oh godquote:Op maandag 16 februari 2015 00:36 schreef Fylax het volgende:
[..]
je snapr best wel wat i kbedoel
en zo niet kijk app
ik noem dat geen grap.quote:Op maandag 16 februari 2015 00:36 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Volwassen zijnde moet je ook tegen grapjes kunnen Herman.
ik vind je een verrijking op dit forum en specifiek deze slowchat hoorquote:Op maandag 16 februari 2015 00:31 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ze tolereren mij denk ik, meestal negeren ze me maar dat is beter dan dat ze zeggen dat ik weg moet. En ze kunnen maar aandacht aan één debiel tegelijk besteden wanneer ze niet vechten dus ik kom altijd praten als Hermann of Fylax er is zodat ik minder op val.
Nee, dat was ik zekerquote:Op maandag 16 februari 2015 00:36 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ewa Pax.
Kwam je vanmiddag nou ff kijken bij Haxball of was dat een 'grappige' kloon?
Het is maar hoe je het bekijkt.quote:
quote:Op maandag 16 februari 2015 00:35 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Beter lezen, dat zeg ik namelijk niet.
Komt wel zo overquote:Op maandag 16 februari 2015 00:33 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Mijn matties zijn niet kaolodom en niet kinderachtig genoeg om op een forum te doen alsof, dus nee.
Je was er ook maar 10 sec ofzo.quote:Op maandag 16 februari 2015 00:37 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Nee, dat was ik zeker
Maar ik werd niet toegevoegd dus toen ging ik maar weer weg
al die roddelnichten ookquote:Op maandag 16 februari 2015 00:36 schreef Paxcon het volgende:
[..]nee
ik frituur zelden, ondanks de vele roddels
en ik bekijk het op de volwassene manier.quote:Op maandag 16 februari 2015 00:37 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Het is maar hoe je het bekijkt.
Deze post betekent veel voor mij, en hij krijgt een 5x multiplier omdat jij hem maakt.quote:Op maandag 16 februari 2015 00:36 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik vind je een verrijking op dit forum en specifiek deze slowchat hoor
Nee, een volwassen persoon zou boven zoiets staan.quote:Op maandag 16 februari 2015 00:37 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
en ik bekijk het op de volwassene manier.
Ja okequote:Op maandag 16 februari 2015 00:37 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Je was er ook maar 10 sec ofzo.
Vgm kwam je ook binnen bij 1v1 of 2v2 ofzo toch?
laten we eens zijn dat we het met elkaar oneens zijn.quote:Op maandag 16 februari 2015 00:38 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Nee, een volwassen persoon zou boven zoiets staan.
wij maakten net toto met 4-1 in.. durfde hem neit toe te voegen ivm een onverwachte nederlaag door laag spel van hun zijdequote:Op maandag 16 februari 2015 00:37 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Je was er ook maar 10 sec ofzo.
Vgm kwam je ook binnen bij 1v1 of 2v2 ofzo toch?
Zo werkt het niet. Maar daar kom je nog wel achter als je een vriendin hebt die het oneens is met je.quote:Op maandag 16 februari 2015 00:39 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
laten we eens zijn dat we het met elkaar oneens zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |