is een hele andere discussie.quote:Op zaterdag 15 november 2014 22:58 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Maar over die nieuwe wordt heel erg getwist
En wat studeer jij?quote:Op zaterdag 15 november 2014 22:58 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
rechten studeren
dan moet je echt kutleven hebben
neequote:Op zaterdag 15 november 2014 23:00 schreef IsaacCuenca het volgende:
mag ik meer dan 5 seconden uittrekken voor het bedenken van een vraag of wat
Nee.quote:Op zaterdag 15 november 2014 23:00 schreef IsaacCuenca het volgende:
Neequote:Op zaterdag 15 november 2014 23:00 schreef IsaacCuenca het volgende:
en dan emogif je mij als ik geen vragen weet en even ga googlenquote:Op zaterdag 15 november 2014 23:00 schreef IsaacCuenca het volgende:
Neenquote:Op zaterdag 15 november 2014 23:00 schreef IsaacCuenca het volgende:
dynamietquote:Op zaterdag 15 november 2014 23:01 schreef IsaacCuenca het volgende:
___ is een van de eerste krachtige springstoffen die werden ontwikkeld. Het werd aanvankelijk gebruikt voor tunnelbouw, wegenaanleg, mijnbouw en dergelijke, maar door de grote gevoeligheid ervan - het kan al exploderen bij een relatief kleine slag, stoot of wrijving - was het vervoer een groot en gevaarlijk probleem en moest het vlak bij de gebruiksplaats worden gefabriceerd. Ondanks allerlei voorzorgsmaatregelen gebeurden er destijds vaak ernstige ongelukken.
Wat moet er op ___?
TNTquote:Op zaterdag 15 november 2014 23:01 schreef IsaacCuenca het volgende:
___ is een van de eerste krachtige springstoffen die werden ontwikkeld. Het werd aanvankelijk gebruikt voor tunnelbouw, wegenaanleg, mijnbouw en dergelijke, maar door de grote gevoeligheid ervan - het kan al exploderen bij een relatief kleine slag, stoot of wrijving - was het vervoer een groot en gevaarlijk probleem en moest het vlak bij de gebruiksplaats worden gefabriceerd. Ondanks allerlei voorzorgsmaatregelen gebeurden er destijds vaak ernstige ongelukken.
Wat moet er op ___?
gewoon negeren, hij is een beetje gefrustreerdquote:Op zaterdag 15 november 2014 23:00 schreef Etsu het volgende:
[..]
en dan emogif je mij als ik geen vragen weet en even ga googlen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |