die grap ken ik zo langzamerhand welquote:Op maandag 16 februari 2015 00:22 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Hoopte op een verwijzing naar een vijlig hijds vestje, maar helaas.
quote:Op zondag 15 februari 2015 22:09 schreef peterkailey het volgende:
[..]
Nu ga je korte zinnen posten zoals deadprez om onverschillig over te komen
quote:Op zondag 15 februari 2015 22:12 schreef peterkailey het volgende:
[..]
De laatste tijd significant korter. Nee hoor, heb alleen door dat hij een personage speelt hier.
Klopt dit?quote:Op zondag 15 februari 2015 22:19 schreef peterkailey het volgende:
[..]
Omdat veel mensen die dat gedrag neerzetten dat vaak doen om mannelijk/alpha over te komen (misschien; onbewust), en wanneer je echt reden hebt om zo over te komen je niet 24/7 op een forum zit als dit.
Ali B is dood.quote:Op maandag 16 februari 2015 00:23 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
die grap ken ik zo langzamerhand wel
Dan zou IS toch van strategie moeten veranderen, ik kan nog steeds poppetjes tekenen.quote:Op maandag 16 februari 2015 00:20 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Komt omdat niemand die lui die IS gijzelt vrijkoopt.
Ja doe ik ook. peter is zo slim maar dat komt omdat hij het over zichzelf heeft.quote:
Ik vond peterkaily inderdaad al heel slim over komen.quote:Op maandag 16 februari 2015 00:25 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ja doe ik ook. peter is zo slim maar dat komt omdat hij het over zichzelf heeft.
Deadprez zit pas een jaar hierop, of je moet het over z'n kloon hebben. Zo ver ik mijn mensenkennis kan vertrouwen komt het nep over.quote:Op maandag 16 februari 2015 00:25 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
DP post al zo sinds ik hem ken, dus niet echt wss.
Dat zal het zijn ja.quote:Op maandag 16 februari 2015 00:25 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ja doe ik ook. peter is zo slim maar dat komt omdat hij het over zichzelf heeft.
wie zegt dat jouw mensenkennis betrouwbaar is?quote:Op maandag 16 februari 2015 00:27 schreef peterkailey het volgende:
[..]
Deadprez zit pas een jaar hierop, of je moet het over z'n kloon hebben. Zo ver ik mijn mensenkennis kan vertrouwen komt het nep over.
[..]
Dat zal het zijn ja.
Ga weg je hoort er niet bij hier.quote:Op maandag 16 februari 2015 00:27 schreef peterkailey het volgende:
[..]
Deadprez zit pas een jaar hierop, of je moet het over z'n kloon hebben. Zo ver ik mijn mensenkennis kan vertrouwen komt het nep over.
[..]
Dat zal het zijn ja.
quote:Op maandag 16 februari 2015 00:27 schreef peterkailey het volgende:
quote:Op maandag 16 februari 2015 00:28 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
wie zegt dat jouw mensenkennis betrouwbaar is?
Is ook puur mijn mening.quote:Op maandag 16 februari 2015 00:28 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
wie zegt dat jouw mensenkennis betrouwbaar is?
Oh nee ga je me nu buitensluitenquote:Op maandag 16 februari 2015 00:28 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ga weg je hoort er niet bij hier.
Waarom? Mensen uitsluiten is niet aardig!quote:Op maandag 16 februari 2015 00:28 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ga weg je hoort er niet bij hier.
Ja zo hoort dat in SCs.quote:
Downer zijn is een keuze.quote:Op maandag 16 februari 2015 00:29 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
Waarom? Mensen uitsluiten is niet aardig!
Lukt het een beetje zelf in de SC bij te benen? Mogen ze je een beetje?quote:
Catkiller is er heel zelden.quote:Op maandag 16 februari 2015 00:30 schreef peterkailey het volgende:
[..]
Lukt het een beetje zelf in de SC bij te benen? Mogen ze je een beetje?
Je maakt het nu alleen maar leuker voor me om hier te postenquote:Op maandag 16 februari 2015 00:30 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ja, tyf maar weer een eind op.
Ze tolereren mij denk ik, meestal negeren ze me maar dat is beter dan dat ze zeggen dat ik weg moet. En ze kunnen maar aandacht aan één debiel tegelijk besteden wanneer ze niet vechten dus ik kom altijd praten als Hermann of Fylax er is zodat ik minder op val.quote:Op maandag 16 februari 2015 00:30 schreef peterkailey het volgende:
[..]
Lukt het een beetje zelf in de SC bij te benen? Mogen ze je een beetje?
ik vind het geen mongool, Guus.quote:Op maandag 16 februari 2015 00:31 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Negeer die mongool maar gewoon, je bent immers volwassen.
probeer het dan niet weg te zetten als een feitquote:Op maandag 16 februari 2015 00:29 schreef peterkailey het volgende:
[..]
Is ook puur mijn mening.
[..]
Oh nee ga je me nu buitensluiten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |