Caring is sharing hehquote:Op maandag 16 februari 2015 00:11 schreef eend112 het volgende:
[..]
Hey die kende ik nog niet, weer wat te doen op werk
Als dat zo voor jullie overkomt, prima.quote:Op maandag 16 februari 2015 00:11 schreef Remqo het volgende:
[..]
Nou, het valt me wel op dat je met je nieuwe crew-superpowers op FOK! maar dat al te graag laat zien. Een beetje de popi jopie uithangen omdat je wat nieuws hebt, wordt over het algemeen niet gewaardeerd.
Iets met kop en maaiveld.
Mijquote:Op maandag 16 februari 2015 00:13 schreef Stompzinnig het volgende:
Fylax, van wie ben jij een kloon?
tong80quote:Op maandag 16 februari 2015 00:13 schreef Stompzinnig het volgende:
Fylax, van wie ben jij een kloon?
dit ligt bijzonder gevoeligquote:Op maandag 16 februari 2015 00:12 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Oeh, wel ff klop gekregen vanmiddag, niet?
Laten we daar maar even over doorgaan dan.quote:Op maandag 16 februari 2015 00:16 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
dit ligt bijzonder gevoelig
Je hebt meer aan zulke filmpjes waarbij ze het naakt uitvoeren, dan kan ik van achter mijn bureau trainen.quote:Op maandag 16 februari 2015 00:15 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Nog eendje voor het slapen gaan.
ik heb gister enkele minuten naar stuktv gekeken, ook zo'n vlog.. wel leuk an sichquote:Op maandag 16 februari 2015 00:15 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Nog eendje voor het slapen gaan.
Het verschil is dat ik niet meteen naast mijn schoenen ga lopen omdat ik leuk poppetjes kan tekenen.quote:Op maandag 16 februari 2015 00:11 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Hollandse kut mentaliteit ja. Jij mag blij zijn dat je met je paintskills nog niet bent weggepest jwt.
dat zou ik voor een eventuele ontmoeting in een verre toekomst niet doenquote:Op maandag 16 februari 2015 00:16 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Laten we daar maar even over doorgaan dan.
Deadprez niet langs geweest nog?quote:Op maandag 16 februari 2015 00:18 schreef Remqo het volgende:
[..]
Het verschil is dat ik niet meteen naast mijn schoenen ga lopen omdat ik leuk poppetjes kan tekenen.
Daarnaast ben ik al lang blij dat er geen moslim-extremist met een AK47 voor de deur staat.
StukTV zit bij dezelfde mediamanager als Mascha.quote:Op maandag 16 februari 2015 00:17 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik heb gister enkele minuten naar stuktv gekeken, ook zo'n vlog.. wel leuk an sich
Kalm, kinderen mag je niet meer slaan tegenwoordig, zeker niet als ze niet van jou zijn.quote:Op maandag 16 februari 2015 00:18 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
dat zou ik voor een eventuele ontmoeting in een verre toekomst niet doen
Hij had geen geld voor de trein hier naartoequote:Op maandag 16 februari 2015 00:18 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Deadprez niet langs geweest nog?
van die dubbelfris zooi tochquote:Op maandag 16 februari 2015 00:19 schreef voederbietel het volgende:
[..]
StukTV zit bij dezelfde mediamanager als Mascha.
Trek je me dan van m'n fiets?quote:Op maandag 16 februari 2015 00:18 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
dat zou ik voor een eventuele ontmoeting in een verre toekomst niet doen
Komt omdat niemand die lui die IS gijzelt vrijkoopt.quote:Op maandag 16 februari 2015 00:19 schreef Remqo het volgende:
[..]
Hij had geen geld voor de trein hier naartoe
dan heb je straks echt een buitenboordbeugel nodigquote:Op maandag 16 februari 2015 00:20 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Trek je me dan van m'n fiets?
Hoopte op een verwijzing naar een vijlig hijds vestje, maar helaas.quote:Op maandag 16 februari 2015 00:21 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
dan heb je straks echt een buitenboordbeugel nodig
die grap ken ik zo langzamerhand welquote:Op maandag 16 februari 2015 00:22 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Hoopte op een verwijzing naar een vijlig hijds vestje, maar helaas.
quote:Op zondag 15 februari 2015 22:09 schreef peterkailey het volgende:
[..]
Nu ga je korte zinnen posten zoals deadprez om onverschillig over te komen
quote:Op zondag 15 februari 2015 22:12 schreef peterkailey het volgende:
[..]
De laatste tijd significant korter. Nee hoor, heb alleen door dat hij een personage speelt hier.
Klopt dit?quote:Op zondag 15 februari 2015 22:19 schreef peterkailey het volgende:
[..]
Omdat veel mensen die dat gedrag neerzetten dat vaak doen om mannelijk/alpha over te komen (misschien; onbewust), en wanneer je echt reden hebt om zo over te komen je niet 24/7 op een forum zit als dit.
Ali B is dood.quote:Op maandag 16 februari 2015 00:23 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
die grap ken ik zo langzamerhand wel
Dan zou IS toch van strategie moeten veranderen, ik kan nog steeds poppetjes tekenen.quote:Op maandag 16 februari 2015 00:20 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Komt omdat niemand die lui die IS gijzelt vrijkoopt.
Ja doe ik ook. peter is zo slim maar dat komt omdat hij het over zichzelf heeft.quote:
Ik vond peterkaily inderdaad al heel slim over komen.quote:Op maandag 16 februari 2015 00:25 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ja doe ik ook. peter is zo slim maar dat komt omdat hij het over zichzelf heeft.
Deadprez zit pas een jaar hierop, of je moet het over z'n kloon hebben. Zo ver ik mijn mensenkennis kan vertrouwen komt het nep over.quote:Op maandag 16 februari 2015 00:25 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
DP post al zo sinds ik hem ken, dus niet echt wss.
Dat zal het zijn ja.quote:Op maandag 16 februari 2015 00:25 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ja doe ik ook. peter is zo slim maar dat komt omdat hij het over zichzelf heeft.
wie zegt dat jouw mensenkennis betrouwbaar is?quote:Op maandag 16 februari 2015 00:27 schreef peterkailey het volgende:
[..]
Deadprez zit pas een jaar hierop, of je moet het over z'n kloon hebben. Zo ver ik mijn mensenkennis kan vertrouwen komt het nep over.
[..]
Dat zal het zijn ja.
Ga weg je hoort er niet bij hier.quote:Op maandag 16 februari 2015 00:27 schreef peterkailey het volgende:
[..]
Deadprez zit pas een jaar hierop, of je moet het over z'n kloon hebben. Zo ver ik mijn mensenkennis kan vertrouwen komt het nep over.
[..]
Dat zal het zijn ja.
quote:Op maandag 16 februari 2015 00:27 schreef peterkailey het volgende:
quote:Op maandag 16 februari 2015 00:28 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
wie zegt dat jouw mensenkennis betrouwbaar is?
Is ook puur mijn mening.quote:Op maandag 16 februari 2015 00:28 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
wie zegt dat jouw mensenkennis betrouwbaar is?
Oh nee ga je me nu buitensluitenquote:Op maandag 16 februari 2015 00:28 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ga weg je hoort er niet bij hier.
Waarom? Mensen uitsluiten is niet aardig!quote:Op maandag 16 februari 2015 00:28 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ga weg je hoort er niet bij hier.
Ja zo hoort dat in SCs.quote:
Downer zijn is een keuze.quote:Op maandag 16 februari 2015 00:29 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
Waarom? Mensen uitsluiten is niet aardig!
Lukt het een beetje zelf in de SC bij te benen? Mogen ze je een beetje?quote:
Catkiller is er heel zelden.quote:Op maandag 16 februari 2015 00:30 schreef peterkailey het volgende:
[..]
Lukt het een beetje zelf in de SC bij te benen? Mogen ze je een beetje?
Je maakt het nu alleen maar leuker voor me om hier te postenquote:Op maandag 16 februari 2015 00:30 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ja, tyf maar weer een eind op.
Ze tolereren mij denk ik, meestal negeren ze me maar dat is beter dan dat ze zeggen dat ik weg moet. En ze kunnen maar aandacht aan één debiel tegelijk besteden wanneer ze niet vechten dus ik kom altijd praten als Hermann of Fylax er is zodat ik minder op val.quote:Op maandag 16 februari 2015 00:30 schreef peterkailey het volgende:
[..]
Lukt het een beetje zelf in de SC bij te benen? Mogen ze je een beetje?
ik vind het geen mongool, Guus.quote:Op maandag 16 februari 2015 00:31 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Negeer die mongool maar gewoon, je bent immers volwassen.
probeer het dan niet weg te zetten als een feitquote:Op maandag 16 februari 2015 00:29 schreef peterkailey het volgende:
[..]
Is ook puur mijn mening.
[..]
Oh nee ga je me nu buitensluiten
Vind je hem een beetje relaxt?quote:
dus je komt alleen hier posten als je weet dat je niet gaat opvallen? dat vind ik eigenlijk best zielig.quote:Op maandag 16 februari 2015 00:31 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ze tolereren mij denk ik, meestal negeren ze me maar dat is beter dan dat ze zeggen dat ik weg moet. En ze kunnen maar aandacht aan één debiel tegelijk besteden wanneer ze niet vechten dus ik kom altijd praten als Hermann of Fylax er is zodat ik minder op val.
Het gaat hier niet over mij, vriendinnetje.quote:Op maandag 16 februari 2015 00:31 schreef peterkailey het volgende:
[..]
Vind je hem een beetje relaxt?
Komt omdat je volwassen bent.quote:Op maandag 16 februari 2015 00:32 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dus je komt alleen hier posten als je weet dat je niet gaat opvallen? dat vind ik eigenlijk best zielig.
Ach het is maar een forum he, de meeste mensen zullen in het echt misschien wel heel anders met je omgaan. Misschien zijn Guus en ik wel in het echte leven dikke matties maar weten we niet dat we beide FOK!en.quote:Op maandag 16 februari 2015 00:31 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ze tolereren mij denk ik, meestal negeren ze me maar dat is beter dan dat ze zeggen dat ik weg moet. En ze kunnen maar aandacht aan één debiel tegelijk besteden wanneer ze niet vechten dus ik kom altijd praten als Hermann of Fylax er is zodat ik minder op val.
ik wou je net gaan uitschelden maar zag ineens een post van herman verschijnenquote:Op maandag 16 februari 2015 00:31 schreef Catkiller het volgende:
[..]
mongoolquote:
ik heb geen problemen met hem, hij reageert echter wel altijd negatief op mij.quote:Op maandag 16 februari 2015 00:31 schreef peterkailey het volgende:
[..]
Vind je hem een beetje relaxt?
quote:Op maandag 16 februari 2015 00:33 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
ik wou je net gaan uitschelden maar zag ineens een post van herman verschijnen
[..]
mongool
Nu welquote:Op maandag 16 februari 2015 00:32 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Het gaat hier niet over mij, vriendinnetje.
Mijn matties zijn niet kaolodom en niet kinderachtig genoeg om op een forum te doen alsof, dus nee.quote:Op maandag 16 februari 2015 00:33 schreef peterkailey het volgende:
Misschien zijn Guus en ik wel in het echte leven dikke matties maar weten we niet dat we beide FOK!en.
quote:Op maandag 16 februari 2015 00:33 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik heb geen problemen met hem, hij reageert echter wel altijd negatief op mij.
quote:Op maandag 16 februari 2015 00:33 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
[..]
mongool
ik dacht dat jij een van de weinige was die mijn nieuwe inzicht op het leven snapte, Haas. spijtig om dit te lezen.quote:Op maandag 16 februari 2015 00:33 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
[..]
mongool
Wat doe ik alsof dan?quote:Op maandag 16 februari 2015 00:33 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Mijn matties zijn niet kaolodom en niet kinderachtig genoeg om op een forum te doen alsof, dus nee.
Mag ook zonder kleren hoor.quote:Op maandag 16 februari 2015 00:34 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Als je via snap bedoeld, morgen eventueel. Wil nu slapen namelijk.
Is hij je banslaafje FyFy?quote:
Volwassen zijnde moet je ook tegen grapjes kunnen Herman.quote:Op maandag 16 februari 2015 00:33 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik dacht dat jij een van de weinige was die mijn nieuwe inzicht op het leven snapte, Haas. spijtig om dit te lezen.
oh godquote:Op maandag 16 februari 2015 00:36 schreef Fylax het volgende:
[..]
je snapr best wel wat i kbedoel
en zo niet kijk app
ik noem dat geen grap.quote:Op maandag 16 februari 2015 00:36 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Volwassen zijnde moet je ook tegen grapjes kunnen Herman.
ik vind je een verrijking op dit forum en specifiek deze slowchat hoorquote:Op maandag 16 februari 2015 00:31 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Nee, dat was ik zekerquote:Op maandag 16 februari 2015 00:36 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ewa Pax.
Kwam je vanmiddag nou ff kijken bij Haxball of was dat een 'grappige' kloon?
Het is maar hoe je het bekijkt.quote:
quote:Op maandag 16 februari 2015 00:35 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Beter lezen, dat zeg ik namelijk niet.
Komt wel zo overquote:Op maandag 16 februari 2015 00:33 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Mijn matties zijn niet kaolodom en niet kinderachtig genoeg om op een forum te doen alsof, dus nee.
Je was er ook maar 10 sec ofzo.quote:Op maandag 16 februari 2015 00:37 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Nee, dat was ik zeker
Maar ik werd niet toegevoegd dus toen ging ik maar weer weg
al die roddelnichten ookquote:Op maandag 16 februari 2015 00:36 schreef Paxcon het volgende:
[..]nee
ik frituur zelden, ondanks de vele roddels
en ik bekijk het op de volwassene manier.quote:Op maandag 16 februari 2015 00:37 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Het is maar hoe je het bekijkt.
Deze post betekent veel voor mij, en hij krijgt een 5x multiplier omdat jij hem maakt.quote:Op maandag 16 februari 2015 00:36 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik vind je een verrijking op dit forum en specifiek deze slowchat hoor
Nee, een volwassen persoon zou boven zoiets staan.quote:Op maandag 16 februari 2015 00:37 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
en ik bekijk het op de volwassene manier.
Ja okequote:Op maandag 16 februari 2015 00:37 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Je was er ook maar 10 sec ofzo.
Vgm kwam je ook binnen bij 1v1 of 2v2 ofzo toch?
laten we eens zijn dat we het met elkaar oneens zijn.quote:Op maandag 16 februari 2015 00:38 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Nee, een volwassen persoon zou boven zoiets staan.
wij maakten net toto met 4-1 in.. durfde hem neit toe te voegen ivm een onverwachte nederlaag door laag spel van hun zijdequote:Op maandag 16 februari 2015 00:37 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Je was er ook maar 10 sec ofzo.
Vgm kwam je ook binnen bij 1v1 of 2v2 ofzo toch?
Zo werkt het niet. Maar daar kom je nog wel achter als je een vriendin hebt die het oneens is met je.quote:Op maandag 16 februari 2015 00:39 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
laten we eens zijn dat we het met elkaar oneens zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |