ik kan typen is dat geen enkel probleem.quote:Op maandag 7 juli 2014 22:05 schreef Etsu het volgende:
[..]
Daarom moet jij je mond ook houden, Guus.
Wat mij betreft valt berichten plaatsen/posten onder iets zeggen en mijn wil = wet, dus je theorie gaat niet helemaal op.quote:Op maandag 7 juli 2014 22:10 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Zolang ik kan typen is dat geen enkel probleem.
Ok.quote:Op maandag 7 juli 2014 22:11 schreef Etsu het volgende:
[..]
Wat mij betreft valt berichten plaatsen/posten onder iets zeggen en mijn wil = wet, dus je theorie gaat niet helemaal op.
quote:
Ik steun deze posts.quote:
Niet meer in Limburg ja?quote:Op maandag 7 juli 2014 22:12 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
In de Bijlmer slaan we elkaar gewoon op de bek als we het niet eens zijn weet je.
In Woensel gebruikt men gewoon een 9mm.quote:Op maandag 7 juli 2014 22:12 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
In de Bijlmer slaan we elkaar gewoon op de bek als we het niet eens zijn weet je.
meid tog..........quote:Op maandag 7 juli 2014 22:10 schreef deadprez het volgende:
[..]
Waarom heb je geen UI meer? Ik herken je steeds niet.
Wapens zijn voor pussy's.quote:Op maandag 7 juli 2014 22:12 schreef deadprez het volgende:
[..]
In Woensel gebruikt men gewoon een 9mm.
Wil je van je battieboi imago af?quote:
Dat is ergens wel een terechte emogif, maar toch Marie30quote:Op maandag 7 juli 2014 22:12 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Belgen
In hetzelfde land wonen als C_J
Rokende vrouwenquote:Op maandag 7 juli 2014 22:13 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dat is ergens wel een terechte emogif, maar toch Marie30Alleen maar omdat ze ook camel rookt.
quote:Op maandag 7 juli 2014 22:14 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Nooit last van gehad. Suggestie voor een nieuwe ui?
Beter gaat ze op kamelen rijdenquote:Op maandag 7 juli 2014 22:13 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dat is ergens wel een terechte emogif, maar toch Marie30Alleen maar omdat ze ook camel rookt.
quote:Op maandag 7 juli 2014 22:14 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Een gay met een hip jassie an??quote:Op maandag 7 juli 2014 22:14 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 7 juli 2014 22:16 schreef Etsu het volgende:
[..]
Beter ga jij je mond houden met je sneren richting Marie.
Alsof Marie niet mannelijk genoeg isquote:Op maandag 7 juli 2014 22:16 schreef HPLC het volgende:
[..]
Beter neem jij het op voor een mannelijke mod
België kijken broeder.quote:Op maandag 7 juli 2014 22:16 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Groeten van Max is echt een aidsprogramma trouwens.
Ik wil GVD gewoon de Avondetappe zien ja, lul?!?!
Geen idee, is dat een man dan?quote:Op maandag 7 juli 2014 22:17 schreef Etsu het volgende:
[..]
Alsof Marie niet mannelijk genoeg is!!!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 7 juli 2014 22:17 schreef HPLC het volgende:
[..]
Geen idee, is dat een man dan?
Wat ik heb begrepen, is dat ze een halve penis en een halve schaamlip heeft.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Oja, en één teelbal.
stijfje gekregenquote:Op maandag 7 juli 2014 22:18 schreef Etsu het volgende:
[..]
Wat ik heb begrepen, is dat ze een halve penis en een halve schaamlip heeft.![]()
Oja, en één teelbal.
Spoilerquote:Op maandag 7 juli 2014 22:18 schreef Etsu het volgende:
[..]
Wat ik heb begrepen, is dat ze een halve penis en een halve schaamlip heeft.![]()
Oja, en één teelbal.
Commentaar is beter man. Dat ontkennen is zinloosquote:Op maandag 7 juli 2014 22:18 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
België
Maar DeMart zal wel bijna beginnen lijkt me.
Kan best kloppen, maar ik kijk altijd Ned 1.quote:Op maandag 7 juli 2014 22:19 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Commentaar is beter man. Dat ontkennen is zinloos
quote:Op maandag 7 juli 2014 22:19 schreef Etsu het volgende:
[..]
pics
Dit is een ontgroening als toekomstige mod. Mag via DM.
Daar heb ik geen problemen mee hoor.quote:Op maandag 7 juli 2014 22:20 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dan niet, dan neem ik bij deze jouw plek over.
Iemand die de TT even kan aanpassen?
Deed ik voorheen ook, totdat ik me begon te ergeren. Over een jaar of 10 kijk je ook fanatiek naar de Belgische omroep, serieus.quote:Op maandag 7 juli 2014 22:20 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Kan best kloppen, maar ik kijk altijd Ned 1.
Ik geloof het best.quote:Op maandag 7 juli 2014 22:21 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Deed ik voorheen ook, totdat ik me begon te ergeren. Over een jaar of 10 kijk je ook fanatiek naar de Belgische omroep, serieus.
Het went wel denk ik.quote:Op maandag 7 juli 2014 22:24 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Jezus, zelfs ik denk dat ik jouw posts geplaatst heb
Kloptquote:Op maandag 7 juli 2014 22:18 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Nog niet half zo bagger als jouw topics.
okquote:Op maandag 7 juli 2014 22:25 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Ik heb ook nog een epileptische UI trouwens.
Vrees van niet Guus.quote:Op maandag 7 juli 2014 22:26 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Gelukkig denkt men nu dat jouw qualiteitsposts van mij af komen.
Omdat jij het bent.quote:Op maandag 7 juli 2014 22:27 schreef Etsu het volgende:
Guus, ik krijg hartaanval van jouw UI. Doe er wat aan.
Of anders klappen in Limburg.
Gelukkig woon ik in de Bijlmerquote:Op maandag 7 juli 2014 22:30 schreef Etsu het volgende:
[..]
Hmm, over een kwartier vertrekt m'n trein naar Limburg.
Post dan.quote:Op maandag 7 juli 2014 22:30 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nee. Ik heb bewijs dat je daar niet woont.
HAHAhx DDD ik snap hem!!quote:Op maandag 7 juli 2014 22:33 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Haha was om jou op het verkeerde been te zetten en dat is nu dus gelukt xD
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik hoop dat je stikt in je kankerslaap net als je moederquote:Op maandag 7 juli 2014 22:38 schreef Etsu het volgende:
[..]
Jij bent ook pure kanker, dus tyf maar snel weer op.
quote:Op maandag 7 juli 2014 22:38 schreef deadprezz het volgende:
[..]
Ik hoop dat je stikt in je kankerslaap net als je moeder
quote:Op maandag 7 juli 2014 22:33 schreef Etsu het volgende:
[..]
HAHAhx DDD ik snap hem!!Jij snapt net zo veel als Vogeltjesdans.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tip: dat is niet veel.
Toekomstige crewbash, ban.quote:Op maandag 7 juli 2014 22:38 schreef Etsu het volgende:
[..]
Jij bent ook pure kanker, dus tyf maar snel weer op.
Kijk eens uit je ogen manquote:
Ik was ook modquote:Op maandag 7 juli 2014 22:02 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Is al gefixt toch?quote:Op maandag 7 juli 2014 22:47 schreef deadprez het volgende:
Allemaal aids in KLB, als ik mod was had ik dit allang afgehandeld.
jup, maar toen ik dat postte nog nietquote:Op maandag 7 juli 2014 23:07 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Is al gefixt toch?
Of krijg ik weer een hartverlamming als ik terug ga?
Gelukkig ga jij er niet overquote:Op maandag 7 juli 2014 22:02 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Sowieso vrouwen met een meningquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |