Vind je hem een beetje relaxt?quote:
dus je komt alleen hier posten als je weet dat je niet gaat opvallen? dat vind ik eigenlijk best zielig.quote:Op maandag 16 februari 2015 00:31 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ze tolereren mij denk ik, meestal negeren ze me maar dat is beter dan dat ze zeggen dat ik weg moet. En ze kunnen maar aandacht aan één debiel tegelijk besteden wanneer ze niet vechten dus ik kom altijd praten als Hermann of Fylax er is zodat ik minder op val.
Het gaat hier niet over mij, vriendinnetje.quote:Op maandag 16 februari 2015 00:31 schreef peterkailey het volgende:
[..]
Vind je hem een beetje relaxt?
Komt omdat je volwassen bent.quote:Op maandag 16 februari 2015 00:32 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dus je komt alleen hier posten als je weet dat je niet gaat opvallen? dat vind ik eigenlijk best zielig.
Ach het is maar een forum he, de meeste mensen zullen in het echt misschien wel heel anders met je omgaan. Misschien zijn Guus en ik wel in het echte leven dikke matties maar weten we niet dat we beide FOK!en.quote:Op maandag 16 februari 2015 00:31 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ze tolereren mij denk ik, meestal negeren ze me maar dat is beter dan dat ze zeggen dat ik weg moet. En ze kunnen maar aandacht aan één debiel tegelijk besteden wanneer ze niet vechten dus ik kom altijd praten als Hermann of Fylax er is zodat ik minder op val.
ik wou je net gaan uitschelden maar zag ineens een post van herman verschijnenquote:Op maandag 16 februari 2015 00:31 schreef Catkiller het volgende:
[..]
mongoolquote:
ik heb geen problemen met hem, hij reageert echter wel altijd negatief op mij.quote:Op maandag 16 februari 2015 00:31 schreef peterkailey het volgende:
[..]
Vind je hem een beetje relaxt?
quote:Op maandag 16 februari 2015 00:33 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
ik wou je net gaan uitschelden maar zag ineens een post van herman verschijnen
[..]
mongool
Nu welquote:Op maandag 16 februari 2015 00:32 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Het gaat hier niet over mij, vriendinnetje.
Mijn matties zijn niet kaolodom en niet kinderachtig genoeg om op een forum te doen alsof, dus nee.quote:Op maandag 16 februari 2015 00:33 schreef peterkailey het volgende:
Misschien zijn Guus en ik wel in het echte leven dikke matties maar weten we niet dat we beide FOK!en.
quote:Op maandag 16 februari 2015 00:33 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik heb geen problemen met hem, hij reageert echter wel altijd negatief op mij.
quote:Op maandag 16 februari 2015 00:33 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
[..]
mongool
ik dacht dat jij een van de weinige was die mijn nieuwe inzicht op het leven snapte, Haas. spijtig om dit te lezen.quote:Op maandag 16 februari 2015 00:33 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
[..]
mongool
Wat doe ik alsof dan?quote:Op maandag 16 februari 2015 00:33 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Mijn matties zijn niet kaolodom en niet kinderachtig genoeg om op een forum te doen alsof, dus nee.
Mag ook zonder kleren hoor.quote:Op maandag 16 februari 2015 00:34 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Als je via snap bedoeld, morgen eventueel. Wil nu slapen namelijk.
Is hij je banslaafje FyFy?quote:
Volwassen zijnde moet je ook tegen grapjes kunnen Herman.quote:Op maandag 16 februari 2015 00:33 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik dacht dat jij een van de weinige was die mijn nieuwe inzicht op het leven snapte, Haas. spijtig om dit te lezen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |