ik ga je slaanquote:Op zaterdag 15 november 2014 22:42 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Het is niet de eerste keer dat jij ergens geen verstand van hebt.
Treblinka Sobibor Beltzek.quote:Op zaterdag 15 november 2014 22:43 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Twee goed, derde klopt de naam niet van.
ga wegquote:Op zaterdag 15 november 2014 22:44 schreef pionnetje het volgende:
sinter clase u may come with your knacked!
cause we all sit incredibly straight!
perhaps u have a litle time
before u go back to spain goes!
Optyfen, Edwin.quote:Op zaterdag 15 november 2014 22:44 schreef pionnetje het volgende:
FLikker opquote:Op zaterdag 15 november 2014 22:44 schreef pionnetje het volgende:
amsterdamquote:Op zaterdag 15 november 2014 22:45 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Welke stad wordt als enige genoemd in het Wilhelmus?
Ik wel, maar geen idee meer wat de naam nou precies wasquote:Op zaterdag 15 november 2014 22:45 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ik heb nog nooit van Belzec gehoord
Delftquote:Op zaterdag 15 november 2014 22:45 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Welke stad wordt als enige genoemd in het Wilhelmus?
quote:Op zaterdag 15 november 2014 22:46 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Jammer dat ik het punt dan weer aan Etsu moet geven.
Tegenwoordige tekst:quote:
Bedankt dat je het even dikdrukt, anders had ik het niet gevonden.quote:Op zaterdag 15 november 2014 22:47 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
"Als een prins opgezeten
met mijner heireskracht,
van de tiran vermeten
heb ik de slag verwacht,
die, bij Maastricht begraven,
bevreesden mijn geweld;
mijn ruiters zag men draven
zeer moedig door dat veld."
Henk de Vries.quote:Op zaterdag 15 november 2014 22:48 schreef Etsu het volgende:
Hoe heet de vader van Adolf Hitler (voor+achternaam)?
Hans Hitlerquote:Op zaterdag 15 november 2014 22:48 schreef Etsu het volgende:
Hoe heet de vader van Adolf Hitler (voor+achternaam)?
5 vwo en sta afgerond een 7quote:Op zaterdag 15 november 2014 22:48 schreef Etsu het volgende:
[..]
[..]
beter opletten bij geschiedenis vmbo klas 1 jongens
ga ergens anders stoer doen met je 5 puntjesquote:Op zaterdag 15 november 2014 22:48 schreef Etsu het volgende:
[..]
[..]
Dat krijg je daar echt niet, ouwe trolquote:Op zaterdag 15 november 2014 22:48 schreef Etsu het volgende:
[..]
[..]
Oja fuck, dat had ik niet geweten.quote:
Alois werd in 1837 geboren als de onwettige zoon van Maria Anna Schicklgruber en kreeg daarom de naam van zijn moeder.quote:
Dat luisterde ik toen ik een username moest verzinnen.quote:
Was zo'n zeldzame naam, ze wisten dat het een klootzak ging worden dus dan zouden latere generaties daar geen last van hebben.quote:
Ah, oké.quote:Op zaterdag 15 november 2014 22:49 schreef Etsu het volgende:
[..]
Alois werd in 1837 geboren als de onwettige zoon van Maria Anna Schicklgruber en kreeg daarom de naam van zijn moeder.
Alois Schicklgruber veranderde zijn naam later (op 23 november 1876) in het op Hiedler gelijkende Hitler.
Aldus wiki
Dit soort dingen niet uit je hoofd weten en moeten googelenquote:Op zaterdag 15 november 2014 22:49 schreef Etsu het volgende:
[..]
Alois werd in 1837 geboren als de onwettige zoon van Maria Anna Schicklgruber en kreeg daarom de naam van zijn moeder.
Alois Schicklgruber veranderde zijn naam later (op 23 november 1876) in het op Hiedler gelijkende Hitler.
Aldus wiki
Hou je commentaar eens een keer voor je.quote:Op zaterdag 15 november 2014 22:50 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Dit soort dingen niet uit je hoofd weten en moeten googelen
quote:Op zaterdag 15 november 2014 22:50 schreef Mani89 het volgende:
Alois heeft zijn naam veranderd nadat Adolf Hitler al die joden had omgebracht enzo.
willem van oranjequote:Op zaterdag 15 november 2014 22:50 schreef EttovanBelgie het volgende:
Vraag:
Welke bekende Nederland heeft even op het biljet van 100 gulden gestaan?
Is dat niet die Duitse Schlagerzanger?quote:Op zaterdag 15 november 2014 22:51 schreef HaJee het volgende:
Wie is die Adolf Hitler waar jullie het steeds over hebben
quote:
hij heeft het systematic fucking uitgevonden!quote:Op zaterdag 15 november 2014 22:51 schreef HaJee het volgende:
Wie is die Adolf Hitler waar jullie het steeds over hebben
Een temeier, Sylvie Meis dus.quote:Op zaterdag 15 november 2014 22:53 schreef HaJee het volgende:
100 is een meier dus het zal Anita Meijer wel zijn.
Dat gun ik zelfs mijn ergste vijanden nietquote:Op zaterdag 15 november 2014 22:54 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Gvd nu sta ik weer gelijk met Etsu
Petraquote:Op zaterdag 15 november 2014 22:55 schreef Etsu het volgende:
Er zijn 7 wereldwonderen, waaronder:
Chichen Itza
Machu Picchu
Cristo Redentor
Taj Mahal
Rotswoningen in Petra
Colosseum
Welke ontbreekt?
Toren van Pizza.quote:Op zaterdag 15 november 2014 22:55 schreef Etsu het volgende:
Chichen Itza
Machu Picchu
Cristo Redentor
Taj Mahal
Rotswoningen in Petra
Colosseum
Welke ontbreekt?
Cristiano Ronaldoquote:Op zaterdag 15 november 2014 22:55 schreef Etsu het volgende:
Chichen Itza
Machu Picchu
Cristo Redentor
Taj Mahal
Rotswoningen in Petra
Colosseum
Welke ontbreekt?
hangende tuinen van babylonquote:Op zaterdag 15 november 2014 22:55 schreef Etsu het volgende:
Chichen Itza
Machu Picchu
Cristo Redentor
Taj Mahal
Rotswoningen in Petra
Colosseum
Welke ontbreekt?
mijn pikquote:Op zaterdag 15 november 2014 22:56 schreef Etsu het volgende:
Tip: als je hem rechtop zet, is het heel hoog.
niet zeiken, domme limburgquote:Op zaterdag 15 november 2014 22:57 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Verkeerd gespeld, punt voor DIMM pls
Eenschquote:Op zaterdag 15 november 2014 22:57 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
wel de nieuwequote:Op zaterdag 15 november 2014 22:57 schreef datismijnmening het volgende:
Maar dit zijn niet de klassieke zeven wereldwonderen beste etsu
ik had het nog geedit kutmoggolquote:Op zaterdag 15 november 2014 22:57 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ik zit hier de hele dag, dan gok je soms wel eens iets goed.quote:
working on itquote:
buuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuurnquote:Op zaterdag 15 november 2014 22:58 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
De een heeft google de ander heeft tijd
Maar over die nieuwe wordt heel erg getwistquote:Op zaterdag 15 november 2014 22:57 schreef Etsu het volgende:
[..]
wel de nieuwe
en aan het lijstje kon je zien wat ik wilde horen
rechten studerenquote:Op zaterdag 15 november 2014 22:58 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
De een heeft google de ander heeft tijd
is een hele andere discussie.quote:Op zaterdag 15 november 2014 22:58 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Maar over die nieuwe wordt heel erg getwist
En wat studeer jij?quote:Op zaterdag 15 november 2014 22:58 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
rechten studeren
dan moet je echt kutleven hebben
neequote:Op zaterdag 15 november 2014 23:00 schreef IsaacCuenca het volgende:
mag ik meer dan 5 seconden uittrekken voor het bedenken van een vraag of wat
Nee.quote:Op zaterdag 15 november 2014 23:00 schreef IsaacCuenca het volgende:
Neequote:Op zaterdag 15 november 2014 23:00 schreef IsaacCuenca het volgende:
en dan emogif je mij als ik geen vragen weet en even ga googlenquote:Op zaterdag 15 november 2014 23:00 schreef IsaacCuenca het volgende:
Neenquote:Op zaterdag 15 november 2014 23:00 schreef IsaacCuenca het volgende:
dynamietquote:Op zaterdag 15 november 2014 23:01 schreef IsaacCuenca het volgende:
___ is een van de eerste krachtige springstoffen die werden ontwikkeld. Het werd aanvankelijk gebruikt voor tunnelbouw, wegenaanleg, mijnbouw en dergelijke, maar door de grote gevoeligheid ervan - het kan al exploderen bij een relatief kleine slag, stoot of wrijving - was het vervoer een groot en gevaarlijk probleem en moest het vlak bij de gebruiksplaats worden gefabriceerd. Ondanks allerlei voorzorgsmaatregelen gebeurden er destijds vaak ernstige ongelukken.
Wat moet er op ___?
TNTquote:Op zaterdag 15 november 2014 23:01 schreef IsaacCuenca het volgende:
___ is een van de eerste krachtige springstoffen die werden ontwikkeld. Het werd aanvankelijk gebruikt voor tunnelbouw, wegenaanleg, mijnbouw en dergelijke, maar door de grote gevoeligheid ervan - het kan al exploderen bij een relatief kleine slag, stoot of wrijving - was het vervoer een groot en gevaarlijk probleem en moest het vlak bij de gebruiksplaats worden gefabriceerd. Ondanks allerlei voorzorgsmaatregelen gebeurden er destijds vaak ernstige ongelukken.
Wat moet er op ___?
gewoon negeren, hij is een beetje gefrustreerdquote:Op zaterdag 15 november 2014 23:00 schreef Etsu het volgende:
[..]
en dan emogif je mij als ik geen vragen weet en even ga googlen
Ja.quote:
Kirgizië Cityquote:Op zaterdag 15 november 2014 23:03 schreef BarendWubboJagermanJansen het volgende:
Wat is de hoofdstad van Kirgizië?
quote:
quote:Op zaterdag 15 november 2014 23:04 schreef ChevyCaprice het volgende:
heb zelfs nog nooit van dat land gehoord
quote:Op zaterdag 15 november 2014 23:04 schreef ChevyCaprice het volgende:
Dan ben je echt dom, sorry.quote:Op zaterdag 15 november 2014 23:04 schreef ChevyCaprice het volgende:
Strikvraag, hij leeft nog.quote:
Tuurlijk leeft hij niet meer.quote:
dat is wat de msm wil dat je gelooftquote:
quote:Op zaterdag 15 november 2014 23:06 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Saddam Hoessein Abdu al-Majid al-Tikriti?
Brave New World dit datquote:Op zaterdag 15 november 2014 23:06 schreef deadprez het volgende:
[..]
dat is wat de msm wil dat je gelooft
Een nobel streven.quote:Op zaterdag 15 november 2014 23:07 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Mijn gemiddeld aantal posts per dag
112 voor de ektenquote:Op zaterdag 15 november 2014 23:07 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Mijn gemiddeld aantal posts per dag
poehquote:Op zaterdag 15 november 2014 23:07 schreef Mani89 het volgende:
Hoe heet het neefje van Adolf (Schicklgrüber) Hitler en waar (land) vond hij de dood.
quote:Op zaterdag 15 november 2014 23:08 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Is voor pussy's die niet zonder popo kunnen
Huub Hitler, Ruslandquote:Op zaterdag 15 november 2014 23:07 schreef Mani89 het volgende:
Hoe heet het neefje van Adolf (Schicklgrüber) Hitler en waar (land) vond hij de dood.
Correct! Alweer een punt voor Etsu.quote:
Had hij geen achternaam??quote:Op zaterdag 15 november 2014 23:10 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Correct! Alweer een punt voor Etsu.
daar doe ik het voorquote:
Hoe reageerde je? #durftevragenquote:Op zaterdag 15 november 2014 23:11 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Dat riep zo'n kamper vanmiddag naar me toen ik tegen hem moest voetballen #leukefeiten
Ik bedoelde het niet kwaad...quote:Op zaterdag 15 november 2014 23:11 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Dat riep zo'n kamper vanmiddag naar me toen ik tegen hem moest voetballen #leukefeiten
paalzittenquote:Op zaterdag 15 november 2014 23:11 schreef Etsu het volgende:
Eva Braun had aanleg voor drie sporten. Welke?
Atletiek, wielrennen, zwemmenquote:Op zaterdag 15 november 2014 23:11 schreef Etsu het volgende:
Hardlopen, schaatsen en overdekt dammen.quote:Op zaterdag 15 november 2014 23:11 schreef Etsu het volgende:
Skieen, volleybal, en schakenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |