Caring is sharing hehquote:Op maandag 16 februari 2015 00:11 schreef eend112 het volgende:
[..]
Hey die kende ik nog niet, weer wat te doen op werk
Als dat zo voor jullie overkomt, prima.quote:Op maandag 16 februari 2015 00:11 schreef Remqo het volgende:
[..]
Nou, het valt me wel op dat je met je nieuwe crew-superpowers op FOK! maar dat al te graag laat zien. Een beetje de popi jopie uithangen omdat je wat nieuws hebt, wordt over het algemeen niet gewaardeerd.
Iets met kop en maaiveld.
Mijquote:Op maandag 16 februari 2015 00:13 schreef Stompzinnig het volgende:
Fylax, van wie ben jij een kloon?
tong80quote:Op maandag 16 februari 2015 00:13 schreef Stompzinnig het volgende:
Fylax, van wie ben jij een kloon?
dit ligt bijzonder gevoeligquote:Op maandag 16 februari 2015 00:12 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Oeh, wel ff klop gekregen vanmiddag, niet?
Laten we daar maar even over doorgaan dan.quote:Op maandag 16 februari 2015 00:16 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
dit ligt bijzonder gevoelig
Je hebt meer aan zulke filmpjes waarbij ze het naakt uitvoeren, dan kan ik van achter mijn bureau trainen.quote:Op maandag 16 februari 2015 00:15 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Nog eendje voor het slapen gaan.
ik heb gister enkele minuten naar stuktv gekeken, ook zo'n vlog.. wel leuk an sichquote:Op maandag 16 februari 2015 00:15 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Nog eendje voor het slapen gaan.
Het verschil is dat ik niet meteen naast mijn schoenen ga lopen omdat ik leuk poppetjes kan tekenen.quote:Op maandag 16 februari 2015 00:11 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Hollandse kut mentaliteit ja. Jij mag blij zijn dat je met je paintskills nog niet bent weggepest jwt.
dat zou ik voor een eventuele ontmoeting in een verre toekomst niet doenquote:Op maandag 16 februari 2015 00:16 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Laten we daar maar even over doorgaan dan.
Deadprez niet langs geweest nog?quote:Op maandag 16 februari 2015 00:18 schreef Remqo het volgende:
[..]
Het verschil is dat ik niet meteen naast mijn schoenen ga lopen omdat ik leuk poppetjes kan tekenen.
Daarnaast ben ik al lang blij dat er geen moslim-extremist met een AK47 voor de deur staat.
StukTV zit bij dezelfde mediamanager als Mascha.quote:Op maandag 16 februari 2015 00:17 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik heb gister enkele minuten naar stuktv gekeken, ook zo'n vlog.. wel leuk an sich
Kalm, kinderen mag je niet meer slaan tegenwoordig, zeker niet als ze niet van jou zijn.quote:Op maandag 16 februari 2015 00:18 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
dat zou ik voor een eventuele ontmoeting in een verre toekomst niet doen
Hij had geen geld voor de trein hier naartoequote:Op maandag 16 februari 2015 00:18 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Deadprez niet langs geweest nog?
van die dubbelfris zooi tochquote:Op maandag 16 februari 2015 00:19 schreef voederbietel het volgende:
[..]
StukTV zit bij dezelfde mediamanager als Mascha.
Trek je me dan van m'n fiets?quote:Op maandag 16 februari 2015 00:18 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
dat zou ik voor een eventuele ontmoeting in een verre toekomst niet doen
Komt omdat niemand die lui die IS gijzelt vrijkoopt.quote:Op maandag 16 februari 2015 00:19 schreef Remqo het volgende:
[..]
Hij had geen geld voor de trein hier naartoe
dan heb je straks echt een buitenboordbeugel nodigquote:Op maandag 16 februari 2015 00:20 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Trek je me dan van m'n fiets?
Hoopte op een verwijzing naar een vijlig hijds vestje, maar helaas.quote:Op maandag 16 februari 2015 00:21 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
dan heb je straks echt een buitenboordbeugel nodig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |